ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.08.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Buzău
ÎNSCRIS: 13.08.13
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
AUG-2014
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 4

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
74.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Hai sa spunem adevarul!

TIPĂREȘTE

Acasa, dupa 6 nopti de sejur! As dori sa spun ca am ales acest hotel in mare parte datorita recenziilor citite aici! Dar va rog sa cititi si impresiile mele, ca sa stiti ce va asteapta cu adevarat! Locurile de parcare sunt o mare problema mai ales in plin sezon.

Am fost cazati la 15 dupa amiaza, dupa 3 ore de asteptare, nasol tare mai ales cand esti obosit dupa drum. La receptie trebuie platita o taxa de plaja de 14 lei. Am salvat taxa de 13 lei de la bariera Fetesti dar am dat-o aici.

Dar de fapt, lucrul care este cel mai grav se afla de fapt pe plaja. Noi am avut o camera dubla cu vedere laterala la mare. La cativa zeci de metri, chiar langa hotel, pe plaja, se afla o nenorocire, pe nume barul Kudos. Ati auzit de el? Este o foaie de cort, pe niste piloni, cu canapele murdare si perne soioase dar cu cateva boxe mari cat o masina. Fratilor, de vineri dupa amiaza pana luni dimineata la ora 5, o muzica house infernala mi-a distrus creierii! Astia au redefinit conceptul de muzica la maxim, n-ati mai auzit asa ceva in viata dvs. Infernul se mutase pe plaja. Nici 3 randuri de termopane nu puteau estompa basii si galagia sinistra. Muzica nu s-a oprit nicio secunda, zi si noapte au duduit peretii. Nu puteam deschide usa de la balcon ca sa intre aer. Camera avea aer conditionat, dar cat sa-l tii deschis? Nu am dormit 3 nopti si am simtit efectiv ca o iau razna. Luni dimineata s-au oprit, si imi venea sa plang de fericire!

In camera, mobila cam veche, un singur scaun, un fotoliu mic si vechi si pe balcon nu era decat o masuta de plastic, 40/40 si niciun scaun. In camera aveau un cooler cu minibar, si se specifica ca nu ai voie sa bagi nimic acolo. Nu va spun ce preturi... 9 lei doza de bere. Si de ce as avea nevoie de un minibar daca am AI? Chiar nu pot folosi intr-un hotel de 4 stele un minifrigider asa cum vreau? Foenul din baie a facut scurtcircuit in mana mea, de mi-a sarit inima de frica, dar au trimis un nene de la mentenanta si s-a rezolvat.

Mancarea a fost buna, variata la dejun si cina, in schimb acelasi mic dejun in fiecare dimineata cu multe oua gatite in 4 feluri diferite. Sucuri de calitate si bauturi variate, si multe fructe si legume proaspete! Asta am apreciat!

Am apreciat si faptul ca era mult spatiu de luat masa, nimeni nu se inghesuia, nu erau cozi la nimic, turisti civilizati! Activitati pentru copii si locuri de joaca atat la interior cat si la exterior, seara spectacole pt. cei mici, circ si chiar teatru intr-o seara!

In camera se schimbau prosoapele in fiecare zi si lenjeria la 2 zile, baia era curata dar nu impecabila. Camera avea halat alb la dispozitie, papuci si seif, asta ca sa stiti daca luati diamantele cu dvs. :)

Hotelierii vor bani multi de la turisi, dar Doamne fereste sa-i investeasca pentru confortul oamenilor! Banuiesc ca patronul acestui hotel era pe vreo plaja din Dubai, nu-l interesa pe el ca jumate din sejur mi-am petrecut-o cu dureri de cap si cearcane de nesomn.

Mergeti la acest hotel doar daca ati auzit ca barul Kudos a luat foc, alfel...

De curiozitate, va spun ca am rezervat la hotel prin Early booking inca din ianuarie si am platit suma integral in prima jumatate a lunii.

Va doresc concediu linistit si odihnitor!


