ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.01.2024
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Târgoviște
ÎNSCRIS: 02.05.10
STATUS: APOLLO
DATE SEJUR
MAR-2023
DURATA: 3 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
PREȚ SEJUR 260,80
FĂRĂ transport
CAZARE ÎN DblStd
REGIM MASĂ MD
Raport PREȚ/CALITATE:
BUN

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 59 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 8 MIN

La Ramblas Hotel pe Calle La Rambla

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE

În căutarea unei cazări cât mai comode în centrul vechi al Barcelonei, luând la puricat booking.com am dat de Hotel Ramblas, 3*, care mi-a atras atenţia imediat prin amplasare fiind situat ultracentral, pe bulevardul La Rambla, chiar dacă nu avea o notă prea mare. Din comentariile celor ce-i fuseseră clienţi, m-am lămurit că acestea erau determinate în mare parte de vârsta sa venerabilă şi de preţul cam umflat, aproape descurajator. M-am sucit, m-am învârtit, şi nu m-a convins să rezerv, de data asta statutul de Genius neaducându-mi niciun avantaj, dar mi-a venit ideea să abordez hotelul pe website-ul său să văd despre ce e vorba şi acolo.

În general, cazările în Barcelona la acel moment mi s-au părut scumpe sau foarte scumpe, începutul de an 2023 relevându-mi creşteri cam peste tot unde aveam de gând să rezerv şi în alte locuri, dar aici parcă totul era mai pronunţat. Dar, pe website-ul hotelului, unde oricum preţurile erau un pic mai prietenoase, era afişată şi o reducere de 5% care mai îmblânzea ceva din totalul de plată, aşa încât pentru trei nopţi aveam de plătit 235,60 € la care se adăugau taxele de oraş de 4,20 €/pers. /noapte, în total 260,80 €. Era vorba de o cameră dublă interioară, cu mic-dejun inclus şi cu frigider în incintă, lucru de nelipsit în opnia noastră, fără de care nu prea concep să aleg cazarea.  

Desigur că am garantat cu cardul, iar condiţiile de rezervare precizau că înainte cu zece zile de începerea şederii trebuia să achit contravaloarea primei nopţi urmând să primesc un link prin care plata era sigură, iar restul de preţ la hotel, la check-in. Aveam posibilitatea să anulez gratuit cu până la 48 ore înainte de sosire, caz în care primeam banii înapoi în card, altfel dacă anulam în acel interval de două zile se considera că ce plătisem reprezenta taxă de anulare şi nu mi se restituia nimic.  

Mie, personal, condiţiile mi s-au părut de bun simţ, aşa că m-am învoit şi am rezervat fără nicio ezitare, nu eram la prima experienţă de a face apel direct la hotel şi nu avusueserăm decât reuşite.

 

Două vorbe despre Hotel Ramblas, 3*

 

Adresă: Calle La Rambla 33, Barcelona, 08002

Website: https://www.hotelramblasbarcelona.com/en/

Tel. : +34 93 301 57 00

E-mail: info@ramblashoteles.com sau  reservasbcn@ramblashoteles.com

 

Cu numele împrumutat de la marele bulevard de promenadă pe care tot turistul sosit în Barcelona ar vrea să păşească măcar o dată, şi cu aspectul său îmbogăţit cu plăci ceramice colorate pe faţadă, cu arhitectură de început de secol XX, ca mai toate clădirile de pe La Rambla, Hotel Ramblas pe mine mă cucerise încă de când îl ochisem pe booking.  

Ocupă un edificiu îngust şi înalt ca un bloc-turn, de nouă etaje şi dispune de 87 camere de mai multe tipuri: single, duble, cele duble fiind mai departe de mai multe feluri, unele având balcon franţuzesc, altele numai fereastră, iar altele cu terasă  şi o vedere splendidă asupra metropolei, situate, sus, la etajele superioare. Ca poziţionare, este situat între staţiile de metrou Drassanes şi Liceu, mai aproape parcă de Drassanes, orientat înspre Port Vell şi La Rambla de Mar, o prelungire a bulevardului în zona vecină cu marea. Avantajul de a ieşi din hotel păşind direct pe marele bulevard este uriaş, mai ales când te întreci cu timpul, aşa cum era cazul nostru, nepermiţându-ne să-l pierdem pe deplasări prin oraş.  

