ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.08.2019
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Constanţa
ÎNSCRIS: 15.08.19
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2019
DURATA: 4 nopți
prieteni
10 AD. + 10 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
40.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 33 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 1 MIN

Nu recomand

TIPĂREȘTE

Pozele nu seamănă cu realitatea,

Mâncarea vine foarte greu,

Mâncarea este gustoasa si am făcut toxinfecție alimentara

Camere triple 1-2 sunt poziționare deasupra Bucătăriei, mirosul de mâncare este forte puternic, arată dezastruos, băile sunt insalubre.

Doamna manager a avut o atitudine lipsită de profesionalism când a atenționat copiii sa nu mai sara in piscina interioară pentru ca nu poate sa lucreze si pentru ca nu va mai rămâne apa in bazin!!! Au o problema cu “gălăgia” copiilor, unitatea de cazare nefiind una care este “adults Only”.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Alexbabu in 15.08.19 10:08:38
Validat / Publicat: 15.08.19 10:55:12

VIZUALIZĂRI: 1090 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

16 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Alexbabu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Baie camera 10
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 33.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    16 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [15.08.19 10:49:29]
    »

    @Alexbabu: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare - sperăm mai generoase în ce priveşte nivelul de detaliere oferit, pe viitor.

    Pentru eventuale completări, adăugiri, corecturi poţi folosi linkul EDIT IMPRESII, afişat sub textul trimis - permanent până la publicarea articolului (şi timp de 30 de minute după publicare). Completări se pot aduce şi ulterior — prin rubrica ECOURI (cea de faţă); eventualele erori se pot corecta prin folosirea funcţiei "Sesizează... ", afişată (cu roşu) dedesubtul textelor sau fotografiilor încărcate.

    - completările pot detalia condițiile de cazare întâlnite; gradul de mulțumire referitor la servicii, amabilitatea personalului; detalii referitoare la masă (dacă e cazul); cadrul natural; posibilități de acces în zonă șamd.

    - pentru a încărca foto din sejur ori minisejur: click aici.

    --

    Ce rerprezintă prețul indicat („65”) - cost per noapte? sau per noapte pers persoană? Este exprimat, posibil, în lei - e corect?

    PensiuneaSarmis
    [22.08.19 19:05:08]
    »

    @webmasterX Alexbabu:

    Inca de la sosirea in pensiune ati avut o atitudine de mare aroganta si v-ati comportat ca si cand ar fi trebuit sa nu mai fie nimeni cazat, doar dumneavoastra.

    Ospatarii au incercat sa vorbeasca frumos si sa se poarte corespunzator, dar cu toate astea nimic nu era bine, chiar au fost clienti pe terasa restaurantului care au plecat din cauza galagiei facute de grupul dumneavoastra.

    Am fost socati de felul in care ati procedat, unul din grup stand chiar cu picioarele pe masa, ati jignit in permanenta personalul, adresandu-va cu ''MARS'' si aratand semne obscene pe seama micilor, dati-mi voie sa va aduc la cunostinta ca micii sau mititeii sunt cel mai popular preparat pe care turistii il consuma vara in scop de hranire si nu de a imita gesturi obscene.

    V-am propus sa nu mai stati daca pensiunea nu corespunde asteptarilor dumneavoastra, ati refuzat si ati ramas pentru 4 zile.

    Toxiinfectia alimentara despre care vorbiti cred ca era de la consumul de bautura adus de acasa, desi peste tot avem afise ca nu aveti voie cu mancare si bauturi de acasa, nu ati respectat nici asta.

    Mai mult decat atat, copiii au fost lasati sa faca ce vor chiar daca in acceptiunea dumneavoastra a face ce vor a insemnat sa rupa florile si lampile din gradina.

    Sunteti buni de pus in rama, una cu avertismentul de rigoare: ROMANII CA VOI NE FAC TARA DE RUSINE!

    La noi in pensiune nu veti mai calca niciodata.


    NB PensiuneaSarmis este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Elena_2019
    [23.08.19 23:10:59]
    »

    Doamna “draga” imi pare rau ca nu stiti sa aveti un drept la replica pt cei care nu sunt multumiti de serviciile dvs!

