50-60 ani

ÎNSCRIS/Ă ÎN: 06.09.10 VIZUALIZĂRI: 3209

Activitate pe AFA

1. Impresii publicate // 16 total

Un hotel adecvat, pacat ca nu este in Romania

SCRIS ÎN: 08.09.21 10:52
RUBRICA: Tiara Beach Hotel (ex Iberostar)
SATISFACȚIE: 86.25%
Aug-2021Nu am sa intru in amanunte deoarece review-ul anterior postat de "Kavarnap" este destul de cuprinzator si ca atare sunt in marea majoritate a observatiilor in asentimentul dumnealui. Personal, cu toate ca m-am ferit anii trecuti de Bulgaria pot sa recunosc in urma experientelor de anul trecut si [...] + 40 poze citește

MGPAAdio dar raman cu tine!

SCRIS ÎN: 24.08.20 13:08
RUBRICA: Burgas Beach Hotel
SATISFACȚIE: 75.00%
Aug-2020Nu m-as fi gandit vreodata ca voi ajunge sa ma cazez in vreun hotel din Bulgaria. Am preferat mereu in ordine, Turcia, Grecia si Romania. Bulgaria nu a intrat niciodata in preferinte dar cum s-ar spune "Never say never". Insa din cauza pandemiei, a avertizarilor si informarilor dezastruoase despre [...] + 41 poze citește
  • MG - Selectat ca MiniGhid AmFostAcolo
  • PA - Punctaj Adițional Actualizare Rubrică

Asa, DA!

SCRIS ÎN: 24.08.20 09:33
RUBRICA: Modern Hotel
SATISFACȚIE: 98.00%
Jul-2020Hmm, ciudata redefinire a sectiunilor impresiilor personale pe site... E putin confuz dar asta e, mergem mai departe. Am mai fost la acest hotel de cateva ori (vezi impresii), de fapt cred ca este singura optiune de vacanta in Mamaia iar anul acesta in conditiile pandemiei am avut totusi o [...] citește

[hotel Meduza] Steaua Nordului

SCRIS ÎN: 15.08.17 10:09
RUBRICA: Steaua de Mare, complex hotelier
SATISFACȚIE: 71.00%
Aug-2017Am urmarit cu mare atentie temperatura apei marii zi de zi. Dupa experienta anterioara, din iulie, in care nu am sesizat diferente intre mare si munte din cauza vremii si mai ales a marii a carei temperatura nu a depasit 13 grade in plin sezon in Mamaia am gasit oportun si necesar sa mai incerc un [...] + 45 poze citește

O tempora, o mores!

SCRIS ÎN: 09.07.17 20:09
RUBRICA: Palas Hotel [Complex Palas-Pelican]
SATISFACȚIE: 45.00%
Jul-2017Incep sa am din ce in ce mai des regrete fata de vremurile de demult. Litoralul romanesc, imi pare rau sa o spun este catastrofa! In Mamaia constructiile sunt haotice, vechea alee de promenada a ajuns acum un labirint printre buticuri si terase anoste pline de kitch. Parcari minuscule, vechile [...] + 22 poze citește

SBUn 'hotel' numit dorinţă

SCRIS ÎN: 09.07.16 22:19
RUBRICA: Modern Hotel
SATISFACȚIE: 92.00%
Jul-2016Vreau sa stabilesc de la bun inceput ca aceasta recenzie reprezinta strict opinia mea personala si nu o sa ma implic in polemici artificiale. Observatiile sunt scrise "la cald", in real-time, intr-o seara spre finalul sejurului. Hotelul Modern din Mamaia reprezinta totusi o constructie arhaica [...] + 33 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBTurcia mereu surprinzatoare

