ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.08.2011
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: bucuresti
    ÎNSCRIS: 22.08.11
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    AUG-2011
    DURATA: 4 nopți
    familie cu copii
    3 AD. + 1 COPII -- v: 3 ani

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    0.00%
    Sub orice critică
    CAZARE [camere etc]:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    70.00%
    Satisfăcător
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    25.00%
    Foarte nemulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    24.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: 1 MIN

    Hotel Pelican = Servicii de cea mai PROASTA calitate!

    TIPĂREȘTE

    Am fost cazati la hotelul Pelican din Mamaia in luna august 2011. Am inchiriat un apartament - cea mai scumpa camera pe care o pune hotelul la dispozitia turistilor - pentru 4 nopti, pretul fiind de 400 RON/apart/noapte, cu mic dejun inclus.

    Am ajuns la hotel la ora 11.30, ni s-a spus ca vom fi cazati dupa ora 13:00. am revenit la ora 13:15, camera nu era gata, nu se stia cand va fi gata!

    Am petrecut 3.5 ore in holul hotelului, cu copilasul de 3 ani cu tot, timp in care nimeni nu ne-a oferit macar un pahar cu apa. Ba mai mult, femeia de servici ne-a pus in vedere sa nu mai puna copilul mana pe mese ca ea trebuie sa curete dupa el.

    La ora 15:30 am primit cheia la apartament, nu inainte insa de a ni se cere banii in avans pentru tot sejurul.

    Am cerut sa vad unde este mentionata aceasta regula, am cerut sa vorbesc cu managerul hotelului, insa degeaba.

    In apartamentul de 400 Ron pe noapte am avut furnici si gandaci, prosoapele nu ne erau aduse la timp - iar daca am rugat receptia sa ne rezolve problema, ni s-a spus ca noi trebuie sa vorbim cu camerista.

    Am avut parte si de o intalnire cu asa zisul manager al hotelului - in ultima dimineata cand am vrut sa luam cafeaua si sa o bem in camera. A inceput sa tipe la noi ca ii patam mocheta, ca daca vrem cafea in camera "sa ii platim 20 ron/cafea" si ca "lui nu-i pasa cat ii dam noi pe camera, daca nu ne convine sa plecam"!

    In concluzie, NU recomandam hotelul nimanui!!


    [fb]
    ---
    Trimis de malinamaria* in 22.08.11 14:47:36
    Validat / Publicat: 22.08.11 15:49:39
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: mamaia, delta, brasov, bucovina, ardeal etc
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 2021 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    14 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (malinamaria*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 1 vot)

    ECOURI la acest review

    14 ecouri scrise, până acum

    johnnyredlabel † CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [22.08.11 15:56:13]
    »

    @malinamaria: in cazurile descrise de tine cred ca cel mai bine ar fi fost sa chemati si sanepid-ul si OPC-ul (poate ca nu toti sunt mana-n mana!) Iar pe... dragalasul de manager trebuia sa-l pozezi si sa-l pui pe site cu titlul de animale periculoase! Cred ca numai asa putem ataca nesimtirea unora care nu au nici o legatura cu bunul simt si cu turismul! Imi pare sincer rau de experienta ta neplacuta, cred ca as fi tarat cu ei pe jos!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    tm67bru
    [22.08.11 16:35:01]
    »

    @johnnyredlabel: probabil ca managerul a avut o conduita neprofesionala (poate e putin spus), insa nu trebuie scapat din vedere nici contexul. Transportarea mancarii si cafelei in camera nu este permisa in nicio unitate civilizata - cred, de exemplu, ca nici tu nu iti bei cafeaua in dormitor, corect?

    johnnyredlabel † CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [22.08.11 16:42:05]
    »

    @tm67bru: Sunt perfect de acord cu tine in legatura cu servitul cafelei, insa expresia: lui nu-i pasa cat ii dam noi pe camera, daca nu ne convine sa plecam"! mi se pare dezastruos de mizerabila pentru un manager de hotel. Despre asta e vorba!

