RIU Helios Hotel / SUNNY BEACH [Slanchev Briag]

LOCALIZARE:
10 m de plaja, in centrul statiunii.
FACILITĂŢI:

RIU Helios Hotel / SUNNY BEACH [Slanchev Briag] - impresii și recomandări [pag 1 / 5]

• Grad satisf.:
    RECOMANDĂ
    • SEPTEMBRIE, 2019
    • trimis de: ROMY PREMIUM — în 25.09.19

Alege draga turistule - RIU!

Ai bani putini si vrei sa ii cheltui astfel incat sa nu iti para rau dupa ei? Atunci alege draga turistule - RIU! Nu ai cum sa dai gres! Ultimele zile cu 34 de grade. Cine le-a prins? Cine? Cine? …. Eu! :-) Ultimele raze generoase de soare, ne-au gasit pe tarmul bulgaresc, sub umbrela RIU! Statiunea Sunny, asa cum o stim cu totii, explozie de viata, tinerete si bucurie, chiar si acum la final de sezon. Ne-am plimbat seara ore intregi. Am cumparat blink-blinkuri!!! RIU, ne-a primit cu [...] — vezi review [+9 poze]
    • SEPTEMBRIE, 2017
    • trimis de: georgetoader GOLD — în 08.09.17

AI de Bulgaria surprinzator... pentru noi

Este un hotel gestionat de TUI si asta se vede si se simte la toate capitolele. La sistemul lor de AI am mancat cea mai variata si mai de calitate mancare si bautura din toate concediile noastre in Bulgaria de pana acum (4 la numar, toate la 4 stele). Am constatat o diferenta pozitiva ENORMA de calitate si varietate a mancarii si bauturii intre ce se ofera la Riu Helios Palace si celelalte hoteluri, foarte bune si ele, la care am mai fost in alti ani. Avand in vedere aglomeratia de [...] — vezi review
    • AUGUST, 2015
    • trimis de: Vlad84 JUNIOR — în 31.08.15
    • VIZUALIZĂRI: 2040

Nu mai revenim la RIU

In 2013 ne-am petrecut concediu in aceasi perioada la acest hotel si am ramas multumiti, motiv pentru care am ales sa revenim si in 2015. Mare greseala. Am ajuns la receptie si prima surpriza ni s-a comunicat ca parcarea incepand cu 2015 este contra cost 10 leva/zi, in 2013 era gratis. Am primt o camera cu vederea la strada spre localul hotelului invecinat Olimp, muzica duduia pana la 2:00 dupa care pana dimineata mai treceau turisti beti care tipau/cantau. Patru zile am insistat ca sa [...] — vezi review
    • IULIE, 2015
    • trimis de: mihaistoica GOLD — în 10.09.15

Bunicel pentru maxim o saptamana

Am stat la Riu in perioada 20-27 iulie 2015. Rezervasem o camera cu vedere la mare, iar cea pe care am primit-o la etajul 3 a avut conditii foarte bune. Camera este mare si curata. Din punctul meu de vedere, respecta standardul de 4 stele. Aerul conditionat este centralizat, dar nu am simtit nevoia sa il folosim. Usa are plasa de tantari, asa ca am putut-o tine deschisa, iar briza ne-a racorit chiar si cand pe la Bucuresti era canicula. Vederea este catre piscina, ceea ce aduce si ceva [...] — vezi review [+6 poze]
    • IULIE, 2015
    • trimis de: H. BZN UCENIC — în 05.08.15

Nu mai merg acolo!

Am fost la Riu in perioada 20-27 iulie 2015. Inainte sa plec am citit si eu postarile si am zis ca e cam ciudata ultima postare. O sa va povestesc pe scurt -am schimbat bani inainte de plecare la casa de schimb Dristor Kebap de pe Budapesta; exista casa de schimb si in vama; pret vigneta 10 leva - am iesit din tara pe la Vama Veche, nu ne-am ratacit, am facut aproape 8 ore Bucuresti-Sunny Beach; - am ajuns la hotel la pe la 17:30 asa ca ne-am cazat imediat; nu ne-a prezentat nimeni hotelul [...] — vezi review
    • IUNIE, 2015
    • trimis de: matrix74 GOLD — în 13.07.15

Dezamagit...

Am ales acest hotel in urma impresiilor pozitive si mai ales in urma ultimului sejur in Turcia la hotel Riu Kaya Belek (unde a fost superb). Sa incep cu impresiile : Am sosit la hotel in jurul orei 13.30, am primit bratarile instantaneu plus un loc de parcare contra sumei de 5 leva pe zi... spre surprinderea mea am mai primit si un card de internet de 90 minute gratis (stiam ca internetul se plateste). Camera/Hotel: Hotelul nu este unul extrem de frumos chiar din contra, este un pic cam [...] — vezi review
    • IUNIE, 2014
    • trimis de: Ioana Movileanu UCENIC — în 17.07.14

Vacanta de vis

Anul acesta, pentru prima data si destul de sfiosi si reticenti la ideea de "Bulgaria", dar constransi de buzunare, am decis sa incercam si noi aceasta destinatie. Am cautat si iar am cautat sa gasim un hotel ok, de unde sa nu plecam bolnavi sau sa ne stricam toata vacanta. Si l-am gasit, a fost superb si nu am nimic de reprosat, poate doar noua ca nu ne-am luat mai multe zile si a fost cam scurt. Am ajuns in jur de ora 11 desi check-in-ul se face de la ora 2, am primit bratarelele si am [...] — vezi review
    • IUNIE, 2014
    • trimis de: iulianbuzica UCENIC — în 02.07.14

