ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.08.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Neamt
ÎNSCRIS: 31.03.15
STATUS: PREMIUM
LUNA
AUG-2016
familie cu copii
3 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
77.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Mare atentie la bonul de casa - ce pui in tava si ce platesti la casa de marcat - Autoservirea Celivery Noe, comuna Miroslava

TIPĂREȘTE

Buna ziua,

Nu am gasit alta rubrica in care sa incadrez acest articol de asta l-am incadrat aici. Poate rubrica potrivita ar fi "CE MANANCI SI CAT PLATESTI", rog webmaster-ul sa-i modifice incadrarea in rubrica considerata de el cea mai buna pentru acest articol si-i multumesc anticipat.

Fiind in trecere prin Iasi (aproximativ jumatate de zi), dupa ce am atins scopul calatoriei noastre plecam spre o noua destinatie, Voronet. Ne hotaram sa oprim la Metro Iasi, comuna Miroslava pentru a servi masa la linia de autoservire amplasata la intrare clieni, imediat in partea dreapta.

Toate bune si frumoase, mancarea arata foarte bine, mirosul imbietor si foamea te fac sa nu te mai uiti si la preturile afisate pe linia de autoservire deasupra bucatelor frumos prezentate in vitrina. Cu toate acestea, curiozitatea te face sa arunci o privire si la preturile afisate.

La mesele curate, cateva persoane serveau masa in liniste.

Dincolo de vitrina cu bunatati, o "scumpa" domnisoare ne serveste pe fiecare dupa bunul plac.

Fiind trei persoane, fiecare a asezat in tava lui ce a vrut sa serveasca astfel a rezultat;

In tavi/pret afisat

Prima persoana:

Ciorba legume 1 x 6 lei

Cartofi taranesti 1 x 5 lei

Paine 1 x 1 leu

Salata varza 1 x 3 lei

A doua persoana:

Cartofi taranesti 1 x 5 lei

Carnaciori 1 x 7 lei

Paine 1 x 1 leu

A treia persoana

Cartofi prajiti 1 x 5 lei

Carnaciori 1 x 7 lei

Salata varza 1 x 3 lei

Paine 1 x 1 leu

Totalul facut dupa preturile afisate fiind de 44 lei.

Domnisoara ne comunica suma de plata de 57 lei si imediat scot portofelul pentru a achita. Am inmanat domnitei banii si am solicitat bonul de casa. Abia atunci am observat ca bonul de casa, de fapt toate bonurile de casa ramaneau in casa de marcat, acestea fiind probabil blocate pentru a nu iesi la vedere.

La cererea mea de a primi bonul, domnisoara "scumpa" s-a fasticit si se chinuia sa scoata bonul dar fara succes. A spus ca trebuie sa bata din nou bonul de casa si a si trecut la treaba.

La recapitularea meniului si introducerea acestuia in casa de marcat "mare surpriza", un alt total afisat pe afisajul casei de marcat si anume 48 lei. Domnisoare ne transmite scuzele ei cu privire la greseala facuta si incaseaza din banii inmanati de mine suma de 48 lei. Inteleg greseala si insist sa primesc bonul de casa.

Domnisoara "scumpa" cand a vazut ca insist sa primesc bonul fiscal a parasit zona casei de marcat si in locul ei a venit o alta doamna care fara sa stie ca cea dinaintea ei nu salvase ca si incasat cel de al doilea bon in casa de marcat, a "muncit" un pic si a scos din casa de marcat bonul de casa care arata ca in poza atasata (a fost taiat cu foarfecul si indepartat de celelalte bonuri de marcat iar la celalalt capat rupt cu mana) avand inregistrat pe el, alimente in plus si alte preturi fata de ce am avut noi in tavi si fata de preturile afisat:

2 ciorbe de legume in loc de una (un plus de 6 lei)

6 paini in loc de 3 (un plus de 3 lei)

Carnaciorii la pret de 9 lei fata de 7 cat era afisat la vitrina (un plus de 2 lei la portie, 2 portii x 2 lei = un plus de 4 lei)

Deci o incasare necuvenita de 13 lei.

Cum achitasem cei 48 lei am solicitat domnisoarei restituirea celor 4 lei pe care i-am primit fara probleme.

Tin sa mentionez ca din momentul in care am solicitat bonul de casa, un personaj imbracat elegant a si aparut la fata locului fara sa intervina.

Am intrebat politicos daca dumnealui este seful, am primit raspuns afirmativ si doar atat.

Dialogul a fost pasnic si civilizat, primind si scuzele de rigoare pe motiv ca domnisoara "scumpa" era nou angajata si ca a gresit.

Stau si ma intreb cum de a reusit sa greseasca in avantajul patronului si de ce nu a gresit in avantajul meu.

Inteleg sa fi gresit la pretul carnatilor si sa tasteze 9 lei fata de 7 lei cat era pretul real dar sa dubleze numarul de ciorbe, sa dubleze numarul chiflelor, painea in discutie, cea luata de noi erau trei chifle, astea chiar ca nu le inteleg.

Concluzie:

Casa de marcat era manipulata in asa fel incat sa nu scoata bonul fiscal la vedere pentru a fi inmanat clientilor, scuza comunicata clientilor fiind motivata de o defectiune a casei, clientii fiind convinsi sa achite ce afiseaza display-ul casei de marcat.

Cu siguranta ca nu am fost prima persoana care urma sa ajunga victima acestui mod de inselatorie si cred ca toate acestea se petrc cu buna stiinta a patronului.

