ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.08.2017
DE bec
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Vaslui
ÎNSCRIS: 18.08.17
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 1-5

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
61.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Despre acest hotel

TIPĂREȘTE

Dupa o noapte de mers cu trenul am ajuns la hotel la ora 9.40, am fost cazat la ora 14.00

Pentru a avea parte de o camera mai buna si la etaj superior... tre sa fii "pensionar" atentie!!! asa am vazut ce fac pensionarii predominanti in acest hotel,

Despre camera...

Mocheta neingrijita, colacul de la baie avea urme maronii :), (:, colac peste pupaza avea acel acel semn cu dezinfected... lol

Vederea este buna, depinde acum pe ce parte ai noroc sa stai si...

Parti pozitive, merge aerul conditionat, telefonul, ai la baie feon, sapun nu recomand pt ca poti face eczeme...

2. na parti pozitive, negative, legat de curatenie ASA SI ASA, hotelul merge pe principiul pur romanesc, asa cum "merge la noi in tara"

Mancarea, nu am mancat nici o zi acolo, am fost pe cartela pt pranz si cina la alte hoteluri, la micul dejun aveau "salem", ceai, branza, si topita daca esti cu mic dejun fix, daca ai facut armata stii despre ce vb

Toata lumea mananca la CERNA, la cerna barmanul se ia de clienti, iar luati apa si sucuri pe cartela, ca si cum nu ai fi platit pt aceste lucruri, devine si nesimtit pe banii tai, si in general in Romania ca client nu te respecta, te jecmanesc

La restaurant cerna seara este muzica live, dansatori

De asemenea la pranz si cina cand intrebi ospatarul ce aveti la meniu nu iti spune, doar daca te asezi la masa la hotel sirena, de asemenea daca doriti sa luati bauturi pe baza de cartela trebuie sa mergeti in orele exclusiv destinate meselor, la toate hotelurile cu care au contract intelegeri

Liftul -Eu am luat copii unul in carucior altul pe jos si am coborat pe jos

Curatenia din jurul hotelui - Mizerabil

Fara iarba verde, cred ca costa la max 100 de lei sa pui o iarba si cateva banci cat or costa

De asemenea intr-o dimineata m-am trezit cu mizerie de la alte etaje cazand

Copilul meu si-a pierdut suzeta si m-am coborat sa o caut, infectie

 

Per Total: Este frumos, datorita privelistii, pt copii este app marea, totul

Dar daca nu investesc nu devin seriosi si nu te fac sa ai acest sentiment al banului pierdut, este nasol, lipsa de respect fata de client este mizerabila in general, pt mine nu mai merge

Oamenii fac economie un an pt cateva zile la mare

RESPECATATI-VA CLIENTII VA ROG FRUMOS


[fb]
---
Trimis de bec in 18.08.17 21:35:33
Validat / Publicat: 18.08.17 22:08:28
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1494 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (bec); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 3 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [18.08.17 22:06:42]
    »

    @bec: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    --

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 53&ridAnt=80904

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂSirena Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.027450084686279 sec
    ecranul dvs: 1 x 1