    Cand s-a facut rezervarea, am facut pt 7 familii cu cate 2 copii fiecare, mi-e greu sa cred ca va imaginati ca, cu atatia copii va fi liniste si pace, cu toate ca am incercat sa tinem copii linistiti cat am putut! Legati nu puteau fi tinuti!

    Camerele 1 si 2 pe care NU vi le recomand aveau un miros de nu puteai sa stai din cauza canalizarii din baie!!! Ati dat dupa cu clor, v-am zis ca este puternic mirosul si replica dvs a fost dar ce acasa nu spalati cu clor?

    Doamna draga au venit sotii nostri, ca sa schimbam camerele dar normal nu se putea era totul rezervat. AU VENIT DIN PRIMA ZI NU A 4 -a cum sustineti dvs!!!

    Unde puteam noi sa mergem 7 familii cu copii in zona aceea unde abia gasesti cazari???

    Ospatarii?? Ati verficat dvs de cate ori ne-au incurcat comanda??? Sau ca toate veneau reci la masa??? Un ospatar la cati oameni eram noi nu putea face fata!!!

    De venit sa fiti sigura ca nu mai venim, dar nici nu mai recomandam! Da, erau afise peste tot ca nu e voie cu produse din afara unitatii, dar sa ma credeti pe cuvant ca nu poti sa tii niste copii o zi intreaga, doar cu aceti dvs in meniu!

    Sa nu mai vb dna de ce e corect si ce nu, pt ca nu am primit o nota de plata normala in nici una din cele 4 zile! Cu pixul nu se mai fac de mult sa stiti!

    Mult succes pe viitor! Sper sa aveti turisti cuminti asa cum va doriti cu liniste multa dar si consum 0 la bucatarie!

    Va multumim pentru amabilitate! Imi pare rau ca va este rusine cu romani ca noi, care insa au acceptat tupeul unori romani “adevarati” ca dvs!!!

    O seara placuta dna “draga”!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    PensiuneaSarmis
    [24.08.19 07:26:25]
    »

    @Elena hagi:

    Raspunsul la comentariul dumneavoastra era pregatit inca din prima zi de la plecarea dumneavoastra si a fost unul mult mai dur fata de ce am scris...

    Copiii trebuie educati, nu lasati sa faca ce vor, iar daca nu ii supraveghezi, sau e ok sa distruga tot? Nu erau singurii copii in pensiune, de ce nu au facut si altii?

    Ospatarilor, chiar noi cei din conducere le-am spus sa nu va mai serveasca, tot din cauza comportamentului de ' ' Mahala' ' si poate chiar nu ne-au spus tot ce tinea de grupul dumneavoastra.

    Cand iesi in societate te uiti si in jurul tau daca mai e cineva, nu deranjezi pe toata lumea, stiti bine cum se uitau restul oamenilor de la mese la grupul dumneavoastra si tot din bun simt si educatie s-au ridicat si au plecat la camere, lasandu-va sa va desfasurati, bineateles cu mirare si numindu-va asa cum nu cred ca vreti sa auziti...

    In restaurantele de lux unde mergeti dumneavoastra se iau comenzile pa tablete, scuze noi suntem la tara unde turistii vin sa se relaxeze si sa se simta ca acasa. Cu siguranta in 99.9% din restaurante se iau comenzile pe note de plata!

    Si da chiar ne mentinem sloganul care probabil va deranjat foarte tare, dar este cat se poate de real: ROMANII CA VOI NE FAC TARA DE RUSINE!


    NB PensiuneaSarmis este (sau a fost) reprezentant al unității
    Elena_2019
    [24.08.19 10:37:27]
    »

    @PensiuneaSarmis: ma faceti sa rad, era vorba de cum se primeau notele de plata dna, nu de cum se lua comanda! Notele de plata ca e de lux sau nu, nu se fac din pix!!! Nu stiu de unde stiti dvs ca frecventam restaurante de lux? Doar pt ca am cerut sa fie curat insemana ca frecventam restaurante luxoase in ideea dvs! Mai stiti ce ne-ati zis, dar ce va credeti in dubai? Doar pt ca am zis ca miroase atat de tare a canalizare!

