GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am fost cazati la acest hotel, eu si logodnicul meu, o singura noapte. Initial, rezervarea a fost facuta pentru 2 nopti, dar, din cauza atitudinii tipic romanesti a personalului de acolo si a serviciilor care lasa de dorit, ne-am vazut nevoiti sa plecam mai devreme.
Inca de cand am ajuns, domnisoara de la receptie a incercat sa ne bage pe gat cea mai proasta camera, asta probabil din cauza faptului ca ne-a vazut tineri si la noi merge si asa... Dar oare daca suntem tineri nu meritam si putin respect? Camera era undeva la ultimul etaj, era foarte mica si nu reflecta deloc imaginile vazute pe internet in momentul in care am facut rezervare la acest hotel. In baie abia daca puteai sa faci vreo miscare, obiectele sanitare erau inghesuite si, cu putin noroc, mai aveai loc si tu (mentionez faptul ca nu sunt o persoana supraponderala), iar de mirosul de acolo nici nu vreau sa mai vorbesc...
Am coborat la receptie si am cerut o camera de lux si, la achitarea unei diferente in plus, am primit una. Intr-adevar, camera de lux era destul de spatioasa, dar mobilierul era vechi, baia aproape la fel de mica ca-ntr-o camera normala, ventilatia la baie nu functiona, pentru ca, probabil, nu fusese curatata niciodata...
A doua zi am coborat la micul dejun si surpriza: domnisoara de la receptie ne-a rugat sa ne mutam in alta camera, deoarece camera in care stam noi a fost rezervata de altcineva... Ne-a aratat tot o camera de lux, dar la ultimul etaj, din care insa lipsea balconul si... intrerupatorul... Am coborat la receptie si i-am spus ca nu dorim sa ne mutam, am intrebat-o daca persoanele respective au cerut musai camera in care stam noi, a spus ca nu, pur si simplu ii era lene sau era prea greu pentru ea sa modifice o cifra din numarul camerei in caietul sau de rezervari, lucru pe care chiar nu l-am inteles. De ce sa muti pe cineva intr-o alta camera, la fel, dar cu un etaj mai sus, cand poti sa-i cazezi pe noii turisti direct acolo? De ce atata deranj? A ramas sa vorbeasca cu seful si sa ne anunte...
Am coborat peste 10 minute sa platesc camera pentru noaptea in care am stat acolo si sa-i spun c-o vom elibera indata si ne vom caza in alta parte. La cele auzite, totul se rezolvase subit, vorbise cu seful, puteam sa ramanem pe loc in camera respectiva, dar nu, ni s-a parut lipsa de respect la adresa noastra si nu am dorit sa ne continuam sejurul intr-un asemenea loc...
Cand am cerut bonul fiscal pentru cazare, domnisoara de la receptie, desi era clar ca nu era prima sa zi de munca acolo, habar nu avea sa foloseasca casa de marcat, a avut nevoie de asistenta prin telefon pentru a scoate un bon fiscal!
Mancarea mi s-a parut cam scumpa in raport cu calitatea ei, nu aveau toate ciorbele din meniu, iar preparatele veneau un pic cam reci de la bucatarie.
Pacat de amplasarea hotelului intr-o zona foarte frumoasa si linistita, dar calitatea serviciilor si atitudinea angajatilor lasa mult de dorit. Nu recomand acest hotel!
Trimis de Loredana_89 in 17.09.14 22:22:57
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BORŞA.
20 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Loredana_89); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 47.61971168 N, 24.77123290 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
20 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Loredana_89: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
Totuși, în unele cazuri e recomandat să fie lăsat un "timp de decantare" a impresiilor...
Te rugăm să completezi textul de mai sus cu impresii scrise la finalul sejurului - optim: la întoarcerea acasă.
Poţi folosi linkul EDIT IMPRESII pentru a aduce oricând completări, corecturi, adăugiri textului iniţial.
Opţional: un set reprezentativ de fotografii ar fi de asemenea binevenit pentru ilustrarea articolului şi a sejurului în sine.
Până atunci, articolul este păstrat în STAND-BY
IMPORTANT: Rog anunță-ne când ai terminat (scriind un ecou, aici) - pentru a şti c-a sosit timpul să publicăm impresiile.
Cu mulţumiri pentru înţelegere...
@Loredana_89: și... cum se face că nu ai plecat de acolo?!?
Nu inteleg... Am crezut c-am fost destul de explicita c-am plecat de acolo... Am stat o singura noapte, a doua zi de dimineata a avut loc incidentul si am plecat indata, desi rezervarea a fost facuta initial pe 2 nopti...
@Loredana_89: și eu credeam că am fost destul de explicit - te rugasem să ne confirmi plecarea din zonă (citez):
”optim: la întoarcerea acasă
Vrei să spui că deja v-ați întors de acolo?
Suntem cazati la un alt hotel, in Viseul de sus...
