GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Salutare tuturor!
Tocmai m-am intors dintr-un team building organizat de catre compania la care lucrez si am hotarat sa prezint cele intamplate la unitatea de cazare pe care am ales-o, unitate de cazare recomandata de catre partenerii nostrii din cadrul programului ce l-am desfasurat. As dori sa prezint mai jos cateva aspecte care fac ca un business care se parea ca a pornit promitator, e pe cale sa se transforme intr-o mare, mare dezamagire pentru clienti si asta datorita lipsei unui management eficient precum si a delasarii angajatilor.
Am fost un grup de 20 de persoane, 23 impreuna cu trainerii. O parte dintre noi (13 persoane) am ajuns cu o seara inainte, urmand sa fim cazati pentru o noapte, programul de team building desfasurandu-se a doua zi.
Primul impact negativ l-am avut la receptie unde am asteptat intreg grupul aproximativ 7-8 minute pana cineva a binevoit sa vada de noi si sa demareze procedurile de cazare! Camerele pensiunii isi respecta blazonul de 4 stele, acestea fiind din pacate singurul aspect pozitiv. Nu am sa intru in detalii, paturi confortabile, baia dotata cu tot ce trebuie, curatenie! Atentie, camerele sunt fara balcon!
In seara in care am ajuns ne-am instalat la restaurant dorind sa ne simtim bine, si avand programat un meniu prestabilit in momentul in care s-a confirmat rezervarea. De aici incepe practic bataia de joc la adresa clientilor pensiunii! Ospatarul era un baiat de approx. 20 ani cu sepcuta in cap si imbrcat sport/casual care ne-a servit intreaga seara cu stangacie, fiind necesar in repetate randuri sa i se reaminteasca ceea ce trebuia sa aduca fiindca permanent uita cate ceva! Daca seara a decurs fara alte incidente remarcabile a fost doar datorita faptului ca ne-am simtit bine impreuna, toti colegii, si am evitat sa ne focalizam pe alte neajunsuri. Mancarea a fost buna in aceasta prima seara, nimic de reprosat insa atitudinea si “profesionalismul” ospatarului nu puteau fi trecute cu vederea. Seara s-a incheiat la un pahar de vorba, mergand toti la culcare si sperand sa avem o a doua zi in care stangaciile sa fie remediate!
Stupoare insa, deoarece am experimentat pe propria piele zicala “intotdeauna se poate si mai rau”. Micul dejun conform indicatiilor de la receptie era stabilit sa se desfasoare in intervalul 07.00-10.00. Majoritatea dintre noi am coborat in jurul orei 08.00 pentru a-l servi, insa ce am descoperit in restaurant au fost mesele care inca nu erau debarasate de la cina noastra din seara precedenta! Am intrebat cand vom primi totusi micul dejun, primind permanent asigurarea ca in cateva minute totul va fi gata! Au trecut minutele, si ne-am trezit in jurul orei 09.30 cu un platou pe care exista omleta si unul pe care erau asezate alandala niste felii de rosii si bucati de castravete! ATAT! Acesta a fost meniul de mic dejun propus de o unitate de 4 stele! Observand rumoarea, unul dintre traineri a intrat in bucatarie reusind remarcabila si apreciata performanta sa mai aduca inca un platou pe care erau niste felii de salam si niste bucati de branza! La un moment dat, intr-o tresarire la realitate, ospatarul, ati ghicit: cel cu sepcuta, mai aduce spre completare pe o farfurie niste branza, dar ce face? ..... ce face? ..... pune mana si ia branza de pe farfurie si o aseaza pe platou in vazul tuturor. Nu ne venea sa credem ce am vazut ochilor!!! Vreau sa fac o remarca: in pensiune mai erau cazati oameni care erau in sala de mic dejun impreuna cu noi!
Intre timp unii colegi au servit cafea afara pe terasa! Cand una dintre colege era pe terminate cu cafeaua, vine o observatie crunta din partea unui alt membru din grup: pe partea opusa, cescuta de cafea avea urme de ruj de la persoana care servise din ea anterior! De-a dreptul gretos!!!
