ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.01.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Constanta
ÎNSCRIS: 01.01.14
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
DEC-2013
DURATA: 4 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
20.83%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 65 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 6 MIN

Hotel de maxim 2 stele iar managementul solutioneaza problemele prin amenintari!

TIPĂREȘTE

Am rezervat doua apartamente in Predeal la Comfort Suites Hotel pentru patru nopti in perioada 31.12.2013-03.01.2014 si am achitat in avans 10350 Ron pentru cazare si petrecerea de revelion. Am fost acolo impreuna cu viitorul meu sot, mama mea si una dintre cele mai bune prietene ale mele, 4 persoane in total.

Desi am fost placut surprins in momentul in care am ajuns, vazand ospitalitatea curierilor (celor care lucrau ca si bellboy) acestia intampinandu-ne intr-un mod prietenos si ospitalier - ceea ce a urmat este un sir lung al dezamagirilor.

Vreau sa mentionez ca am ales acest hotel crezand ca in restaurantul libanez din incinta acestuia pune la dispozitia clientilor musulmani un meniu care sa contina carne halal.

Prima surpriza neplacuta a fost cand am intrat in hotel, cele 5 stele erau prezente numai pe site insa am considerat ca apartamentele poate sunt in standard si in comformitate cu pretul achitat. Eu fiind persoana care a rezervat aceste doua apartamente, in momentul in care am vazut cum arata apartamentele si ce conditii jalnice, mobilier vechi, televizoare f vechi si mici... Cosul de la baie defect... am coborat in receptie sa imi exprim nemultumirea. Raspunsul care l-am primit a fost acela ca hotelul este vechi si urmeaza a fi renovat anul viitor. Am intrebat de ce preturile sunt la standard de 5 stele daca conditiile oferite clientilor nu se ridica la acest nivel? De ce am achitat un pret pentru 5 stele? raspunsul primit a fost un ridicat din umeri. Am intrebat apoi daca la restaurant se serveste carnea halal, in traditie musulmana iar receptionera mi-a spus ca produsele de carmangerie sunt achizitionate din supermarchet dar ca verifica imediat cu bucatarul daca carnea este halal sau nu. A sunat de fata cu noi si raspunsul bucatarului a fost ca aceasta carne nu este halal chiar daca restaurantul este libanez.

In seara de revelion nu s-a putut face nimic in legatura cu meniul pentru viitorul meu sot, acesta fiind musulman, chiar daca am solicitat acest lucru. Mai mult decat atat presupusa petrecere s-a tinut pe piscina hotelului, intr-un spatiu cu umezeala cat cuprinde, piscina fiind acoperita cu sticla si amenajat ringul de dans deasupra ei. Ceva de groaza. Cand am ajuns la petrecere am sesizat ca masa unde urma sa stam era de fapt o masa de 10 persoane, locurile noastre nu erau nici macar fata in fata ci in sir indian. Atunci a fost momentul cand am solicitat sa vorbim cu un manager, lucru care ne-a fost refuzat de catre hostess pe motivatia ca managerul nu este prezent in seara respectiva, ca si cum se asteptau la nemultumirea clientilor si nu vroiau sa raspunda niciuneia dintre nemultumiri. Daca domnisoara hostess a vazut ca nu intentionam a ne aseza la masa respectiva a mers sa discute cu presupusa domnisoara manager A.P. Infatisarea neingrijita a acestei individe cu functie de manager care purta o geaca de fas si ghete de zapada in seara de revelion, nu se ridica sub nici o forma la ceea ce astepti sa vezi in fata ochilor atunci cand soliciti sa discuti cu un manager, insa am realizat ca nici hotelul nu avea cum sa arate mai ingrijit in situatia in care managerul nu se sinchiseste macar sa aiba o infatisare decenta si placuta. Atitudinea acesteia nu a fost numai obraznica si agresiva, folosind un ton ridicat vis a vis de mine si de persoanele care ma insoteau ba chiar mai mult jignitoare, de parca eram acolo la vreo pomana si ceream ceea ce nu era al nostru de drept. Am solicitat sa ni se achite suma platita si sa parasim hotelul insa aceasta A.P ne-a asigurat ca dupa ora 12 imediat, parte din invitati vor pleca in club si ne va amenaja o masa de 4 persoane. Astfel a gasit dansa solutionarea, tinand cont ca nu vroiam sa avem o atitudine negativa in seara dintre ani am acceptat acest compromis. Am mers la masa dar masa era deja ocupata de alti clienti si am solicitat pentru a doua oara sa discutam cu stimabila domnisoara manager. Aceasta a mers la masa a deranjat toti clientii asezati deja, si ne-a facut loc la masa. Mentionez ca printre persoanele care stateau cu noi la masa era o doamna gravida si doi batrani, lipsa de respect a managerei fata de acestia a fost la fel de uimitoare. Asezi intai invitatii la masa dupa care ii ridici si faci loc altora.