    Dna, observ ca nu prea va plac copii! E adevarat ca atunci cand sunt atat de multi e mai greu ca se joaca si fac galagie! Curtea dvs e foarte mare ne-am gandit ca putem sa lasam copii sa alerge si sa se joace fotbal! Ne cerem scuze ca am deranjat! Adevarul ca, e mult mai bine cand e unul sau 2 copii, stau pe telefon si stati dvs linistita!

    Nu stiu daca familia respectiva a plecat din cauza noastra sau din cauza camerei in care i-ati cazat! Mi-e greu sa cred ca au plecat turistii, dar dvs nu ne-ati atras deloc atentia deloc la mom respectiv.

    Eu zic sa incetam cu schimbul de replici, pt ca nu stiu care din noi are de suferit! Sa inteleg ca dvs nu sunteti un roman care ne face tara de rusine! Aveti un tupeu fantastic dna! E clar unde va ajunge Romania cu romani de bine ca dvs! Felicitari ca sunteti un roman cinstit si de bine care oferiti “ servicii de calitate la preturi mici”.

    Camerele 1 si 2 va caracterizeaza perfect pe dvs ca un roman adevarat!

    Ciudat ca am mai stat si la alte pensiuni dupa dvs si nimeni nu a avut nimic de reclamat!

    Puneti limita de varsta pt pensiunea dvs si limita de grupuri! Si recunoasteti ca nu faceti fata la atata lume cu personal atat de putin!

    Cred ca sloganul de mai sus il repetati in mod constant pt cei care va deranjeaza, cand va trec pragul pt ca am vazut ce raspunsuri aveti atunci cand cineva spune va spune realitatea! Succes!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    PensiuneaSarmis
    [24.08.19 12:19:02]
    »

    Nu va raspunde doamna ci domnul, sunt administratorul societatii, din moment ce ati raspuns inseamna ca dumneavoastra sunteti cea deranjata de raspunsul nostru, si nu ne dezavantajeaza cu nimic, doar raspundem ca altii sa vada penibilul.

    De ce tot spuneti ca nu ne plac copiii, asta ati inteles din ce am raspuns noi? Pacat, ideea era ca, copiii trebuie educati si daca nu se poate supravegheati. Daca va puneam sa platiti florile si lampile rupte ce faceati? Asta nu mai luati in calcul si tot noi suntem cei rai!

    Facem turism din 2005, ne trec pragul casei mii de oameni anual, din moment ce 90% sunt multumiti asta nu inseamna ca ne batem joc, este normal sa mai fie si oamnei extrem de pretentiosi dar nu poti platii pret de 3 stele si sa astepti conditii de 5.

    Incercati sa fiti mai buni, din cauza rautatii noastre a romanilor ne situam unde ne situam ca tara.

    Sa fiti sanatosi!


    NB PensiuneaSarmis este (sau a fost) reprezentant al unității
    Elena_2019
    [24.08.19 13:11:05]
    »

    @PensiuneaSarmis: Toti am fost deranjati, toti am facut poze cu camerele, dar nu e cazul sa fim atat de “penibili”. Adica daca sunt 3 stele trebuie sa miroasa in camera! Am inteles! Multumim ca ne-ati spus sa stim ce cautam mai departe!

    Ca idee, nu aveti pret de 3 stele (220 pe noapte fara mic dejun inclus)... mancarea este foarte scumpa, dar ma rog nu ne punem cu dvs care faceti turism de atatia ani!

    Daca sunteti administratorul stiti dvs ce s-a intamplat?? Prin prisma cui? A doamnei care va reprezinta in receptie, care isi asteapta clientii cu replica... platiti cash sau card? Sincer nu v-am vazut pe acolo!

    Prin cat am achitat la mancarea “ delicioasa” din restaurantul dvs sunt sigura ca s-au achitat si florile si lampa pe care copii au stricat-o dupa spusele dvs. V-am mai spus era f greu sa ne mobilizam sa plecam cu atatia copii!

