ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.06.2023

Mai degrabă mulțumit
Foarte nemulțumit

Raport calitate-pret corect

Rezervare facuta in iarna, 1798 euro 2 aulti +1 copil 17 ani (de fapt 3 adulti). Vine ziua plecarii, aveam avion la 11:40, agentia m-a anuntat noaptea la 00:55 ca se amana zborul spre Antalya pt 14:40 iar cand ajung in aeroport... alta amanare, 15:40... asa ca am ajuns la hotel in Kemer la 19:50. Pierduta total prima zi, spun hai sa trecem peste asta si sa ne bucuram de concediu.

Ajuns in fata hotelului ramanem cu gura cascata de arhitectura lui, cat de frumos arata etc etc. La hotel formalitatile de cazare se fac rapid si primim camera in corpul central, practic pe vapor (o sa va explic mai tarziu de ce-am spus asta) la etaj 2, camera standard cu vedere la strada, camera 2117. Ni se spune ca, daca dorim camera cu vedere la piscina sau altfel de camera se poate rezolva daca platim diferenta, refuzam politicos deoarece e ok ce-am ales. Ajungem in camera, baiatul cu bagajele exact aceeasi poveste... exista camere cu vedere la piscina bla bla bla. Camera mare 1 pat matrimonial + 1 singur, un dulap imens pe hol, 2 scaunele + masuta in balcon (ok ca marime) dar in camera pe jos era gresie, nu mocheta. Hmmm, nu e ok la un hotel cu prettentii de 5* dar acceptam. Baia mare cu toate cele necesare unui concediu. In frigider erau 6 sticle de suc si 4 de apa plata, zilnic se umplea frigiderul cu apa plata si minerala (apa plata la 0,33 ml si minerala la 0,20 ml). Curatenie in camera se facea zilnic, la fel si schimbatul prosoapelor daca le lasai pe jos. N-am urmarit cand si daca s-a schimbat lenjeria de pat.

Pentru prosoapele de plaja am primit 3 cartele si trebuia mers la demisol, -1 pt a primi prosoapele. Foarte folosite aceste prosoape, vechi si folosite la greu.

In contiunare trecem la masa: Servirea mesei era la parter in restaurant sau pe terasa restaurantului (cca 40 de mese erau afara) unde se putea fuma.

Mic dejun de la 07:00 la 10:00, Pranzul de la 12:30-14:00 iar cina de la 18:30 la 21:00. Nu cred ca are rost sa mai spun in ce constau aceste mese deoarece cei care ati fost in Turcia stiti cum sta treaba cu mancarea la hotelurile turcesti, primesti in functie de pretul pe care l-ai platit... dar pentru noi a fost ok, au fos seri in care s-au servit raci si somon si seri in care se servea ficat de vita la gratar (cel mai bun ficat mancat de mine vreodata) si miel la gratar. Un lucru inedit pentru mine, in tot hotelul erau 4-5 pisici ale hotelului, dar deranjant era ca erau lasate si pe terasa unde se manca, ceea ce nu e ok la un hotel de 5*. Copiii iubeau aceste pisici, le hraneau si se jucau cu ele, dar parca locul lor nu e in sala de mese.

Un lucru inedit, nu l-am mai vazut sau citit despre el, la ora 23:00 se servea Supa in restaurantul principal si erau niste cozi... desi in primele 3 zile am fost reticient in a 4 zi am mers sa vad si eu si spre surpriza mea chiar au fost bune supele (supa de ciuperci si supa de linte) In fiecare seara erau 2 feluri de supe, una cu smantana si una cu bulion. Inteleg sa se serveasca pizza sau alte minututi, dar supa, nici prin cap nu mi-a trecut ca o sa mananc supa la ora 23:00.

Servirea bauturilor se facea in unul dintre cele 7 locatii: 2 in lobby, 1 in restaurant, 3 la piscine si 1 pe plaja. Bauturile erau servite in pahare de carton. Toate se deschideau la ora 10:00 si in functie de baruri, ultimele se inchideau la 00:00.

Un mare minus (in opinia mea) era faptul ca la barul de pe plaja si la inca un bar de langa piscina serveau, de la 12:30 la 14:00 si hamburg/cartofi prajiti/shaorma etc si lubenita... de ce spun minus, acestea se serveau exact in intervalul pranzului, daca doreai sa mananci ceva intre mese... nu prea aveai ce si unde.

Pe langa ce-ti serveau bautura in pahar de carton, unii barmani erau "nesimtiti" chiar cu 2 din ei am avut un dialog ceva mai aprins si o sa va explic de ce, am cerut vodka cu greata si am primit, intru-un pahar de 80 ml 4 cuburi de gheata si un deget de vodka... wtf, chiar i-am spus c-am comandat vodka cu gheata nu gheata cu vodka, am refuzat bautura si i-am spus sa-mi puna cum trebuie ca daca nu merg si fac reclamatie. Acest lucru s-a intamplat de 2 ori, la acelasi bar, dar cu barmani diferiti. Sa nu mai spunem ca, paharele cele mari erau de 200 ml (pt. Bere si suc) iar cum se punea de la dozator cu presiune, dupa ce se lasa spuma, bautura era doar de jumatate, de aceea majoritatea turistilor comandau portii duble de baututi.

