ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.08.2012
DE emic
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 13.08.12
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 3 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 4 MIN

Nu recomand!!!

TIPĂREȘTE

Imi pare rau ca trebuie sa spun si eu ca a fost cea mai urata vacanta petrecuta in Delta Dunarii si numai din vina proprietarei si anume:

- eu personal am vorbit cu proprietara pensiunii din clipa in carea am platit avansul;

- am spus ca dorim zece camere si ca avem nevoie de doua frigidere intrucat venim cu carne, mezeluri... in concluzie ne gospodarim singuri in ceea ce priveste mancarea;

- am sunat de doua ori sa ma asigur ca este asa, iar raspunsul dat de dna Mihela (proprietara) a fost ca sa nu ne facem probleme.

Am ajuns la pensiune in data de 26.07.2012 la ora 14 trei familii si am fost cazate (in sensul ca ne-au fost aratate camerele si nu predate). Eu si baiatul meu am ales camerele 3 si 4 de la etajul 1, iar cealalta familie camera 6 (tripla) de la etajul doi. Nu am avut curiozitatea sa vizualizam si restul camerelor de la et. 2.

Problemele de acum incep pentru ca au venit si ceilalti. si au trecut la ocuparea camerelor. Cei care au ramas cu camera 8 - in afara faptului ca nu are balcon, este mult mai mica decat celelalte are o canapea pentru o persoana. Mi se parea normal sa ni se spuna de la inceput acest aspect. Familia care trebuia sa stea in camera 8 a refuzat si normal ca au urmat o serie de comentarii. Dna Mihaela era la Galati, asa ca mama dansei a sunat-o si imediat li s-a dat o alta camera care era rezevata cu incepere de vineri 27.07.2012 bineinteles de o familie - nu din grupul nostru.

Cum a ajuns dna Mihaela a inceput instructajul (tonul face muzica): nu avem voie sa parcam in fata pensiunii ca vecinii ne lovesc masinile, nu avem voie sa spalam vasele in bucatarie ci la cismeaua din curte, nu lasati poarta nici macar intredeschisa ca se uita vecinii etc.

Obositi dupa drum tot grupul s-a culcat pe la ora 23.

Vineri dimineata toti ne-am trezit la ora 7.30 am servit micul dejun si cand sa plecam la salupa (aveam programare la ora 9), dna Mihaela s-a postat langa noi ca trebuie sa platim restul de bani intrucat merge sa achite la administratia financiara ca este posibil control si sa nu fim gasiti in neregula. Nu a inteles nimeni ce vrea sa spuna, dar pentru a evita o eventuala discutie am achitat si am plecat la Sf. Gheorghe. Am revenit la pensiune la ora 18, iar dna Mihela era cu un grup de prieteni - a trebuit sa asteptam la gratar pana au terminat ei adica pe la ora 21 - cu care a petrecut pana dimineata cand au plecat direct la peste. TOATA noaptea a vorbit atat de tare incat nu a dormit nimeni. Pe la cinci dimineata familia de la camera 2 a iesit pe balcon si i-a facut observatie patroanei sa nu mai faca atata galagie.

Sambata tot pe la ora noua am plecat la o alta plimbare pe canale si am revenit seara. Acum tot grupul era nervos de ceea ce se intamplase noaptea precedenta si au facut comentarii. Daca s-a dat muzica mai tare imediat a sarit dna Mihaela ca nu este voie si asa a ajuns la concluzia ca au fost beti baietii. Minte cu nerusinare. Am uitat sa spun ca televizorul a functionat doar in patru camere, in celelalte nu era platita cartela si abia in ultima seara am avut televizor. Sa nu mai spun ca nu a fost facuta curatenie nici macar in foisorul in care am stat (macar cu matura), pisicile se urcau pe mese, iar baietii care au stat la peste au fost obligati ca dupa ce au curatat pestele sa duca resturile pe strada unde a dictat dansa.

Cele doua frigidere care ni s-au promis a fost doar unul singur care nu ingheta si cu aceata ocazie ni s-au dat doua sertare in una din combinele frigorifice pe care le detineau. Pentru ca am pus bauturi si sucuri in combina lor am fost acuzati ca le-am mancat un tort. Am discutat cu dna Mihaela ca noi nu facem asa ceva si cautand mai bine a gasit "tortul" care era de fapt o cutie cu inghetata. Normal era sa isi ceara scuze si tot dansa avea un ton de parca ar fi vrut sa ne puna la zid. Puteam si noi sa o acuzam ca era beata cand a cautat "tortul", dar ne-am abtinut. La plecare plini de nervi partoana mi-a cerut sa predau camerele care la venire nu mi-au fost predate. Din bun simt si pentru ca nu am vrut ca ceilalti sa ii faca reclamatie si scandal am mers cu dansa sa predau ceea ce nu am primit. A constatat ca la camerele care au o singura baie lipseste feonul. Inca o acuzatie grava. Am spus ca persoanele care au stat acolo chiar m-au intrebat de ce ei nu au feon. Patroana nu m-a crezut si a continuat sa acuze de furt, numai ca auzind mama dansei a spus ca feonul lipseste de cateva saptamani cand au stat acolo niste chinezi.

Pacat de banii investiti pentru ca dupa un asemenea tratament din partea patroanei nu mai revine nimeni.

Va rog sa trageti concluzii si sa spuneti cat de primitori si cat de corecti sunt cei de la Delta Rustic.

--

N.B.: Citeste si Dreptul la replica incarcat de proprietari cu referire la acest articol click aici


[fb]
---
Trimis de emic in 13.08.12 11:08:49
Validat / Publicat: 13.08.12 13:07:43
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAHMUDIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2417 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (emic); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster0
[13.08.12 12:59:09]
»

Dat fiind faptul ca este o "continuare" a impresiilor publicate aici (cu note) acest articol se publica fara notele acordate; totodata, am corectat data sejurului ca sa corespunda cu celelalte 2 articole deja publicate (autoarea setase gresit, sau a neglijat sa modifice setarea implicita, ianuarie 2012).

adryana
[13.08.12 14:24:23]
»

emic, ma intreb oare exista pe lumea asta un patron de pensiune care sa spuna de la inceput: ,,nu va cazati la camera x in pensiunea mea, ca nu are balcon (sau baie)?! e ca si la piata cand mergi si vrei sa cumperi ceva de acolo si intrebi-este proaspat? - e normal ca celalalt va raspunde ca da, este proaspat, doar nu va spune nu, nu cumpara, ca nu este proaspat (si de multe ori nu este asa, asta o stim si mai stim ca fiecare trebuie sa isi dea seama daca acel produs e proaspat sau nu).

Imi pare rau de intamplarile nefericite ale sejurului vostru (faza cu gratarul a fost chiar urata).

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adryana
Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Delta Rustic:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.038341999053955 sec
    ecranul dvs: 1 x 1