    Am facut un tur de tara cu acelas nr de copii peste tot, dar sa stiti ca nu stiu cum, dar in mod bizar doar dvs ati fost deranjat de copii nostri “prost educati” si de noi! Repet, eram 7 familii cu cate 2 copii! Ce sa zic, va multumim ca ne-ati suportat atunci! Succes!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    PensiuneaSarmis
    [24.08.19 15:41:03]
    »

    Doamne fereste cat penibil!

    Deci in ziua cand vi sa spus sa va gasiti cazare in alta parte v-am astptat 3 ore dar nu sa nimerit sa veniti, in speranta unei discutii, dar mai bine ca nu n-am intalnit, credeti-ma!

    Informatiile le am de la 7 ospatari si doamna de la receptie, mai exact daca mie personal imi aratati semnul ala obscen pe seama micilor si imi spuneati mars si altele ce le ati mai facut nu stiu ce iesea, asa. mai bine ca nu n-eam vazut.

    Pretrile meniului sunt afisate doamna draga, nu esti obligat sa consumi daca ti se par mari, deci le vezi inainte, sau? La fel daca nu iti place mancarea prima data nu mai mananci, Nu? Ati stat 4 zile! A da scuze, ati fost obligati sa va cazati si sa mancati la noi. De acum încolo la. fiecare camera cazata o sa rupem cate o floate, o lampa, orice sa stricam...

    Dar cu ce replica ar trebui sa va asteptam, OP la 7 zile? , la cum erati cu siguranta nu plateati vreodata, daca ideea stupida de a achita la final ati avut-o! Ati avut o doamnă doctor in grup care la final a fost singura ce a venit si a predat cheia camerei si si-a cerut scuze in numele grupului! Puteti sa o intrebati. Va dau cateva locatii de 3 stele la care am fost, nici macar la receptie nu am ajuns sa platesc cash sau card, ci inainte, la momentul rezervarii: Ioanahotels 790 Lei camera dubla vara 1200 Lei iarna si ai doar o parcare in strada, Teleferic 750 Lei, Opera 1200 Lei, ...

    dar am fost civilizat!


    NB PensiuneaSarmis este (sau a fost) reprezentant al unității
    Elena_2019
    [24.08.19 17:00:05]
    »

    @PensiuneaSarmis: ma bucur ca ati fost civilizat, ca acum nu pareti a fi! 7 ospatari in toate cele 4 zile poate!??? nu am vazut nici macar 4. Daca dna dr si-a cerut scuze nu inteleg ce va mai agitati atat?? Nu ne-a obligat nimeni sa stam decat situatia in sine, pt ca eram multi! Nu ne-a obligat nimeni sa mancam, clar, dar nu imi spuneti mie ca platiti de 3 stele dar vreti 5! Ca nu a fost putin nici cazarea nici mancarea!

    In ce bani am platit nu aveam nici macar aer conditionat in camera! Daca, clientii dvs sunt multumiti felicitari! Si sa tot fie pe mai departe! Ma bucur ca cei “7 “ ospatari care nu stiu unde erau in loc sa isi faca treaba bine, au auzit tot ce vorbeau cei de la masa! Poate de aceea uitau sa aduca comenzile! Un sigur ospatar cel din prima zi si-a facut datoria! Dar daca spuneti ca erau 7 poate asa e, nu va contrazic! Pe noi unul singur ne-a servit 2 zile si urmatoarele 2 zile o doamna blonda! Deci in total 2!

    Va multumesc pt schimbul de replici, dar chiar nu vreau sa imi irosesc weekendul pe o amintire nu chiar placuta!

    Totusi mi-e greu sa cred ca, camerele 1 si 2 pe care le inchiriati au succes cu acel miros in baie care vine si in camera! Daca da cine stie poate am avut noi ghinion! Curtea este superba, dar cazarea si restaurantul lasa de dorit!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    PensiuneaSarmis
    [24.08.19 18:03:45]
    »

    Nu vom accepta niciodata cristici de la oameni de la care nu am cere niciodata sfaturi!!


