ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.08.2010
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Alba Iulia
ÎNSCRIS: 19.08.10
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2010
DURATA: 1 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
50.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 21 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Hotel frumos si curat, servicii slabe

TIPĂREȘTE

Am stat la Hotelul Victoria o singura noapte. Hotelul arata foarte bine, iar camerele sunt foarte curate. Se vede ca e inca in lucru, mai sunt unele finisaje de terminat, dar e facut cu gust.

Toate bune si frumoase pana la servicii. Patronul era amabil, doar ca te pasa unui domn mai in varsta care nu prea avea habar cum se conduce o astfel de afacere si nici nu stia exact cum sa vanda camerele.

Dupa ce ne-au grabit putin sa ne decidem deoarece era foarte aglomerat, ne-au propus sa ne alegem ce dorim sa mancam de cina, ca sa pregateasca totul pana cand ne cazam. Foarte buna idee. Primim meniul, alegem toti cei 5, vine dsoara sa ia comanda si toti spunem ce dorim, la care ni se spune din start ca ultima portie de ciorba tocmai s-a servit, iar la felul 2 mai au 2 fripturi la cuptor, snitele si ceafa de porc. Asta intr-un hotel de 3 stele... Nicio problema, comandam din ce au, asteptam mancarea vreo ora, dupa care vin portile de piure rece ca gheata, snitel asa si asa si ceafa tare. Ne-am grabit sa mancam deoarece la ora 22 se inchidea barul, asa ca ne-am comandat in avans bauturile si am ramas pe terasa ca sa nu deranjam.

A doua zi dimineata nici nu am mai luat acolo micul dejun, nu am lasat bacsis si am plecat total dezamagiti.

Si cireasa de pe tort a fost ca dupa ce chelneritele vorbeau cu noi in scarba, langa noi la masa s-au nimerit niste turisti straini pe care ii intrebau daca e totul in regula si nu au nevoie de ceva, in timp ce noi ne savuram mancarea rece:)

Per total, in concluzie, hotel frumos, curat, un patron de treaba, dar serviciile, servirea, ambianta... te fac sa pleci cat vezi cu ochiii. Pacat...


[fb]
---
Trimis de Dianaf in 19.08.10 16:15:46
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3892 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

25 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Dianaf); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Hotelul Victoria din Borsa, un hotel foarte frumos si cu bun gust, pacat ca are unii angajati si servcii care ii scad mult valoarea.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1050 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 21.56 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    25 ecouri scrise, până acum

    popescu.borsa*
    [23.10.10 00:10:47]
    »

    Satisfactia depinde in foarte mare masura de starea ta de spirit, care de multe ori poate influenta si atitudinea gazdelor. Cunosc personal patronul si pot sa spun ca este un baiat deosebit, si cu foarte mult bun simt.

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [23.10.10 01:00:18]
    »

    nu patronul a fost pus aici in discutie (dimpotrivă!), ci personalul total neprofesionist!

    popescu.borsa*
    [23.10.10 09:59:42]
    »

    In privinta profesionalismului, problema are caracter general, la noi in oras. Mai mult de 20% din populatie, lucreaza cu cel mai inalt grad de profesionalism, insa in Italia, Germania, Spania, etc.

    DianafAUTOR REVIEW
    [24.10.10 19:17:39]
    »

    Nu este vorba de patron daca este o persoana de treaba sau nu, tocmai am spus ca pare a fi o persoana ok. Doar ca din pacate este inconjurat de oameni care nu prea dau 2 bani pe clienti.

    Iar referitor la starea de spirit care influenteaza atitudinea gazdelor... am ajuns acolo in concediu, perfect relaxati si dorindu-ne sa ne simtim cat mai bine. Nu am avut absolut nicio problema sau discutie cu patronul sau personalul. Pur si simplu sunt neglijate serviciile si consider ca este inacceptabil pentru un hotel de 3 stele.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    connecting
    [07.05.11 14:46:35]
    »

    Domnule Dragos... cu personalul stiti cum este, nu tot timpul pot multumi clientii. Apoi uni clienti apar nervosi la hotel si oricum gasesc ceva de comentat.