SCRIS ÎN: 15.10.12 12:27
RUBRICA: O zi (sau... noapte) în Afyonkarahisar
SATISFACȚIE: 97.50%
Jul-2012Mea Culpa! Sunt fan Turcia. Recunosc, ii admir! De multi ani parcurg cu masina ruta Bucuresti - Antalya (in concediu) si ca urmare a optimizarii an de an a traseului si a escalelor facute ma agat permanent de opriri in Izmit si Afyon. Am urmarit an de an pe ruta utilizata, progresele [...] citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

Excelent

SCRIS ÎN: 29.08.11 15:42
RUBRICA: Pensiunea Casa de Vis
SATISFACȚIE: 100.00%
Jul-2011Intr-o zona in plina dezvoltare turistica, printre case sau pensiuni in devenire, umbrita de cetina brazilor am gasit aceasta cu adevarat "casa de vis". Locatia nu este rupta complet de arhaismul si traditiile neaose, nu dezvaluie cu nerusinare modernismul desantat gasit pe Valea Prahovei sau [...] + 5 poze citește

MGRuta auto Bucuresti - Antalya

SCRIS ÎN: 29.08.11 14:12
RUBRICA: Drumul spre Antalya
SATISFACȚIE: 48.75%
Jun-2011Rutele auto pe care le consider convenabile atat in Bulgaria cat si Turcia sunt: 1) Bulgaria: a) Ruse + Veliko-Tarnovo + Nova Zagora + Svilengrad + Kapikule + Edirne (355 km) sau b) Ruse + Razgrad + Targovishte + Kotel + Jambol + Hazambeyli + Edirne (349 km) sau c) Ruse + Veliko-Tarnovo + [...] citește
  • MG - Selectat ca MiniGhid AmFostAcolo

Mai mult decat suficient

SCRIS ÎN: 29.08.11 10:30
RUBRICA: Selectum Family Resort Side (ex Silence Beach) [Kizilagach]
SATISFACȚIE: 91.00%
Jun-2011Imi pare sincer rau de nicole 33 dar in cazul meu in general lucrurile au fost OK. Cazarea am platit-o pentru Vila Lux Standard dar in nebunia din iunie-iulie am fost distribuit fara nici o "atentie" suplimentara intr-un apartament la parter cu acces direct la piscina. Camere mari si [...] + 5 poze citește

O locatie decenta

SCRIS ÎN: 11.12.10 20:30
RUBRICA: Pensiunea Crăiasa Munților [Moieciu de Sus]
SATISFACȚIE: 86.00%
Dec-2010O pensiune care tinde fara efort spre etalon. Preturi medii, arhitectura nepretentioasa, lux limitat, conditii si utilitati excelente, spatiul locatiei imens, patroni interesati si implicati serios in ceea ce inseamna turism. Parcare imensa, spatiu acoperit pentru barbeque, camere mari calduroase, [...] + 5 poze citește

Distonanta intr-o statiune comunista

SCRIS ÎN: 06.09.10 21:49
RUBRICA: Complex Holiday Club Neptun
SATISFACȚIE: 89.00%
Aug-2010Discrepanta intre acest complex si restul statiunii este covarsitoare iar faptul ca am gasit vile libere cand mai toata statiunea era ocupata 80 % este curios. Apetitul romanilor pentru hoteluri indiferent de starea de confort si curatenie versus vile din camping este cel putin ciudata. Confuzia [...] + 2 poze citește

Bravo Hotel Parc

SCRIS ÎN: 06.09.10 19:16
RUBRICA: Parc Hotel
SATISFACȚIE: 93.00%
Aug-2010Hotel renovat cu gust si optim, cred, dpdv al costurilor. Lobby mare, spatios cu acces direct spre restaurante, SPA si terase. Personal tanar, voios, relaxant, fara sa astepte la tot pasul spagi, neblazat ca mai toti cei in varsta, totusi se observa o anumita rezerva datorita salariilor mici si a [...] + 3 poze citește

Per total OK

SCRIS ÎN: 06.09.10 18:38
RUBRICA: Iadolina Hotel
SATISFACȚIE: 83.00%
Aug-2010Zona si oamenii super. Am stat doua familii in hotel (copiii) si la vila de 3*. Vila foarte OK, hotelul se renoveaza cam lent insa. Camerele foarte curate si spatioase insa lasand geamul deschis se simte fumul de la centrala termica. Lipseste terasa ceea ce obliga (desi fumatul este interzis) [...] + 2 poze citește

Afara e vopsit gardu' inauntru-i leopardul!