    malinamaria*AUTOR REVIEW
    [22.08.11 19:54:32]
    »

    asa cum si voi spuneti, este poate normal sa nu poti lua mancarea/cafeaua in camera, insa comportamentul fata de client si tonul au fost problema.

    am incercat sa sun la OPC, timp de aproape 30 minute am incercat insa nu s-a format deloc. am incercat si prin romtelecom insa nici ei nu au putut sa obtina legatura...

    asa ca am decis sa scriu acest review, am scris si pe trip advisor un review, pentru a spune si altor viitori clienti la ce se pot astepta la acest hotel.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nemo_bimos* CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [23.08.11 05:19:40]
    »

    din pacate asta e nivelul din tara noastra, exista si exceptii insa ele doar confirma regula. ar trebui sa fie invers-aici ma refer la atitudinea personalului. legat de servirea cafelei in camera tin sa va contrazic dragi colegi, acest lucru este permis la toate marile unitati de turism insa cu conditia sa fie servita prin room service.

    lorelei34
    [16.04.13 19:11:58]
    »

    Nu te supara ca-ti spun... cafeaua nu se ia in camera nicaieri in lumea asta. Plata in avans e normala peste tot, sau cel putin confirmarea contului bancar. Noi ne-am intors acum de la Viena unde am platit in momentul cazarii integral. Cazarea se face peste tot, inclusiv in strainatate, si mai ales pe litoralul nostru... intre orele 16-18. Acestea sunt informatii de baza pe care orice turist le stie. Daca nu le stiati, ati fi putut intreba inainte la ce ora sa ajungeti pt. cazare.

    Despre restul nu ma pronunt. Noi am achizitionat un bilet pt. anul acesta la sfarsitul lunii iunie, deoarece a fost singurul hotel disponibil in momentul de fata. Si la un pret destul de bun, zic eu: 2081 ron/ apartament/ sejur 7 nopti cu mic dejun. Mai mult nu ne trebuie, preferam sa mancam pe unde suntem in momentul respectiv.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    lorelei34
    [16.04.13 19:19:14]
    »

    @nemo_bimos: Pai de ce crezi ca i-a cerut 20 ron? Pt. varianta prezentata de tine: room-service!!!

    nicole33
    [16.04.13 20:56:33]
    »

    @lorelei34:

    Pai de ce crezi ca i-a cerut 20 ron? Pt. varianta prezentata de tine: room-service!!!

    Și dacă plătea cafeaua, la room service sau nu, se excludea posibilitatea de a păta mocheta? Sau ăsta era tariful pentru curățarea mochetei? Oricum ar fi situația, atitudinea managerului este incalificabilă.

    Cazarea se face peste tot, inclusiv in strainatate, si mai ales pe litoralul nostru... intre orele 16-18.

    Nu știu dacă la noi se mai respectă chestia cu ora 18.00 pentru că nu am mai fost de ceva ani, însă peste tot pe unde m-am plimbat eu check in-ul se făcea la ora 14,00 și check out la 12,00, deci generalizarea cu străinătatea nu este valabilă. Faptul că mai mereu m-am cazat chiar înaintea orei 14,00, îl consider o chestie de noroc sau de amabilitate din partea gazdelor.

    La fel de discutabilă mi se pare chestia cu plata în avans. În cazul rezervărilor prin booking, nu mi s-a cerut NICIODATĂ să plătesc în avans în momentul cazării.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    lorelei34
    [16.04.13 23:17:14]
    »

    @nicole33: Uite ca mie mi s-a cerut. In general e valabil cand iti faci booking pe un tarif mai mic, care se considera ca il platesti integral in avans.

    Cazarea se face pe litoral de cativa ani dupa ora 18... bineinteles ca exista cazuri cand sunt camere libere. Iar in strainatate regula e urmatoarea: cazarea se face dupa ora 16, deoarece exista posibilitatea de prelungire intre ora 12-14 (pt. o suma aditionala) pt. turistii care nu au unde pleca pana la ora 14. Din nou, daca sunt camere libere, nu e cazul. Chestia e veche de ani de zile, nu de ieri, de azi. Nici acum 8 ani nu am fost cazati mai repede de ora 16. Dar nu poti sa mergi intotdeauna pe ideea ca "poate sunt camere libere".

    Acum 2 ani am avut posibilitatea de a prelungi la hotel International din Baile Felix pana la ora 18. E clar ca acea camera nu a putut fi data mai departe prea repede.

    Eu deja nu mai imi fac planuri sa ajung mot inainte de pranz undeva. E mai sigur dupa-amiaza.

    Cat despre cafea... nu am incercat sa scuz purtarea managerului (daca intr-adevar a fost asa). Dar poate a avut si el dreptate. Acum sincer... cati turisti ai vazut (in strainatate nici nu se pune problema) ca pleaca cu ceasca de cafea de la micul dejun in camera?

    Este dovada de proasta-crestere, ca sa nu ma exprim mai rau. Ce... nu puteau sa o bea in restaurant???

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Nasshu
    [16.04.13 23:29:37]
    »

    @lorelei34:

    cati turisti ai vazut (in strainatate nici nu se pune problema) ca pleaca cu ceasca de cafea de la micul dejun in camera?

    Este dovada de proasta-crestere, ca sa nu ma exprim mai rau. Ce... nu puteau sa o bea in restaurant???

    eu sunt unul dintre turiștii care fac acest lucru... iar motivul ține de zic eu de buna creștere, sunt fumător și nu vreau să deranjez pe nimeni când îmi beau cafeaua și îmi distrug plămânii.

    De curând am fost la Sofia, și cum legea în Bulgaria nu permite fumatul în spațiile închise, am savurat cafeaua (în prima zi) în cameră - pe balcon evident, iar a doua zi, am stat la atenție!!!... grămada din fața hotelului (de 5*) alături de alți turiști ''prost - crescuți'' fiind mai aproape de restaurant și tot evident era mare aglomerație, ca de altfel la orice colț de stradă unde era voia să fumezi...

    Același lucru l-am văzut/practicat și la Koblentz/Frankfurt fiind cazat în rețeaua Ibis .

    nicole33
    [17.04.13 00:07:52]
    »

    @lorelei34:

    Uite ca mie mi s-a cerut. In general e valabil cand iti faci booking pe un tarif mai mic, care se considera ca il platesti integral in avans.

    Probabil că te referi la rezervările de pe booking fără posibilitatea de anulare gratuită a acestora, caz în care, într-adevăr, plăteşti în avans, chiar cu luni bune înainte, dar nu ăsta era cazul de faţă. Nu are nicio importanţă dacă tariful este mare sau mic, ceea ce poate fi ieftin pentru unii este scump pentru alţii. În momentul în care am făcut check-in recepţionerul a făcut fotocopii după actele mele de identitate, am completat un formular, nicio secundă nu am avut vreo suspiciune că s-ar teme că aş intenţiona să fug fără să plătesc. Am precizat că ora oficială de check in este 14,00 prin toate ţările şi hotelurile unde am fost, cu excepţia litoralului românesc, unde speram să se mai fi schimbat lucrurile în ultimii 8 ani, dar constat că lucrurile se mişcă încet spre deloc, motiv pentru care nici nu-l voi vizita prea curând. Că hotelul are sau nu camere libere înainte de ora 14,00 chiar nu m-a interesat, aşa cum am respectat mereu ora 12,00 de plecare, în multe cazuri alegând să plec imediat după micul dejun. Îmi place să plec la drum dimineaţa pe răcoare, chiar dacă am climă, mai mult pentru a evita aglomeraţia, dar şi căldura.

    Trebuie să recunosc că şi eu mă număr printre aceiaşi "prost crescuţi" ca şi Nasshu şi din exact acelaşi motiv/viciu. Mai mult chiar, eu îmi iau cafeaua în cameră de seara pentru că îmi place să o beau rece şi primul lucru pe care îl fac atunci când mă trezesc este să-mi savurez cafeaua alături de o ţigară sau două pe balconul camerei de hotel, iar după micul dejun ies cu ceaşca de cafea pe terasă tot pentru a fuma. Nu am întâlnit încă vreun ospătar sau picol care să-mi interzică acest lucru sau să mă atenţioneze în vreun fel şi nici nu am vărsat vreodată cafeaua pe covorul camerei. Sincer, nu ştiu cum aş reacţiona într-o asemenea situaţie, chiar dacă bănuiesc că au dreptate. Probabil aş căuta o soluţie să-mi prepar singură cafeaua în cameră pentru a evita o situaţie penibilă când cineva ţipă la mine pe banii mei şi fără să renunţ la tabieturile proprii.

    Andox
    [17.04.13 00:14:48]
    »

    Iar in strainatate regula e urmatoarea: cazarea se face dupa ora 16, deoarece exista posibilitatea de prelungire intre ora 12-14 (pt. o suma aditionala) pt. turistii care nu au unde pleca pana la ora 14.

    Total fals. In strainatate orele de check-in/check-out sunt 12-14. Ca or exista si exceptii, este posibil, dar ca regula generala orele sunt 12-14.

    Nesimtirea cu check-in la ora 18 numai in Romania am intalnit-o.

    Si inca o chestie daca hotelul are camere libere poti face late check-out si la ora 20, bineinteles contra cost.

    In rest... no comment.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    lorelei34
    [17.04.13 08:37:48]
    »

    @nicole33: Eu, sincera sa fiu, ma simt prost sa plec si cu o banana dupa mine de la micul dejun. Cat despre plecat cu cafea... no comment si eu. Nu am vazut in 12 tari, decat la hoteluri all inclusive, unde toata lumea se fataie de colo-colo cu orice. La hoteluri clasice nu am vazut, de ce sa mint ca am vazut?

    Cat despre orele de cazare... probabil depinde fiecare pe unde s-a cazat. Iar cu banii in avans la fel. Chiar daca nu am avut rata preferentiala la cazare, cel putin in reteaua Accor, la check-in mi s-a cerut intotdeauna cardul cu care am efectuat rezervarea.

    Si va dau cel mai bun ex., din 12 aprilie, aici, in tara (sa nu spuneti ca dau iar exemplu legat de strainatate). Ajungem in jur de ora 22 seara la Ibis Gara de Nord (am preferat sa mai ramanem o noapte in Bucuresti), fiindca eram prea obositi. Primul lucru: cardul, plata, factura (se poate verifica cu un simplu telefon). Dupa aceea ne-a dat cartelele de la camera.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Arya
    [17.04.13 09:43:40]
    »

    De ce nu va beti cafelele/fumati tigarile pe terasa restaurantului sau barului respectiv? Nu deranjati pe nimeni, nu incalcati nicio lege si nimeni nu va poate reprosa nimic sau taxa suplimentar. Conditia este ca acea terasa sa existe.

    In Romania am platit mereu la plecare sau pe parcursul sederii. In strainatate am mers majoritar prin agentii si plateam inca din tara.

    La rezervari prin booking am platit cu card sau cash dupa ce vedeam camera ca asa vroiam eu nedorind sa mai pierd timpul dimineata inaintea plecarii.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    johnnyredlabel, lorelei34, malinamaria*, nemo_bimos*, nicole33
    Alte impresii din această RUBRICĂPalas Hotel [Complex Palas-Pelican]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.053253889083862 sec
    ecranul dvs: 1 x 1