ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.05.2014
AUG-2013
2 AD. + 2 COPII -- v: 12ani si 14 ani

Excelent!

Un criteriu de alegere a acestui hotel a fost ca noi cautam un sejur cu gratuitate pentru copii sub 15 ani. In acel concediu ne-am hotarat ca baiatul nostru (12 ani) sa aiba companie si sa-l luam si pe nepotul nostru din Anglia, in varsta de 14 ani. In acelasi timp cautam si o camera mai mare pentru 4 persoane, hotelul avea disponibila o astfel de camera la bungalou, asa ca toate aceste doleante le-a indeplinit acest hotel si ne-a facut sa-l alegem.

Zborul din Iasi pana in Creta a fost fara peripetii (vezi review Hotel Evi-Rhodos). Am ajuns la hotel si imediat ne-am cazat. Camera destul de spatioasa si chiar daca am stat la ultimul nivel, nu am simtit caldura peste noapte (probabil ca era foarte bine izolat si/sau noaptea se lasa cam racoare).

Pierdusem masa de pranz, dar ni s-a spus ca putem lua o gustare la barul de langa piscina de langa bungalouri. Ne-am facut cate un sandwich si un hot-dog (nu mai mancasem de ani de zile crenvursti) si cu o bautura in mana am inceput sa descoperim complexul. Tot de la bar puteai sa mananci inghetata si sa bei sucuri (de calitate), bere si vin.

Piscinele erau mari, cu apa de mare, foarte curate ceea ce ne-a facut foarte repede sa le incercam, dupa ce in prealabil ne-am ocupat sezlongurile. Prosoapele ni le-am adus de acasa (cred ca de la hotel daca le inchiriai costau cam mult si nu vroiam sa riscam sa le ratacim si sa le platim).

Plaja din fata hotelului e micuta si cu pietricele mici (nu sunt suparatoare), dar la intrarea in mare sunt "pietroaie" mari si necesita neaparat sa purtati papuci de mare. Pe plaja sunt amenajate sezlonguri si umbrelute sub forma de cupola, suficiente pentru a gasi loc si dupa-amiaza.

In fiecare seara, la cina, si mai rar la pranz, am observat o foarte buna organizare la intrarea in sala de mese. Ca sa nu se aglomereze inauntru si sa nu te plimbi cu farfuria de mancare sa-ti cauti loc de masa, la intrare erau doi tipi si atunci cand se elibera o masa si era totul schimbat, te conduceau. Imediat dupa ce te asezi la masa, venea cineva si-ti lua comanda pentru bauturi.

Mancarea a fost exact pe gustul nostru. La micul dejun puteai sa mananci in fiecare zi cate ceva, chiar daca cele de baza, salamuri si branzeturi, se repetau. Am mancat dimineata, pentru prima data, fasole (american beans), foarte gustoase! Oua sub forma de omleta, ochiuri sau fierte. Tot la micul dejun gaseai cateva sortimente de iaurturi, dulceturi, dar si fructe si legume. Pandispanul si fursecurile erau nelipsite. Foarte atenti osptarii sa-ti puna imediat cafeaua in cescutele de pe masa.

La pranz si la cina foarte diversificata mancare pe baza de carne: iepure, rata, miel, curcan, purcelus de lapte, peste, fructe de mare. Deasemeni s-a servit si lasagna si pizza. Ca dulciuri am avut torturi si diverse prajituri: baklava, sarailii... Dintre fructe amintesc nelipsitul pepene, struguri, prune, portocale, grapfruit, ananas, ... Foarte delicioase au fost smochinele in miere de albine, dar si alte bucatele de fructe taiate si pastrate in miere de albine.

Animatia din timpul zilei se ridica la nivelul celei din Antalya. Jocuri ca: waterpolo, watergym, boccia, darts, volei pe plaja si fotbal au fost pe gustul nostru si am participat cu placere. Animatorii nu erau suparator de insistenti cand te cooptau sa participi la activitati.