SCRIS ÎN: 06.09.10 12:21
RUBRICA: Germisara Hotel [Geoagiu-Băi]
SATISFACȚIE: 34.50%
Aug-2010Proprietatea unui tip incredibil de arogant (asa ca-n Romania) care decide singur ce e bine sau nu pentru clientii hotelului. Aspectul exterior al hotelului neingrijit, cu parcare mica, camere de tip vechi au fost renovate incluzandu-se balconul in spatiul camerei pentru castigarea unei stele, [...] citește

De tot ***!

SCRIS ÎN: 06.09.10 11:52
RUBRICA: Istria Hotel [Neptun]
SATISFACȚIE: 0.00%
Aug-2010Jenant, jignitor, oripilant si totusi specific Romaniei. Hotel ***, ***, cu mobilier pe care ti-e frica sa pui mana, prosoape rupte si aspre, saltele uzate in care stateai ca intr-un hamac, camera cu usa defecta, holul neiluminat si cu panze de paianjen. Ar fi trebuit sa ne dea ei bani sa stam [...] citește

total 16 articole încărcate de acest utilizator

2. Ecouri scrise // 23 total

14.09.21 15:21@alina80: Buna ziua, referitor strict la acest hotel nu cred ca ar fi indicat sa va bazati pe o experienta sublima in raport cu marea. La acea senzatie de beatitudine care va invaluie odata cu apusul Soarelui, zgomotul constant al valurilor ce se sparg pe plaja, acele sclipiri ce se estompeaza pe [...]
LA REVIEW Un hotel adecvat, pacat ca nu este in Romania - scris de muppetz în rubrica Tiara Beach Hotel (ex Iberostar)
25.08.20 10:08@nicole33:  Daca am afirmat ca am fost prima oara in BG, m-am referit la cazare. Desigur ca am vizitat, am luat masa, m-am plimbat, etc Albena, Nisipurile de Aur, Varna, Sofia si acum Sunny Beach. ​Nisipurile de Aur mi s-a parut extrem de aglomerat dpdv al densitatii hotelurilor. Sunt [...]
LA REVIEW Adio dar raman cu tine! - scris de muppetz în rubrica Burgas Beach Hotel
29.08.17 18:31@deliacmn1975: Glumiti? La cca 180 euro pe zi mergeam in Antalya la 5*. Nu a fost nici o oferta. M-am hotarat, am sunat la hotel, am obtinut acceptul, am ajuns acolo, am platit si gata. Venind vorba de oferte, puteti gasi preturi cu discount-uri bune pana in martie. Personal, in aceasta perioada [...]
LA REVIEW [hotel Meduza] Steaua Nordului - scris de muppetz în rubrica Steaua de Mare, complex hotelier
24.08.17 12:23@tm67bru: Imi pare rau, sunt in total dezacord cu d-voastra. Lasand la o parte cazurile izolate, degenerate, in care intr-adevar exista si romani dezaxati, labili mental care provoaca intentionat pierderi, acest caz reprezinta o scapare, un incident neintetionat pentru care exista multe, multe [...]
LA REVIEW [hotel Meduza] Bataie de joc este acest hotel - scris de Criystina86 în rubrica Steaua de Mare, complex hotelier
24.08.17 11:31@webmasterX: Multumesc, am gasit postarea! Este acceasi nefericita intamplare la care am asistat .
24.08.17 11:24Tocmai am pomenit si eu de[spre] aceeasi intamplare nefericita, cu prosoapele, intr-un review pe aceeasi tema cu hotel Meduza. Initial nu v-am gasit postarea dar un alt cititor m-a atentionat (incl. webmasterul) si v-am citit. OK, sunt total in asentimentul d-voastra. Am asistat la discutia [...]
24.08.17 08:39@cris1982: Da? F. bn! Dar unde este review-ul? Daca era postat pe acest site trebuia sa apara in aceasta rubrica. Oricum vreau sa va asigur ca nu am spus povesti, cazul este real. Am asistat siderat la polemica respectiva.
10.07.17 19:14OK, multumesc
LA REVIEW O tempora, o mores! - scris de muppetz în rubrica Palas Hotel [Complex Palas-Pelican]