[fb]
---
Trimis de laura mihaela in 08.08.14 14:09:24
Validat / Publicat: 08.08.14 15:45:51
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4772 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (laura mihaela); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P06 Camera dubla cu vedere laterala mare!
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9000 PMA (din 12 voturi)

ECOURI la acest review

13 ecouri scrise, până acum

crismis
[08.08.14 16:09:42]
»

@laura mihaela: Daca doriti conditii decente de cazare, de multe ori peste cele autohtone, plus plaja curata, fara decibeli care sa zguduie neuronul din temelii (cred ca ati uitat cum e sa asculti doar valurile si pescarusii), faceti un efort si mai mergeti 150-200 km mai la vale, la vecinii bulgari.

Candva, dupa cateva experiente asemanatoare cu a dvs, am indraznit sa depasesc granita de sud a litoralului romanesc si nu mi-a venit sa cred ca, pe bani mai putini ca " la noi", am redescoperit ce inseamna sa nu ma enervez, ba chiar sa ma relaxez in concediu.

Parere personala. Vacante minunate in viitor!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[08.08.14 16:38:11]
»

@laura mihaela:

La cativa zeci de metri, chiar langa hotel, pe plaja, se afla o nenorocire, pe nume barul Kudos. Ati auzit de el? Este o foaie de cort, pe niste piloni, cu canapele murdare si perne soioase dar cu cateva boxe mari cat o masina. Fratilor, de vineri dupa amiaza pana luni dimineata la ora 5, o muzica house infernala mi-a distrus creierii! Astia au redefinit conceptul de muzica la maxim, n-ati mai auzit asa ceva in viata dvs. Infernul se mutase pe plaja. Nici 3 randuri de termopane nu puteau estompa basii si galagia sinistra. Muzica nu s-a oprit nicio secunda, zi si noapte au duduit peretii.

Mergeti la acest hotel doar daca ati auzit ca barul Kudos a luat foc, alfel...

hmmm... mda! și totuși, parcă era un cocteil, ceva, care cică poate să rezolve problema asta. Avea nume rusesc...

valeria2012
[08.08.14 18:40:16]
»

pacat de banii pe care I-ati cheltuit...

savoy2012
[10.08.14 07:31:14]
»

@laura mihaela: Va multumim pentru ca ati ales sa va petreceti vacanta alaturi de Best Western Savoy Mamaia!

De asemenea, doresc sa va multumesc pentru ca ati punctat aspectele care v-au placut, dar si cele ce v-au displacut pe timpul sejurului.

Ati mentionat la inceputul review-ului ca ati achitat o “ taxa de plaja”. Aceasta este o taxa de statiune impusa de primarie care trebuie achitata la fiecare cazare in orice unitate hoteliera. Cat despre cazare, aceasta se face pana in ora 18:00. Decazarile incep la ora 12:00 insa camerele trebuie pregatite pentru ca turistii sa se bucure de confort maxim.

Din pacate nu putem decat sa ne cerem scuze in numele celor ce v-au inoportunat cu muzica de pe plaja insa este un aspect ce nu ne sta in control deoarece barul despre care vorbiti nu ne apartine.

Una din problemele ridicate de dumneavoastra a fost cea a minibarului din camera, insa atentionarea de pe acel cooler este una conceputa strict pentru protectia turistilor nostri. Normele de sanatate interzic pastrarea alimentelor perisabile in aparate de tipul “minibar” tocmai pentru a evita alterarea lor si consumarea ulterioara. Consideram ca minibarul este o necesitate in camera de hotel chiar daca beneficiati de All Inclusive deoarece programul de functionare al barurilor este limitat si exista posibilitatea sa aveti nevoie de racoritoare sau un snack in afara acestui program. Cat despre tarife, putem numai sa va spunem ca minibarul este un extra serviciu care presupune un adaos comercial pentru produsele oferite.