In timp ce ceilalti membrii ai grupului terminau tentativa de mic dejun, pentru a mai castiga timp, trainerii au plecat sa aranjeze materialele in sala in care urma sa ne desfasuram activitatea. Aici au dat peste femeia de servici care amabila i-a intrebat daca poate sa-i ajute cu ceva! Ei cu subainteles, i-au transmis ca ar fi nevoie de o matura deoarece suprafata din sala cerea cu insistent acest lucru! In 2 minute, femeia de serviciu vine mandra cu o matura si i-o da direct unuia dintre trainer (o doamna) spunandu-I cu nonsalanta ca indata ii va aduc si un faras! Evident acestia au ramas fara cuvinte!
Si ca finalul sa fie unul in ton cu toate cele intamplate pana atunci, masa de pranz cu program de servire incepand de la 13.30 s-a servit incepand cu orele 14.00, finalizandu-se cu desertul (clatite cu dulceata) in jurul orelor 16.00.
Demonstratia clara a managementului deficitar impreuna cu lipsa de respect, as indrazni sa spun, la adresa clientilor, a fost facuta de insusi patronul acestei locatii care nu a vazut absolut nici o problema in toate cele intamplate, si care mai mult decat atat a fost surprins ca noi ca am efectuat o activitate de team building in locatia dumnealui, spunand ca nu stia despre acest lucru, in conditiile in care colega mea responsabila cu organizarea evenimentului tocmai imi citea titlul emailului prin care s-au purtat discutiile referitoare la ofertare: “OFERTA TEAM BUILDING: SC..... SRL”.
Asadar va las pe dumneavoastra, pe fiecare, sa trageti concluziile! Noi le-am tras deja: Lipsa totala de preocupare, bataie de joc la adresa clientilor si atitudine aroganta, toate acestea ducand evident la nerecomandarea pe viitor a locatiei de catre compania cu care noi am organizat team building-ul.
Orice prestator de servici sau productor de bunuri ar trebui sa stie faptul ca, conform unor studii realizate in urma sondarii satisfactiei clientilor, un client multumit isi povesteste experienta cel putin altor 3 persoane, pe cand un client nemultumit isi povesteste experienta cel putin altor 7 persoane! Iar acum in era facebook-ului, ma tem de faptul ca acele 7 persoane sunt de fapt mult mai multe! Iar noi am fost un grup de 23 de persoane! Asadar socotiti! As fi bucuros ca acest mesaj sa fie citit printre altii de cat mai multi proprietari de unitati cazare/alimentatie publica si nu numai!
Va doresc vacante placute tuturor si atentie unde alegeti sa vi le petreceti!
Trimis de gabim2002 in 24.06.17 22:21:12
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gabim2002); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.83716700 N, 21.23121900 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@gabim2002: Da, e o experiență de... ”fără cuvinte”,
că, dacă le-aș spune, ar fi urâte! Păcat!
Te-am ruga să (re)verifici coordonatele GPS ale acestei destinaţii pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)
@webmaster26: Da, coordonatele sunt corecte!
Este un articol exagerat si focusat cu lux de amanunte doar pe aspectele negative, cele pozitive desi mentionate (camere de 4 stele, mancarea buna) nu par a conta!!!
Cunosc foarte bine ce s-a intamplat cap coada, au venit la un team building fara a transmite un program, in seara sosirii a fost o furtuna care a lasat in bezna jumatate din jud Timis, noi am functionat pe generator iar faptul ca au stat pana spre dimineata " la un pahar de vorba ", baiatul " cu sepcuta " servindu-i desi se depasise cu mult ora de inchidere a restaurantului, a dus la o brambureala de dimineata, lucru nedorit, nu asa de grav incat sa fie o dezamagire crunta si un asa articol.
"Atentie camerele sunt fara balcon" arata clar ca nici macar nu ai incercat sa iesiti... pe balcon, poate atunci ati fi vazut ca exista balcon la camere!!!
Sa nu mai vorbesc de halul in care ati lasat sala de conferinta dupa " team building " sau camerele...
