ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.08.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Cluj-Napoca
ÎNSCRIS: 11.07.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 6 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
53.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Am sperat ca va fi ok. Din pacate am ramas cu speranta

TIPĂREȘTE

In primul rand vreau sa va spun ca mi-am facut cont pe acest site inainte de sejur, cu gandul sa dau un feed-back la intoarcere, deoarece de multe ori review-urile sunt exagerate (bune sau rele)

Suntem o familie cu 2 copii mici care am fost in cautarea unei destinatii ok, curate, fara prea mari pretentii. Nu am avut anul acesta buget pt. strainatate, asa ca am decis sa mergem la noi la mare. Cu alte cuvinte, stiam ca mergem intr-o locatie mai ieftina.

Camera a fost relativ curata, TV normal, AC fara telecomanda (nu am avut nevoie oricum). Acum vine partea interesanta: in baie era un miros de canal de la gura de aerisire ce te lovea de la intrare, usa scartaia ingrozitor, rezervorul de la WC era defect (curgea incontinuu) si in frigider domnea un mucegai de 1 deget. (cu mirosul aferent)

Am anuntat camerista, care a curatat frigiderul relativ repede si a anuntat mentenata pentru WC. De miros si de scartaitul usii nu am scapat pana la final.

Ma intreb de ce nu au putut fi verificate inainte...

Micul dejun: ORIBIL. Aveai de ales intre 3 mezeluri de ce mai joasa calitate, ceva branza, iar daca ne-am fi trezit mai devreme poate prindeam omleta. Laptele era facut din lapte praf si arata de parca era cheag de pe branza. Partea amuzanta era ca un ospatar venea cu recipientul de lapte miscandu-l circular ca sa se omogenizeze. Am baut ceai pentru siguranta copiilor.

Restul sejurului am preferat sa cumparam lapte, cereale si iaurturi pentru dimineata.

De asemenea, farfuriile si tacamurile erau murdare, slinoase. A trebuit sa cautam ceva pana am gasit 2 tacamuri ok.

Nu am mai calcat deloc in acel restaurant. Am preferat sa mancam in "vecini", la Hotel Hora.

Ce nu inteleg: indiferent ca stau la 5 stele sau la 2 margarete, curatenia trebuie sa existe. Mai ales in bucatarie. Era greu sa spele ca lumea tacamurile si farfuriile alea?

Au fost si elemente ok.

1. Personalul: oamenii erau binevoitori, vorbeau frumos si erau dornici sa ajute. De la intrare au sarit sa ma ajute cu bagajele, receptionista binevoitoare, camerista cu bun simt si saritoare. Mi-au fost schimbate asternuturile o data si prosoapele de doua ori in 6 zile. Am fost multumit din punctul asta de vedere.

2. Piscina: curata, mare, cu toate categoriile de adancime, sezlonguri suficiente. Ideala pentru cei ca noi, cu copii.

Dar tot degeaba... Spunea cineva intr-un review: daca vrei o calatorie inapoi in timp in perioada comunista, acest hotel este solutia. Si din pacate nu este o gluma.

Imi pare rau pentru angajatii pe care i-am intalnit: portari, cameriste, personal receptie etc., insa cred ca problema majora este la management.

Ca si concluzie: in acest hotel nu ma voi intoarce niciodata si nici nu recomand nimanui.


[fb]
---
Trimis de Malexa in 02.08.13 23:58:13
Validat / Publicat: 03.08.13 01:15:13
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SATURN.

VIZUALIZĂRI: 3087 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Malexa); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7650 PMA (din 11 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [03.08.13 00:28:25]
    »

    Frumos articol de debut (deși cam trist).

    @Malexa: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    danyscorpion
    [05.08.13 18:01:53]
    »

    @Malexa: sunt de acord cu tot ce am citit si e conform cu realitatea. Sunt, inca, cazat in hotel Balada, am venit cu bilet de tratament de la casa de pensii. Personalul restaurantului are mari lacune in pregatire. Meniul pt diabetici si Hiposidati e doar in teorie, afisat doar pt ochii eventualelor controale. In fapt meniul e sarat, cu ingrediente de proasta calitate sau chiar expirate, nicidecum unul special pt diferitele afectiuni. Am atras atentia bucatarului sef, director de restaurant, un tip la vreo 130 kg, ca aici nimic nu se respecta. Am fost luati peste picior, apoi am primit primisiunea ca se va tine cont de specifictiile facute dar nu s-a rezolvat nimic. Aici e rea intentie, hotie, nepricepere si proasta organizare. Despre hotel pot spune ca e ok pt 2*, iar personalul e atent la solicitari.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster
    [05.08.13 18:11:50]
    »

    @danyscorpion: te rog să eviţi pe viitor folosirea exclusivă a literelor MAJUSCULE (LITERE MARI), această practică este nerecomandată (îngreunează citirea) şi în general considerată lipsită de politeţe pe internet.

    În limbaj internaut, a scrie cu LITERE MARI înseamnă că strigi la noi!!!

    Vezi, de exemplu, aici

    -

    În altă ordine de idei, dac-ai fost cazat acolo, ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Scrie-le normal, însă, - și nu cu CAPS!

    Poţi folosi linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

    romiractei
    [19.06.14 22:27:32]
    »

    @Malexa: Servicii de calitate, amabilitate si personal dragut si amabil. Mancarea buna iar privelistea catre mare iti taie rasuflarea. Piscina Adulti si Copii mare si apa curata. Pe scurt o vacanta minunata. Il recomand cu placere. Copii vor sa mergem si anul acesta acolo, asa mult le-a placut.

    iulian68
    [26.06.14 06:40:01]
    »

    @danyscorpion: pacat ca am citit abia acum ce ai patit acolo... eu as fi chemat MILITIA!!! )

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    danyscorpion, iulian68, romiractei
    Alte impresii din această RUBRICĂBalada Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044082880020142 sec
    ecranul dvs: 1 x 1