La aceasta masa festiva de revelion nu aveai nici macar cum sa te misti sau sa mergi la toaleta fara sa ii ridici de pe scaune pe cei de langa tine, ospatarii dadeau farfuriile la primul client de la masa urmand sa ajunga la ultimul din mana in mana iar debaratsatul s-a facut la aceiasi maniera.

Am avut parte de persoane de etnie roma care ne-au sorcovit la masa vrand nevrand, de florarese si tot asa...

A doua zi am facut check out ul si am solicitat restituirea banilor pentru cele doua zile ramase si deja achitate in prealabil. Doamna managera ne promisese in seara de revelion ca pe 1 o sa vina sa discute cu noi si sa solutionam pe cale amiabila toata aceasta situatie insa nu a binevoit sa apara pana nu am mentionat receptionerei ca voi suna la protectia consumatorilor. Nemultumirea a fost din toate privintele fata de acest hotel insa cea mai mare dezamagire a fost aceea sa fim tratati cu tipete amenintari pana am fost nevoiti sa sunam la politie si nu o data chiar de doua ori, insa se pare ca domnii politisti se cunosteau foarte bine cu aceasta managera si cu un alt manager pe nume B. pentru ca pana si politia a incercat sa ne intimideze sa plecam ca si cum nimic nu s-a intamplat si sa apelam la protectia consumatorilor pentru a solutiona aceasta problema.

Al doilea apel telefonic la politie a fost atunci cand in receptie au aparut trei indivizi cu aspect de infractori care se uitau la noi de parca abia asteptau sa parasim incinta hotelului ca sa poata aplica la adresa noastra vreo "corectie" ca nu am fost multumiti de jecmaneala care avusese parte din partea Hotelului Comfort Suites. Cand am spus ca sun la 112 si anunt organele de competenta ca suntem amenintati cel de-al doilea manager din acest hotel a venit a batut unul din indivizi pe umar si a spus "haideti ma"! Acesta plecand din receptie spre restaurant impreuna cu acestia comfirmandu-ne ca impresia de amenintare pe care am avut-o nu a fost deloc gresita.

Am inteles ca este greu sa ne ridicam la standarde europene sau mondiale in privinta facilitatilor si serviciilor hoteliere chiar daca preturile care le achitam in romania sunt chiar mai mari decat afara insa sa fii amenintat de doi manageri si sa se tipe la tine in ultimul hal si toate astea pe banii tai, in tara ta doar pentru ca ai facut o alegere proasta in legatura cu hotelul este ceva inaceptabil.

Domnii politisti care vorbindu-le pe nume acelor manageri ba chiar si indivizilor care erau acolo sa ne sperie si intimideze ne-au lasat impresia ca sunt mana in mana cu acestia ba chiar mai mult au fost intampinati de cum au ajuns in afara hotelului de B. al doilea manager adus in discutie pentru a fi pusi in tema cu ce se intampla si probabil ce au de facut in privinta noastra.

Domnii politisti m-au amenintat cu amenda ptr ca am indraznit sa ii sun fara ca acesti indivizi sa ma atace intai fizic. Trebuia sa ii lasam probabil intai sa ne agreseze fizic si dupa sa apelam la politie.

Am facut aceasta plangere doar pentru a evita alti clienti sa treaca prin ce am trecut noi. Solutionarea problemelor s-a facut prin tipete amenintari si sfidare. Managementul acestui lant hotelier care include atat Hotelul Trei Brazi, Belvedere de pe Valea Prahovei si altele nu au idee despre cum ar trebui solutionata o problema pe cale amiabila asa cum ar fi normal, ba chiar mai mult recurg la metode josnice. Nu suntem singurii clienti nemultumiti de acest hotel insa noi am decis sa luam o masura impotriva lor, cel putin cei care aleg aceasta destinatie sa stie la ce sa se astepte!


[fb]
---
Trimis de Veronika in 03.01.14 12:28:24
Validat / Publicat: 03.01.14 14:03:06
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în PREDEAL. A mai fost în/la: Hotel Aro Palace Brasov
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3090 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Veronika); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Conditiile din toaleta din receptia hotelului
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 11700 PMA (din 13 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 65.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [03.01.14 14:03:45]
    »

    @Veronika: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂPredeal Comfort Suites Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.052578926086426 sec
    ecranul dvs: 1 x 1