GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Ne-am cazat citeva familii la aceasta pensiune in noaptea de 5/6 oct2013, fiind facute rezervarile de o prietena. A fost o noapte si o dimineata de cosmar: ne-am cazat in imobilul pentru care s-au acordat (oare cum???) 4 margarete si inca de la usa te intimpina o miasma de mucegai combinata cu cea de canalizare. Paturile sunt extrem de neconfortabile.
Dimineata la mic-dejun, spre stupoarea tuturor am gasit RESTURI de la o petrecere ce avusese loc cu o noapte anterior, toate aratind jalnic si nici gustul nu era departe. Si totul a culminat cind pe masa cu bauturi erau inclusiv paharele cu sampanie din seara precedenta.
O atit de mare lipsa de consideratie si bun simt fata de client nu am mai intilnit inca si sper sa nu mai intilnim vreodata.
Concluzinond: daca doresti sa dormi prost, sa respiri miasme si sa faci hepatita, cazeaza-te la aceasta mizerie numita Pensiunea Memory
Trimis de Mariaaldea in 06.10.13 21:42:26
13 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Mariaaldea); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 47.75840200 N, 25.68010400 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
13 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Mariaaldea: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
@Mariaaldea:
Buna ziua
Avand in vedere gravitatea acuzatiilor nefondate imi rezerv dreptul de a raspunde la acest review.
De obicei cand se organizeaza un eveniment in cadrul pensiunii noastre NU inchiriem camere altor persoane/grupuri.
Dar la insisitentele prietenei doamnei Aldea pe care o si cunosteam dealtfel le-am rezervat 7 camere.
Ce a omis doamna Aldea sa spuna:
Rezervarea a fost pentru 2 apartamente si 5 duble vineri 04/10 si sambata 05/ deci 2 nopti.
Care la final au fost 4 camere si 1 apartament numai pentru sambata seara fara sa anunte in prealabil modificarea rezervarii, si totusi din partea noastra nu s-a cerut plata pentru seara de vineri.
Micul dejun nu era inclus in tariful cazarii si totusi i l-am oferit tot la insistentele prietenei ''comune''.
Uşa la piscină a fost lăsată larg deschisă tot de către oaspeţii noştri care in consecinţă toată umiditatea s-a dispersat pe casa scărilor de aici şi impresia de miros de mucegai pe care a avut-o doamna.
In ce priveşte resturile pe care ziceţi doamna Aldea că le-aţi primit de la evenimentul organizat cu o seară inainte ce insinuaţi?
Că am organizat o cină fetivă cu omletă, paine prăjită, dulceaţă, salată beuf, bacon???
Haideţi să explic şi cititorilor cum stă treaba şi cu paharele de şampanie.
Restaurantul nostru este compus din 2 săli.
Intr-o sală a fost organizat evenimentul nostru unde a fost şi un bufet cu băuturi alcoolice şi răcoritoare de proprietatea clienţilor unde clienţii nostri au insistat să lăsăm băturile pe masă pentru a 2-a zi.
Şi in altă sală a fost organizat micul dejun pentru doamnele de mai sus care nu aveau legătură cu acel eveniment.
Acum intrebarea mea catre cititori
Este normal să mergi să te serveşti din băuturi care nu iţi aparţin nici ţie nici pensiunii?
Este normal ca după ce te-ai servit să faci scandal ospatarului cum işi permite să puna sampanie la mic dejun in ciuda faptului că ospatarul a informat clientul ca bauturile nu ne apartin??
Este normal sa acuzi ca mancarea era jalnică şi totuşi să iţi faci pacheţel cu afumături din bufet la plecare?
Este normal cand faci check out-ul să il faci cu tot cu umeraşe şi telecomanda de la TV?
Rămane la atitudinea dvs să decideţi dragi cititori
Ne pare rău pentru astfel de intamplari nefericite si in viitor sperăm să nu mai avem parte nici noi nici clienţii noştri.
NB memory12 este (sau a fost) reprezentant al unității
Buna ziua,
Raspunsul. Administratiei pensiunii este fals:
1. Asa cum am mentionat si anterior, nu noi am rezervat camerele ci altcineva si noi am mentionat cu mult anterior ca nu dorim decit o singura noapte, asa cum figura si la D-voastra in evidenta.
