ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.09.2009
DE geni
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: onesti
ÎNSCRIS: 30.04.08
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
FEB-2009
DURATA: 4 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Excelent!

Ilustrație video-muzicală

TIPĂREȘTE

In feb. 2009 am revenit la hotel Miruna-Poiana Brasov (prima data acolo a fost in august 2008). Am ajuns din intamplare la Miruna, rezervarea in august 2008 am avut-o la pensiunea de alaturi, dar singura camera ramasa libera nu ne-a placut (mansarda, spatiu mai deloc) si atunci am hotarat sa schimbam locul. Este adevarat ca nu conteaza f. mult cazarea daca mergi pt distractie, dar noi eram acolo pt odihna si relaxare si a fost a doua oara (prima cu multi ani inainte la Predeal) cand pot spune ca in afara de somn am stat destul si in camera.

Ca sa nu plictisesc am sa intru in subiect:

-cazarea am avut-o in apartament si aug. 2008 si feb. 2009. In august 2008 apart. cu doua camere, hol, baie imensa pe acelasi nivel. In feb. 2009 apart. pe doua nivele: dormitorul la etaj, livingul si baia la parter. Acesta din urma a fost mai frumos si mai spatios, desi la acelasi pret. Hotelul se compune din trei corpuri, desi la prima vedere pare compact: cladirea cu receptia si alte doua corpuri care pot functiona ca vile de sine statatoare pt ca au intrare separata, camerele sunt mari, spatioase si foarte confortabile (curatenie zilnic si cu simt de raspundere).

-hotelul are mic dejun inclus in pretul de cazare, bogat si pe gustul tuturor: branzeturi, salamuri, produse de patiserie, fructe, sucuri, apa, salate, lapte, iaurt, unt, gem si lista poate continua. Omleta sau ouale ochiuri se comanda (fara costuri suplimentare). Este imposibil sa pleci flamand de la masa. Si cafeaua se comanda, cata vrei si este f. buna.

- noi ne-am simtit f. bine si de aceea am revenit la hotel.

- ca locatie hotelul este situat langa partia de incepatori, telecabina, telegondola, la poalele Postavarului.

- vara ne-am plimbat, am urcat pe munte (cu telecabina si telegondola-"conditia fizica" nu ne permite altfel), iarna am luat lectii de ski si pot spune cu mana pe inima ca abia astept zapada (sper sa ne putem si permite - in feb. al fiecarui an facem anii de la casnicie si prin "traditie" mergem un week-end la munte).

- hotelul merita din plin, statiunea poiana brasov este o statiune cam scumpa, dar daca vom putea, vom reveni.

- daca as avea darul povestirii, ar mai fii multe de spus despre hotel si despre statiune.

-pt. informatii "stricte" va astept cu placere.

Vacante placute oriunde ati merge!


[fb]
---
Trimis de geni in 25.09.09 22:38:39
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în POIANA BRAŞOV.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2426 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (geni); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 scara interioara la apart.(feb2009)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 600 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

12 ecouri scrise, până acum

geniAUTOR REVIEW
[25.09.09 22:41:27]
»

webmaster ,

te rog corecteaza:hotel Miruna are 4 stele.Imi cer scuze pt greseala.(oboseala)

webmasterXY*
[25.09.09 23:00:24]
»

Gata, a mai aparut o stea

geniAUTOR REVIEW
[25.09.09 23:05:12]
»

multumesc!

geniAUTOR REVIEW
[25.09.09 23:15:55]
»

webmaster, daca nu cer prea mult intoarce te rog prima fotografie.

geniAUTOR REVIEW
[25.09.09 23:45:15]
»

webmaster te rog mult "scoate" fotografia P11. Nu face parte din peisaj (este din turcia-lares park). Am incarcat-o din greseala (zau ca este oboseala de vina-chiar am sa inchid calculatorul-maine soseste acasa "manechinul" din foto si nu se stie! ) Merci!

Admin
[26.09.09 00:40:32]
»

ok; sters P11; intors P1; modificat perioada sejur in FEB-2009 (era ian-2009); oricum o idee destul de nastrusnica sa combini cele doua sejururi in unul singur - arata ciudat fotografiile din august 2008 cu textul (pus automat de program) "feb 2009 - xxx"

geniAUTOR REVIEW
[03.11.09 00:37:23]
»

La inceputul lunii oct. 2009 am revenit la hotel Miruna ("bateriile" dadeau semne de slabiciune).

Din punctul nostru de vedere era neschimbat: cazare, masa si servicii, dar din punctul lor de vedere se pare ca nu: au pierdut intretimp o stea. Clasificarea hotelurilor (in Romania) cere ca cele de 4* sa aiba cel putin 18 servicii suplimentare cuprinse in tariful de cazare sau cu plata separata, pe cand cele de 3* doar 15 servicii. Stiam doar ca sauna s-a inchis (probabil ca din lipsa de turisti), in rest nu am observat schimbari majore.

Am stat 4 zile, ne-am plimbat si ne-am odihnit (vremea a fost numai buna pt asta: a plouat si a fost frig aproape tot timpul).

In general nu mergem toamna la munte, dar de data asta a fost interesant si ciudat in acelasi timp: in prima noapte am fost singurii turisti ai hotelului (au pornit caldura doar pt noi-un plus pt ei), statiunea era aproape pustie, multe hoteluri erau inchise sau in renovare, restaurantele pareau altele (Capra Neagra si-a schimbat proprietarul-servicii la fel cu preturi mut mai mari, Coliba Haiducilor aceeasi dar cu preturi mai mici).

In final conteaza rezultatul: relaxare totala. (cred ca am depasit varsta micilor sau marilor nebunii - sau poate nu am fost "genul" niciodata).

Hotelul ramane in topul preferintelor noastre, desi prietenii ne-au tot apostrofat ca nu ne plac schimbarile si experientele noi.

Webmaster te rog modifica: hotel Miruna are mai nou doar 3 stelute. (urmeaza si fotografiile).

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Admin
[03.11.09 08:27:33]
»

ajustat numarul de stele.

crinatudosie
[03.11.09 12:18:14]
»

Daca tot zici ca ai fost in oct2009, poti specifica si un pret ?

geniAUTOR REVIEW
[03.11.09 19:49:36]
»

pretul a fost 220lei/noapte/apartament, cu mic dejun inclus. (in mod normal pretul este mai mare, dar in aceea perioada au avut pachete de week-end)

webmaster13
[28.02.10 18:01:10]
»

se pare ca a fost wunderbar !!! sau nu ?

geniAUTOR REVIEW
[28.02.10 18:16:41]
»

Tinand cont ca am ramas in Poiana Brasov dupa AFA... tot la hotel Miruna... cu siguranta a fost... wunderbar!

Toate cele trei zile am fost singurii oaspeti ai hotelului, deci pot spune ca sotul meu mi-a oferit un... hotel... la aniversarea casatoriei noastre))))

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
crinatudosie, geni

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.064552783966064 sec
    ecranul dvs: 1 x 1