ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.08.2010
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: ALBA IULIA
ÎNSCRIS: 22.08.10
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2010
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 3 [ani]

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
CADRUL NATURAL:
12.50%
Extrem de nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
19.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Cumplit comportament, nu o sa revenim

TIPĂREȘTE

Am decis sa stam la acest hotel inca de anul trecut cand, din intimplare, am luat micul dejun pe terasa lor si am foast foarte multumiti si cu mancarea si cu personalul.

Din pacate receptia hotelului nu se ridica nici pe aporape la nivelul celor din bar si restaurant. In primul rand, in momentul cand am intrebat daca tariful de receptie este cel mai mic pret care poate fi oferit receptionerul a parut putin ofensat si ni s a raspuns ca " din asta traiesc si ei" si nu pot face nimic, ca si cand as fi incercat sa traiesc pe spinarea lor. Am inteles ca nu se poate negocia (mi am zis ca nu strica sa incerc) dar explicatia mi sa pare foarte neprofesionala.

Ce ma deranjat mai tare a fost cand am platit pentru camera suma de 185 de lei mi s a spus ca nu are rest de la 200 de lei decit 10 lei. Cred ca oricine isi permite sa plateasca 185 pe o noapte la hotel nu sta in 5 lei dar totusi gestul este deplorabil. In primul rand pentru ca nu mi a fost oferit nici un serviciu pana atunci si nici macar putina amabilitate sau cel putin o promisiune ca de exemplu " daca mai doriti ceva sau aveti alte intrebari va rog sa ma conatctati".

Dimpotriva, prima cheie tip card nu a functionat in usa camerei si a trebuit sa cobor din nou la receptie unde a fost verificata si mi s a explicat ca e defecta oferindu mi se a cheie normala pt yala. Verificare cardului putea fi facuta de prima data intrucat dureaza cateva secunde dar nici macar atata osteneala nu am meritat.

Ajunsi in camera am gasit doar un singur prosop de baie pe care a trebuit sa il impartim. Pt tot acest tratament nu cred ca receptia hotelului ar fi meritat un bacsis si ma deranjeaza cu atat mai tare cu cat s-a incercat sa mi se forteze mana in a lasa 5 lei pt nimic. Imi face placere sa las bacsis pt un serviciu bun si chiar mediocru - nu sunt un pretentios - dar niciodata pt un serviciu prost si personal plictisit si lipsit de promptitudine.

Consider un tupeu nesimtit gestul si exact asta ii explicam sotiei pe terasa cand probabil am fost auzit de ospatar. Dupa cateva minute receptionerul a venit cu 5 bancnote de 1 leu - restul meu. Intrebarea este de ce nu mi sa oferit restul cand am coborit dupa cea de a doua cheie. Sigur a avut 5 minute timp sa ii ceara barmanului situat in aceeasi incinta, sau dupa inca 15 minute cand am facut inca doua drumuri prin fata receptiei pt a mi aduce bagajele in camera.

Camerele sunt frumoase, restaurantul la fel, mancarea buna si servirea excelenta fapt pt care am lasat cu placere bacsis de fiecare data.

Pacat de personalul de la hotel.


[fb]
---
Trimis de rotraveller in 22.08.10 12:37:49
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GEOAGIU / GEOAGIU-BĂI.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2324 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (rotraveller); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1300 PMA (din 3 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

piti
[22.08.10 13:14:05]
»

Am inteles sa depunctezi serviciile, dar bucatarie si masa doar 60 % desi spui

Camerele sunt frumoase, restaurantul la fel, mancarea buna...

Poate revii asupra anumitor note intr-un ecou si corecteaza un WM mai ales la cadrul natural 12, 5 %!

pepsi70ro
[22.08.10 14:03:47]
»

@piti are dreptate, notele tale sunt in contradictie cu penultima fraza, fapt care dezorienteaza foarte mult.

rotravellerAUTOR REVIEW
[29.08.10 10:30:52]
»

Am spus ca nu sunt un pretentios de la inceput. Asta nu inseamna ca nu stiu sa diferentiez o mancare buna de una excelenta. Nu am mai vrut sa mentionez faptul ca orice mancare la gratar din meniu este de fapt gatita la tigaie si prajita mult in ulei. E o mare diferenta!!! Am fost la restaurante cu mancare excelenta si nu ar fi corect sa punctez cu maximum chiar daca am fost pe relativ multumit. Este ceva ce nu ma mai vrut sa mentionez pt ca nu acesta era ideea despre acest review. Imi pare rau daca cineva este confuz, dar eu gandesc ca scorurile sunt doar pt. hotelieri si pt ierarhizarea lor pe internet. Consider ca textul este mai important si acela trebuie citit. Nu este un concurs la scoala.

Referitor la cadrul natural trebuie sa spun ca nu mi a placut deloc. Peisaje frumoase gasesti in toata Romania. Dar: parcul de joaca de langa hotel pt copii era inchis fiind un santier in lucru, drumul catre padure blocat, nici un semn nimic. Practic in afara de strand nu prea ai ce sa faci. Daca este eu nu am stiut si aici din nou intervine profesionalitatea de la receptia hotelului, care nu prea pare interesata de relaxarea si distractia clientilor. Asteptind pe cineva la receptie pt informatii m am uitat pe niste pliante care le aveau dar erau nefolositoare. Toate acestea in timp ce recetionerul ma ignora complet in holul hotelului fiind mai interesat intr o conversatie cu un alt angajat.

Vreau sa asigur ca toate "notele" sunt pe masura satisfactiei mele. Intradevar restaurantul e bun - de fapt cel mai bun lucrul din tot complexul - dar nu de maxima satisfactie. Eu il recomand dar nu pentru aceia care cauta unul de nota zece.

rotravellerAUTOR REVIEW
[29.08.10 11:29:25]
»

Draga pepsi70ro,

Intardevar penultima fraza contine si niste aspecte pozitive ale hotelului dar care pentru mine nu compenseaza impresia generala din pacate. De fapt inchei spunind "Pacat de personalul de la hotel".

Ideea este ca hotelul are potential daca cei din conducere vor avea grija ca orice astfel de incidente care ne reamintesc de "epoca de aur" nu vor mai avea loc. Eu am relatat doar experienta mea la acest hotel si desi este cat se poate de adevarta si obiectiva este totusi doar o experienta individuala.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
piti, rotraveller
Alte impresii din această RUBRICĂHotel Termal [Geoagiu Băi]:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04196310043335 sec
    ecranul dvs: 1 x 1