2. Mirosul de mucegai si de canalizare era bine instalat din momentul in care am ajuns, astfel ca sustinerea potrivit cu care s-ar fi lasat usa deschisa la piscina este pura fantezie.
3. Pentru micul dejun era o singura sala in care am fost invitati de chelnerul d-voastra caruia i-am atras atentia din primul moment ca este absolut inacceptabil sa gasim pe masa pahare cu sampanie ramasa de la petrecea din seara trecuta, aceasta constituind o totala lipsa de bun simt, iar singurul raspuns a fost: "asa mi s-a spus sa le pun aici".
4. Nu stiu ce anume ati pus pe masa la cina din seara precedenta, dar dimineata erau citeva bucati de rosii rasuflate, vizibil taiate cu cel putin o zi inainte, citeva bulete de brinza cu un gust mai mult decit ciudat si citeva bucatele sfarimate de brinza cel putin dubioasa; citeva bucati de preparate de culoare maro spre verde.
5. Am platit 160 lei camera dubla si nu ni s-a spus ca trebuie sa platim separat micul dejun, nici in conditiile in care am mers imediat la receptie si am sesizat ca este absolut inadmisibil si lipsit de bun simt sa fim astfel tratati.
Ca urmare, repet: este cea mai proasta pensiune la care am stat in viata mea si ceea ce este mai deranjant este faptul ca a fost mai mult decit manifest lipsa de bun simt al administratorilor acesteia. Si mai subliniez inca un lucru: s-a refuzat emiterea chitantei de plata a sumei de 160 lei desi am cerut, sustinindu- se ca este defecta casa de marcat.
Astfel ca in conditiile in care ati savirsit infractiunea de evaziune fiscala si nu ati achitat nici un fel de taxe pentru sumele incasate, trebuia sa aveti un minim de bun simt si de respect pentru client.
Av. M. Aldea
Doamna Aldea ce ati vazut dvs maro si verde erau rulade de pate si spanac dar nu mai intru in polemica pe acest subiect cu o persoana care e pornita cu rea vointa.
Pentru mic dejun nu vi s-a cerut bani pentru ca era inclus cum spuneam mai devreme.
Si din cate vad continuati cu acuzatii nefondate.
La servicii cazare emitem factura fiscala fiecarei persoane cu data, noptile si tipul camerei alese.
NU emitem bon la casa de marcat.
Dar cum am putut sa va fac factura avand in vedere viteza cu care ati plecat?
Trimiteti o adresa de mail si cu cea mai mare placere va punem la dispozitie factura fiscala
Nu mai intru in polemica, ma opresc aici.
Cu stima
NB memory12 este (sau a fost) reprezentant al unității
@memory12: eu nu prea sunt circotas de felul meu, dar urmaresc cu interes multe review-uri despre locuri unde este posibil sa ajung si eu candva.
Motiv pentru care observ:
” Micul dejun nu era inclus in tariful cazarii si totusi i l-am oferit tot la insistentele prietenei ''comune''.
ca ulterior sa reveniti
” Pentru mic dejun nu vi s-a cerut bani pentru ca era inclus
Pai ori era ori nu era?
+
” NU emitem bon la casa de marcat.
Pfff sa va auda aia de la Antifrauda (vechea garda financiara)!! Cum spuneti acesta timpenie?
Prin lege exista obligatia oricarui agent economic care vinde/presteaza servicii catre persoane fizice sa fie dotat cu casa de marcat si obligatoriu sa emita bon fiscal. (factura pentru persoane fizice este optionala).
In plus daca emiteti factura fiscala unei persoane fizice , ce sa faca cu ea ? Nu o deconteaza nimeni , deci nu are ce deduce !! chair daca ii taiati si chitanta ( sau nici din astea nu dati ?
Pfff... facem evaziune si pe deasupra mai si ne laudam Bravos!!!
cf celor declarate mai sus , inteleg ca grupul respectiv nu figureaza in evidentele contabile/etc ale afacerii respective , deci nu s-a achitat/incasat nimic si nici impozite la stat nu s-au virat.
Pina la urma e buna chestia aia cu forfetarul pe unitatile de cazare !!!Macar donati ceva la bugetul statului. Decat deloc , si 1 leu e mai bine!
