GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am fost la aceasta pensiune la sfarsitul lunii martie. Vremea nu prea a tinut cu noi. a fost cam frig si afara si in camere. In camera in care am stat nu era aer conditionat (camera 6 - cred ca este singura fara AC), centrala a mers de la 8 seara pana la 12 noaptea (4 ORE) si asta dupa ce am atentionat de nu stiu cate ori in timpul zilei ca este frig in camera. Va dati seama cam cat de cald s- a facut in camera. Camera in care a stat fratele meu avea AC, dar avea un zgomot... ca nu putea sa lase AC noaptea pornit pt ca nu putea dormi.
Am platit 100 lei pe noapte, in care trebuia sa fie inclus si micul dejun dar care nu a mai fost pentru ca nu aveau bucatar, nu stiu efectiv ce s-a intamplat.
A fost foarte frig si noaptea si ziua la noi in camera cel putin pentru ca nu am avut AC. Mirosul in camere... de nedescris. La camera 6 mirosea a tutun, iar la 5 a de toate: si mucegai si tutun si canalizare...
Camera arata foarte bine, dotata cu TV, minibar, modern aranjata, dar nici cu curatenia nu stateau prea bine. Baia foarte mica si plina de miros. spatiu de joaca nu- pt cei cu copii, gradina nu, parcare 5 locuri, gratar nu.
Pensiunea este la strada.
Trimis de ciobi2309 in 29.03.10 13:49:31
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în CĂLIMĂNEŞTI-CĂCIULATA. A mai fost în/la: sinaia, predeal, poiana brasov, etc
12 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ciobi2309); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 45.26870000 N, 24.31730000 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
12 ecouri scrise, până acum, la acest articol
unele aparate A. C. au o 'pozitie' marcata de obicei cu "sleep", unde functioneaza cu viteza mai redusa si fac mai putin zgomot; de asemeni, se mai adauga 'din oficiu' cateva grade fata de temperatura setata. dar acolo probabil ca n-a fost cazul...
am vrut totusi sa spun despre aceasta, pentru ca (spre uimirea unora), inca mai exista oameni care nu-s obisnuiti sa aiba/foloseasca A. C.
Pacat ca nu ati avut un sejur asa cum sperati. Impresiile sunt foarte bune pentru ca astfel cei de pe site au posibilitatea sa ocoleasca pensiunea si sa nu fie la fel de dezamagiti. Dupa ce ca dai un ban care in ziua de azi se obtine din ce in ce mai greu sa nu fii nici multumit mi se pare culmea ghinionului, dar stati linistiti tuturor ni se intampla sa avem parte si de surprize neplacute.
Noi am avut nesansa ca un cadou minunat de 8 Martie din partea sotului sa se transforme intr-un sejur in care nemultumirile au fost cu carul ceea ce a dus la creearea unei atmosfere nu tocmai destinse.
La final un vot pentru ca eu apreciez foarte mult aceste impresii care ma feresc de surprize neplacute!
Pentru "Dragos" : Nu trebuie sa stie clientul sa foloseasca A.C.-ul ! Datoria receptionerului sau a proprietarului este sa ofere toate informatiile privind functionarea aparatelor din dotarea camerei ! Temperatura din camere trebuie sa fie verificata de catre conducerea hotelului sau a pensiunii in cauza si nu trebuie sa vina turistul sa atentioneze despre acest aspect . Din cele relatate aici trag concluzia ca "afara este vopsit gardul si inauntru . . . !
@teo63 > si tu ai dreptate; dar ce te faci cu un client care NU e obisnuit de niciun fel cu AC, telecomenzi si altele de acest fel? Plus ca ar fi absurd sa intre cineva din personalul unitatii de cazare prin camere sa vada ce temperaturi sunt, in timpul cat turistul este in camera...
Corect ar fi sa se asigure ca in momentul predarii camerei catre client, totul este in regula. Si (cum spuneai) clientul are la indemana toate informatiile necesare pentru a sti sa utilizeze tot ceea ce are in camera.