De ce? Am plecat de acolo, ca sunt acasa, ca sunt la un alt hotel, ca e azi, ca e maine, parerea mea ramane aceeasi, nu ma razgandesc, nu-mi schimba nimeni parerea asupra faptelor intamplate! Da, ati scris ca-i OPTIM ca review-ul sa fie scris la intoarcerea acasa, dar optim nu inseamna si obligatoriu, la fel de bine ati scris ca putem scrie si live, de la fata locului, doar ca nu ne recomandati dvs. M-ati rugat sa anunt cand sunt gata, am anuntat, de ce trebuie sa mai astept, de mai eram inca acolo si exista posibilitatea ca maine sa ma trezesc cu un buchet imens de flori in fata, in semn de scuze, cu o masa plina de bucate, de data asta proaspete si calde, special pregatite pentru noi si cu o atitudine complet schimbata a conducerii si a personalului de acolo, mai ziceam, dar asa, ce-mi mai poate schimba parerea? Credeti ca timpul de decantare a impresiilor recomandat de dvs o sa ma faca sa vad cu alti ochi acest hotel? Nu, poate din contra, citind mai bine si alte pareri si ecourile scrise la parerile negative de insusi un om care are tupeul sa se autointituleze "administratorul acestui hotel" ma irita si mai tare, se vede clar ca acest lucru porneste de sus, de la conducere, atunci ce pretentii sa mai ai de la angajati, cand insusi conducerea manifesta o totala lipsa de respect la adresa turistilor, nici macar nu sunt in stare sa-si recunoasca minusurile, sa accepte o critica si sa incerce sa indrepte ceva, credeti ca un om care-i spune unui turist care i-a calcat pragul si care i-a platit pentru niste servicii ca-i pare rau ca l-a servit, doar pentru ca omul avea o parere negativa, merita sa conduca in continuare un hotel? Macar sa stie si altii cum sunt tratati acolo si cum sunt tratati in alta parte...
@Loredana_89: De ce? pentru că există un regulament, pe care ai certificat că l-ai citit și acceptat atât la înscrierea pe saitul nostru, cât și la publicarea textului de mai sus.
Și acolo, la Cap. I, la litera A, pct. 14, scrie:
”Rog să țineți cont că în cazul scrierii unor impresii de cazare "live", din sejur - verificările sunt mult mai complexe (e mai greu să ne asigurăm că sunteți un turist cazat acolo -- și nu unul dintre angajați, de exemplu). De multe ori vor fi necesare verificări suplimentare, care presupun interacțiunea directă a echipei de moderare cu autorul, înainte de publicare, ca o condiție necesară și obligatorie în vederea publicării. Sunteți invitați să înțelegeți situația și să colaborați, răspunzând – acolo unde e cazul – solicitărilor echipei administrative.
NOTE: i) Precizările de mai sus se referă în principal la impresii scrise “live” din unități de cazare din România.
ii) Cei care doresc să evite aceste posibile “furci caudine” ale procesului de verificare – studiați varianta de a scrie impresiile abia după ce ați părăsit hotelul…
E drept că voi ați părăsit hotelul, dar fiind încă în zonă iar articolul fiind unul profund negativ, noi nu avem (în acest moment) cum să-l deosebim de o răzbunare din partea unui angajat nemulțumit sau a unui concurent local.
Așadar, puteți alege: fie ne scrieți un ecou când reveniți acasă, fie, pentru a publica textul imediat, te rugăm să încarci copia unui eventual document de plată care să dovedească prezența acolo în calitate de turist plătitor.
NOTĂ: Eventualele documente trimise NU vor fi făcute publice.
Ok, am incarcat documentul de plata, nu sunt niciun concurent local, nu sunt niciun angajat cautator de razbunare, sunt un simplu turist care a fost tratat fara respect pe banii lui si care cere dreptul la replica, doresc sa-i informez in timp util si pe alti potentiali turisti, poate se vor orienta catre alte locatii unde sa fie tratati asa cum merita. Multumesc anticipat.
@Loredana_89: Bun. Am primit bonul de casă trimis, considerăm că e o dovadă neechivocă a petrecerii unei nopți de cazare în acest hotel. Articolul va fi publicat în curând.
Mulțumim pentru înțelegere și colaborare,
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Mulţumesc.