    NB PensiuneaSarmis este (sau a fost) reprezentant al unității
    Elena_2019
    [24.08.19 19:39:32]
    »

    Nu sunt critici, nu va dam sfaturi sunt pura realitate! Pe banii nostrii este dreptul nostru sa ne spunem parerea! Ar fi bine totusi sa tineti cont, daca va respectati clientii, daca nu asta e, dvs stiti mai bine!

    PensiuneaSarmis
    [25.08.19 07:05:34]
    »

    @Elena hagi:

    Asa clienti mai rar! unul la 1000!


    NB PensiuneaSarmis este (sau a fost) reprezentant al unității
    Iulibct
    [25.08.19 14:26:34]
    »

    @PensiuneaSarmis: Buna ziua! Fac parte din acest grup "problematic" si doresc sa va ofer si eu un feedback, lipsit de subiectivism (pe cat posibil).

    Prima observatie pe care o am este ca aveti o mare problema in a gestiona un review negativ; si nu ma refer doar la aceasta lunga discutie, ci si la toate comentariile lasate aici, incepand cu 2015.

    Utilizati o tehnica de manipulare forte bine cunoscuta: scoate in evidenta o singura problema (galagie copiilor, flori rupte, limbaj indecent, etc) pentru a ascunde si diminua o alta problema (conditii de cazare insalubre).

    Sa le luam pe rand.

    Ati prezentat aici o imagine apocaliptica a unui grup de vandali si golani care v-au speriat clientii si v-au distrus flori. Daca lucrurile asa au fost in realitate, ati fi avut doua optiuni: 1. Observatii directe catre reprezentantii grupului + solicitarea platii pentru pagubele create; 2. In lipsa unei solutii, convocarea Politiei pentru constatarea actelor de distrugere.

    Sa revenim acum asupra conditiile de cazare, mai ales a color din baile anumitor camere (voi reveni ulterior cu poze pentru camera 10 si camerele cu spect rustic nr 1 si 2). Am inteles ca nu ati putut oferi alternative de cazare, avans Pensiunea plina, insa am ales sa stam pentru ca nu aveam unde sa mergem si am decis sa nu anulam acest concediu. Propunerea de a pleca cu refund pe ultima noapte a venit in momentul in care ati primit un review pe aceasta platforma.

    Legat de saff-ul pensiunii, pot spune ca au avut dificultati in a oferi bonuri fiscale (au fost aduse in momentul in care au fost solicitate). Va mai relatez un singur episod legat de modul in care a fost tratata o plangere "on spot": la ultima cina servita joi, a fost identificat un fir de par in mancarea service; reactia staff-ului: nu aveti firul de par ca vada deci nu a fost. La cateva minute apare un nou fir de par (pastrat de aceasta data), iar reactia saff-ului a fost: nu avem pe nimeni in bucatarie cu par lung si blond, deci nu este de la noi.

    Evident, ca ar fi trebuit sa facem o plangere la autoritatile competente pe zona de igiena (mai ales pentru conditiile de cazare).

    Ati facut niste precizari legate de astepatari exagerate in ceea ce priveste categoria de 3 stele sau margarete; va garantez ca acele conditii din camerele 10, 1 si 2 nu sunt un standard pentru nicio categorie (am facut referire doar la aceste 3 camere pentru ca exista si poze doveditoare in acest sens).

    Ca si concluzie, va rog sa aveti decenta de a analiza obiectiv fiecare review negativ si sa va asumati ceea ce este de asumat; pentru clientii nemultumiti este simplu, nu for reveni, insa pentru business-ul Dvs pot exista repercusiuni pe viitor daca respingeti din start veridicitatea unor comentarii ale clientilor ce au folosit serviciile oferite de Pensiunea Sarmis.

    Incercat sa iesiti din polemica "Buni romani vs romani care fac tara de rusine" si directionati-va efortul pentru a remedia problemele de miros, murdarie si mucegai.