Din cate inteleg esti proprietar sau administrator la "Pensiunea Ewelin"! Turistul are dreptul sa cunoasca de la inceput conditiile de cazare iar pretul sa reflecte aceste conditii. Daca nu puteti sa asigurati conditii optime in extrasezon nu mai inchiriati camere in acea perioada. Nu cred ca este absurd sa vina cineva la usa sa te intrebe daca totul este bine si te simti bine in locatia respectiva ! Trebuie sa fie verificate toate unitatile de cazare din zona pentru o mai buna clasificare si evitarea situatiilor neplacute .
@theo63 > nu stiu de unde ai inteles chestia asta; dar NU, nu sunt nici proprietar, nici administrator, nici la Ewelin, nici la vreo alta unitate turistica. (f. y. i. sunt un amarat de inginer) Si afirmatia asta ti-o pot confirma cativa utilizatori ai acestui sait care ma cunosc personal.
Dar mai repet odata, incercand sa si explic: mi se pare absurd sa vina cineva din personalul hotelului sa verifice cum e in camera, daca la momentul respectiv sunt si eu inauntru (poate vreau sa dorm sau am alte activitati ce nu suporta amanare si nu intotdeauna exista placuta din aia cu "Do not disturb, please! " la indemana)... Daca doresc sa ma intrebe cum ma simt, pot face asta la restaurant sau la receptie, cand (si daca) trec pe acolo.
Evident, asta nu exclude DATORIA lor de a-mi asigura tot ceea ce eu am nevoie ca sa ma simt bine, inainte sa imi dea cheia camerei.
Sper ca acum m-am facut inteles.
O. K. ! Sunt de acord cu tine! Trebuie sa avem toate informatiile atunci cand rezervam camere in orice zona a tarii.
@ciobi2309: Sant proprietarul pensiunii Ewelin si doresc sa mentionez ca acest comentariu este foarte rautacios si nu are nici o legatura cu unitatea noastra, probabil concurenta neloiala si invidia isi spun cuvantul din partea altor unitati de cazare, multumesc.
NB ewelin* este (sau a fost) reprezentant al unității
@ewelin: Chiar am fost dezamagita. Sunt o persoana care spune chiar "pe bune" unde se simte bine si unde nu pentru ca nici mie nu mi-ar place sa ma minta cineva in legatura cu lucrurile astea.
In camera in care am stat chiar asa a fost. Eu am fosta nemultumita. Asta este. Poate altii au fost multumiti.
Nu este un comentariu rautacios. Asta am simtit. Asta mi s-a intamplat asta am scris.
@ciobi2309: Am vazut ca toate comentariile dvs sant negative pe la toate unitatile de cazare si nu inteleg motivul care va determina sa faceti acest lucru... ma intreb de ce oare e singurul comentariu negativ din toate cele 20-30 de site-uri de informatii cazare, turism din tara???
NB ewelin* este (sau a fost) reprezentant al unității
@ewelin: Eu spun si ce imi place si ce nu imi place la o unitate de cazare.
La fiecare din review-urile mele la unitatile de cazare respective sunt si puncte slabe si puncte forte. La unele este buna cazarea si nu sunt bune altele. La altele este bine totul si mancare si cazare dar lasa de dorit amabilitatea pesonalului sau a administratorului si din aceasta ultima cauza nu mai revii la unitatea de cazare respectiva.
Asta este. Trebuie sa acceptam si parerile pozitive si cele negative.
Parerea mea este parerea mea si nimeni nu poate sa mi-o schimbe cel putin in ceea ce priveste pensiunea dvs, ca de fapt despre asta este vorba.
Va multumesc si cu asta inchei discutiile despre aceasta pensiune.
@ewelin:
”ma intreb de ce oare e singurul comentariu negativ din toate cele 20-30 de site-uri de informatii cazare, turism din tara???
Aşa cum v-am spus și la telefon, argumentul dvs este superficial. Celelalte "20-30 de saituri de turism din tară" fie au contract cu pensiunile - cu dvs (plătiţi pentru a apărea acolo), caz în care - e şi normal, din moment ce le PLĂTIȚI - aveţi posibilitatea să solicitați ștergerea impresii negative // şi majoritatea adminsitratorilor fac uz de această prerogativă // fie sunt insignificative și oricum nu verifică "impresiile" postate.
AmFostAcolo este ALTFEL.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Mar.2014 8 Martie la pensiune — scris în 02.07.14 de rolandgabriel din CRAIOVA - RECOMANDĂ