Mai sunt multe de pus la punct dar nici chiar asa o defaimare nejustificata
NB FLM este (sau a fost) reprezentant al unității
@FLM: Stimate domn/doamna, As dori sa "linistesc" utilizatorii acestui respectabil site al carui membru activ sunt de cativa ani, prin a spune ca nu este nimic exagerat in ceea ce am prezentat. Probabil ca unitatea atat poate din punct de vedere al organizarii unui team-building. Referitor la camerele cu balcon, imi cer scuze daca acestea exista si eu nu le-am vazut. A mea sigur nu avea. In rest, nu ar mai fi prea multe de comentat, articolul referindu-se evident la cele intamplate in cele 24 de ore in care am stat noi acolo (de Vineri dupa masa pana Sambata dupa masa), evenimente care s-au derulat intocmai ce cele prezentate. Referitor la "halul" in care au ramas sala de conferinte (unde am participat personal la strangererea celor ramase care au fost nu altceva decat elemente de papetarie) si camerele, probabil este un obicei la d-voastra in unitate ca, clientii sa efectueze serviciile de curatenie atat inainte (vezi exemplul cu femeia de serviciu din review) cat si dupa. Referitor la camere, unde au dormit (nu petrecut) o noapte, aproximativ jumatate din participantii la eveniment, ceilalti ajungand la locatie a doua zi dimineata, probabil ca si faptul ca un pat a ramas nefacut, chiar dc urma sa i se schimbe lenjeria (cel putin teoretic) v-a deranjat. Dc aceste doua aspcte au fost constatate de catre femeia de serviciu mentionata in review, nici o mirare!
In legatura cu vijelia din seara in care am ajuns, asa este a fost o furtuna serioasa, insa faptul ca o unitate de 4 stele, are pe post de osptar o persoana cu astfel de tinuta (sport si cu sapca pe cap), spune multe. De altfel in prima seara nici nu am comentat nimic referitor la faptul ca am inceput ciorba la orele 20.00 si am primit clatitele pe la 00.00.
In rest, dupa cum ati specificat, sunt multe de pus la punct, si ar fi bine sa va concentrati inspre acolo, pentru a va putea atrage si mentine eventual clientii fideli, si nu sa intrati in polemici ieftine, deoarece aspectele traite in cea de a doua zi ar fi facut obiectul celor de la OPC, hotararea generala a colegilor, in final, fiind aceea de a nu merge pana acolo, tocmai pentru ca am fost cu extrem de mult bun simt!
Nici nu am intentionat sa intru in polemici ieftine, am vrut doar sa fie o informare corecta si nu doar o frustrare a dumneavoastra.
Iar chestia cu OPCul este in acelas ton, nu ati venit ca persoane fizice ci ati avut un contract, te rog sa citesti acolo daca era vreun program si abia dupa ar fi trebuit sa te apuci sa scri romane si sa dai recomandari negative...
In rest numai de bine
NB FLM este (sau a fost) reprezentant al unității
@FLM: Stimate domn/doamna, modul in care doriti sa va sustineti punctul de vedre/dreptul la replica este penibil! Eu v-am scris respectuos, nu la per tu, precum d-voastra. Cred ca inteleg acum mult mai bine toti cei care citesc aceste comentarii cu cine au de a face in aceasta locatie, si faptul ca, astfel de gazde nu sunt focalizate deloc spre a oferi satisfactie clientilor ci mai degraba de a incerca sa polemizeze, gasind scuze ieftine si dand vina pe clientii lor. Nu in acest mod de face turism, stimate domn/doamna. Vorbiti de informare corecta, insa nu faceti referire deloc la cele intamplate in cea de a doua zi! Daca cele intamplate, reprezinta o frustrare a mea, atunci va recomand sa va reprofilati si sa nu mai continuati in turism fiindca nu ati inteles nimic din ceea ce trebuia sa intelegeti. O posibila reclamatie la OPC este un drept al consumatorului de servicii si produse daca nu stiati, un drept castigat in 1989 in urma unor evenimente ce au inceput chiar langa d-voastra, in Timisoara. Faptul ca nu am venit ca "persoane fizice" asa cum spuneti d-voastra, nu inseamna absolut nimic, calitatea serviciilor oferite trebuind sa fie aceeasi! Ma opresc, fiindca am impresia ca imi irosesc timpul degeaba!
Va doresc si eu numai bine si cati mai multi clienti multumiti, fara nici o ironie!
Nu consider ca am jignit pe nimeni si nici nu cred ca am fost penibil. Sa atentionezi ca hotelul nu are balcoane cand el are, cum este? Dreptul la reclamatii era si inainte de 89, se pare ca doar atat ati inteles ca aveti, doar drepturi. Si nu v-a luat nimeni la per tu, mare om, mare caracter...
NB FLM este (sau a fost) reprezentant al unității
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- May.2016 La 4 * (stele) la tara — scris în 25.05.16 de mugur007 din BUCURESTI - RECOMANDĂ