   Deţine restaurant propriu, un bar, o cafenea care îşi aşează mesele în faţă, pe bulevard ademenindu-şi clienţii, o terasă deasupra pe care oaspeţii se pot relaxa savurând panorama Barcelonei.

La parter se află recepţia, un lobby măricel, barul, cele două lifturi şi restaurantul á-la-carte. La demisol se găseşte sala de mic-dejun, iar la primul etaj, camera de depozitare a bagajelor. În spaţiile comune, decoraţiunile interioare şi mobilierul de epocă dau un farmec aparte, cu parfum vetust, însă cui nu-i sunt pe plac lucrurile vintage, nu va aprecia suficient “vechiturile” , dimpotrivă le va considera desuete pentru vremurile actuale.

 

Experienţa proprie

 

Am aterizat la Barcelona puţin după orele 10,00, iar de la aeroport, am luat metroul pe linia 9 până la celălalt capăt al acesteia, Zona Universitària, unde am schimbat pe linia L3 vreo zece staţii (direcţia Trinitat Nova), ridicându-ne la suprafaţă la staţia Drassanes. Timpul de parcurs cu metroul a fost de circa 45 minute, aşa încât până în prânz intram în hotel să dăm cu nasul pe acolo. De fapt, am fi vrut, dacă nu cumva aveau camera pregătită până în ora de check-in, măcar să ne descotorosim de rucsacuri ca să ne putem mişca mai în voie.

Cam aşa s-a întâmplat, am fost bine întâmpinaţi, însă ni s-a spus că ne pot primi bagajele, dar nu şi camera, aceasta fiind gata de luat în primire abia la ora de check-in (14,00). După ce ne-am întors de la plimbarea pe La Rambla de Mar şi am mâncat de prânz, am revenit şi totul a mers şnur, am primit cartela camerei nr. 500, situată la etajul al cincilea, şi la cererea noastră, după ce ne-am instalat, am achitat diferenţa de bani cu cardul, ca să ştim una şi bună. Bineînţeles că ni s-a emis factura pe loc. Recepţionerul, foarte amabil, şi-a oferit suportul său şi al colegilor lui în orice problemă am avea, ne-a înmânat hărţi, ne-a invitat să ne servim cu materiale promoţionale puse la dispoziţie gratuit.

   La etajul al cincilea am urcat mai tot timpul cu liftul, însă au fost şi momente când am luat-o pe scări, ambele ascensoare fiind ocupate, neavând nicio dificultate în a face un pic de mişcare în plus.

Camera era exact aşa cum o văzuserăm în fotografiile de pe website sau booking.com. De dimensiune medie, mobilată cu tot ce trebuie, şi foarte curată. De altfel, curăţenie observaserăm peste tot în hotel, acest serviciu efectuându-se zilnic. Era decorată totuşi modern, chiar dacă aspectul de nou nu era tocmai accentuat. Oricum, am remarcat că în hotel se executau lucrări de renovare, inclusiv pe palierul nostru, deci preocuparea pentru menţinerea unui aspect atrăgător se află în atenţia proprietarilor.

 Aveam un pat de mijloc generos încadrat de noptiere, cu veioze deasupra, un birou cu scaun pe care era aşezat televizorul, dedesubtul său aflându-se frigiderul, gol. Dulapul de haine se găsea vis-á-vis de birou şi conţinea seiful, pe lângă locurile de depozitare pentru umeraşe şi sertare. O oglindă mare, foarte utilă, era montată pe peretele opus uşii de la intrare, astfel încât ne puteam controla ţinuta în întregime înainte de a ieşi din cameră.