O alta problema pe care ati intampinat-o pe parcursul sederii la Hotel Best Western Savoy a fost cea cu foehnul din dotarea camerei pentru care ne cerem scuze, insa exista lucruri pe care nu le putem prevedea, dar le remediem cat de repede posibil cu ajutorul departamentului tehnic.

Va multumim pentru ca ati apreciat mancarea dar si organizarea din restaurantul nostru, curatenia, dotarile camerei si spectacolele pentru copii si adulti.

Cat despre investitia in confortul turistilor, dorim sa va asiguram ca se face acest lucru in mod constant iar turistii ce revin la noi an de an va pot confirma acest lucru.

Speram ca veti reveni si in anii urmatori iar daca nu, va dorim sejururi placute si linistite oriunde ati alege sa le petreceti.

Echipa Best Western Savoy


NB savoy2012 este (sau a fost) reprezentant al unității
larry2013
[10.08.14 15:31:31]
»

paragraful cu kudos m-a facut sa imi amintesc ca si eu am fost in aceeasi situatie... e crunt

rentea
[10.08.14 16:15:47]
»

@savoy2012:

Din pacate nu putem decat sa ne cerem scuze in numele celor ce v-au inoportunat cu muzica de pe plaja insa este un aspect ce nu ne sta in control deoarece barul despre care vorbiti nu ne apartine.

Asa e cel mai comod sa spuneti, ca nu e barul vostru. Ar fi interesant sa stim si noi cate plangeri ati depus in calitate de societate comerciala catre politie si primarie pentru poluarea fonica produsa de acest bar..si sa prezentati rezultatele plangerilor, chiar si online.

Aveti o responabilitate si fata de clienti, sa stiti, sa le asigurati conditii firesti de vacanta, chiar daca neplacerile provin de la o sursa invecinata...

E usor sa spui... nu e al nostru...Daca langa dvs s-ar construi maine o crescatorie de porci, la fel ati proceda??

aveti idee cati turisti vor ocoli hotelul dvs stiind ca nu se pot odihi noaptea din cauza acelor descreierati cu barul lor??

Chiar daca va chinuiti zi si noapte sa faceti din hotelul dvs un ideal turistic!!!

DoreD
[10.08.14 16:20:32]
»

Din pacate nu putem decat sa ne cerem scuze in numele celor ce v-au inoportunat cu muzica de pe plaja insa este un aspect ce nu ne sta in control deoarece barul despre care vorbiti nu ne apartine.

A, perfect, înseamnă că totul este OK.

cocan
[10.08.14 19:55:30]
»

@rentea: Poate daca s-ar amplasa niste stupi cu albine, sa-i mai intepe putin, ar avea alta atitudine. Cu barul Kudos sau club cum se numeste problema dureaza de ani de zile fara rezultat. Mai multe plingeri si reclamatii fac turistii cazati la ei pe perioada sejurului, dupa care pleaca acasa, fara sa-i mai contacteze cineva. Odata turistul plecat, poate sa dea Kudosul basii la maxim, sosesc alti fraieri, si povestea se repeta pe toata durata sezonului estival si an de an.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
rentea
[10.08.14 20:16:01]
»

@cocan: asa este. mizeriile acelea de pe plaja (nu exagerez deloc - asta sunt, nu sunt cluburi, sunt exact ceea ce am spus) nu vor pleca de acolo niciodata pentru ca vor fac reclamatie 1-2-3 turisti.

O firma care administreaza insa un hotel sau chiar mai multe (cred ca sunt si alte hoteluri afectate de poluarea fonica de acolo) daca s-ar coaliza, ar putea pune problema altfel la politie... desi, cand ma gandesc ce mascarici este edilul de acolo, nu prea cred ca au sanse de castig.

De aceea ocoloesc acest cartier al Constantei, din cauza unor indivizi care il administreaza si care cred ca daca se imbraca precum un clovn si se inconjoara de cateva tinerele carora le e fomiță de cativa lei, asigura conditii civilizate pentru toate categoriile de turisti.