    Adm. Hotel Victoria 3***


    NB connecting este (sau a fost) reprezentant al unității
    DianafAUTOR REVIEW
    [07.05.11 14:59:55]
    »

    @connecting - Nu este vorba despre clienti nervosi, in domeniul serviciilor cred ca principiul este Clientul nostru, stapanul nostru, sau poate ma insel.

    Oricum, impresiile prezentate mai sus nu sunt ale unui client care a ajuns nervos la dvs, ci a unui client care a plecat dezamagit deoarece este nevoie de putin efort in plus pentru a oferi intr-adevar serviciile de calitate pe care le presupune un hotel de 3 stele. Iar totul incepe prin a nu avea o atitudine de genul - unii clienti apar nervosi la hotel si oricum gasesc ceva de comentat -... Daca doreste vreun client doar sa bage de vina, nu cred ca da si bani pentru asta, ideea este sa te relaxezi, atata tot.

    Oricum din punctul meu de vedere tot respectul pentru aspectul hotelului si a materialelor de calitate folosite.

    Singura problema e o atitudine de genul celei prezentate mai sus.

    connecting
    [07.05.11 15:12:40]
    »

    Pentru domnisoara sau doamna Diana F...

    Va tin minte de atunci seara (erati vreo 4 sau 6 persoane) ati intrat in hotel la ora 21:50 v-am prezentat camerele si v-am zis sa va grabiti sa comandati masa pentru ca bucataria deja se inchidea. Atunci si anume anul trecut, bucataria lua comenzi pana la ora 21:30 dupa care urma curetenia si plecarea acasa a bucatarilor la ora 22:00.

    Am mers la bucatarie si am rugat bucatarii sa mai preia inca o comanda sa nu mergeti la culcare nemancati dar vad ca am facut greseala ca am facut asta, daca stiam nu va mai serveam si erati multumiti numai de cazare.

    Altadata o sa ma invat minte...

    Cum restaurantul era plin si mai erau multe persoane care asteptau mancarea dinaintea d-vs era normal sa mai asteptati pana sa se pregateasca mancarea.

    Apoi cu mancarea nu cred ca a fost asa de rece incat sa sariti asa de sus tinand cont ca restaurantul era plin si e mai greu sa servim cand este multa lume.

    Ciorbele se fac in fiecare zi proaspete asa ca daca nu a mai fost inseamna ca a fost foarte aglomerat si nu s-a mai facut ciorba pe cand se inchidea bucataria.

    Gratarele sau ceafa ce ati servit nu cred ca erau tari sau snitelele 'asa si asa' pentru ca jos la bucatarie erau in tura cei mai buni bucatari pe care ii aveam.

    Inca un aspect... 'domnul in varsta' pe care il pomeniti este taica-meu care a muncit toata viata in comert si chiar el a si construit hotelul, credeti-ma ca este un om capabil si mai inteligent decat foarte multi oameni (chiar mai destept decat 5 la un loc).

    Chelnerita nu cred ca vorbea in scarba cu d-vs...

    Oricum o sa va dati seama ca atunci cand este aglomerat un hotel sau un restaurant este mai greu de multumit toti clienti...

    Atat am avut de scris, sper sa nu va suparati...

    Pa


    NB connecting este (sau a fost) reprezentant al unității
    connecting
    [07.05.11 15:26:36]
    »

    Sa stiti ca noi ne dam toata silinta sa multumim clienti de unde rezulta si faptul ca v-am servit masa la ora la care trebuia sa fie inchisa bucataria.

    Comertul asta nu este asa de usor de facut cum credeti d-vs. Avem probleme si cu personalul care invata mai greu. Oricum inteleg faptul ca suntem romani si asa suntem noi... vedem numai ce e rau si nu incercam sa vedem si ce se face bine. Imi pare rau ca nu v-am multumit pe deplin dar asta este.


    NB connecting este (sau a fost) reprezentant al unității
    DianafAUTOR REVIEW
    [07.05.11 15:31:58]
    »

    Cred ca atitiudinea dvs de mai sus spune totul despre ce doream sa subliniez.

    Va multumesc pentru aprecierile facute referitor la inteligenta noastra.

    Aici se expun opinii din calatorii, iar aceasta este impresia cu care am ramas noi, ne cerem scuze daca v-am deranjat cu prezenta si daca nu ne ridicam la nivelul de inteligenta necesar pentru acest hotel si serviciile sale.

