MiniGhiduri AFA GRECIA [pg.78/82]

De cele mai multe ori motivul pentru care mergem la mare - e plaja si baia! Insula Zakynthos, din Grecia, este pentru mine una dintre cele mai frumoase destinatii de vacanta! De aceea, m-am gandit ca va poate fi util acest mini-ghid, celor care doriti sa va petreceti cateva zile de vacanta! Zakynthos-a fost o surpriza completa pentru mine si Marea Ionica, de altfel! Imaginile reprezentative din insula ar fi: BlUE Caves, plaja Navagio si brosuta Caretta-Caretta! Vegetatia e formata din: [...]citește review
- scris de georgiana în 19 May 2010 în rubrica [Alte] Plaje în #Zakynthos [ 38 voturi, 13204 PMA, 58972 viz.]
Pentru mine, care sunt un iubitor de natura, mare, munte si animale in general, exista totusi, trei atractii turistice mari, fara legatura cu natura: 1. Piramidele si partial Egiptul 2. Roma si Coloseumul sau 3. Athena cu Acropolis si Parthenonul sau. Toate acestea cultivate de filmele vazute, sau cartile citite … odata. Din pacate primele 2 sunt mai greu de atins de noi, din cauza ca nu mergem cu avionul si ferryboat de Cairo, inca nu stiu, iar Roma e si ea un pic departe si [...]citește review
- scris de ionescunic în 17 May 2010 în rubrica Vacanța în Atena [ 38 voturi, 17250 PMA, 6993 viz.]
In acest review doresc sa va scriu despre trei dintre cele mai frumoase plaje de pe bratul mijlociu al peninsulei Halkidiki, Sithonia. De fapt, noua ne-au placut cel mai mult aceste plaje, cand fiind in vacanta in Neos Marmaras, am facut turul bratului. Si atunci le-am vazut si am ramas practic vrajiti pur si simplu de frumusetea acelor locuri. Prima plaja intalnita in drumul nostru de atunci a fost plaja de la Sykia sau Logos. Localitatea face parte din municipiul Toroni. In secolul 19 aici [...]citește review
- scris de ileanaxperta* în 10 May 2010 în rubrica Plaje în Sithonia [ 20 voturi, 10000 PMA, 31556 viz.]
In vara lui 2008, la intoarcerea din Insula de Smarald, dupa prima vacanta extrem de reusita si placuta petrecuta pe o insula greceasca, dupa debarcarea de pe ferry, am calcat din nou pe continent. Intr-un loc fascinant din batrana Elada, care nu contenea sa ne uimeasca si sa ne sporeasca curiozitatea de a o descoperi tot mai mult. Si astfel am vizitat pret doar de cateva ore orasul Kavala, unul dintre cele mai frumoase locuri din Grecia continentala. Ni s-a infatisat ca un tinut cocotat pe o [...]citește review
- scris de ileanaxperta* în 03 May 2010 în rubrica Descoperă Kavala și împrejurimile [ 20 voturi, 8650 PMA, 16478 viz.]
“Greece is a good place/To look at the moon, isn´t it…” (click aici pentru a citi continuarea) imi spuneam si eu, in gand, in timp ce am pasit cu emotie pe Hydra sau insula artistilor, cum mai este numita. Asteptasem cu nerabdare acest moment si, dupa trei zile de maraton prin Grecia continentala, tanjeam dupa aceasta excursie optionala pentru care optasem la inceputul circuitului de 10 zile. Mai multe amanunte gasiti aici) Eram obositi, toropiti de caldura, desi era inceputul lui [...]citește review
- scris de krondia* în 25 Apr 2010 în rubrica 'Opţionale' cu plecarea din Atena [ 22 voturi, 11300 PMA, 16773 viz.]
Astazi se implineste exact un an de cand am cumparat biletul de vacanta in Thassos, frumoasa « insula de smarald » cum este prezentata in brosurile agentiilor de turism. M-au napadit, din nou, amintirile despre acest loc pe care l-am indragit de la prima vedere. V-am povestit cu putin timp in urma despre Limenas, orasul unde am petrecut un sejur de vis in Limenas, despre “muntele de la mare” cum il numea cineva asa frumos pe batranul Ypsario, dar nu v-am spus nimic despre una [...]citește review
- scris de krondia* în 24 Apr 2010 în rubrica Descoperă zona Kazaviti [ 14 voturi, 5600 PMA, 16225 viz.]
Timp de secole, din antichitate si pana astazi, Delphi a fost pe rand loc de rugaciune sau de adoratie spre slava lui Apolo, fiul lui Zeus şi al lui Leto si zeu al poeziei, muzicii, dansului, medicinei, pastorilor, colonizarilor, al zorilor si al luminii, loc de intrecere intre tinerii participanti la jocurile pythiene, loc de pelerinaj pentru cei ce doreau sa-si cunoasca viitorul si in sfarsit, loc cutreierat de calatori din toate colturile lumii, veniti aici la intalnirea cu eternitatea [...]citește review
- scris de mariana.olaru în 22 Apr 2010 în rubrica Descoperă Delfi și împrejurimile [ 13 voturi, 6050 PMA, 10179 viz.]
Afithos este un sat mic aflat pe o stanca la inaltimea de 30-40 de metri desupra marii pe partea stanga a bratului Kassandra, inainte de Kalithea cu 3 km. Acest loc a fost defapt primul contact al nostru cu o localitate din Halkidiki si ne-a placut asa de mult incat l-am vizitat de fiecare data, acordandu-i cate o dupa-amiaza mereu. Dintre toate localitatile de pe peninsulele din Halkidiki si excluzand marele Thessaloniki, Afithos este satul cel mai vechi, are o vechime certificata de 2800 de [...]citește review
- scris de ionescunic în 20 Apr 2010 în rubrica Descoperă Afithos [ 21 voturi, 13000 PMA, 8641 viz.]
Paralia Katerini (in traducere “plaja Katerini”) este o mica statiune turistica pe tarmul Marii Egee, edificata nu cu multi ani in urma, in prelungirea plajei orasului Katerini, de care o despart doar 7 km. Pe timpul verii este o mult apreciata destinatie de vacanta, in special pentru turistii sositi din tarile est-europene fost comuniste. Fiind o asezare fara pretentii istorice si rezonante mitologice, fara obiective turistice de sine statatoare, este lesne de inteles ca pachetele [...]citește review
- scris de mariana.olaru în 15 Apr 2010 în rubrica Descoperă Paralia Katerini [ 15 voturi, 6200 PMA, 6063 viz.]
Am avut norocul si binecuvantarea de a fi turista in Salonic de trei ori. Si de fiecare data acest oras m-a fermecat. Tot de atatea ori l-am privit in alt fel si sunt convinsa ca de cate ori ii voi petrece minunatele si interesantele carari si-i voi simti aerul puternic grecesc, voi avea aceeasi senzatie de atractie si de cucerire ca pentru prima oara… Sa scriu cateva cuvinte despre primul oras important intalnit pe pamantul grecesc de catre noi, turistii veniti din nord; Salonic sau [...]citește review
- scris de ileanaxperta* în 15 Apr 2010 în rubrica Descoperă Salonicul și împrejurimile [ 17 voturi, 6800 PMA, 4944 viz.]