10.07.17 09:58@pepsi70ro: Multumesc pentru atentia acordata! Nu stiu sincer de ce trebuie sa initiem o polemica care din punctul meu de vedere este cel putin inoportuna si irelevanta. Opinia mea expusa aici este binenteles subiectiva si a carei esenta se deduce din calatoriile mele de-a lungul timpului. Daca [...]
09.07.17 21:40@pepsi70ro: DA, pe frontispiciul hotelului -4 * De fapt daca ma gandesc chiar nu scrie nici de TV, paturi, frigider, becuri in camera sau prosoape. Se putea si la comun, nuuu?
27.03.17 07:21@dragos1985: -langa hotel, lateral pe partea cu piscina sunt 2 terase in imediata apropiere a hotelului. Lautarii au cantat pana pe la ora 03.00 a. m. - hotelul are 2 parcari cu bariere accesibile prin telecomanda. Una lateral dreapta, si cealalta la o distanta de cca 30m de hotel. Ambele [...]
LA REVIEW Un 'hotel' numit dorinţă - scris de muppetz în rubrica Modern Hotel
15.07.16 12:32@rusugheorghe - Da, e adevarat, oficial la ora 18 (camera se preda la 12.00) insa noi am fost gata cu toate formalitatile (cheie, telecomanda parcare) pe la 13.30-14.00. Oricum bratarile se pun imediat asa ca aveti liber la masa , baruri si plaja (sezlonguri) pana se elibereaza camera. Succes!
01.07.14 19:24@popescub: Dle Cub, din scurta autoprezentare plasati o anumita greutate numai pe o singura parte a balantei. Vezi famiglia & amici. Foarte interesanta optiunea domniei-voastre ”"va anunt de pe acum ca NU prea cunosc turismul din Romania (imi voi descoperi tara dupa ce imi voi trai toate [...]
LA REVIEW Neprimitori - scris de mimilus* în rubrica Coroana Moldovei Hotel
30.06.14 09:24Interesant subiectul, chiar hot! Lasand la o parte polemica aparent justificata, uitam cel mai important lucru: scopul acestui site si esenta insasi a beneficiilor web-ului si anume prezentarea opiniilor turistilor strict din punctul lor de vedere, in mod liber si binenteles in limitele unui [...]
22.01.13 16:59@stefanbuzatu: Imi pare rau, e caraghios dar chiar nu stiu adresa. Am fost ghidat initial de GPS (Garmin) si din vreo 3 optiuni asta a fost OK. Al doilea an am crezut ca ma descurc fara GPS si m-am ratacit de-abia al treilea an l-am gasit usor dar numai dupa repere vizuale. Ooops, chiar acum [...]
LA REVIEW Turcia mereu surprinzatoare - scris de muppetz în rubrica O zi (sau... noapte) în Afyonkarahisar
13.12.10 14:31Scuze! Camera este 120 lei, iar faza cu restaurantul chiar imi scapa...
LA REVIEW O locatie decenta - scris de muppetz în rubrica Pensiunea Crăiasa Munților [Moieciu de Sus]
12.12.10 18:34lucika
06.09.10 22:27De ce , tu ai voie si eu nu ? Cine Doamne iarta-ma va credeti ? De aceea vezi tu scumpa persoana fff importanta , am acele sentimente obscure fata de aceasta tara , ROMANIA .
LA REVIEW De tot ***! - scris de muppetz în rubrica Istria Hotel [Neptun]
06.09.10 22:22Nu concepi asa ceva ? Cati ani ai , ce altceva prestezi , ce venituri ai si cam cat ai prin banca ? Asta ca sa discutam daca pot sau nu sa fiu eu plecat 26 de zile ? Te-ar mira daca ti-as spune ca am mai fost si alte 6 zile pe afara in 3 tari europene , asta tot in concediu ?
06.09.10 22:13Am luat pachet cu tratament 750 RON/9 zile, importante au fost procedurile nu luxul, pentru lux am fost in Antalia la 5*, iar Cerbul Bleu, mov sau ce culoare era - l-am observat in treacat - slabut de tot.
LA REVIEW Bravo Hotel Parc - scris de muppetz în rubrica Parc Hotel
Afișate 20 ecouri / [23] total ecouri scrise de muppetz pe AFA. -» vezi toate ecourile sale aici:

