ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.08.2018

Mai degrabă mulțumit
Satisfăcător

Acceptabil

Voi incerca in cele ce urmeaza sa punctez aspecte importante, cel putin pentru noi, ca familie, atunci cand evaluam un sejur.

Prima impresie (si ultima) - Hotel linistit, atmosfera relaxanta, curtea interioara foarte curata, priveliste minunata, alei cu palmieri, parc de joaca pentru copii, bancute pentru adulti, un foisor umbros in care puteai sa servesti cina sau sa stai la un pahar de vin pana seara tarziu...

Am ajuns la receptie, nu ca ar fi fost departe de parcare, dar na, am aruncat o privire de ansamblu, receptionera foarte draguta, buna vorbitoare de limba engleza, ne-a dat toate informatiile de care avem nevoie, asta fara sa le fi solicitat, deci... foarte profi atitudinea. Am ajuns in camera... miros placut, se simtea ca a fost facut curat recent, lenjerii curate, multe prosoape, o terasa minunta cu priveliste spre cele 4 piscine, si din lateral puteai admira si frumoasa mare iar in fundal insula Amoulanni.

Ca minus ar fi de mentionat mobilierul vechi, avand in vedere ca eram 2 adulti cu 2 copii, am avut ceva bagaje... e primul sejur cand am lasat bagajele in valize, nu a fost foarte deranjant deoarece era o polita mare unde au incaput toate 3 valizele desfacute, ce a fost mai important s-a depozitat in sifonierul imens dar care nu avea polite, decat vreo 10 umerase, ei una peste alta ne-am descurcat, era o comoda cu multe sertare dar nu am folosit nici acest mobilier, baia curata, un radio incadrat in perete, nefunctional..., tv vechi dar functional, aer conditionat ok.

Plaja foarte aproape, cativa pasi... plaja curata, mereu gaseai loc, bar pe plaja, frappe delicos, la fiecare sezlong era masuta + umbrela+cos de gunoi, foarte bine gandit, nu gaseai deloc mizerie pe plaja, in imediata apropiere era un centru de inchiriat ambarcatiununi si accesorii pentru sporturi acvatice.

Mancarea ok, nici prea prea nici foarte foarte, fiind all inclusive nu exista sa nu gasesti ceva de mancare pe placul tau, asta in cazul in care esti constient si corect in aprecierea raportului pret/calitate.

Lunea este seara greceasca, respectiv spectacole, muzica si dansuri traditionale. S-a dansat pana tarziu... undeva in jurul orei 12. Frumos... Despre echipa de animator pt. copii nu va pot spune prea multe... era cica de la ora 20 undeva mai sus pe o terasa, in fiecare seara ceva animatie, noi insa nu am participat, ne delectam altfel... fie am facut plimbari pe malul marii, (apa era incredibil de calda si seara, e prima data cand nu am avut senzatia aceeea de tremurat in momentul in care intri in mare... era o trecere foarte placuta), fie am mers in port, prin oras, etc...

Viz a viz de receptie era un magazin de unde puteai sa iti mai iei una, alta, in caz ca ai uitat ceva acasa sau mai rau... s-au rupt slapii :).

La 10 km era Ierissios, un orasel mic dar era Lidl si un supermarket foarte bine aprovizionat. Noi am mers mai mult ca sa cumparam ceva jucarii pentru plaja...

Am intalnit putini romani, respectiv vreo 3 familii, unii mai carcotasi, altii mai putin, noi insa ne-am simtit foarte bine

Trimis de ioana trip in 10.08.18 18:33:38
Validat / Publicat: 10.08.18 19:45:12
  • A fost prima sa vizită/vacanță în GRECIA

VIZUALIZĂRI: 3968 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ioana trip); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P05 [fără descriere]
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită

[10.08.18 19:44:02]

@ioana trip: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

Flaviu
[10.08.18 20:09:05]

Felicitări! Un review de mult bun simț și măsură a lucrurilor. Este genul de postări care mă ajută cu adevărat.

[10.08.18 22:48:59]

Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă SAU (1A) ar fi meritat rubrică nouă, dar crearea ei nu a fost considerată oportună (în acel moment);

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ impus unei astfel de selecții.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

Gabi_M
[12.08.18 19:42:31]

@ioana trip: Buna seara!

Foarte ok recenzia si v-as ruga sa-mi spuneti si mie cat a costat vacanta.

Multumesc mult!

2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):