Fiti foarte atenti la ce cumparati si la ce platiti sau evitati linia de autoservire "impinge tava" incinta Metro Iasi, intrare clienti zona Non Food, Comuna Miroslava, linie detinuta de catre Celivery Noe SRL.

Ce e pacat in tot acest "joc", e pacat de mancarea proaspata si buna la preturi acceptabile.

Pentru conformitate atasez imagine cu bonul de casa iar comerciantul poate sa prezinte imaginile receptionate si inregistrate de camerele de luat vederi amplasate in acest spatiu de alimentatie publica.

Poate cineva se sesizeaza si va lua masuri, chiar si METRO ar putea interveni.

Daniel G&Family


[fb]
---
Trimis de DanielG&Family in 12.08.16 10:04:52
Validat / Publicat: 12.08.16 11:44:21
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în IAȘI.

VIZUALIZĂRI: 1864 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (DanielG&Family); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Bonul fiscal mototolit, scos cu greu din casa de marcat "masluita".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 11450 PMA (din 14 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest articol

6 ecouri scrise, până acum

webmaster10
[12.08.16 11:44:02]
»

Mutat, la reorganizare, în rubrica "Restaurante, terase ieșene, IAȘI" (deja existentă pe sait)

mishu
[12.08.16 11:50:56]
»

Un vot acordat unui articol pentru ceea ce reprezinta el, poate ca totusi ar trebui sa timiti aceasta sesizare si lor, poate ca nu citesc acest site sau poate ca nu-i intereseaza.

Poate chiar o sesizare inregistrata sa fie bagata in seama.

Stiu ca de multe ori nu suntem atenti insa de obicei si eu cam imi fac socotelile si stiu cam la ce sa ma astept. Cand sunt la cumparaturi de obicei familia e cu pusul in sacose iar eu cu ochii pe casa de marcat.

Felicitari insa pentru tenacitate, votat cu placere.

DanielG&FamilyAUTOR REVIEW
[12.08.16 12:56:27]
»

@webmaster10 - Multumesc!

DanielG&FamilyAUTOR REVIEW
[12.08.16 13:04:33]
»

@mishu - Multumesc pentru apricierea acestui articol.

Am incercat sa rezolv problema mea in conditii de dialog pasnic si cu bun simt. Am reusit sa fac acest lucru la fata locului, in sens contrar nu plecam de acolo pana nu veneau cei de la protectia consumatorului si ANAF.

Acum sper ca acest articol sa-i ajute pe cei care vor trece pragul acestui spatiu de alimentatie publica, in care mancarea este proaspata, buna si ieftina (zic eu), astfel incat pe viitor sa fie atenti si sa nu cada in astfel de capcane.

Consider ca acesta e un mod incorect de a trata consumatorii.

Ce mi s-a parut si mai dubios, a fost faptul ca in timp ce noi eram la casa cu cele trei tavi insirate una dupa alta, "scumpa" domnisoara spunea cu glas tare ce marca in casa si avea dreptate in glas dar in fapte a demonstrat ca se poate sa spui una si sa faci alta. Acum stau si ma gandesc ca de fapt marea ei greseala a fost atunci cand la salata a spus cu voce tare "trei salate", noi in fapt avand doua i-am atras atentia, am primit scuzele de rigoare, a marcat doua salate dar pentru celelalte produse a fost mult prea tarziu sa mai faca modificari.

Asa ca mare atentie, acest lucru se poate intampla oriunde.

Mihai18
[12.08.16 15:37:49]
»

Interesant, foarte adevărat și mai ales util. Vă apreciez. Nu sunteți singurul care întâlnește o asemenea situație. Din păcate, în sectorul alimentației publice sunt destui oameni puși pe căpătuială. Nu știu cum se face, dar mereu greșesc în avantajul lor.

Și eu am întâlnit o astfel de hoție pe față. Era în ziua de 1 mai 2015 și eram sosiți recent în Constanța. Era ora prânzului și mirosul îmbietor al mâncărurilor dintr-un restaurant cu autoservire, ne ademenit să servim masa de prânz pe terase acestui local. Era amplasat pe str. Ferdinand, la cca. 20 m. de intersecția cu Bul. Tomis Eu am ales o saramură de crap iar soția friptură de pui cu salată. Deci 3 feluri de mâncare puse în cașeterole, pe tavă. Am plătit fără să primim bon fiscal. In timp ce mâncam, am observat etichetele pe capacul celor 3 cașeterole. Adunându-le, rezulta că am plătit cu 13 lei mai mult. Eu am spus că nu am venit să-mi fac nervi și nu reclam dar soția, mai ambițioasă, s-a dus la șeful unității care a venit si ne-a dat dreptate. Pe loc, ne-a restituit ce am plătit în plus. Deci, atenție. Multă dreptate are autorul acestui review.

mishu
[12.08.16 15:43:39]
»

@Mihai18 - Cred ca mai ales cand suntem in concediu ei merg pe ideea ca omul nu va verifica, ca se simte bine ca este in concediu, nu vrea sa si-l strice pentru cativa lei, insa cativa lei de la mai multe persoane da cu plus si nu cu minus.

Si cum toata lumea isi pune intrebarea, de de nu gresesc si in defavoarea lor daca se accepta scuza ca sunt incepatori?

Probabil ca la capitolul asta mai avem mult de lucru insa depinde mult si de noi sa incercam sa stopam asta.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
DanielG&Family, Mihai18, mishu
Alte impresii din această RUBRICĂUnde mâncăm în Iași?:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.073511838912964 sec
    ecranul dvs: 1 x 1