Solicitare CMR / TURCIAPINNED

ÎN DIRECT - „live” din Turcia!

Trimisă în 21.06.20 14:09
autor Admin [Timisoara]
» VIZUALIZĂRI: 123823

Turcia... nu stă la fel de bine precum Grecia sau Cipru, din punct de vedere al libertății de deplasare, ori al numărului actual al cazurilor de COVID, de exemplu

Cu toate acestea, din informațiile mele sunt deja turiști români în Turcia -- granițele au fost deja deschise pentru tranzitul AUTO; în viitorul apropiat este posibilă și reluarea zborurilor

Dacă sunteți pe drum, ori dacă sunteți deja acolo - scrieți-ne, aici, pe scurt, cum e; foarte mulți oameni și-ar dori să-și poată face și anul acesta concediul pe acolo.


  • PERIOADA: - -- NOPŢI CAZARE: -
  • BUGET: - -- TRANSPORT: -
  • ADULŢI: -

Răspunsuri — pag 3 / 45

NasshuSE7r[14.07.20 19:25]

@florin_mch: 

faptul ca unul dintre drepturile stipulate in contract este acela ca si eu pot invoca forta majora si desfiintarea de drept a contractului

Poti sa o invoci tu mult si bine! Nu o sa aiba efect (juridic) niciodata - cel putin in cazul asta si altele asemanatoare. Invocarea ei trebuie si dovedita. In cazul SARS-COV2 nu vei obtine acel certificat.

Iar in cazul tau, mai special - cazare cumparata de la X, zbor de la Y nici legea din Romania nu te protejeaza!

Nu e treaba agentiei cum ajungi tu acolo, atita vreme cit acea locatie este deschisa.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

florin_mchGD12r[14.07.20 20:26]

@Nasshu:  nu ai înțeles absolut nimic, . Din punct de vedere juridic nu mi trebuie niciun certificat ca sa dovedesc forța majora, ea este cunoscuta pe plan mondial. In alta ordine     am rezolvat problema exact cum am descris o. și i repet poate o înțelegi.

​Mi au eliberat un voucher egal cu valoare avansului plătit valabil pana la 31 Martie 2021  cu condiția sa aleg orice destinație dar NUMAI in Turcia.

​ Cu Turkish airlines am rezolvat o ca este dreptul oricărui pasager sa ceara rambursarea banilor atâta timp cât ei au anulat biletele.

​Este foarte simplu, dar sa ne dam cu părerea in necunoștință este mai simplu. Vacante plăcute tuturor.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

GOTHIC68GD4r[15.07.20 07:17]

@florin_mch:

„mi-au eliberat un voucher egal cu valoarea avansului platit... "

Ieri am scris din nou agentiei cu privire la reprogramarea vacantei si emiterea unui voucher si in loc de raspuns mi-au transmis factura cu diferenta de achitat pana la 23.07.2020 (scadenta finala);

​practic, acum suntem intre ciocan si nicovala, daca nu achitam, agentia invoca nerespectarea contractului si pierderea avansului, daca achitam nu suntem siguri ca vom ajunge in Turcia, mai ales ca drumul se face cu autoturism si oricand Bulgaria sau Turcia pot schimba regulile in functia de moartea care bantuie lumea (Covid-19); nu stiu ce sa fac...

​Zi buna tuturor si va multumesc anticipat pentru sfaturi!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

NasshuSE7r[15.07.20 08:03]

@GOTHIC68:  in cazul tau eu vad mai multe variante:

V1- nu achiti, contractul nu se executa, pierzi avansul (total sau partial), stai acasa

V2.1 - achiti, daca situatia permite (cele doua state nu stabilesc restrictii) faci bagajul si te duci la mare.

V2.2 - achiti, daca situatia nu permite (apar restrictii) sau tie iti este teama sa mergi in conditiile actuale te duci cu 'lugu, lugu' la agentie si soliciti amanarea sejurului pentru anul 2021 ( rezervare la acelasi hotel sau  acordarea unui voucher egal cu valoarea achitata pentru achizitionarea unui sejur  in 2021).