Baia era cu adevărat foarte spaţioasă în comparaţie cu camera. Era dotată cu cadă, bideu, pe lângă celelate obiecte sanitare, chiuveta fiind chiar drăguţă, dar destul de moderne, semn că baia fusese de curând renovată. Instalaţiile sanitare funcţionau fără cusur, prosoapele impecabile le-am găsit sus pe un stativ, consumabilele, din belşug, au fost reînnoite pe măsură ce se epuizau. Prosoapele ne-au fost schimbate zilnic.

Wi-fi-ul a avut semnal bun, doar l-am probat, nu l-am folosit deoarece aveam prin abonament suficient trafic de date.

Micul-dejun a fost servit în fiecare zi între 08,00-10,00 în sala dedicată, aflată la demisol, la care ajungeam trecând prin restaurant, care la acea oră era nefuncţional. Suficient de spaţioasă, sala se ocupa totuşi destul de repede, iar produsele erau foarte solicitate, aşa încât tăvile se reumpleau rapid. Produsele nu erau într-o gamă foarte largă, însă suficientă pentru ca fiecare să găsească ceva pe gustul său. Aveam două feluri de salam, două de şuncă, două de caşcaval, roşii tăiate, cereale de mai multe sortimente, la fel ca şi pâinea, fructe gen mere, banane, portocale, cutiuţe de unt, gem de mai multe feluri, compoturi, iaurturi. Se găseau şi câteva produse de patiserie dulce şi ceva prăjiturele ambalate. De băut: cafea în mai multe variante de la automat, lapte, ceai, suc de portocale proaspăt stoarse.

În ultima dimineaţă a trebuit să plecăm devreme, înainte de ora de începere a mesei, pentru a ajunge la aeroport neîntârziat. Am comunicat acest lucru la recepţie şi imediat s-au oferit să ne pună la pachet ceva pentru masă şi noi ne-am învoit mulţumind pentru gest.  

Deci, s-ar cuveni să adresez laude personalului cu care am interacţionat pentru atitudine, ospitalitate, amabilitate.

Dacă ar trebui să mai spun ceva, trebuie să menţionez faptul că hotelul nu deţine parcare.

 

Concluzie

 

Pentru noi acest hotel a fost alegerea potrivită care a contribuit în mare măsură la reuşita minivacanţei barceloneze, facilitându-ne accesul spre toate punctele de interes ale metropolei şi în plus plimbările lungi din fiecare seară pe La Rambla. Pe de altă parte, este un hotel destul de modest, care acum are preţuri usturătoare, însă acest aspect nu mai este o noutate pentru Barcelona.

Din păcate, nu am reuşit să luăm masa la restaurantul propriu şi nici să bem o cafea la mesele aşezate pe bulevard în faţa hotelului deşi am fi vrut, însă ştiu că a fost o experienţă plăcută să fim cazaţi la hotelul Ramblas pe care eu îl recomand ca pe un bun amfitrion catalan.

 

Vă rog, ataşaţi următorul videoclip: 

https://www.youtube.com/watch?v=b51ssRSY_3U 

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de irinad in 17.01.24 18:45:01
Validat / Publicat: 17.01.24 20:21:53
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în SPANIA
  • Alte destinații turistice prin care a fost: Europa

VIZUALIZĂRI: 697 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (irinad); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Hotel Ramblas
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 47500 PMA (din 35 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 59.29 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    8 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [17.01.24 20:20:20]
    »

    Mutat în rubrica "Ramblas Hotel, BARCELONA" (nou-creată pe sait)

    [Rubrica inițială: BUFFER CAZARE]

    -

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    -

    Ilustrația muzicală sau video-muzicală indicată a fost atașată articolului (vezi sus, imediat sub titlu).

    irinadAUTOR REVIEW
    [17.01.24 20:27:26]
    »

    @webmasterX: Poziţionare corectă!

    alinafulg
    [17.01.24 20:49:17]
    »

    Camera arată bine iar poziționarea este excelentă. Din păcate prețurile hotelurilor din Barcelona au tot crescut. Noi la cea de a doua vizită am avut cazare la Hotel Roma Reial din Piața Reial la cativa pași de Rambla, rezervarea a fost făcută direct pe siteul hotelului cu plată la recepție. Sper să scriu curând impresii despre acesta.

