ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.08.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 16-20 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 04.08.16
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2016
DURATA: 4 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 16 & 12 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
54.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 1 MIN

Inceput de vacanta esuat la 2d resort

TIPĂREȘTE

Am fost cazat in luna iulie a acestui an la hotel 2d resort din neptun un hotel frumos dar personalul lasa de dorit!

La receptie in timp ce primeam camera un mos de la bar mi-a facut observatie ca de ce stau fara tricou in hol, abia venisem de la asa zisul spa care era vai de el foarte murdar in fine am luat tricoul si cheia spre camera acolo ghici ce dusul era rupt si murdar pe jos de nisip pe hol in 2 ore sa rezolvat si asta.

Vreau sa precizez ca nu suport ideea cu cartela! In acea seara fratele meu mai mic a scos putin cartela si am ramas pe intuneric :).

Nu a fost dat cu aspiratorul in cele 4 zile abia s-au schimbat prosoapele!!!

Hotelul este foarte modern dar personalul il cam distruge, ... nu as mai reveni!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Teodor17 in 04.08.16 00:55:33
Validat / Publicat: 04.08.16 06:47:35
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP. A mai fost în/la: Saturn Hotel Cupidon
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1525 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Teodor17); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 2 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [04.08.16 06:47:22]
    »

    @Teodor17: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare - sperăm mai generoase în ce priveşte nivelul de detaliere oferit, pe viitor.

    Pentru eventuale completări, adăugiri, corecturi poţi folosi linkul EDIT IMPRESII, afişat sub textul trimis - permanent până la publicarea articolului (şi timp de 30 de minute după publicare). Completări se pot aduce şi ulterior — prin rubrica ECOURI (cea de faţă); eventualele erori se pot corecta prin folosirea funcţiei "Sesizează... ", afişată (cu roşu) dedesubtul textelor sau fotografiilor încărcate.

    - pentru a încărca foto din sejur ori minisejur: click aici.

    Djbobo*
    [04.08.16 13:38:31]
    »

    Sa nu te mai duci, nu e de tine! Mai bine pui nitel mana pe gramatica!

    Cristi1970
    [04.08.16 21:40:27]
    »

    Buna ziua! Vin la acest hotel de cel putin 8 ani si clar ca mi a placut daca am revenit de atatea ori.

    Dar in acest an personalul de la piscină nu ti da voie mai devreme de ora 9:05 sa intri deoarece au program de la 9:00. Ok, sa zicem ca respecta programul dar se poarta f urat răspunzînd pe un ton la fel de urat. Parca ii deranjează prezenta ta acolo.

    Nu inteleg ce a fost in capul conducerii acestui hotel sa puna program de la 9:00. Ce sa faci dupa ce servesti masa? Sa te uiti la personalul de la piscină cum isi beau cafeaua si se uita sfidător la tine si te tin in picioare blocante accesul cu diferite obiecte de mobilier?

    Poate ar trebui sa schimbe programul si sa ne lasae sa ne simtim bine ca suntem in concediu si nu sa si forteze clientii sa le respecte regulile.

    Tot la piscină acelasi personal nu ti debaraseaza masa si nici nu te ajuta daca ai nevoie de ceva (umbrela, masuta)... Acum ceva ani in urma era plin de petunii si arata f frumos acum am gasi 2 ghivece cu flori ofilite...

    Poate schimbări ceva domnilor directori!

    ===

    Notă (by webm): textul de mai sus a fost trimis spre publicare ca articol; având în vedere prevederile punctului 9b, secţ. B, Capitolul 1 ("impresii neacceptate ca review") — text fără poze, încărcat de un utilizator nou-înscris, care nu a dat niciun răspuns solicitărilor — a fost publicat aici, ca ecou.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Djbobo*, Teodor17
    Alte impresii din această RUBRICĂ2D Hotel [Neptun] (ex Dobrogea & Sulina):

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.033387899398804 sec
    ecranul dvs: 1 x 1