GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Sint aici la insistentele sotiei, cum ca sa mergem si in tara in concediu. Uriasa gresala.
Succint: nu se poate minca acolo decat daca ... [***] - termen ofensator, sters de webmaster.
6 zile nu a schimbat nimeni cearceafurile si prosoapele. Cand am cerut, ne-au zis ca e overload spalatoria. Nu iti dau sapun in camera.
Am luat cel mai scump pachet cu camera la etajul 7. De sase ori am urcat si coborat pe jos. Cu doi copii.
In concluzie: do not.
Trimis de serban1 in 03.08.12 14:41:39
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (serban1); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.27856300 N, 28.61871800 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
un pic cam prea succint, insa probabil impresiile sunt scrise de pe telefonul mobil, din hotel.
Ne-am bucura de eventuale completari - poate la sfarsitul sejurului? scrise eventual de 'vinovata', ca 'pedeapsa'
--
@serban1: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!
Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare
buna ziua
vad ca esti foarte dezamagit de sejur
dar de la a fi dejamagit si indignat până la a jigni pe cei care au servit masa în această locaţie este un pic cam mult.
@roobycrc: Imi cer scuze, ai dreptate. Formularea a fost nefericita. Raman in schimb valabile conditiile mai mult decat precare (subdimensionarea spatiilor de la masa, nerespectarea orarului, afisele amenintare, etc.).
Daca continua trendul notarilor aceasta locatie va ajunge cred printre ultimele cotate din Mamaia, mie personal imi convine daca nu strang bani de Antalya aici va fi poate mai putin aglomeratie anul viitor .
Webmaster de ce nu se pot folosi smileyuri sau altele de genul?
@Remicade: păi cum nu se pot folosi? Văd că ţi-ai încheiat ecoul anterior cu unul foarte reuşit!
Emoticonuri (grafice/imagini) încă nu am implementat, deocamdată toate resursele de dezvoltare a proiectului s-au îndreptat spre utilitate şi funcţionalitate. Când totul va fi aşa cum a fost imaginat iniţial de către Admin, abia apoi (poate) se vor mai adăuga şi "briz-briz-uri".
Complexul creează nişte aşteptări destul de mari, şi sunt anumite lucruri care te enervează (doar suntem în România, nu?).
Aglomeraţia din restaurant de la orele prânzului este greu de suportat, acesta fiind MULT subdimensionat, de multe ori nu găseşti mese libere şi trebuie să aştepţi... destul de mult pentru una, anumite facilităţi există doar ca să fie bifate (un singur grătărel pentru peste 1200 oameni, cuptorul pentru pâiniţe creează cozi - bine, şi de aici o anumită lăcomie a consumatorilor, care iau mai multe decât mănâncă, undeva în restaurant se feliază curcan/berbecuţ/pui rotisat, care se termină de regulă înainte de a intra noi la masă - ar trebui să venim la 12:30 ca să găsim o masă liberă la început, şi e prea devreme, linia de servire este prea aproape de mese, fiind şi traseu de acces în restaurant, de aici trafic foarte aglomerat pe acolo).
Atitudinea angajaţilor nu e cea mai profi, deşi roiesc destul de mulţi, am văzut de multe ori grupuleţe mici în complex, adunaţi la o ţigară ori ocupând facilităţi din resort - fotolii, balansoare... toate amănuntele contează.
Există totuşi un lucru bun în aceste review-uri negative, poate că anul viitor va fi mult mai puţin aglomerat, iar restaurantul va face faţă... pe cale naturală
Buna ziua!
Va multumim pentru review! Ne pare rau pentru eventualele neplaceri pe care le-ati intampinat. Recenziile dumneavoastra, ale tuturor turistilor care ne-au ales sa le fim gazde sunt foarte importante pentru noi. Cu ajutorul dumneavoastra am crescut, ne-ati ajutat sa imbunatatim serviciile si facilitatile resort-ului si sa ne mentinem standardele ridicate, iar acum putem spune ca alaturi de noi veti avea parte de vacanta la care ati visat mereu. Dorim sa va invitam anul acesta alaturi de noi pentru a va bucura de minunata lume Phoenicia Holiday Resort!
Cu stima,
A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort
NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2024 Am fost, am văzut, mi-a plăcut! — scris în 16.07.24 de lulu 90 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Jun.2022 Vacanta reusita! — scris în 30.06.22 de Bobonete1980 din PITESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Revenim si la anul — scris în 14.09.21 de Evellyna din REşIţA - RECOMANDĂ
- Jul.2021 Nu mergeți la Phoenicia Holiday Resort! — scris în 16.08.21 de MonicaArx din BOTOşANI - nu recomandă
- Sep.2020 Phoenicia Holiday: AI cu bani! — scris în 11.09.20 de iustin_79 din PIATRA NEAMț - RECOMANDĂ
- Sep.2020 Nasol — scris în 06.09.20 de yky silviu din PLOIEşTI - nu recomandă
- Aug.2020 Cu siguranta nu am sa mai revin la acest hotel ! — scris în 20.08.20 de george78* din BâRLAD [VS] - nu recomandă