3. Solicitări CMR trimise

Nu a trimis (încă) nicio Solicitare CMR.

4. Răspunsuri scrise // 29 total

20.03.19 06:37Vega, desigur. In opinia mea este cu o clasa peste toate celelalte.
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
16.03.19 12:58@m liviu: Si mie mi-a placut Silence. La vile. De fapt am avut bilet pt camera dubla, am refuzat de doua ori si fara nici o atentie (!) mi s-a oferit apart in vila la parter. Extraordinar! Recomand. vezi impresii Restul hotelurilor nu cunosc.
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați TURCIA
18.07.16 14:55@mirelasidan - Buna ziua, Cu o pura atitudine condescendenta, eu v-as sfatui sa consultati Google Maps. Are o multitudine de variante cu pct de plecare, pct de sosire si o gama complexa de pcte intermediare inclusiv desigur linii de feribot. Interesant este si faptul ca in urma [...]
27.05.16 07:20@eug - Ca urmare a ultimelor decizii a ministerelor de interne s transporturi bulgare referitoare la RCA-urile masinilor inmatriculate in Bulgaria este posibil sa fie instalate camere video. Ca de obicei, insa, s-ar putea sa adauge si cate un radar. Daca nu exista radare si doar camere video, [...]
ÎN RUBRICA Drumul spre Antalya
13.05.16 15:56@ ana popa : Scumpa doamna, cu tot respectul va spun, ati postat cateva fraze cu mari fracturi de logica. -"Turcia este o tara in care siguranta este la cote ridicate si fara aceste atentate. " (???) -"Nu drumul prin Istanbul este problema" - tocmai asta este problema, propuneri ruta Turcia [...]
13.05.16 12:48Sunt doar curios, pentru toti care propuneti ruta prin Istanbul - chiar nu va temeti de valul de atentate recente (viitoare)? Zilele trecute a fost un alt atentat soldat cu morti si raniti in Istanbul, in aceste conditii mai conteaza frumusetea, preturile, infrastuctura etc. Vorba unui hîtru [...]
12.05.16 17:41@vip. mitza. md - Bilecik este OK, am stat si eu la Eronur, demult cand nu exista autostrada. Oricum distanta este cam mare, Bilecik este cam la 900 km fata de Bucuresti plus aia 500 km (de care spui) inseamna 1400 km. Cam mult pentru o etapa de drum. Distanta totala Bucuresti - Antalya este cam [...]
ÎN RUBRICA Drumul spre Antalya
24.07.14 18:24Prin spatele vilelor este o alee lunga, dreapta spre Aqua. Deplasandu-va pe alee veti avea vilele cu piscinele in stanga si gardul locatiei in dreapta. De la cladirea principala, stand frontal cu fata spre intrare, o luati in dreapta, pe alee. Pe de alta parte, scuzati-ma sunteti singuruuul cazat [...]
ÎN RUBRICA Selectum Family Resort Side (ex Silence Beach) [Kizilagach]
27.03.14 16:08Doriti sa alimentati neaparat la "Shell"? Aveti si varianta "BP" - British Petroleum pe care, personal, le-am agreat mai mult decat pe Shell atat dpdv al pretului cat si confortului, sigurantei, curateniei etc. BP-urile in special in zona asiatica spre Antalya sunt cu siguranta mai multe decat [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați TURCIA
16.03.14 15:26@vio_andu_gaby: Subscriu! Foarte pertinenta observatia.
ÎN RUBRICA Drumul spre Antalya