    In caz ca nu ati observat, am remarcat si apreciat aspectele pozitve, dar si pe cele negative.

    Puteti verifica si pe site-uri internationale opinii despre hoteluri, in care critica este acceptata constructiv, nu se raspunde prin remarci facute despre inteligenta clientilor.

    Va doresc mult succes!

    connecting
    [07.05.11 15:38:26]
    »

    Cu placere, trebuia sa va zic ce simteam si ce este legat de realitate. Punct final... domnul in varsta este foarte inteligent si este tatal meu care stie de o viata ce trebuie facut pentru a multumi clientii.


    NB connecting este (sau a fost) reprezentant al unității
    tm67bru
    [07.05.11 15:55:40]
    »

    [@connecting]: Jalnic si complet neprofesional raspuns venit din partea 'administratorului'

    Daca tatal tau ajunge sa citeasca ce-ai scris mai sus si daca este intr-adevar cum l-ai descris, ma tem ca te asteapta o scaltoaca sanatoasa, de 'invatat minte'

    connecting
    [07.05.11 15:59:48]
    »

    Tu cine esti?


    NB connecting este (sau a fost) reprezentant al unității
    ileanaxperta*
    [07.05.11 21:01:36]
    »

    “Oricum o sa va dati seama ca atunci cand este aglomerat un hotel sau un restaurant este mai greu de multumit toti clienti... ”

    Eu zic ca tocmai cand este turat la max. un motor, atunci vezi cu adevarat puterea lui…deci calitatea si performanta lui.

    Deci si in cazul restaurantelor si hotelurilor, cand acestea sunt aglomerate sau lucreaza la capacitatea lor maxima, atunci se constata daca ele sunt sau nu “potente” in a-si servi clientii la cote maxime…

    Mai pe intelesul cititorului, atunci clientul simte clar pe pielea lui, daca restaurantul sau hotelul presteaza servicii de calitate sub toate aspectele.

    In Romania este inca greu de inteles acest concept. Dar bine ca suntem inca un popor tolerant si optimist si tot speram la mai bine pana la moarte…

    connecting
    [07.05.11 21:23:42]
    »

    La capacitate maxima este mai greu si mai apare cate o defectiune d-soara Ileana experta


    NB connecting este (sau a fost) reprezentant al unității
    DoreD
    [07.05.11 21:49:26]
    »

    Connecting, cred ca ce incearca sa spuna toata lumea este: clientul zice ca ai gresit, dai din cap si ii oferi o compensatie. Care poate fi un zambet, o scuza, sau ceva mai consistent (invatat asta de la turci, aia care stiu sa faca turism).

    Din pozele postate, hotelul tau este o mica bijuterie. Lasa orgoliul deoparte, si concentreaza-te pe construirea unei atmosfere ideale pentru clienti. Chiar si pentru cei mai mofturosi.

    Realizez ca te-ai simtit jignit de referirea ireverentioasa la stimatul tau tata, dar nu cred ca a fost facuta cu rea vointa. A fost pur si simplu o opinie.

    Eu as multmi celor care mi-au calcat pragul si i-as invita pe cei care au fost nemultumiti sa mai petreaca un sejur, si sa realizeze ca totul e mult mai bine.

    Inca o data, felicitari pentru bijuteria de hotel, daca o sa ajung vreodata in nordul tarii, sigur voi innopta la tine

    Michaell
    [07.05.11 22:03:55]
    »

    din intimplare am ajuns sa citesc lantul de ecouri la acest review, dintre care mai ales remarciile d-nului connecting mi-au cam data de gandit...

    toate scuzele si explicatiile aduse de dvstra sunt cam trase de par, respectiv nu ar avea ce cauta in argumentatia dvstra.

    nu intereseaza deloc faptul cit de inteligent sau nu este stimatul dvstra parinte si nici faptul ca restaurantul a fost la acea ora plin sau nu. pe mine ca client nu ma intereseaza aceste lucruri... fiindca cu cea mai mare siguranta ca nici pe dvstra nu va intereseaza cum si in ce conditii isi cistiga banii clinetul care va paseste pragul. corect? ce-ati zice dvstra, daca, dupa o consumatia, eu ca client v-as confrunta cu tot felul de explicatii si scuze pe motivul ca nu sunt in stare sa-mi platesc ceea ce am consumat? mi-ati accepta explicatiile sau ati chema organele de ordine?

    connecting
    [07.05.11 22:09:45]
    »

    Am gresit (angajatii) se intampla... stiu ca nu este un site unde sunt numai pareri de bine.