Nu iti recomand sa invoci forta majora, pentru ca nu este o situatie de forta majora in cazul Sars-Cov2 si nu vei putea dovedi acest lucru. Poti sa dai de niste caposi la agentie pe care prin invocarea fortei majore mai rau sa-i superi dacat sa-i imbunezi si atunci se complica lucrurile. Intelegerile amiabile sunt cele mai recomandate in situatii de genul asta functie de posibilitatile ambelor parti.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2800 PMA (4 voturi)

lidanaSV2r[15.07.20 08:33]

@GOTHIC68:  Bună ziua. Citiți contractul și vedeți care sunt condițiile de anulare. Noi așa am procedat. Ultimul termen de anulare era inaunte cu minim o lună. Ne-am asumat penalizarea și am anulat înainte de a plăti ultima tranșă (aveam sejur începând cu 22 iunie). Bineînțeles că agenția a spus că nu ne poate da avansul (75% din suma totală) deoarece l-a plătit hotelului, iar hotelurile nu returnează avansurile. Am scris la hotel de unde am primit răspuns că ei primiseră o mică partea avansului, că oricum ei nu returnează niciodată agențiilor avansurile de EB și că trebiue să rezolvăm cu agenția, coform contractului. Am trimis agenției răspunsul și am negociat cu ei termenul de returnare a banilor. În acest moment ne-au fost returnați banii atât pentru sejurul în Turcia, cât și pentru cel în Grecia.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

florin_mchGD12r[15.07.20 09:22]

@GOTHIC68:  Din cat inteleg, nu ati avut nicio discutie cu agentia de turism pana acum.

​Din ce spuneti dvs ca „ati trimis un email in care ati solicitat eliberarea unui voucher egal cu suma achitata avans" si ati primit factura de diferenta de pret care ar trebui sa o platiti, acesta este un lucru tipic romanesc, "la intimidare". In acest caz, mai trimiteti un email in care solicitati politicos variantele pe care ei le propun in aceasta situatie.

​Din punct de vedere juridic, indiferent de clauzele stipulate in contract se poate merge pe mai multe variante si anume:

​1-sub nicio forma nu achitati diferenta de pret ca exista posibilitatea sa pierdeti intreaga suma, prin plata diferentei de pret inseamna ca va asumati riscul de a merge in vacanta, in acest caz agentia fiind absolvita de orice raspundere.

​2-Daca agentia va ofera  o varianta pe care o agreati, litigiul in acest caz se stinge.

​3-In cazul in care agentia merge la "intimidare"atunci aveti doua variante si anume: Forta majora-conf. Art. 1351 (alin. 2) din NCC - Forţa majoră este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil şi inevitabil” aici intra indiscutabil si COVID-19 pentru cei care nu cunosc, iar varianta 2 este Art. 13. (alin. 3 si 4) din OG 2/2018 care spune asa:

​(3) călătorul are dreptul să înceteze contractul privind pachetul de servicii de călătorie înainte de începerea executării pachetului, fără a plăti vreo penalitate de încetare în cazul unor circumstanțe inevitabile și extraordinare care se produc la locul de destinație sau în vecinătatea imediată a acestuia și care afectează în mod semnificativ executarea pachetului sau care afectează semnificativ transportul pasagerilor la destinație.

(4) călătorul are dreptul să înceteze contractul privind pachetul de servicii de călătorie înainte de începerea executării pachetului, fără a plăti vreo penalitate de încetare în cazul unor circumstanțe inevitabile și extraordinare care se produc la locul de destinație sau în vecinătatea imediată a acestuia și care afectează în mod semnificativ executarea pachetului sau care afectează semnificativ transportul pasagerilor la destinație.