@Nasshu:
Buna ziua
Va multumesc pentru interventia dvs.
Haideti sa va explic cum functioneaza in caz ca nu stiti.
La restaurantul nostru exista casa de marcat pentru serviciile masa, clientul comanda, comenzile trec printr-un dispozitiv numit POS, la finalizarea comenzii automat se emite bon fiscal. Deci specific AUTOMAT.
La serviciile cazare in momentul cand clientul face check out se emite factura fiscala unde este trecut: nume prenume, adresa, tipul camerei si perioada sejurului.
La serviciile cazare TVA-ul este de 9%
La servicii masa (restaurant) TVa-ul este de 24%
Deci domnul nasshu credeti ca ne mai complicam sa furam statul cu respectiv 14,4 lei de pe urma d. nei Aldea sau oricarui alt client??
In ce priveste nedumerirea dvs cu micul dejun:
Preturile nu includ mic dejun si totusi d. na a platit tariful camerei normal si am inclus micul dejun gratuit in urma rugamintii prietenei noastre comune.
Sper ca v-am lamurit
Cu stima
NB memory12 este (sau a fost) reprezentant al unității
@memory12: aham am inteles, emiteti bon fiscal cu ajutorul unui echipament mai sofisticat (stiu ce e insemana si cum arata) - care are memorie fiscala - DOAR pentru restaurant / masa, in sistem AUTOMAT doar daca cineva - operator uman face acest lucru. Daca nu il face la fel de AUTOMAT, echipamentul respectiv nu EMITE nici un BON.
” La serviciile cazare in momentul cand clientul face check out se emite factura fiscala unde este trecut: nume prenume, adresa, tipul camerei si perioada sejurului.
Iar incasarea se face conform legii cu: 1. chitanta pentru persoane juridice, bon fiscal pentru persoane fizice (chiar daca se foloseste cardul bancar la plata). Inteleg ca nu mai aveti alt echimament in afara de acel automat
” Haideti sa va explic cum functioneaza in caz ca nu stiti.
Nu era nevoie , chiar stiu .Orice dispozitiv de marcat fiscal , poate fi setat cu TVA diferentiat pe cod-uri//departamente, etc. Al dumneavoastra inteleg ca blocat pe 9% deci nu stie sa marcheze si serviciile de cazare cu 24% .
Facturi fiscale va fac si eu cite vreti!!! Problema e cum le incasati si declarati.
”Sper ca v-am lamurit !!
!00% .. nu o sa fie nevoie sa ajung vreodata pe la dumneavoastra pentru a pricepe mai bine !
Buna ziua,
Pentru ca astazi este duminica si am avut timp, am luat legatura cu [prietenii noștri] care au confirmat faptul ca nu au primit nici factura, nici chitanta si mai ales, au ramas socati de acuza potrivit cu care ar fi luat umerase sau telecomenzi sau ca si-ar fi facut pachetel cu mizeriile ce se aflau pe masa. Totodata, au ramas socati cind le-am comunicat ca Administratia pensiuni au sustinut ca baturile s-ar fi aflat in alta incapere decit cea in care am servit noi micul dejun, si si-au reamintit si discutia pe care am facut-o atunci cu privire la existenta acestora si raspunsul chelnerului.
La aceasta se adauga si contrazicerile din sustinerile d-voastra potrivit cu care ati fi fost in imposibilitate de a-mi inmina chitanta pentru ca am plecat in viteza?? De ce??? Nu ca urmare a faptului ca am considerat absolut inacceptabil sa vad pe masa resturi si bauturi ramase in pahare din ziua precdenta?? Nu acest lucru v-am reprosat chiar pe ton ridicat???
Fata de cele de mai sus, este mai mult decit clar ca lipsa inregistrarii incasarilor si evaziunea fiscala ese un mod de lucru curent ca si tratarea inacceptabila a clientilor.
Ma asteptam ca fata de evidenta sustinerilor mele sa va cereti scuze si nu sa jigniti niste oameni care nu au facut decit greseala sa intre si sa se cazeze in pensiunea d-voastra si pentru care au achitat fiecare cite 160 lei/ camera pe noapte, o suma exagerat de mare fata de conditiile oferite.