    Si nu uitati, intotdeauna reclamatia este un cadou!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    PensiuneaSarmis
    [26.08.19 06:06:24]
    »

    @Iulibct:

    Am raspuns doar la problemele sesizate de dumneavoastra (galagie copiilor, flori rupte, limbaj indecent, camerele 1 si 2)

    Camerele 1 si 2 sunt primele noastre camere, cu ele am deschis pensiunea in 2005 si asa vor ramane! Ele sunt in stil rustic, ca nu v-au placut nu e problema noastra, tine de gusturi. Noi ne adresam turistilor care vin sa se simta ca acasa, ca la tara, nu ca la un hotel de 5*, este pensiune nu hotel! Camerele sunt toate la galeria foto pe siteul nostru, le poti vizualiza inainte de rezervare, la fel si regulile pensiunii si apoi decizi daca mai vrei sau nu!

    Stiti bine ca reprezentantul grupului a fost chemat la receptie si i s-au spus problemele, inclusiv ca vom chema politia daca nu va calmati si ca nu va vom mai primii in pensiune daca nu va veti schimba atitudinea! Intr-adevar ati venit seara mai calmi, dar a intervenit problema parului, dupa ce ati servit tot din farfurie i-ati spus ospatarei ca a fost un par in farfurie, ea va intrebat unde e, ati spus ca l-am aruncat, deci daca era asa chemati ospatara si ii aratati atunci, spuneati sa vi se schimbe mancarea sau chiar nu o plateati! Nu mananci tot si apoi faci scandal (asteptam un raspuns ca ne-a fost foame)

    Cand reviewul este obiectiv il luam in calcul, dar cand e plin de RAUTATE niciodata nu vom accepta. !


    NB PensiuneaSarmis este (sau a fost) reprezentant al unității
    BR
    [26.08.19 10:37:46]
    »

    Buna ziua!

    Prin răspunsurile dvs nu reușiți nimic altceva decat sa va faceti rau tot dvs.

    Nu aveam de gand sa scriu nimic, au scris suficient prietenii nostri, dar lucrurile nu pot ramane asa.

    1. Nu a avut nimeni nimic de obiectat la faptul ca respectivele camere sunt amenajate in stil rustic, nemulțumirile au fost legate de MIROSUL insuportabil de la baie. Nu se putea sta fara geam deschis, in cazul de fata, Velux, fiind mansarda, si neavând plasa (da, stim, nu aveti cum sa puneti - ca sa nu va mai obositi sa răspundeți) seara, cat era lumina aprinsa, trebuia inchis. Si da, ne-am prins si noi ca cele 3 camere sunt primele camere ale pensiunii, si având in vedere ca nu au mai fost îmbunătățite/renovate (păstrându-se stilul rustic, nu a zis nimeni sa renuntati la el), nu se justifica pretul la fel cu cel al camerelor mai noi.

    2. Referitor la unul din firele de par - a fost in portia de cartofi prăjiți a unui copil, care, nu ca nu a mai mancat-o, dar nu a mai mancat nimic in acea seara.

    Nu-mi sta in fire sa dau review-uri, nici pozitive, nici negative, ne-am asumat bine-nțeles si noi sa acceptam conditiile dvs. si dvs v-ati asumat sa aveti de-aface cu tot felul de clienti (chiar si problematici si needucați ca noi), dar chiar nu se poate sa nu știți, dupa atata experienta in turism (si ar Tb si in lucrul cu oamenii) sa nu stiti sa gestionați un astfel de conflict.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Iulibct
    [26.08.19 20:43:53]
    »

    @PensiuneaSarmis:Am " urcat" niste poze care reflecta stilul rustic aferent categoriei 3 stele.

    Nu va obositi sa raspundeti pentru ca veti utiliza aceeasi retorica, iar eu nu mai am timp de pierdut.

    Cei care cauta review-uri for analiza acest schimb de replici si for trage propriile concluzii.

    Succes la renovare (baile din camere 1,2 si 10 sunt prioritate) !

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    BR, Elena_2019, Iulibct, PensiuneaSarmis
    Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Sarmis:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.055540084838867 sec
    ecranul dvs: 1 x 1