O cafea turceasca foarte foarte buna, era servita la 3 baruri, restul produselor din cafea erau de la aparatele de cafea.

Piscina, era una mare, apa la 1,40 m, iar in jurul ei mai erau cladiri secundare, formate din parter + 1 etaj unde erau cazati turisti. Chiar am stat de vorba cu romani care au fost cazati in aceste camere care s-au plans ca, camerele arata oribil, mobilier vechi, dusuri de acum cativa ani etc si e plin de furnici/gongi etc. Nu ma pot pronunta cum era inauntru, am spus doar c-am stat de vorba cu romanii, dar sotia a spus ca ea n-ar accepta niciodata o asemenea cazare si m-a atentionat ca pe viitor sa fiu atent cand luam camere, sa nu ne trezim si noi intr-o astfel de situatie.

Seara de seara erau spectacolo in amfiteatru, de la 20:30 pentru copii iar de la 21:30 era spectacolul principal. Am mers si noi de 3 ori si pot spune ca au fost spectacole ok, chiar ne-au placut.

Plaja... marele minus al hotelului, situata la maxim 4-5 min. de mers pe jos, sezlonguri se gaseau la orice ora ajungeai, n-am vazut pe nimeni sa plece ca n-are sezlong.

De ce spun un mare minus, pe plaja era nisip, dar la intrare in apa era un perimetru de cca 2 m cu pietre dupa care urma intrarea in apa, primii 2 m un nisip foarte dur, dupa care pietre si in 7 metri apa avea adancimea de 2 m, foarte abrupta intrarea.

Hotelul dispune si de ponton.

In ultima zi am gasit in camera o invitatie sa ne prezentam la informatii clienti, mergem acolo unde gasim o moldoveanca din Rep. Moldova care ne intreaba daca vrem sa ne spunem parerea despre hotel, atat lucrurile pozitive cat si cele negative. Am acceptat si i-am spus d-soarei ce ne-a placut si ce nu, iar cand am spus despre servirea bauturilor in pahare de carton, a spus ca, din cauza pandemiei, in 2020 au luat aceasta hotarare de a servi bauturile doar in pahare de carton.

Statiunea Kemer este minunata, sunt niste peisaje de vis, in fata marea iar la 500-700 m in spate muntele, ceva minunat. Seara de seara am iesit la plimbare prin statiune si-am ramas surprins de preturi, destul de mari fata de ce stiam noi, lucru constatat de mai multi romani. Poate ca e inceput de sezon dar preturile la haine erau foarte sus in Kemer

In concluzie, un hotel ok pentru pretul platit, dar eu personal nu m-as mai intoarce aici din cauza plajei (greseala mea cand am ales, n-am studiat mai aprofundat) si din cauza lipsei gustarilor dintre mese. Daca vrea cineva alte informatii, ii raspund cu drag in comentarii.

Trimis de resita2009 in 24.06.23 11:47:50
Validat / Publicat: 24.06.23 12:18:01

VIZUALIZĂRI: 3502 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (resita2009); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P14 Transatlantik Hotel & SPA

M'LiviuPHONE
[24.06.23 15:27:31]

Salut da ai punctat bine faptul că este un minus lipsa gustărilor între mesele principale. Chiar și la un hotel de 4 stele unde am fost in Marmaris acum câțiva ani aveau servire între mese. Cât privește Kemer nu am fost dar știu ca plaja datorită zonei este mai pietroasă. In ansamblu a fost un concediu plăcut la un preț foarte ok așa cum ai precizat. Toate cele bune și vacante plăcute întotdeauna!

[25.06.23 17:02:29]

era sa uit @nicole33 : ai avut perfecta dreptate in comentariul de la review-ul precedent al acestui hotel, este sub Lonicera, atat la calitatea serviciilor cat si la pret (are pt. mine anul acesta a fost cel care a hotarat, din pacate bugetul a fost mic, asa ca trebuia sa aleg ceva in banii astia)

tm67bruPHONE CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[25.06.23 18:34:33]

@resita2009: nu as vrea sa te necăjesc sau amarasc, dar în banii dați ai fi primit, aici pe AFA, recomandări de hoteluri mai bune, simțitor mai bune, probabil.

Pe viitor înainte de cumpăra, deschide și un CMR pe site, nu te costa nimic.

[25.06.23 18:45:45]

@tm67bru: amfostacolo.ro/sol-cmr.php?iid=12380 am deschis dar...

[15.07.23 16:57:03]

@resita2009:

... in camera pe jos era gresie, nu mocheta. Hmmm, nu e ok la un hotel cu prettentii de 5*...

wtf... cred c-am fost beat cand am scris, pe jos era mocheta, asa cum se poate observa in pozele puse... nici acum nu inteleg de ce-am scris ca nu era mocheta.

2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
hlli, M'Liviu
Alte impresii din această RUBRICĂTransatlantik Hotel & SPA (ex Queen Elisabeth) [Goynuk]: