ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.08.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Buşteni
ÎNSCRIS: 05.08.17
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
70.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 34 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 4 MIN

Nu vom reveni

TIPĂREȘTE

Urmăresc de mulți ani site-ul AmFostAcolo.ro si mi-am bazat multe alegeri turistice pe impresiile utile ale membrilor, cărora le sunt recunoscătoare. Mărturisesc faptul că nu de puține ori am dorit să contribui la îmbogățirea informațiilor privind locurile vizitate, însă nu am considerat că am suficient talent scriitoricesc. Dar iată că în sfârșit mi-am făcut curaj și (cu talent sau fără ????) am decis sa mă alătur marii familii AFA.

Din păcate, primul meu review nu va fi unul integral pozitiv, însă precizez că nu este scris la mânie și nici din dorința de a face un deserviciu celor menționați.

Să începem: am rezervat un sejur de 7 nopți la hotel Sulina Internațional din stațiunea Mamaia încă din luna aprilie 2017, achitând un avans, restul de plată urmând a fi plătit în momentul cazării. Toate bune și frumoase, timpul a trecut și a venit ziua de început a sejurului.

Am ajuns la hotel în jurul orei 10.00. La recepție era o domnișoară cam rigidă, care ne-a comunicat că nu putem primi camera mai devreme de ora 16.00, ceea ce corespundea cu plăcuța afișată la loc vizibil. Nu am comentat, mi se pare corect să respectăm regulile. Ne-am ocupat timpul până la cazare stând la plajă. La ora stabilită am primit camerele și am achitat diferența de plată.

De precizat că e foarte greu de găsit un loc de parcare, dar asta e o problemă generală pe litoralul românesc.

Cu privire la camere: nu foarte mari, paturi confortabile, pernele prea moi, ca învelitoare un cearceaf simplu, cu varianta de rezervă a unei pilote ce se afla în dulap, pe raftul de sus.

Pardoseala din gresie, făra mochetă/covorașe. În cameră există o măsuță de toaletă cu oglindă, un taburet, o măsuță și un scaun cu spătar. Pe perete este fixat un televizor cu LCD, imagine bună. Aerul condiționat este individual, funcționeaza bine.

Balconul este destul de larg, prevăzut cu un sistem de întindere a rufelor ude, dispune de două fotolii.

Hotelul pune la dispoziție halate și papuci de baie. Prosoape: două mari, două mici și unul de picioare. Curate, albe, de calitate bună.

Baia: extrem de mică, nu se poate sta pe WC decât într-o parte. "Cabina" de duș este închisă cu un paravan de sticlă, format dintr-o parte fixă și una mobilă, care se deschide atât în interior, cât și în exterior, dar rămâne o distanță între marginea sa și marginea căzii, astfel încât apa se scurge pe sub ușă, direct pe podeaua băii. Pereții și pardoseala sunt placați cu gresie de culoare bej. Bateria de duș si cea a chiuvetei sunt de un auriu patinat, însă uzura a făcut să se simtă efectele oxidării, ceea ce crează un aspect neplăcut.

Micul dejun: același în fiecare zi, dar bogat. Se serveau: omleta simplă, ochiuri, ouă fierte, cârnăciori prăjiți, bacon prăjit, șuncă presată, mușchi file de două tipuri, două feluri de salam, mai multe feluri de cascaval feliat, rulade de cașcaval, legume feliate, dulciuri (chec, cozonac, fursecuri), 3 tipuri de suc, apă, cafea (erau disponibile 3 dozatoare).

Micul dejun se putea lua în salon sau pe terasă, între orele 7.30. si 10.00. Se cam aglomera si nu putine erau situatiile in care trebuia să aștepți să se elibereze o masă.

Acum, cu privire la personal. Greu, foarte greu. Fetele de la receptie nu saluta si abia/nu raspund la salut. Am rugat sa ni se cheme un taxi si ni s-a raspuns sec: "Vă dau numărul si vă chemati".

Personalul de curatenie: in camera parintilor mei nu au schimbat lenjeria conform regulilor si clasificării. Refill-ul la consumabile il fac dupa inspiratie, nu cum ar trebui. Nu au rabdare sa iasa oaspetele din camera, isi folosesc cartela si intra, desi pe usa nu este afisat semnul pentru aranjarea camerei. Cam intruzive, dupa parerea mea, mai ales că am termen de comparatie, călătorind și prin alte țări.