Oricum, revenind la hotel, pentru ei nepasarea este litera de lege probabil---vor spune mereu ca nu e al lor si nu au ce face!

Raspunsul trebuie sa stea la noi, clientii - nu mai veniti la aceste hoteluri si gata. Aveți de unde alege, atat in sudul litoralului cat și la bulgari. Iar conditiile de aici, nu sunt din cate am vazut ceva nemaiîntâlnit..

cocan
[10.08.14 21:34:03]
»

@rentea: Poluarea fonica, mai ales in Mamaia este un fenomen generalizat, nu neaparat la Savoy. Ce sa mai vorbim daca stai la o terasa, ai ocazia sa asculti si 5 feluri de muzica, inclusiv daca stai la plaja situatia este identica. Toata viata am preferat sudul litoralului tocmai din aceasta cauza, plus ca sa-i numesc generic "smecheri de Mamaia ", care ei fac legea mi-au creat o repulsie organica. Parerea mea este ca si chestia cu imbracatul in clovn, sosirea triumfala pe care alegorice etc... prinde la unii botanisti si de aceea prefera statiunea. O chestie exact ca si cu manelele. Acuma ce se poate face legal stiu ca si DSP-ul poate verifica poluarea fonica, dar din pacate... raminem aici, turistii vin an de an. Ma intreb retoric si ca prostu cum se descurca familiile cu copii mai mici? Nu as vrea sa fiu in "pielea lor "

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
rentea
[10.08.14 22:04:38]
»

@cocan: nici eu nu stiu de ce vin familiile cu copii mici aici... intrare in apa lina este in multe locuri din tara asta.

Oricum, comparatia cu manelistii este binevenita si corecta. Atat timp cat ei vor fi la mamaia si mascaricii vor conduce statiunea, cei care se duc isi merita soarta stiind prea bine ce si cine este acolo. Gandeste-te ca toate institutiile care conform legii arvtrebui sa ia masuri sunt subordonate mascariciului. De aceea spun ca politia ar fi trebuit sa ramana politie si nu o gasca de amatori civili care se numesc acum comunitari si care... oh Doamne, ce sinistru este... primesc ordine de la primarul Constantei. Trist si sinistru in acelasi timp.

laura mihaelaAUTOR REVIEW
[11.08.14 09:06:27]
»

@Tuturor: Am citit parerile dvs., perfect pertinente. Si da, e vina ambelor parti si a autoritatilor care se prefac ca nu se intampla nimic, si a turistilor, care, an de an se duc in turma ca sa mai imbogateasca niste patroni smecheri.

De fapt, in ciuda reclamei media foarte agresive, doar cine merge la Mamaia stie ca acesta statiune nu are alceva de oferit decat funduri goale, parade mazaresti stupide si muzica la MAXIM.

Exista doar hoteluri si vile construite haotic printre balarii, o telegondola [20 lei biletul] cu geamuri atat de murdare ca aproape nu vezi pana jos, si un Aqua Park[ 60 de lei biletul].

Cu siguranta exista locuri mai speciale pe litoralul romanesc!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
savoy2014
[16.08.14 15:52:55]
»

@laura mihaela: Da, corecte aprecierile. Am primit fotografiile dv. Aceeasi perceptie am avut-o si noi in hotelul Savoy. Pacat ca plusurile evidentiate si in postul de mai sus sunt diluate de neplacerile cazarii - TV cu tub catodic, telefon Goldstar, minibar ruginit, climatizare nefunctionala (am facut caldura pe parcursul sejurului). La capitolul tehnica pentru 4 stele in lantul Best Western sunt jalnici! Sau patronii au cules din hotelurile lantului marea tehnica... Ma mir cum ii mai acrediteaza...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
9 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
cocan, crismis, DoreD, larry2013, laura mihaela, rentea, savoy2012, savoy2014, valeria2012
Alte impresii din această RUBRICĂSavoy Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.064293146133423 sec
    ecranul dvs: 1 x 1