@Loredana_89: ciaoooo... sunt deacord cu LOREDANA suta la suta... AM PERECUT SI EU CU FAMILIA O NOAPTE (DE GROAZA) IN ACEL HOTEL... ne-am ratacit in drum spre suceava si am fost nevoiti sa inoptam acolo... exorbitant pretul... in jur de 250 de lei... in mini apartament din aproximati 6 becuri functionau doar 2... apa la chiuveta in baie nu functiona... i-am spus patronului ca nu functioneaza robinetul... raspunsul lui: IN ACEST HOTEL SUNT MULTE LUCRURI CARE NU FUNCTIONEAZA... mancare... face de rusine bucataria maramureseana... ne-au garantat ca zarzavaturile din ciorba erau 100% din gradinile vecinilor... am descoperit cu desgust ca foloseau doar verduri surgelate... acel hotel DAUNEAZA GRAV TURISMULUI ROMANESC in general si in particular TURISMULUI MARAMURESEAN
@crisval7117: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
[În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)]
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
@Loredana_89: Loredana, hotelul este deschis de vreo 4 ani asa ca mobilierul nu are cum sa fie vechi. La cazare de obicei receptionerul prezinta mai multe camere din care clientul poate sa aleaga asa ca trebuia sa intrebi daca mai sunt camere libere si sa iti alegi ce iti place. Daca hotelul a fost plin de turisti de obicei raman libere camerele la mansarda si poate aici nu ti-a placut cum arata camera.
Camerele Deluxe au intrerupatoare pentru a aprinde lumina si nu lipsesc si nici balcoanele. Sunt 3 camere deluxe si toate 3 au balcoane.
Zici ca nu ai avut loc in baie... hotelul a fost construit dupa un proiect si nu aiurea din ochi.
Hotel Victoria este un hotel de 3 *** si nu un hotel de 5 stele ca sa astepti sa fii cazata ca si in Turcia sau mai stiu eu unde...
Oricum daca vrei sa gasesti ceva rau de scris si esti carcotas gasesti oriunde. Nu ma mai mira nimic, am avut clienti carora nu le-a placut nici vopseaua de pe pereti si au comentat...
NB connecting este (sau a fost) reprezentant al unității
@crisval7117: Crisval, apartamentul nu a costat niciodata 250 lei aici la noi. Vezi ca nu stii preturile.
Apoi apartamentele sunt foarte mari si functioneaza becurile in ele pentru ca eu ma ocup sa functioneze.
Eu sunt patronul si nu cred ca am zis ca ''sunt multe lucruri care nu functioneaza'', nu as zice asa ceva cand as gasi ceva in neregula la hotel.
Apa poate nu a functionat pentru ca a fost oprita pe tot orasul, avem si apa de la izvoare cu analize care porneste in caz de avarie pe reteaua orasului.
Nu mai fiti carcotasi aiurea ca nu merita...
Zarzavaturile se cumpara din piata si avem firma care mai si aduce gata inghetate cand nu se gasesc, nici nu avem voie sa le cumparam din curte de la vecini cum crezi tu.
NB connecting este (sau a fost) reprezentant al unității
@connecting: nu avem nici un motiv sa fim carcotasi... daca va spun ca totul sa intamplat anul trecut si doar intamplarea a fost sa vad ceea ce a scris d-na LOREDANA si mi-am adus aminte de dvs... sigur va amintiti de noi (eram cu masina opel vectra cu numere de italia)... si faptul ca eu vb cu dvs la persoana a 2a si dvs va tutuiti cu mine demonstraza gradul dvs de educatie... de multe ori criticile pot fi constructive si dvs puteti rezolva neajunsurile clientilor dvs... daca doriti va pot trimite poze cu copii facute in si in jurul hotelului dvs ptr a va demonstra ca intradevar am fost. ....de fapt in apartament nu erau becuri ci lampi halogene....P.S. singurul motiv care ma poate face sa ma intorc la dvs ar fi sa faceti pastravaria asa cum mi-ati spus....
@crisval7117: Apari si imi spui ca facem de rusine turismul romanesc si mai vrei sa nu te tutuiesc?
Nu este nimic constructiv la ceea ce ai scris tu mai sus deloc. Constructiv este cand dai o idee si semnalizezi ceva ce nu e bine prin vorbe frumoase si idei nu prin critica exagerata.
Apoi de gradul meu de educatie eu zic sa te abtii sa comentezi ca nu ma cunosti si discutia devine personala si iti pot scrie mai multe inapoi pe siteul asta [...].
NB connecting este (sau a fost) reprezentant al unității
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2021 Hotel Victoria 3* — scris în 16.06.21 de Mihnea-Alexandru din BUCUREşTI - nu recomandă
- Dec.2019 Nu recomand, atitudinea proprietarului lăsa de dorit — scris în 28.12.19 de Cori83* din IAşI - nu recomandă
- Aug.2016 Excelent - locaţie foarte bună — scris în 03.09.16 de Catalin stan din OCNELE MARI [VL] - RECOMANDĂ
- Apr.2014 Cazare foarte buna — scris în 12.06.14 de adi422d din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2010 Hotel frumos si curat, servicii slabe — scris în 19.08.10 de Dianaf din ALBA IULIA - nu recomandă
- Aug.2010 O surpriza binevenita! — scris în 18.08.10 de mamimiha* din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Dec.2014 Mirific — scris în 12.01.15 de slaura din TIMIșOARA - RECOMANDĂ