    Vacanțe frumoase!

    webmasterPHONE
    [17.01.24 21:06:18]
    »

    Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ

    — (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent sau anul trecut ;
    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    Pușcașu Marin
    [17.01.24 21:24:02]
    »

    @irinad: Aproape 90 de euro pe noapte, nu e ieftin, într-adevăr. Dar la ce prețuri sunt acum (mă refer după pandemie) eu zic că ați făcut o treabă excelentă. În primul rând, poziționarea. Mai bine nu cred că se poate. Faptul că pare puțin învechit, nu cred că are așa mare relevanță în condițiile în care bănuiesc că plecați devreme din cameră și vă întorceați seara târziu. Iar micul dejun, din descrierie tale și din fotografii, chiar e OK. E mare lucru să nu pleci la plimbare cu stomacul lipit de șira spinării. Chiar ai ce mânca acolo dimineața.

    Mie mi se pare o recomandare excelentă pentru un oraș ca Barcelona. Mulțumim pentru pont.

    irinadAUTOR REVIEW
    [17.01.24 21:24:10]
    »

    @alinafulg: Mulţumesc pentru ecou şi comentariu! Mă bucur că ţi-a plăcut şi ţie. Ştiu unde e Piaţa Reial, am ţinut s-o vedem neapărat pentru Fântâna celor Trei Graţii şi felinarele proiectate de Gaudi. Într-adevăr foarte aproape de La Rambla şi de cazarea noastră. Neapărat să-ţi faci un pic de timp să scrii, ar fi util pentru eventualii doritori. Se pare că rezervarea direct la hotel este mult mai avantajoasă uneori, aşa cum a fost şi în cazul nostru acum.

    Preţurile hotelurilor au luat-o razna peste tot, nu numai în Barcelona, din păcate. În atare situaţie, chiar şi o mică reducere pare un avantaj bun atunci când este obţinută.

    Vacanţe minunate şi vouă! Te îmbrăţişez cu drag!

    irinadAUTOR REVIEW
    [17.01.24 21:26:00]
    »

    @webmaster: Mulţumesc foarte mult!

    irinadAUTOR REVIEW
    [17.01.24 22:04:48]
    »

    @Pușcașu Marin: În decembrie 2022 când am rezervat preţul mi s-a părut cam mare, între timp m-am mai obişnuit cu creşterea preţurilor . Acum nu mai pare chiar aşa. Însă, aşa cum zici şi tu, am avut impresia că am făcut o treabă bună rezervând direct la hotel la preţul ăsta.

    Faptul că pare puțin învechit, nu cred că are așa mare relevanță în condițiile în care bănuiesc că plecați devreme din cameră și vă întorceați seara târziu.

    Hotelul chiar este vechi, dar renovat pe ici, pe colo, merge. Desigur, dimineaţa plecam şi ne mai întorceam seara târziu sau poate mai trăgeam o raită în cursul zilei dacă ne nimeream prin apropiere, între obiective.

    Iar micul dejun, din descrierie tale și din fotografii, chiar e OK. E mare lucru să nu pleci la plimbare cu stomacul lipit de șira spinării. Chiar ai ce mânca acolo dimineața.

    De mult timp m-am convins că în asemenea minivacanţe, şi nu numai, micul-dejun este foarte important să-l luăm la hotel şi caut doar cazări care asigură mic-dejun, poate din comoditate, poate pentru a economisi timp, energie. Alimentele puse la dipoziţie erau din cele de bază, nimic sofisticat, dar noi nu suntem din cale afară de pretenţioşi, aşa că am găsit mereu ceva pe placul nostru.

    Mie mi se pare o recomandare excelentă pentru un oraș ca Barcelona.

    Mulţumesc pentru aprecieri, mă bucur că ţi-a plăcut şi ţie!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alinafulg, Pușcașu Marin

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.071606159210205 sec
    ecranul dvs: 1 x 1