​N. B. In toata aceasta discutie trebuie sa dati dovada de multa rabdare si intelegere si va garantez ca veti avea castig de cauza.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

GOTHIC68GD4r[15.07.20 10:15]

@florin_mch:  Am transmis  agenției primul e-mail în 09.04.2020, raspunsul a fost unul general, nu unul punctual, la fel ca si la celelalte e- mailuri transmise ulterior, ca se aplica condițiile contractuale, ca deocamdată Turcia nu este în stare gravă, ca mai avem timp de discuții pana la data scadență, iar acum nu mai raspund la mesaje... si nu este o agenție mica. Sa vad ce pot face...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

florin_mchGD12r[15.07.20 10:39]

@GOTHIC68:  Daca nu mai raspund la mesaje, mergeti personal la agentie. Si mie mi-au raspuns initial ca se aplica penalitatile contractuale de 100% fiind rezervare early booking, insa cand le-am spus ce pot invoca, au dat imediat inapoi. Succes! ​​

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

lucyGD1r[15.07.20 19:35]

@florin_mch:

Raspuns primit de mine de la agentia de la care am contractat sejurul pentru Egipt Am achitat un avans, iar acum solicita intreaga suma ramasa de plata, altfel rezilieaza contractul fara posibilitatea de a mai recupera ceva, fara vreo alta varianta ca de exemplu voucher in conditiile in care Egiptul este in zona rosie si la intoarcera in tara se intra in carantina 14 zile.

Va multumesc pentru emailul transmis!

Va transmit mai jos cateva precizari prin care speram intr-o lamurire a situatiei.

Pandemia declarata de OMS, nu constituie in mod absolut o circumstanta exceptionala, la care clientii pot recurge oricand, pentru a obtine returnarea sumelor/variante alternative (reprogramare/voucher), ci trebuie apreciata in concret, pentru fiecare destinatie in parte, in functie de momentul check-in-ului, de masurile preventive adoptate pe plan local. Constatarea circumstantelor inevitabile si extraordinare se poate face doar de la caz la caz, in conditiile in care sunt indeplinite unele sau toate dintre criteriile enumerate mai jos, la data plecarii: Imposibilitatea prestarii transportului pasagerilor prin prisma restrictiilor impuse de țara de plecare (ex: Romania) Imposibilitatea prestarii transportului pasagerilor prin prisma restrictiilor impuse de țara de destinatie (ex: Egipt) Existenta de restrictii de circulatie la destinatie care sa afecteze semnificativ prestarea pachetului.

Situatia curenta intra sub incidenta circumstantelor inevitabile si extraordinare in conditiile in care restrictiile persista la momentul plecarii, astfel incat sa poata afecta in mod semnificativ executarea pachetului sau transportul pasagerilor la destinație. Aceasta interpretare a legii este confirmata de Ministerul Turismului prin comunicarea oficiala transmisa in data de 23 aprilie pe site-ul oficial: turism.gov.ro/web/2020/04 ... ea-calatoriilor

In momentul de fata asteptarile sunt ca lucrurile sa intre rand pe rand in normalitate.

Toti hotelierii vor pune la dispozitia turistilor masti, manusi si 

dezinfectant, curatenia in hoteluri se va face de cateva ori pe zi cu dezinfectant si se va pastra distantarea sociala atat pe plaja, cat si in restaurante. Puteti regasi aceste informatii si toate detaliile despre masurile de protectie implementate de hotelul rezervat accesand linkul urmator https://www.steigenberger.com/en/group-landing-pages/safety-measures.

Totodata, in data de 21.05 a fost emis un guidline pentru companiile aeriene privind siguranta si sanatatea pasagerilor, pe care il puteti gasi easa.europa.eu/sites/defa ... H-XbjrPoCkFxUbA

Pe plan european, asa cum este mentionat in Hotararea nr 31/22.06.2020, in urma consultarilor la nivelul Statelor Membre se va decide mecanismul de includere a Statelor Terte in lista statelor exceptate de la aplicarea masurilor de carantina.

Asadar, din lipsa de restrictii de calatorie pentru rezervarile cu plecare in data de 19.08.2020 ne vom putea exercita in continuare obligatiile contractuale iar tot ceea ce am semnat impreuna in contract ramane valabil inclusiv penalizarile si termenele de plata.

In concluzie, va mentionez ca pentru a pastra rezervarea activa trebuie sa primim de la dumneavoastra diferenta de plata pentru sejurul achizitionat, scadenta fiind in data de 19.07.2020. In lipsa unei dovezi de plata si avand in vedere cele mentionate mai sus, vom fi nevoiti sa anulam rezervarea aplicand conditiile de penalizare contractuale.

Ne dorim sa va puteti bucura de vacanta pe care cu siguranta ati asteptat-o cu nerabdare, insa dincolo de acest aspect, decizia finala este a dumneavoastra.

Am incredere ca veti intelege corect cele mentionate mai sus si va asigur ca vom reveni catre dumneavoastra daca vom primi noutati in legatura cu sejururile din Egipt din luna august.

Va multumesc,

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

florin_mchGD12r[16.07.20 11:11]

@lucy:  Fiecare agentie isi apara interesul. Cititi exact linkul trimis de ei si veti descoperi ca aveti dreptul sa cereti cel putin reprogramarea vacantei. Ei pe asta se si bazeaza, ca nu o sa cititi acea notificare trimisa de minister. Ieri in Egipt au fost raportate July 15 (GMT) Updates

913 new cases and 59 new deaths in ww.worldometers.info/coro ... s/country/egypt

Acesta este linkul la care face referire agentia de turism

turism. gov.ro/web/2020/04... ea-calatoriilor

Succes!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

florin_mchGD12r[16.07.20 11:23]

@lucy:  si nu in ultimul rand sa tineti cont de informatiile furnizate de Ministerul Afacerilor Externe: Egipt

Data ultimei actualizări: 26.06.2020

STARE DE URGENȚĂ: DA

Începând cu luna aprilie 2017 a fost instituită starea de urgență în Egipt, pe fondul atentatelor teroriste care au loc periodic în această țară. La fiecare 3 luni, Parlamentul egiptean votează pentru prelungirea acesteia în baza decretului emis de președintele Abdel Fattah El Sisi. De asemenea, starea de urgență a fost implementată și pe fondul evoluțiilor alarmante ale pandemiei COVID19.

RESTRICȚII DE INTRARE PE TERITORIUL NAȚIONAL:

La 14.06.2020, ministrul aviației civile a anunțat că începând cu data de 1 iulie 2020, Egiptul va redeschide spațiul aerian pentru companiile aviatice ale țărilor care permit operarea către diverse destinații egiptene.

Excepții și prevederi privind tranzitul:

În prezent, sunt exceptate de la interdicțiile impuse de autoritățile egiptene aeronavele de tip cargo și cursele aviatice cu regim special care efectuează repatrieri.

Recomandări pentru cetățenii români care efectuează deplasări către/dinspre România:

La sosirea în Egipt toți cetățenii români care desfășoară alte activități decât cele turistice vor intra în izolare pentru 7 zile, urmând ca la revenirea în România să se procedeze la măsura izolării la domiciliu pentru 14 zile având în vedere că Egiptul figurează cu un număr semnificativ de cazuri COVID19.

În stațiunile turistice pot ateriza numai avioane charter (ale țărilor care permit deplasarea în Egipt), strict cu turiști.

La sosirea pe aeroporturile dedicate se vor lua măsuri speciale de verificare a temperaturii pasagerilor fără a se solicita testare PCR și fără solicitare de viză la intrare.

În hoteluri vor fi luate măsuri de protecție speciale, iar în cazul depistării unui caz de COVID19, respectiva persoană va fi carantinată în camere special amenajate în hotel iar în cazul agravării bolii vor fi spitalizați (situație care va genera condiții speciale de tratament – în sarcina părții egiptene - și întoarcerea în țară pe cheltuiala turistului).

Pe toată perioada sejurului este interzisă ieșirea din hotel pentru efectuarea de vizite la diverse obiective turistice din Egipt.

MĂSURI PE PLAN INTERN:

La 11.06.2020, a fost publicat un nou plan de acțiune pe termen scurt (perioada 14 - 30.06.2020), care prevede prelungirea și adaptarea măsurilor deja instituite pe linia combaterii pandemiei de COVID 19 în Egipt:

restricții ferme de trafic pe tot teritoriul Egiptului, în intervalul orar 8 pm – 4 am (20.00 – 04.00) fiind interzisă circulația pietonală și cea auto cât și deplasarea persoanelor între guvernoratele Egiptului;

centrele comerciale și magazinele vor fi deschise zilnic până la ora 6 pm (18.00);

localurile publice, zonele de agrement, plajele publice și parcurile vor rămâne în continuare închise.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

nrs †SE42r[16.07.20 11:41]

@florin_mch:  

care ar fi motivul pentru care sa ceri reprogramarea daca : charterele circula, hotelul este deschis​. nu exista intre clauze "imi este frica de covid". daca in contract scrie ca poti modifica datele poti cere, dar daca scrie ca te penalizeaza nu poti face nimic

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2800 PMA (4 voturi)

de la SebeșJR[16.07.20 11:59]

@Admin:  Sunt în Turcia de luni seara.

​Am fost singura mașină în graniță, cred că se schimba tura (pe la ora 19:00), de aceea a durat mai bine de 30 de minute. Am vizitat Edirne și Troia, apoi ne-am cazat la KoruMar Ephesus Beach din Kusadas.

​Este OK, oamenii sunt civilizați și se păstrează distanța socială.

​Personalul poartă mască și dezinfectează totul des.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 3500 PMA (5 voturi)

Cri1959GD[16.07.20 12:59]

@hanibalbogdan:La întrare în Bulgaria se dpu e o dclaratie  de tranzit. La întrare în Turcia se ia temperatura și se aplica un autocolant pe pașaport.

​În Turcia e obligatorie purtarea măști, amenda 900try, fara excepții, masca pe bărbie, in buzumar. La întrare în magazine exista automate de dezinfecție și în unele se ia temperatura. Politia patruleaza pe străzi și impune portul măștii.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

de la SebeșJR[16.07.20 13:06]

@hanibalbogdan:  Da, ne-au cerut declarații la bulgari, dar nu s-au uitat peste ele. Noi le-am completat acasă și am specificat tranzit spre Turcia. Nu am specificat niciun itinerar și nu am făcut vreun test COVID, dar ne-au luat turcii temperatura în graniță și la hoteluri.

​În graniță am plătit 3 euro pentru dezinfectarea mașinii, un tub de dezinfectant și 2 măști.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

de la SebeșJR[16.07.20 13:14]

@Yoda:  Noi le-am purtat prin Canakkale și Edirne, dar au fost oameni care nu purtau sau nu purtau corect, totuși, cred că legea spune ca trebuie purtate.

​Aici, în resort, poartă doar personalul.

​Este mult spațiu între oameni, este mare resortul și oamenii nu sunt prea mulți.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

Cri1959GD[16.07.20 13:15]

@Yoda:  Da este obligatorie și toată lumea respecta. Nu vezi fără masca.  


florin_mchGD12r[16.07.20 13:16]

@de la Sebeș:  Ambasadorul României la Ankara a anunțat încă de acum vreo luna in urma ca este obligatorie purtarea măștii și pe strada.


de la SebeșJR[16.07.20 13:19]

@florin_mch:  Da, am citiți. Noi am purtat, însă am văzut și oameni care nu purtau sau purtau incorect. Noi o să purtăm pe stradă.  


Cri1959GD[16.07.20 13:30]

@Cri1959:  Noi suntem în Cesme, în hotel toată lume poarta masca, pe plaja nu, personalul poarta masca și mănuși, în tot complexul sunt automate cu soluție dezinfectanta, la întrare în restaurant primești masca și se ia temperatura. În lift max 2 persoane, în complex patruleaza personal îmbrăcați în portocaliu care verifica respectarea normelor.  

