MiniGhiduri AmFostAcolo toate destinațiile [pg.612/623]

N.B.: Filtrare per țară disponibilă - vezi mai sus meniul HOME
Sunteti in Budapesta si va doriti o aventura marcata de mister si suspans, departe de lumina soarelui? Labirintul Castelului Buda va ofera ocazia ca, pret de cateva zeci de minute, sa rataciti pe culoarele inguste si intunecate din subteran, intr-o aventura de care nu ai parte in fiecare zi. Am hotarat sa vizitez acest popular obiectiv turistic aflat intre primele 10 din Ungaria si descris ca una din cele 7 minuni subterane ale lumii, manata de un puternic sentiment de curiozitate, dar fara [...]citește review
- scris de krondia* în 21 Apr 2010 în rubrica Descoperă Budapesta și împrejurimile [ 12 voturi, 4600 PMA, 8332 viz.]
„Curtea de Arges” a devenit cumva sinonim cu Manastirea ce poarta acelasi nume, dar orasul ascunde mai multe „comori”. Astfel, se pot vizita atat Manastirea Curtea de Arges, Fantana Mesterului Manole, Biserica Domneasca, Biserica Drujesti, Biserica Olari, Biserica Sfintii Ingeri, cat si ruinele Bisericii „San Nicoara”, Gara Regala, precum si Casa de Cultura „George Toparceanu”, dar si alte obiective turistice. Noi am vizitat mai intai Complexul feudal Curtea de Arges cu [...]citește review
- scris de magdalena în 20 Apr 2010 în rubrica Descoperă Curtea de Argeş și împrejurimile [ 11 voturi, 4300 PMA, 4605 viz.]
Afithos este un sat mic aflat pe o stanca la inaltimea de 30-40 de metri desupra marii pe partea stanga a bratului Kassandra, inainte de Kalithea cu 3 km. Acest loc a fost defapt primul contact al nostru cu o localitate din Halkidiki si ne-a placut asa de mult incat l-am vizitat de fiecare data, acordandu-i cate o dupa-amiaza mereu. Dintre toate localitatile de pe peninsulele din Halkidiki si excluzand marele Thessaloniki, Afithos este satul cel mai vechi, are o vechime certificata de 2800 de [...]citește review
- scris de ionescunic în 20 Apr 2010 în rubrica Descoperă Afithos [ 21 voturi, 13000 PMA, 8650 viz.]
Nu stiu daca am ales bine locul unde pot sa scriu cateva cuvinte despre campinguri... In primul rand daca in toate celelalte tari se numesc CAMPINGURI, cu siguranta la noi in tara nu ar trebui sa se numeasca tot asa, ci mai degraba mahala sau stiu eu cum altcumva. Daca spui cuiva ca te duci intr-un camping se uita ciudat la tine dar daca vreodata te vei duce intr-un camping in alta tara cu siguranta iti vei schimba parerea. In primul rand si campingurile sunt pe categorii exact [...]citește review
- scris de Alina Morar în 19 Apr 2010 în rubrica Campinguri în Italia [ 8 voturi, 2650 PMA, 6601 viz.]
Rewiew nepunctabil, rog a nu se aloca puncte. Dupa cum ne-am facut un obicei de a ne arata parcurile din cartier, hop si eu. Nascut, crescut si traind inca tot (spre disperarea unora) in secotrul 4, am crescut si in acest parc. Dupa mine cel mai aristocrat parc, chiar si acum. Construit la 1909 de Carol I pentru o expozitie, a ramas la fel de retras si putin cautat. La poalele dealului Filaret, in mahalaua tiganilor si a maidanelor din margine de Bucuresti, la inceputul de secol, a luat [...]citește review
- scris de laurentiucapac în 19 Apr 2010 în rubrica La pas prin Bucureşti [ 16 voturi, 6000 PMA, 4544 viz.]
Dupa prima vizita la Cabana Curmatura in Piatra Craiului: click aici, la numai o saptamana fiind vreme superba de iulie am decis sa mai facem un drum pe cealalta parte si sa incercam un urcus atat cat ne tin picioarele. Am plecat devreme pentru a avea timp si am urmat alt drum din Zarnesti spre cabana Plaiul Foii, ocolind lantul muntos exact pe cealalta parte, am parasit orasul pe niste stradute cam inguste si nu foarte asfaltate si la iesirea din oras chiar stinghera ne apare o spalatorie [...]citește review
- scris de ionescunic în 17 Apr 2010 în rubrica Descoperă zona Plaiul Foii [ 13 voturi, 5000 PMA, 5893 viz.]
UNGARIAApr-2010Budapesta primavara
Intamplarea fericita a facut sa ajung la Budapesta a doua dimineata de Paste, in ultima zi a Festivalului Primaverii, cand au loc o multime de evenimente culturale, expozitii, concerte, majoritatea dintre ele cu casa inchisa. In centru, in Piata Vorosmarty, erau amenajate mai multe chioscuri de unde se puteau cumpara produse foarte frumoase de artizanat, delicatese traditionale: celebrii kurtos kalacs, covrigi uriasi, clatite, dar si tot felul de meniuri apetisante pe baza de carnati, prajiti [...]citește review
- scris de krondia* în 17 Apr 2010 în rubrica Descoperă Budapesta și împrejurimile [ 21 voturi, 8300 PMA, 4698 viz.]
SPANIAAug-2006Salou, statiune de vis
In 2006, impreuna cu nasii nostri am plecat spre Spania, ei fiind stabiliti in Zaragoza de cativa ani. Drumul a fost foarte lung, obositor, eram 4 pers in masina si un catel. Spania este o tara foarte frumoasa, orase grandioase cu o arhitectura fara cuvinte. In schimb, in afara oraselor este pustiu, fara vegetatie ca in desert. Nu am putut vizita foarte multe locuri din lipsa de timp. De ex imi doream sa vad Barcelona, care am auzit ca este bestiala, Madrid si altele. [...]citește review
- scris de Alina Morar în 16 Apr 2010 în rubrica Descoperă Salou [ 7 voturi, 1600 PMA, 5023 viz.]
Ne doream de mult timp sa vizitam pe indelete Sicilia. O vazusem fugitiv prin anii '90- ca o prelungire de doua zile a unei excursii in Italia- si-mi ramasese imaginea unui hotel inconfortabil din Palermo in care la etajul unu, la ferestre erau batute sipci in cuie, peisajul era dezolant iar coridoarele erau atat de prost luminate incat ti-era frica sa mergi si pana la receptie. Aceasta imagine a fost intarita de filmele sablon cu mafioti, cu vesnica emigrare in America, reintoarcerea acasa, [...]citește review
- scris de Michi în 16 Apr 2010 în rubrica Vacanța în Sicilia [ 26 voturi, 11500 PMA, 4067 viz.]
Paralia Katerini (in traducere “plaja Katerini”) este o mica statiune turistica pe tarmul Marii Egee, edificata nu cu multi ani in urma, in prelungirea plajei orasului Katerini, de care o despart doar 7 km. Pe timpul verii este o mult apreciata destinatie de vacanta, in special pentru turistii sositi din tarile est-europene fost comuniste. Fiind o asezare fara pretentii istorice si rezonante mitologice, fara obiective turistice de sine statatoare, este lesne de inteles ca pachetele [...]citește review
- scris de mariana.olaru în 15 Apr 2010 în rubrica Descoperă Paralia Katerini [ 15 voturi, 6200 PMA, 6065 viz.]