ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.05.2014
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 06.09.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
MAY-2014
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
67.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 39 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 3 MIN

Conditii bune, management slab

TIPĂREȘTE

Am ales sa petrecem minivacanta de 1Mai la Hotel Tisa din Baile Olanesti. Fiind pentru prima data cand mergeam intr-o statiune balneo-climaterica am studiat ofertele si am concluzionat ca facilitatile oferite de Hotel Tisa pareau cat se poate de atractive.

Dupa un drum cu aglomeratia de rigoare am ajuns in sfarsit la Baile Olanesti - DEZAMAGIRE TOTALA. Statiunea prezinta un aspect saracacios iar drumurile din localitate sunt aproape impracticabile.

Am reusit sa razbim prin traseul off-road numit strazile din Olanesti si am ajuns la Hotel Tisa. Cu chiu cu vai am gasit un loc de parcare pe straduta de acces catre hotel (desi hotelul + pensiunea totalizeaza ca. 70 de camere ofera maxim 15 locuri de parcare) si am mers sa ne cazam. La receptie harababura totala - oameni nemultumiti, rezervari facute gresit, desi suntem in secolul 21 cei de la receptie validau rezervarile/cazarile pe niste coli de hartie scrise cu creionul de mana... ce sa mai, dezorganizare totala. Apreciez insa ca in tot acest timp personalul hotelului incerca sa mentina un ton calm si civilizat si incerca sa gaseasca solutii de rezolvarea problemelor ridicate de oaspetii nemultumiti. Am reusit intr-un final sa ne cazam si am mers in camera cu gandul sa incercam cat mai repede facilitatile promise de catre hotel... si acum sa le enumeram:

1) Accesul Wi-Fi in camere - inexistent, exista semnal Wi-Fi numai in zona receptiei;

2) Sala de fitness - este accesibila numai celor aflati in proceduri de tratament medical (fizio/kineto-terapie), nu si oaspetilor fara pachet de tratament - reclama mincinoasa, nu se specifica nicaieri aceasta limitare;

3) Jacuzzi - este de fapt cada cu hidromasaj din zona de tratament, accesibila numai celor aflati in proceduri medicale, la fel ca sala de fitness - reclama mincinoasa, nu se specifica nicaieri aceasta limitare;

4) Masaj - este accesibil in general numai oaspetilor aflati in proceduri de tratament, pentru ceilalti oaspeti doar daca mai are doamnisoara meseuza timp si chef dupa ce termina cu pacientii... si domnisoara maseuza nu are niciodata timp/chef - reclama mincinoasa;

5) SPA (Piscina si saune) - piscina si saunele destul de ok (desi pentru saune mai trebuia sa te rogi de personalul hotelului sa le porneasca) insa o dezorganizare totala aici - toata lumea sarea in piscina ca la un strand de cartier, se intra in saune fara prosop, putini isi faceau dusul de rigoare inainte de intrarea in piscina (inclusiv dupa ce ieseau din saune transpirati se aruncau in piscina) - le recomand cu tarie celor de la hotel sa afiseze PESTE TOT setul de reguli de utilizare a zonei SPA si sa mai trimita cate un reprezentant sa urmareasca respectarea lor (mai ales saritul in piscina).

6) Tenis de masa - succes in a gasi palete si minge, deoarece primii turisti care le luau de la receptie aveau grija sa nu le mai aduca pana la sfarsitul sejurului lor - mi se pare inacceptabil din partea reprezentantilor hotelului sa permita asa ceva;

Alte aspecte negative pe care as dori sa le mentionez ar fi:

a) Mirosul permanent de mancare in hotel provenind de la restaurant - noi am avut camera la etajul 4 si a fost OK, la etajele inferioare in schimb cred ca era o problema mare;

b) Micul dejun este foarte "spartan";

Aspecte pozitive:

a) Camerele sunt frumoase si curate;

b) Personalul hotelului a fost in general amabil;

c) Cadrul natural in jurul hotelului si in zona statiunii este deosebit si salveaza mult din gustul amar lasat de imaginea statiunii in general;

Ca si sfat pentru viitorii oaspeti ai Hotel Tisa - aveti grija ca, daca nu aveti pachet de tratament, nu veti avea acces la toate facilitatile cu care "se lauda" hotelul, iar ca sfat pentru reprezentantii hotelului - fiti mai clari si transparenti cu conditiile in care se beneficiaza de facilitatile cu care va faceti reclama pe site-ul propriu si pe diversele site-uri de rezervari deoarece veti avea multi turisti dezamagiti.

In concluzie - recomand Hotel Tisa insa cu multe rezerve... cred totusi ca au capacitatea sa imbunatateasca serviciile.


[fb]
---
Trimis de nox22 in 04.05.14 23:44:30
Validat / Publicat: 05.05.14 00:49:07
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BĂILE OLĂNEȘTI.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2037 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nox22); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 12350 PMA (din 15 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 39.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂTisa Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042803049087524 sec
    ecranul dvs: 1 x 1