MiniGhiduri AFA GRECIA [pg.77/82]

Recent, foarte recent m-am intors dintr-o scurta vacanta de 7 zile din Grecia. Si o luna de-as fi fost in Grecia si tot scurta mi s-ar fi parut, pentru ca nu-i asa, vacantele frumoase sunt foarte scurte. Ideea este ca acum, cand inca imi sunt proaspete amintirile referitoare la traseu, m-am hotarat sa scriu cateva impresii legate de ruta aleasa, de drumuri, dar mai ales de calitatea lui, care se stie ca in Bulgaria pe unele sectoare lasa de dorit. Poate fi util acelora care se pregatesc sa [...]citește review
- scris de pepsi70ro în 07 Jul 2010 în rubrica Drumul cu mașina spre Katerini [ 22 voturi, 9400 PMA, 15629 viz.]
Navagio-minunea albastra! Dupa un drum lung si obositor din Bucuresti, prin Bulgaria, am strabatut o mare parte din Grecia, pe sosele foarte bune, fara prea multe peripetii. O mare parte din drum a fost foarte placuta, deoarece soseaua este paralela cu marea! Nu era prima noastra vacanta in Grecia, mai fusesem in anul precedent la Marea Egee, in insula Thassos! Asadar am plecat pentru 7 zile in insula Zakynthos, eu, sotia si baiatul nostru. Am ales aceasta destinatie, deoarece a intrunit [...]citește review
- scris de raduu1972 în 05 Jul 2010 în rubrica Plaja Navagio (Shipwreck) - un colț de paradis terestru [ 22 voturi, 8600 PMA, 7773 viz.]
JURNAL DE BORD In Romania: -programat plecarea la 4 dimineata -trezit greu copilul -plecat la 4, 40 – stabilit record, de obicei plecam dupa 1 – 2 ore -copil adormit in masina in reprize -ajuns foarte repede la Giurgiu – platit taxa pod 25 RON, trecut vama in 1 min. -traversat Podul Prietenia – plin de gropi-cratere In Bulgaria -trecut vama Ruse in 2 min. – cumparat vigneta pt. 7 zile chiar din vama - 5 euro -ales varianta spre Thassos prin Veliko Tirnovo - Stara Zagora [...]citește review
- scris de vini în 22 Jun 2010 în rubrica Drumul cu mașina spre Thassos [ 22 voturi, 9950 PMA, 6478 viz.]
Bine v-am gasit, dragii mei! Stiu ca multi ati ajuns pe acest site incercand sa va hotarati... unde in Grecia? Eu am sa va spun cate ceva despre insula Kos. Majoritatea nu ati auzit despre ea deoarece turismul romanesc a cam fost tinut deoparte de aceste meleaguri fiind redirectionat, sa zicem spre... Paralia, etc:) Despre asta un singur comment: ce e mai bun e dat altora. ; ) Colegul nostru David a dat deja informatii de baza despre aceasta insula, eu doar vin in completare. Astfel: - [...]citește review
- scris de sonike în 10 Jun 2010 în rubrica Descoperind insula Kos [ 34 voturi, 19050 PMA, 31342 viz.]
Lefkada e o insula muntoasa care face parte din arhipelagul insulelor ionice a 4-a ca marime dupa Corfu, Kefalonia si Zakynthos si se afla pe partea vestica a Greciei sub Corfu si cei doi mici sateliti ai sai: Paxi si Antipaxi si mai sus de Kefalonia si Zakynthos In primul rand cum se ajunge in Lefkada din Bucuresti: sunt aproximativ 1068 de km pana la intrarea in insula, iar noi pana in Vasiliki am numarat exact 1102 km. Am plecat la 4.30 din soseaua Viilor si am ajuns la 19. 35 in Vasiliki [...]citește review
- scris de ionescunic în 08 Jun 2010 în rubrica Vacanța în Lefkada [ 26 voturi, 13400 PMA, 30586 viz.]
Incerc sa va povestesc un drum cu multe peripetii pe care l-am facut vara trecuta. Ca de fiecare data in ultimii 3 ani, am cautat ca destinatie pentru vacanta noastra, Grecia. A fost prima data cand am hotarat sa nu apelam la nici o agentie, ci sa ne facem rezervarile direct de pe internet si am ajuns la concluzia ca uneori e chiar mai bine asa. Fiind vorba despre un sejur mai lung, am hotarat ca trebuie sa vedem si Corfu, asa ca am ales ca o prima sedere de 5 zile una din statiunile insulei. [...]citește review
- scris de deliutza27 în 05 Jun 2010 în rubrica Drumul cu maşina spre Corfu [ 16 voturi, 8300 PMA, 25040 viz.]
"Orasul Corfu este Venetia si Napoli, este un dram de Franţa şi mai mult de o liniuţă din Anglia, cu excepţia, desigur, de a fi grec" - Contesa Flamburiari. Corfu Town sau pe limba grecilor Kerkyra este un minunat oras din nord-vestul Greciei, situat in mijlocul coastei de est a insulei Corfu. Este o atractie turistica majora, unul dintre cele mai importante si “cu vino incoa” orase ale Greciei. Am avut si noi norocul si incantarea de a-l vizita pentru o zi, in vacanta noastra [...]citește review
- scris de ileanaxperta* în 05 Jun 2010 în rubrica Descoperă zona Kerkira (Corfu Town) [ 13 voturi, 4402 PMA, 4741 viz.]
Am fost acolo, in insula Lefkada, in 2009, pentru un sejur de 14 zile! Recomand insula doar celor care iubesc natura in mod deosebit, nicidecum celor pretentiosi, deoarece aici nu veti gasi atatea posibilitati de distractie ca in alte insule grecesti! Este o insula foarte putin mediatizata! Cautand niste detalii pe Google, am dat click si, curios, mi-au aparut primlele 3 pozitii acolo care erau scrise tot de mine! Cazarea - nu este o problema, dar predomina studiourile, pensiunile sau [...]citește review
- scris de georgiana în 01 Jun 2010 în rubrica Plaje în Lefkada [ 35 voturi, 12005 PMA, 28781 viz.]
Am vizitat Spinalonga, o mica insulita aflata intre Agios Nicolaus si Elounda in Creta. Am plecat din Agios cu un vapor cursa si in scurta plimbare de o ora pe mare, asezati la etajul ambarcatiunii ne-am bronzat in bataia vantului. Spinalonga, » spin lung », pe numele ei vechi Kalidon, a fost o mica peninsula al carei istm a fost strapuns de venetieni in scopuri strategice... Spinalonga datorita pozitiei sale de cap de pod putea controla Creta si din aceasta cauza a fost dealungul istoriei [...]citește review
- scris de Michi în 26 May 2010 în rubrica Mini croazieră spre Spinalonga - Insula leproșilor [ 6 voturi, 3050 PMA, 8253 viz.]
Pireul pe limba nostra, Pireas pe greceste si Pireus in limbaj international este un oras maricel cu aproximativ 1. 000. 000 de locuitori ce are ca principal obiectiv portul comercial urias ce leaga Athena de insulele grecesti si de restul Europei pe apa. Pireas a avut o perioada de mare dezvoltare in antichitate, cand grecii cum se stie … faceau comert pe mare, dupa care a decazut si a fost parasit pana in 1834, cand dupa ce Athena devine capitala Greciei, se incepe efectiv reconstruirea sa. [...]citește review
- scris de ionescunic în 24 May 2010 în rubrica Descoperă Pireul [ 20 voturi, 9500 PMA, 8587 viz.]