In schimb animatia de seara a lasat mult de dorit, dar oricum nu le-am dus lipsa. Am preferat sa stam pe terasa cu cocktail-uri de buna calitate pe masa si sa discutam despre ce am vazut sau ce urmeaza sa facem in urmatoarele zile, decat sa luam parte la niste show-uri anoste. Spectacolele de seara se tineau intr-o sala mica de langa lobby. Am participat doar la seara greceasca care ne-a multumit cat de cat. Prezenta unei formatii instrumentale si a unui grup coregrafic de dansatori profesionisti ne-a facut sa ne ridicam si noi de la mese si sa dansam alaturi de ei. Am mai prins pe terasa o seara de karaoke unde ne-am amuzat de cat de talentati sunt turistii la cantat!

Pentru copii se organiza in fiecare seara "Mini-Disco". Tot pentru ei au amenajate locuri speciale de joaca si o piscina cu topogan. Pentru copii mai mari, si nu numai, exista si un topogan cu apa, dar separat de piscina celor mici.

Un inconvenient a fost izolarea hotelului. Pana la strada principala urcai cam 1-1,5 km, dar odata sau de doua ori pe zi venea cate un autobuz langa hotel cu directia Hersonissos sau Keraklion (nu mai tin minte). Mai exista un trenulet care facea turul statiunilor apropiate, cu opriri la principalele hoteluri (circula pe strada dintre plaja si hotel).

Un centru de inchiriere masini se afla chiar langa receptie. Preturile incepeau de la 50 euro/zi, cu tot cu asigurari, pentru un Fiat Panda. Noi am preferat sa luam masina prin ghidul de hotel al touroperatorului nostru, deoarece am considerat ca daca am fi avut ceva probleme de orice natura, ea ne-ar fi ajutat. Am platit 55 euro/zi pentru o Toyota Yaris si am inchiriat-o pentru 2 zile.

Personalul hotelului a fost foarte dragut. Noi pe unde mergem invatam sa dam binete in limba gazdelor, de aceea ne-am facut multi "prieteni" printre angajatii hotelului. Si ca sa vedeti cat de corecti sunt si ca nu pun mana pe lucrurile turistilor, am sa va spun o intamplare. Obisnuim, ca toata lumea, sa lasam la fiecare femeie de servici cate un bacsis. Am pus banutul pe pat, dar cum noua ne place sa lasam curatenie in camera, in timp ce strangeam lucrurile am luat banii de pe pat si i-am pus pe comoda tv, cu gandul sa-i pun la loc. Bineinteles ca am uitat. Cand ne-am intors, doamna era deja jos cu curatenia, deci fusese sus si pe la noi. Intram in camera, de curat era curat, dar banii i-am gasit pe comoda. Ma duc repede la ea si-i intind banutul, iar ea mi-a multumit frumos si zambind mi-a spus: "Bacsisul se lasa pe pat, ok! "...

Foarte interesanta mi s-a parut ideea de a avea, in fata hotelului, in dreapta intrarii, o micuta capela ortodoxa.

Daca plecati in excursii, nu uitati sa anuntati la sala de mese, cu o zi inainte, sa va pregateasca un pachet. Veti specifica la inscriere pentru "Launch Box" ora la care vreti sa-l ridicati (si la 5 dimineata poate fi gata). Pachetul continea: sandwich-uri, prajiturele, fructe (portocale, banane) si o sticla de apa pentru fiecare membru al familiei.

Cu regretul ca nu am scris la timpul lui acest review pentru ai ajuta pe cei care nu erau hotarati ce hotel sa aleaga pentru aceasta vara, dar cu speranta ca le-am dat cateva informatii utile celor care au luat deja bilet aici, concluzionez ca e un hotel pe care il recomand nu numai familiilor cu copii sau turistilor carora le place sa leneveasca la piscina, ci si turistilor activi dornici sa descopere frumoasa Creta.

Trimis de danutiasi in 05.05.14 20:31:56
Validat / Publicat: 06.05.14 07:11:05
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA. A mai fost în/la: Corfu, Benitses, Hotel Mare Monte Rhodos, Faliraki, Evi Hotel

VIZUALIZĂRI: 8102 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (danutiasi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P20 Bungalow
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

• Niciun abonat la acest review, încă...