Av. M. Aldea
@Mariaaldea: chiar dacă Dv. ați ales să nu rămâneți anonimă, nu același lucru e valabil și pentru prietenii Domniei Voastre. Cum pe AmFostAcolo există politica nedivulgării datelor personale în public (nume, nr. de telefon, adrese de mail), am editat în consecință textul de mai sus.
D. na Aldea nu am facut referire la prietenii dvs
Tot ce am scris a fost strict la adresa dvs
Nu am primit nici o reclamatie din partea celorlalti oaspeti
In privinta facturii ramane valabila invitatia facuta in al 2-lea comentariu.
Am luat in considerare parerea dvs despre noi.
Un client isi poate expune nemultumirile la receptie in mod civilizat fara a striga din mers golani, nesimtiti aruncand cheile pe masa.
Tot ce pot sa va spun e ca pensiunea noastra nu se injoseste in asa fel incat sa ofere clientilor resturi de mancare la mic dejun.
Multumesc adminului ca mi-a permis sa raspund si aici interventia mea a luat sfarsit.
O zi buna
NB memory12 este (sau a fost) reprezentant al unității
@memory12:
nu o cunosc pe dna Aldea, dar dupa cele 2 zile petrecute la pensiunea dvoastra o cred. Poate, daca nu as fi stat aici consideram ca este o dna pretenstioasa, dar din pacate pt dvoastra, cei care aveti aceasta pesniune, are dreptate. Imi permit sa fac comparatii cu alte pensiuni de 4 stele la care am mai fost cazata si Memory este jalnica. Pacat... pentru ca este o zona f frumoasa si ati putea avea clienti fideli. sunt curioasa daca as fi stat o saptamana cazata, oare trebuia sa imi spal proasoapele si sa duc eu gunoiul din camera???
Buna ziua
Detaliati va rog experienta dvs. Si eventual perioada cand ați fost cazată la unitatea noastră.
Din puținele cuvinte exprimate si greșelile gramaticale nu se ințelege prea multe.
Nu cred că este necesară impresia exprimată in mod anonim, din câte știu in ultima perioadă nu am primit nici un fel de feedback negativ din partea clienților, dacă aveți vreo acuzație fondată vă rog să vă exprimați clar și detaliat pe ințelesulul tuturor pentru a putea da și pensiunii șansa de a răspunde.
Va mulțumim
NB memory12 este (sau a fost) reprezentant al unității
@memory12: este o diferenta intre a inversa unele litere din cuvinte (din cauza oboselii) si este altceva o greseala gramaticala; inainte de a face acuzatii gratuite v-as ruga sa ganditi de doua ori ceea ce doriti sa exprimati.
Am citit raspunsurile pe care le-ati dat persoanelor care au criticat aceasta pensiune si cred ca as intra intr-o polemica cu dvoastra (capacitatea de a suporta o critica este greu de acceptat, se pare).
Daca doriti sa aflati, puteti intreba personalul pe care il aveti in subordine, pentru ca in mod sigur nemultumirile mele au fost adresate direct.
Indiferent de cum ar decurge aceasta discutie, parerea mea si a familie mele ramane aceeasi si in mod sigur nu voi recomanda aceasta pensiune.
Sincer, nu aveti cum sa ma contraziceti, ceea ce am afirmat este perfect adevarat si stiti si dvoastra prea bine.
multumesc
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Dec.2015 Groaznic!!! — scris în 28.12.15 de Ionel16 din FOCşANI - nu recomandă
- Mar.2015 Investitie importanta administrata necorespunzator, lipsa respect pt. client — scris în 17.03.15 de Loghin din IAşI - nu recomandă
- Jun.2014 Pensiunea Memory — scris în 10.06.14 de cris1313 din IASI - nu recomandă
- Feb.2014 Valentine's Day de vis — scris în 19.02.14 de Iulian2009 din CAMPULUNG - RECOMANDĂ
- Dec.2013 Revelion reusit! — scris în 04.01.14 de zuzu2006 din PIATRA NEAMT - RECOMANDĂ
- Oct.2013 Superba pensiunea, minunata Moldova! — scris în 20.10.13 de liviapopa2003 din ALBA IULIA - RECOMANDĂ
- Jul.2013 Placut — scris în 27.07.13 de marianai din BUCUREşTI - RECOMANDĂ