    De singurul parinte care mi-a mai ramas nu accept sa zica nimeni nimic si mai apoi ma enerveaza ca noi cei care avem hoteluri sau pensiuni si incercam sa facem ceva bun in loc sa fim incurajati sau invatati cum sa o facem, ne trezim cu comentarii care strica imaginea.

    Comentariul tau mi-a placut, sfaturile bune stiu sa le primesc dar nu accept sa se vorbeasca urat de ceva in care am bagat suflet, nervi, bani etc.

    Cand ai drum prin Maramures te astept cu drag sa imi calci pragul.

    P. S in caz ca nu iti place culoare de pe pereti la camera pe care ti-o ofer sa nu ma scrii pe aici


    NB connecting este (sau a fost) reprezentant al unității
    connecting
    [07.05.11 22:18:33]
    »

    [@Michaell]: Mai citeste odata ecourile de mai sus si vezi si punctul meu de vedere...

    Au fost clienti care nu aveau a-2a zi toti banii pentru cazare si mi-au trimis cand au ajuns acasa. Nu am chemat politia pentru ca am inteles unele lucruri.


    NB connecting este (sau a fost) reprezentant al unității
    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [07.05.11 22:46:12]
    »

    noi cei care avem hoteluri sau pensiuni si incercam sa facem ceva bun in loc sa fim incurajati sau invatati cum sa o facem

    Uite, eu revin şi te încurajez: noi nu te putem învăţa cum se face turism, dar din ecourile de mai sus şi chiar din articolul de la care a pornit toată discuţia se pot trage multe învăţăminte. Dar să ştii că există şcoli unde se predau astfel de cursuri; ai urmat vreuna, sau cineva din personalul angajat? Dacă da, atunci e o problemă... Dacă nu, e şi mai grav, ar fi probabil timpul ca măcar unul dintre cei care pun suflet la această unitate să urmeze şi un curs de formare profesională - chiar sunt utile şi te învaţă meserie!

    Apropo de localul la capacitate maximă care dă rateuri - oare nu cumva una dintre afirmaţiile următoare este corectă: fie sunt prea multe locuri în sala de mese, fie personalul de servire şi/sau pregătire a mesei este insuficient. Oricare ar fi adevărul, prin măsuri simple un bun manager ar reuşi să îndrepte situaţia într-un timp relativ scurt.

    Baftă!

    PS linkurile propuse sunt doar cu titlu informativ, există zeci de alte oferte similare sau poate şi mai bune.

    connecting
    [07.05.11 22:55:30]
    »

    Sora-mea are atestatul in turism, cursuri de pregatire profesionala se organizeaza aici in hotel, nu le organizez eu... eu numai particip. Sunt firme care fac asta.

    Luna August la noi este o luna incarcata, pe seara fetele care muncesc dorm in picioare, le este greu.

    Asa ca e normal sa se mai si greseasca


    NB connecting este (sau a fost) reprezentant al unității
    Andox
    [07.05.11 23:30:00]
    »

    Adevarul ca este foarte fain hotelul, chiar mi-ar place sa poposesc acolo daca o sa ajung prin zona, dar totusi agresivitatea care razbate din ecourile administratorului nu da bine.

    Sincer iti dau un sfat, ghideaza-te dupa vorba clientul nostru, stapanul nostru.

    Acum nu zic sa te lasi calcat in picioare pentru orice moft tampit dar 1000 de scuze si explicatii nu fac cat o rezolvare corecta si in favoarea clientului pe moment.

    Din reviewul de fata ce nemultumiri vad? Ca piureul era rece si ceafa tare, lucruri care cu o minima bunavointa se puteau rezolva pe loc.

    Apropo eu nu am auzit inca de angajati la bucatarie si servire in restaurant de la un hotel sa plece acasa la ora 22... Poate ar trebui sa schimbi politica, mai ales ca zici ca in anumite perioade este aglomerat.

    Este doar o parere...

    roxxie
    [07.05.11 23:49:54]
    »

    Domnule proprietar, hotelul este foarte frumos, dupa cum prea bine a apreciat autorul review-ului si de asememea un alt membru mai sus in ecoul sau. Felicitari, dupa cum spuneam si mie imi place cum arata unitatea (deocamdata doar din poze). Insa dvs v-ati ales sa faceti aceasta meserie, nu cred ca v-a obligat nimeni, meserie care presupune in proportie de peste 90% lucrul cu oamenii, ceea ce atrage dupa sine niste abilitati de comunicare foarte bine puse la punct. Sunt de acord ca exista si clienti extrem de dificili si pretentiosi, suntem oameni si suntem toti diferiti, ca atare si asteptarile si pretentiile noatre in raport cu anumite servicii.

    Ceea mi se pare inadmisibil este ca la prima critica -culmea si extrem de pertinenta si civilizata- dvs sa incepeti sa criticati turistul care de bine de rau v-a a platiti pt niste servicii alegand hotelul dvs in detrimentul altuia. Intr-un ecou al dvs aproape la inceputul fiecarei fraze folositi cuvintele "nu cred": ca piureul a fost rece, ca friptura a fost tare, etc. Pai nu prea conteaza pt client daca dvs il credeti sau nu, conteaza ca el a avut o nemultumire pt care dvs nu ati facut nici cel mai mic efort sa o remediati.

    Imi cer scuze, dar nu consider ca faceti nimanui o favoare pt ca "permiteti" turistilor sa va platesca una sau mai multe nopti de cazare + servicii la hotelul dvs, aceasta insemnand ca toata lumea tb sa plece multumita din start si nimeni nu are voie sa critice nimic. Dvs oferiti niste servicii, turistii platesc. Atat si nimic mai mult.

    Puteati foarte bine sa-i refuzati pe autorii review-ului atunci cand v-au "batut la poarta" si sa le spuneti ca nu-i mai puteti caza ca e deja ora 9:50 si ca nici la restaurant nu mai pot manca pt ca tb sa plece bucatarii. Nu cred ca v-ar fi convenit ca atunci ei sa plece si sa gaseasca cazare in alta parte unde serviciile oefrite sa nu fie considerate favoruri.

    Ok, functionati dupa un program si el tb respectat, bucatarii tb sa se odihneacsa si ei, dar tb sa existe si o anumita flexibilitate, totul pt a multumi un client care poate aduce cu el altatdata alti clienti, si astfel unitatea prospera.

    In alta ordine de idei, ma bucur sa aud ca aveti persoanl calificat, cursuri si autorizatii, dar mai aveti de lucrat putin la atitudine.

    popescu.borsa*
    [08.05.11 00:09:42]
    »

    Astă iarnă, când fata mea a venit în vacanţă cu mai mulţi colegi de-ai ei iar casa mea a devenit neîncăpătoare, am fost nevoit să cazez pe unii dintre ei la Hotel Victoria. Vă rog să mă credeţi că absotut toţi au fost deosebit de multumiţi de condiţiile din hotel şi de felul cum au fost trataţi.

    Cristi, sunt convins că şi membri AFA care vor trece prin Borşa se vor caza la tine şi vor avea astfel ocazia să vadă că lucrurile nu-s chiar aşa.

    PS

    Tot respectu' pentru ''domnu' mai în vârstă''.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    connecting
    [08.05.11 08:51:21]
    »

    Am scris ce am vrut sa intelegeti... ma opresc aici ca dupa aceea iese ca sunt certaret, ca nu imi plac clientii care ne viziteaza etc, gandire tipic romaneasca.


    NB connecting este (sau a fost) reprezentant al unității
    connecting
    [08.05.11 08:54:59]
    »

    Multumesc de review va asteptam la o cafea la noi.


    NB connecting este (sau a fost) reprezentant al unității
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    connecting, Dianaf, DoreD, ileanaxperta*, Michaell, popescu.borsa*, roxxie
    Alte impresii din această RUBRICĂVictoria Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.067659854888916 sec
    ecranul dvs: 1 x 1