In ultimele doua zile ale cazarii, au fost 3 avarii la sistemul de furnizare a energiei electrice si, timp de mai multe ore, nu a functionat aerul conditionat, si nu e greu de imaginat cât de greu a fost de suportat. Dar asta nu a fost vina hotelului si nici nu ar fi corect sa li se impute.

Intr-una din seri, am asistat la o discutie intre un turist care, suparat pe conditiile de cazare, isi cerea banii inapoi, iar patronul (sau cineva cu atributii de conducere), vexat, a replicat: "Da-le banii la toți, să plece imediat". Si ne mai miram de atitudinea personalului.

După cum reiese și din titlu, noi nu vom reveni la acest hotel care nu își respectă standardul și turiștii.

Cu scuze pentru reviewul atât de lung!

Să aveți vacanțe frumoase!


[fb]
---
Trimis de Ingrid34 in 06.08.17 12:23:11
Validat / Publicat: 06.08.17 13:01:14
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3946 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Ingrid34); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5400 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 34.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [06.08.17 13:00:10]
    »

    @Ingrid34: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 46&ridAnt=80200

    ===

    Cu scuze pentru reviewul atât de lung!

    Ne-am dori numai review-uri cel puţin la fel de lungi ca al tău

    cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [06.08.17 13:24:16]
    »

    @Ingrid34: Un review foarte bun! Asteptam in continuare cat mai multe!

    Ingrid34AUTOR REVIEW
    [06.08.17 13:28:16]
    »

    @cris1982: Va multumesc pentru apreciere! Sper sa fie de ajutor viitorilor turisti. Si da, vor urma si altele, am de gand sa fiu un membru activ ????

    nicole33
    [06.08.17 13:54:00]
    »

    @Ingrid34:

    Citeam articolul tău şi mă minunam nepreaînţelegând cum a reuşit Sulina să obţină o clasificare de patru stele.

    Căutând mai multe informaţii pe site-ul oficial, vizualizând şi pozele de acolo, am aflat că a fost complet renovat anul trecut, iar camerele chiar arată bine.

    Practic nu am recunoscut hotelul care m-a dezamăgit în urmă cu mulţi ani, cu camere mici, cu mobilier sumar, acum văd că au mai înghesuit acolo şi o masă şi două scaune, care mie mi-au lipsit.

    Însă principalul motiv pentru care mi-am promis atunci că nu voi reveni vreodată a fost lipsa liftului, efortul urcării a patru etaje pe scări de mai multe ori pe zi timp de douăsprezece zile nu l-am uitat nici acum.

    Între timp s-au gândit cumva să instaleze şi un lift?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Ingrid34AUTOR REVIEW
    [06.08.17 14:18:04]
    »

    @nicole33: Intr-adevar, Sulina International nu mai seamana cu cel dinaintea renovarii. Au adaugat un etaj, au instalat si lift. Per ansamblu, consider ca cele 4 stele sunt obtinute pe merit.

    Camerele duble standard (cu pat matrimonial) sunt mai mici, camerele duble superior (cum am avut noi) beneficiaza de mai mult spatiu, macar nu risti sa te lovesti cand treci pe spatiul dintre pat si peretele din fata acestuia.

    nicole33
    [06.08.17 14:28:12]
    »

    @Ingrid34:

    Mulţumesc pentru lămuriri.

    Credeam că-mi joacă memoria feste. Îmi aminteam pefect că am avut cameră la etajul al patrulea şi ultimul cu vedere la parcare şi la Flora. Acum număram pe poze cinci etaje şi nu înţelegeam nimic.

    Pentru mine informaţia cu liftul este cea mai utilă ). În opinia mea, se impunea şi pentru un hotel de patru etaje, dar în fine. Eu am preferat să folosesc maşina pentru a-mi depozita tot calabalâcul cu care mergeam la plajă, nedorind să le tot car pe scări în sus şi-n jos.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Ingrid34AUTOR REVIEW
    [06.08.17 14:40:02]
    »

    @nicole33: Sunt de acord cu necesitatea liftului chiar si la un hotel cu 4 etaje.

    Imi pot inchipui cat de greu v-a fost sa urcati zi de zi 4 etaje, mai ales ca efortul pare si mai mare cand cineva e incalzit dupa orele de plaja si chiar nu are dispozitia necesara sa practice "alpinism de vara" ????

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    cris1982, Ingrid34
    Alte impresii din această RUBRICĂSulina Internațional Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 1.194344997406 sec
    ecranul dvs: 1 x 1