Sejur elegant

Recomand acest resort pentru serviciile de buna calitate puse la dispozitie. Daca este sa nu merg prin comparatie, NU am ce sa reprosez, ci, dinpotriva, am numai cuvinte de lauda. Amplasarea hotelului este chiar in centrul statiunii, fapt pentru care am profitat si am iesit cu copiii in fiecare seara. Ce m-a deranjat, cu toate ca mi-am asumat aceasta lipsa a hotelului, a fost ca trebuia sa inchiriem zilnic pe plaja umbrela si sezlong-urile iar animatia este la limita acceptabilului. [...] — vezi review
    • AUGUST, 2013
    • trimis de: arin GOLD — în 07.09.13

Merita pentru un hotel de 4*

Cu toate ca am mai fost in Bulgaria de 4 ori { Nessebar, Duni, Pomorie } pina acum am citit cu atentie impresiile celor care au fost pina acum la acest hotel. Traseul pe care l-am ales a fost Brasov---Bucuresti---Giurgiu---Ruse---Varna---Sunny-Beach, Km 543, timp aprox 8 ore, cu o oprire in Varna unde am schimbat si ceva Euro, curs schimb 1 Euro--1,94 Leva, in statiune 1 Euro--1,91 Leva, nu e mare diferenta. Parcarea hotelului este pazita are bariere si este gratis. Loc de parcare am gasit [...] — vezi review [+40 poze]
    • AUGUST, 2013
    • trimis de: adi_s SILVER — în 01.09.13

Recomand

Buna, Am incarcat in sectiunea poze cateva imagini si comentarii din acest concediu reusit. O sa incerc sa detaliez cum am perceput niste detalii negative, pe care le-am citit in alte review-uri si pentru care am plecat de acasa cu o oarecare ingrijorare: - varietatea mancarii. E adevarat ca aveam in fiecare dimineata aceleasi feluri de branzeturi si mezeluri (de ex.), dar erau de vreo 5 feluri din fiecare. La pranz si seara, ca si fel principal aveam cel putin 3 alegeri (dintre [...] — vezi review [+11 poze]
    • trimis de: tanarog* UCENIC — în 14.08.13
    • VIZUALIZĂRI: 2089

Raport calitate/pret aproape corect

Bune ------- 1. Locatie: excelenta, pe plaja 2. Arhitectura hotelului interesanta 3. Piscine: 2 4. Restaurante: 1-principal; 1-pt. cina asiatica (optional); 1-snack 5. Curatenie: foarte buna 6. Amabilitate, ospitalitate: ireprosabil Mai putin bune ------------------- 1. Bauturile (racoritoare-exclus apa si alcoolice): proaste, subproduse 2. Dulciurile: foarte proaste (de la tub) 3. Mancarea: feluri putine si mereu aceleasi 4. Camerele amplasate spre strada sunt expuse [...] — vezi review
    • trimis de: mis76mh JUNIOR — în 06.08.13
    • VIZUALIZĂRI: 1985

Un concediu reusit cu familia

Dragilor am petrecut impreuna cu alte 2 familii in perioada 13.07-20.07.2013, unul dintre cele mai frumoase concedii la hotelul Riu. Va pot spune ca am plecat destul de pesimist de casa, dar odata ajunsi acolo, toate aceste suspiciuni au fost risipite. Hotelul are un management extraordinar, totul este ca la carte. Am fost primiti cu ospitalitate si multa caldura. Hotelul dispune de parcare gratuita si pazita, are 3 restaurante, din care unul bulgaresc si altul asiatic. Cei care mergeti la [...] — vezi review
    • trimis de: Fla SILVER — în 30.07.13

Hotel ok din aproape toate punctele de vedere

Salut, Abia întors de la RIU Helios din Sunny Beach încerc să vă spun cum mi s-a părut. Am stat 6 nopţi, cu ultra all inclusiv. Drumul până acolo: Am plecat cu maşina la ora 23 din Cluj şi am mers pe ruta Cluj-Alba Iulia-Sibiu-Rm. Vâlcea-Piteşti. Am intrat pe autostrada Piteşti-Bucureşti, am dormit o oră în maşină la o benzinărie şi am ieşit de pe autostradă la Vânătorii Mici. De aici am luat-o spre sud pe un drum naţional nu foarte grozav, dar ok, prin [...] — vezi review [+4 poze]
    • IUNIE, 2013
    • trimis de: denisaalexe JUNIOR — în 14.08.13
    • VIZUALIZĂRI: 1910

Din nou la Riu Helios

Ne-am reintors la acest hotel dupa experienta neplacuta pentru noi pe care am avut-o anul trecut la Evrika Beach. Am gasit hotelul putin schimbat, in bine desigur, asta din cauza ca in iarna 2012 au facut niste renovari. Camerele arata mai bine ca data trecuta, culorile sunt mai frumoase, barul de la piscina a suferit modificari frumoase, dar in ceea ce priveste personalul este mai rau ca data trecuta. Mai ales baia din camera este un mare plus, mai rar vezi o baie atat de spatioasa la un [...] — vezi review
    • MAI, 2013
    • trimis de: alecsarra* JUNIOR — în 23.05.13

1 Mai si Paste la RIU Helios... dezamagitor

Salutare tuturor! Am decis sa scriu acest review, si sa impartasesc experienta mea la acest hotel, datorita faptului ca si eu am beneficiat de impresiile altor turisti, in momentul in care am ales un hotel cu ajutorul acestui website. Parerea mea de ansamblu asupra acestei mini vacante de 5 zile este urmatoarea: 1 mai si Pastele o sa-l mai fac in Bulgaria, dar nu in Sunny beach si nu la acest hotel. Dar sa incepem cu inceputul. Am ales hotelul printr-o agentie, am avut mai multe [...] — vezi review [+13 poze]