16.03.14 15:00@titigeolgau: Contest opiniile celorlalti, asa de dragul discutiei: 1. Clar Kutahya este cea mai proasta alegere pentru popas pentru ca: - este prea departe de casa, - este prea aproape de Istanbul, - este cea mai poluata zona din Turcia fiind centrul industrial al ceramicii turcesti, [...]
15.03.14 14:02@titigeolgau: Parerea mea este ca trebuie sa uitati de siturile de rezervare online, in special pentru opriri "in drum spre", "via... " deoarece din proprie experienta in Turcia, tara cu mediu de afaceri ff dezvoltat rezervarile sunt extrem de uzitate si e clar se va acorda prioritate turcilor. [...]
13.03.14 09:27Am fost cu ceva timp in urma la Germisara si imi pare rau sa fiu in total dezacord cu ceilalti dar cu exceptia camerelor totul este "varza". Platisem mai multe zile dar dupa o singura noapte nu stiam cum sa ajung mai repede la receptie sa-mi recuprez banii si sa fug de acolo... Nu vreau sa fac [...]
ÎN RUBRICA Germisara Hotel [Geoagiu-Băi]
24.01.13 22:31@danamandache: Lake Standard sunt cu o singura camera si sunt situate in general la etaj 2 fara acces direct la piscina. Recomand Lake Suite de la parterul fiecarei vile. Eu am avut voucher pe Standard si acolo in nebunia de la receptie dupa ce am insistat si am asteptat cca 4 ore, fara spaga am [...]
ÎN RUBRICA Selectum Family Resort Side (ex Silence Beach) [Kizilagach]
22.01.13 16:36Eu am preferat mereu a doua jumatate a lunii iunie, vremea este extra, idem preturile...
13.11.12 20:14WOW! Foarte pitoreasca intrebarea, cinica dar foarte curajoasa. Apreciez. In rest despre Turcia, numai de bine si timp pentru googleleala. Parerile sunt putine, succinte, subiective si personal nu cred ca vor avea un impact major asupra deciziei d-voastra asa ca ma voi abtine. Surprinzator ar [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați TURCIA
21.10.12 17:02@rentea: Sunt putin confuz, statut GOLD, bebe mic, romania, hotel de 4-5 stele... ?? De ce in romania, Turcia te asteapta linistita! Indiferent de stelele etalate pe hotelurile din tara te vei lovi implacabil de tarele unui turism falimentar. Nu cred ca are rost sa facem o dizertatie pe tema, [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
10.08.12 16:07@andrekuf: Baie mica cu dus cabina.
30.07.12 20:34Da , corect ! Am citit si eu ceva despre un tronson de autostrada intre Stara Zagora si Nova Zagora , lung de 32 km deschis pe la inceputul lunii iulie , culmea este ca i-a costat cca 2 mil. de euro/km . Tare , nuuu ?
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați TURCIA
12.07.12 20:19Manavgat in centru . Exista un bazar si o piata ambele relativ mari dar pe acelasi bulevard prin care se face accesul sunt deasemenea multe magazine cu preturi decente . Idem pentru aur . Preturile au crescut fata de anul trecut , dar se mai poate cumpara cate ceva doar in urma negocierilor dure .
ÎN RUBRICA Selectum Family Resort Side (ex Silence Beach) [Kizilagach]
Afișate 20 răspunsuri / [29] total RSP scrise de muppetz pe AFA. -» vezi toate aici: