Solicitare CMR / TURCIA - MEDITERANA // ANTALYA

Trimisă în 15.03.19 13:26
autor sdavidCH [Galaţi]
» VIZUALIZĂRI: 916

Care hotel din cele 4 ni-l recomandați?

Lonicera Resort & Spa

Granada Luxury

Silence Beach Resort

Saphir 4*?

(Prima oară în Turcia, sfârșitul lunii mai)

• PERIOADA: MAI -- NOPŢI CAZARE: 7
  • BUGET: 1250 [euro] -- TRANSPORT: avion
  • ADULŢI: 2 -- COPII: 0

Răspunsuri

M'LiviuPA48r[16.03.19 09:37]

Salut. Observ că ai restrâns selecția și mergi pe 4 hoteluri. Cu siguranță la fiecare ai plusuri și minusuri. Nu sunt hoteluri de categoria A+. Personal am stat decât la Silence am avut prieteni care au stat la Saphir și Granada.

Lonicera ai avantajul că este un hotel mai nou fata de celelalte cu 2 zone de plaja din ce am înțeles.

La Granada ai parte de servicii foarte bune dar ai spatiu mic și nu ai plaja.

Silence era un hotel bun când am fost in anii trecuți. Are o întindere f mare cu multa verdeață (am văzut că punctați acest lucru), are multe baruri. Dacă optați pentru cazarea in vile sa știți că acestea sunt in spatele hotelului langa Aqua parc. Distanta pna la plaja este mare. Știu un grup de 8 familii care anul acesta merg la Silence. Unii au mai fost in trecut alții nu.

Saphir are avantajul prețului probabil dar din ce am auzit are servicii medii. Este de 4 stele doar. Știu că este greu sa alegi fiind prima data în Turcia. Dar cu siguranță îți va placea aceasta vacanta si te vei întoarce. Mult succes!

STEFANYA23JR2r[16.03.19 12:13]

@sdavid: Silence Beach este foarte bun, sau cel putin era in 2011 si 2012 cand am fost noi (vezi impresii).

La zona lake este superb, noi acolo am stat. Atata doar ca intrarea in mare este cam abrupta, in rest totul a fost la superlativ!

muppetzGD3r[16.03.19 12:58]

@m liviu:

Si mie mi-a placut Silence. La vile.

De fapt am avut bilet pt camera dubla, am refuzat de doua ori si fara nici o atentie (!) mi s-a oferit apart in vila la parter. Extraordinar! Recomand. vezi impresii

Restul hotelurilor nu cunosc.

Dan 16GD3r[16.03.19 15:45]

Am fost anul trecut la Lonicera Spa&Resort. Este un hotel nou, serviciile sunt foarte bune, mancarea destul de diversificata.

Au un aquapark super, program foarte bun (10-18). De obicei, resorturile care au tobogane, au cate 4 ore/zi, cu pauza.

Ce nu au, fata de alte resorturi, animatori. Sunt, dar "lipsesc" cu desavarsire!

Plaja este intinsa, intrarea in mare lina, cu nisip. Nu prea am ce sa reprosez acestui resort. vezi impresii

Unii au sesizat doar "departarea" fata de aeroport, noi nu am resimtit-o deoarece am fost cu masina.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

Dumitrescu IonPM4r[16.03.19 19:42]

@sdavid: Am fost anul trecut la Lonicera! Nu am decat cuvinte de lauda, nou, curat, servicii de clasa, plaja buna, bauturi destul de bune, multe imbuteliate, bune mancare diversificata! vezi impresii

Pretul mai mult decat rezonabil comparativ cu alte hoteluri de aceeasi categorie!

Cu toata increderea mergeti pe Lonicera Resort and Spa, cel de 5 stele!

Vacaanta placuta!

U104366JR1r[16.03.19 22:01]

Anul trecut am fost la Lonicera, foarte ok, raport pret/calitate - vezi impresii

resita2009SE4r[17.03.19 10:26]

Esti sigur ca mai gasesti bilete la Lonicera?

Eu am vrut sa cumpar in luna iulie dar n-am mai gasit, deabia din 12 august am gasit.

Nu ma pot exprima despre celelalte hotelururi dar iti spun doar atat, am cautat sute de ore in decembrie si comparatie pret-calitate n-am gasit nimic superior fta de Lonicera (unde am fost anul trecut - primul meu concediu in Turcia - vezi impresii), asa ca si anul acesta am ales Lonicera, mai ales ca au trecut pe UAI.

Spor la cautat si alegeri intelepte iti doresc.

roninicaGD2r[17.03.19 16:50]

@sdavid: Incerc sa dau si eu o parere... Am fost la Lonicera in 2018. Nimic de reprosat. Curatenie, mancare buna, plaja intinsa, cu nisip, intrare lina in apa, piscine curate.

Ce mi s-a parut stresant, a fost ca trebuia sa ne trezim de dimineata, ca la ora opt sa ocupam sezlonguri la piscina sau pe plaja.

Am fost cazati in hotelul mare, resortul avand si alte locuri de cazare, niste hoteluri mai mici ca si dimensiune.

Seara se faceau anumite spectacole pentru copii, la care nu am participat, dar de fiecare data era lume multa.

Mi-a placut la Lonicera.

Despre celelalte hoteluri despre care vreti pareri, nu stiu nimic.

sdavidCHAUTOR SOL[18.03.19 23:44]

Multumim tuturor pentru raspunsuri! Am rezervat prin agentie la Lonicera Resort. 1200 euro, 2 adulti, sfarsitul lunii mai.

Eva TrifoiJR1r[18.03.19 23:47]

@sdavid: Recomand Granada Luxury, daca vrei să fii intampinat cu șampanie, personal de nota 10*, mancare nota 10*, hotel... lux... internet, minibar realimentat zilnic, animatie, showuri live la pian si pe ponton cu formați, ... si incă multe altele. vezi impresii

Am studiat toate celelate hoteluri si nici una nu imi pare să egaleze... Granada Luxury Alanya!

Eva TrifoiJR1r[18.03.19 23:50]

@sdavid: din cate am auzit anul trecut, la Lonicera vei mai plati internetul 13 euro. / cartela.

U104366JR1r[19.03.19 08:09]

@Eva Trifoi: nu am plătit și aveam acces în unele locuri și pe plaja. Se plătea seiful dacă vroiai (îl recomand pt bani și acte)

sdavidCHAUTOR SOL[19.03.19 09:50]

@Eva Trifoi: Da, e foarte frumos Granada, insa nu are plaja.

YodaPA16r[20.03.19 12:21]

@Eva Trifoi:

Nu este adevarat. Am facut eu rezervare la Lonicera si internetul este gratuit in tot hotelul. Singurul lucru care se plateste extra este seiful.

resita2009SE4r[23.03.19 20:10]

@Eva Trifoi: nu e adevarat, internetul e gratis dar din pacate este semnal puternic doar in zona barurilor

• [15] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

Abonament

• NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos