ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.01.2019

la PMM* = 44 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

Hotel Carpathia - o surpriză foarte plăcută

Am ales acest hotel pe seama impresiilor de pe site-urile specializate, unde gradul de recomandare era mare, spre deosebire de situația de pe AFA. Si nu înțeleg de ce aici acest hotel e atât de prost cotat, va asigur că un hotel foarte bun, care își merită stelele.

Hotelul are 70 de camere si, da, parcarea e micuță, însă se poate lăsa mașina în parcarea cu plata de peste drum... Sincer, citind ce au scris alți utilizatori, mi-a venit să râd. Iertați-mă, dar vi se pare mult sa dați 10 lei pe parcare la prețurile care se practică în Sinaia??? Eu am lăsat mașina în prima seara in parcarea cu plată și nu m-am sinchisit să o mut pentru 10 lei, cu toate ca se crease spațiu in parcare in dimineața urmatoare.

Hotelul dispune de un restaurant unde se mănâncă foarte bine-preturile nu sunt peste alte restaurante din stațiune. Noi am avut mic dejun inclus - masa foarte bogată, variată, o singură nemulțumire am avut, legată de băuturi - cafea și sucuri proaste de la aparat și lipsa sucurilor naturale la masă. Un fresh de portocale nu e mare lucru de făcut. Dar compensează mancarea din plin. Mezeluri, branzeturi, jumari, șuncă afumată, măsline, roșii, castraveti, zacuscă, icre, salată de vinete, beuf, fasole bătută, ouă, cartofi, cârnați, iaurturi, cereale, gem, miere, ceaiuri prăjituri etc. Nu erau aceleași produse in fiecare zi, oferta se schimba, ceea ce e un plus.

Un alt mare plus e zona de SPA. Piscina, salina, sauna, jacuzzi, serviciul de masaj - jos pălăria. Ne-am simțit bine, temperatura apei in piscină 29-30 grade, lume puțină, relaxare totală.

Camerele spațioase, foarte curate, paturi comode. În camera seif, minibar, uscator de păr, halate si papuci pt. piscină, deci nu luați de acasă cum. am făcut noi și le-am cărat degeaba.

Personalul nu mi-a lăsat o impresie deosebită, sunt amabili dacă sunt abordați, în rest au o atitudine neutră. Cei de la restaurant sunt foarte prompți, debarasează și curăță rapid, înlocuiesc repede platourile golite. Dejunul se servește intre 7:30 și 10, dar, atenție, după 9:30 platourile nu se mai înlocuiesc, se golesc treptat și riscați sa nu mai prindeți chiar toate felurile de la masă.

Sejurul nostru aici a fost foarte plăcut, recomand din toata inima hotel Catpathia.

Trimis de Keyla in 01.01.19 11:00:09
Validat / Publicat: 01.01.19 11:39:47
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SINAIA.

VIZUALIZĂRI: 4140 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Keyla); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
P05 [fără descriere]
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 44.00 EUR pe cameră

nrs †
    [01.01.19 15:06:20]

daca promite parcare e mult si 1 leu sa platesc in plus. oricum citind pe aici pare un hotel scump la care e normal sa ai pretentii, nu conteaza ca toate preturile sunt mari in Sinaia, cand dai bani astepti sa primesti servicii pe masura, din pacate in Romania se merge foarte mult pe principiul "are balta peste" sau "sunt inca destui care fac bani usor deci ii arunca usor" asa ca sa profitam de clipa. s-ar putea ca in timp Sinaia sa aiba de pierdut din punct de vedere turistic

[01.01.19 15:55:29]

@nrs: Imi pare rău că percepeți lucrurile astfel. Călătoresc mult, am fost in Europa in multe orașe și de nenumărate ori capacitatea unității de cazare de a asigura locuri de parcare a fost depășită. Am pățit asta la Mùnchen, la Graz, în Viena, în Stuttgart și la Belgrad. Pe Booking se specifica clar ca exista posibilitatea parcării cu plata într-un loc apropiat. Lucru valabil și pentru Carpathia. Nu am făcut atâta caz din asta. E o chestiune de educație și bun simț să nu ridici obiecții cand cunoști dinainte condițiile. Se presupune că te informezi înaintea plecării și accepți sau nu. În nici un caz nu am să afișez o atitudine de buric al pământului dacă acolo există niște limitări de care nu se face nimeni vinovat. Sincer, citind unele review -uri m-am crucit cand am constatat ce lucruri îi pot nemulțumi pe unii. Să declasifici hotelul in asa hal, sa ii dai nota 4 pentru că a trebuit să suporți un, enorm" cost de 10 lei/ zi sau ca nu ai putut face 50 de pași pe jos pana la auto propriu, abandonat"in parcare cu plată, mi se pare pură răutate. Sau pentru ca, recepția e aurie", sau nu iti place televizorul, de parcă vii la Sinaia să te uiți la TV. Sau pentru că nu respecți orarul restaurantului și ai impresia că ți se cuvine să fii servit peste program fiindcă nu ai fost capabil sa te scoli să ajungi la masă la timp. Sigur, există si hoteluri in tara asta care oferă condiții proaste, hoteluri supraevaluate, hoteluri cu personal slab calificat și prost educat si e bine sa informăm lumea despre ele, dar nu e cazul aici. Poate și turistul român ar trebui să își regleze puțin atitudinea și așteptările, să mai lase aerele de, von" deoparte atunci când chiar nu este cazul.

Am stat în acest hotel, imi asum ce scriu. Nu miroase urât în hotel, mâncarea e foarte bună, a fost liniște, cu toate ca era perioada Sărbătorilor. Izolarea fonică este foarte bună. Cat despre faptul că nu e balcon, nu m-a deranjat, nu fumez. Din nou, aspectul acesta l-am știut dinainte să rezerv camera. Nu vă place, alegeți un hotel cu balcon, sunt atatea in Sinaia! La Carpathia există terasă pentru fumat și nu e închisă! Zona de SPA e minunată, apa in bazin e călduță-29-30 grade, nimic de reproșat.

Per ansamblu, am fost foarte mulțumită. Vă doresc vacanțe cât mai plăcute și alegeri cât mai informate, care sa va scutească de dezamăgiri ulterioare!

nrs †
    [01.01.19 16:57:15]

si mie imi pare rau ca nu m-am facut inteles, am spus "daca promite", nu am stat sa verific ce scrie pe booking, daca scrie cum spui ai dreptate ca turistul nu trebuie sa fie nemultumit de ce gaseste (parcare cu plata). in rest fiecare percepe realitatea prin prisma asteptarilor, unii vor sa manance pana la 12 MD, altii vor sa aiba piscina olimpica la hotel. chiar acum sunt la un hotel unde ceckinul se face la ora 14 iar ceckoutul la 10, nu imi place dar am stiut din start acest lucru asa ca nu pot depuncta hotelul. oricum mie mi se pare destul de scump, cum de altfel ai spus si tu ca este intreaga Sinaie

[02.01.19 07:23:01]

@Keyla: excepțional ecoul.

[02.01.19 10:46:08]

Mulțumesc pentru apreciere. Incerc să împărtășesc păreri cât mai obiective in folosul iubitorilor de excursii. Nu reusesc mereu, deși aș vrea, să găsesc suficient timp pentru a scrie impresii din toate călătoriile mele. Pentru hotelul Carpathia am ținut neapărat să las un review pentru ca am fost la un pas de a-l elimina dintre opțiunile ce le aveam la dispoziție, din cauza a ceea ce am citit aici. Ma bucur că am riscat.

Va felicit pentru site, crește frumos de la an la an, e o sursa excelenta de informare pentru cei care doresc să plece la drum cu temele făcute.

Va doresc un An Nou plin de realizări și vacanțe cât mai reușite!

rentea
    [02.01.19 12:00:44]

@Keyla: Am stat si noi la acest hotel acum cativa ani. Mi s-a parut relativ mediocru. Ma bucur daca conditiile s-au imbunatatit in asa fel incat sa justifice vreo 110 euro pe noapte.

In imediata lui apropiere se afla H. International unde am fost de multe ori, inclusiv foarte recent si unde, cam pentru acelasi pret, primesti o serie de facilitati excelente. Adica: un centru SPA cu mai multe piscine, inclusiv una semiolimpica cu apa sarata, vreo 3 jacuzzi-uri mari, saune etc, ceea ce Carpathia nu are cum sa ofere in calitatea/cantittatea oferita de International, un mic dejun foarte bun, conditii de cazare excelente etc. Aaa... inclusiv parcare acoperita asigurata, ca tot a venit vorba...

Iti recomand din toata inima o vizita la Internationalul de langa Carpathia in viitor, cel mai probabil vei primi mai mult pentru banii platiti.

E adevarat ca depinde si de momentul anului in care ai fost acolo, de sarbatori poate se justifica pretul respectiv, dar in mod normal, cred ca H. Carpathia ar trebui sa afiseze un pret cam de 60-70 euro pe noapte cu md inclus. Cam acesta ar fi normal zic eu...

Dar fireste ca totul se rezuma la situatia in care, la final, sa poti spune ca fost tratat corect si a meritat pretul platit.

[02.01.19 12:26:50]

@rentea: Nu contest că la Internațional e mai bine, dar să știi că prețurile sunt mai mari. Am verificat acum. Carpathia 413 lei/ noapte față de 684 la Internațional. Asta la o agenție cunoscută de turism, cu care dealtfel am și mers. Sincer, noi ne-am dorit de fapt să mergem la New Montana, dar nu erau locuri in perioada dorită de mine. Carpathia a fost alegerea mea din două considerente majore: acceptă vouchere de vacanță și au avut loc în perioada 27-30 decembrie. Celelalte hoteluri aveau doar oferte de 4 sau 5 zile cu Crăciun sau sau Revelion inclus, la prețuri amețitoare, ca să nu le spun de-a dreptul nesimțite. Astfel au fost gândite pachetele turistice, din motive lesne de înteles, nu le mai comentez aici.

Am preferat sa merg prin agenție, nu am vrut să am surprize la fața locului din cauza cardului de vacanță Sodexo.

rentea
    [02.01.19 13:42:34]

@Keyla: dintre toate, new montana este cel mai slabut. La international am rezervat recent pentru weekendul urmator cu 1200 lei, 2 adulti si un copil, cu md si acces la spa inclus. Diferenta de bani merita platita, la urmatoarea vizita ti-l recomand din toata inima. Numai h. Ioana e similar ca si calitate in Sinaia, insa locatia este mult mai departe de centru.

[02.01.19 14:41:04]

@rentea: Mulțumesc mult pentru recomandare! Voi lua in calcul hotelul la urmatoarea vizita in Sinaia, la vară, sper.

3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):