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 3500 PMA (5 voturi)

M'LiviuPA48r[16.07.20 14:18]

@Cri1959:  Ai mai multa încredere sa pleci într o astfel de vacanta când vezi ca este mai safe. Din păcate noi în câteva zile o sa depășim Turcia ca număr de cazuri. Și ei sunt de 4 ori mai mulți ca noi. Sunt convins ca în scurt timp Turcia va fi trecuta pe lista verde. Numai bine!  

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

M'LiviuPA48r[16.07.20 14:25]

@Cri1959:  Spune mi te rog când intrii în restaurant sa îți alegi mâncare porți masca. Pana ieși pe terasa unde servești?   Eu unul as fi de acord cu aceasta regula. Ești într un spațiu închis totuși.  

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Cri1959GD[16.07.20 15:01]

@m liviu:  Noi suntem cazați la D + Seya Beach Hotel Alacati, la întrare în restaurant primești masca și se ia temperatura.

​La servire personalul te servește cu ce vrei, mâncarea se afla în vitrine din sticla, primești farfuria cu ce dorești, defilezi de-a lungul vitrinei și comanzi. Deserturile sunt tot în incinte și sunt portionate pe farfurioare care sunt infoliate cu celofan.

​Pe  masa se afla un recipient cu dezinfectant cu mult alcool.

​Tacâmurile sunt puse într-un fel de pungi de hârtie cerata cu sigla hotelului, punga fiind sigilata.

​Poti servi masa atât în restaurant la interior cât și la terasa.

​Aici sunt numai turci și nu sunt stresați deloc, în incinta hotelului poarta masca în rest nu.

​Totul e automat cu senzori la wc nu pui mana pe nimic, dozator dezinfectant, dozator săpun, pisoar, lumina, apa toaletă, usa acces.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2800 PMA (4 voturi)

Cri1959GD[16.07.20 15:49]

@m liviu:  Pana te așezi la masa porți masca, pana ajungi pe plaja la fel. Când toată lumea poarta masca în incinta consider o forma de respect fata de ceilalți. E ceva normal și firesc purtatul măștii.  

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

M'LiviuPA48r[16.07.20 15:49]

@Cri1959:  Mulțumesc  de informații. Sa aveți concediu plăcut în continuare.  


SabsUC[17.07.20 16:36]

In prezent la RIXOS Sungate... am plecat pe 10 iulie din România pe vama giurgiu-ruse.

​Nu ni s-a cerut nici o declarație... am preferat vama mare căpitan andreevo-kapikule... ni s-a luat temperatura... am achitat 3 euro si atat. Erau in vama turci veniți din anglia carora li s-a făcut testul covid... altora nu li se făcea...

​după vama există magazin de unde se poate achiziționa Hgs si cartela de telefon... pt hgs (autostrada) daca spuneti traseul o sa va zică cati bani trebuie depuși pe cardul Hgs... Atentie nu accepta plata card... doar euro sau Tl...

​traseul ales gelibolu- biga-bandirma-balikesir-denizli-kemer... am vrut sa evit istanbulul... super liber... autostrada cam 135km restul 2 benzi pe sens... am plecat la 10:00 din Bucuresti si am ajuns la 4:00 am la kemer... am dormit in masina până la 8 cand am intrat la check in si m-au trimis la micul dejun...

​in hotel super curat... doar ca destui ruși ucrainieni si moldoveni... Asta pe langa turci...

​se poate tine distanța lejer având în vedere desfășurarea hotelului si mărimea restaurantului... se mănâncă și pe terasa cine vrea...

​world class-ul e deschis pt cei interesati...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2800 PMA (4 voturi)

  • AFIȘATE rsp [61-90] — din total 1341 răspunsuri la această solicitare
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.24976801872253 sec
    ecranul dvs: 1 x 1