30-40 ani

ÎNSCRIS/Ă ÎN: 07.04.10 VIZUALIZĂRI: 5946

Activitate pe AFA

1. Impresii publicate // 53 total

Notă: Mai jos sunt afișate doar cele mai recente 20 din total 53 impresii -- pentru a le consulta pe TOATE, click aici:

SBIn vizita la salina

SCRIS ÎN: 10.10.16 12:34
RUBRICA: Descoperă Slănic Prahova
SATISFACȚIE: 100.00%
Sep-2016Motto - compunerea lui Gigel "In vizita la salina" era cea mai scurta: "Salina era inchisa". Dupa ce ramasesem blocati in lift la salina Turda, mi-am jurat in barba ca nu ma mai prindeti pe la vreo salina in viata mea, dar se pare ca am jurat stramb... Era o zi frumoasa de duminica, septembrie [...] + 3 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

Tenis - incercand sa castig meciul castig sanatate

SCRIS ÎN: 10.10.16 11:50
SATISFACȚIE: 100.00%
Nu am reusit sa-l bat pe Mihaita decat un set, desi jucam de mai bine de un an. In rest castiga meci dupa meci. Din cand in cand mai aduce cate un prieten sa-l bat si eu, asa ca si consolare. De fiecare data cand ajungeam pe teren cautam racheta Wilson BLX Blade, care imi dadea incredere ca o sa [...] + 8 poze citește

Stiu ce-ai 'alergat' asta vara... stai sa vezi :)

SCRIS ÎN: 10.10.16 10:56
SATISFACȚIE: 100.00%
Dupa ce am alergat la B2run si credeam ca o medalie e suficient pentru palmares, iata ca primesc o noua provocare, sa alerg la VeteRUN, cursa veteranilor... e si gratuita, deci nu ma costa nimic. A urmat o luna de antrenamente... ca e cursa de 6 km, l-am luat si pe Mihaita la alergare. Si pe fiul [...] + 11 poze citește

SBMinighid de supravietuire la Therme

SCRIS ÎN: 10.08.16 15:35
SATISFACȚIE: [fara note]
Aug-20161. Documenteaza-te inainte de a ajunge la Therme. Vei evita sa pierzi timp la case cu explicatii. 2. Daca nu ai mai fost la Therme evita sa ajungi in perioada vacantelor, sarbatorilor 3. Daca totusi ai ajuns aici, retine ca e mai liber pe seara si in cursul saptamanii 4. Daca e coada afara - e [...] citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBDuni - cum a fost la vilute

SCRIS ÎN: 10.08.16 11:15
RUBRICA: DRR Holiday Village Resort
SATISFACȚIE: 99.00%
Jul-2016Ne-am trezit la 5. La 6 era intalnirea cu gasca, la 7 trebuia sa fim la vama la Giurgiu. Am plecat cu 5 min intarziere, dar am ajuns la 6 fix. Dar unul nu avea gaz, altul nu avea motorina, unul nu luase copilul, asa ca in prima faza a fost putin haos pana ne-am aliniat in zbor spre vama, ca cocorii [...] + 27 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBLa coada la telecabina mai ceva ca la Moaste

SCRIS ÎN: 09.08.16 15:45
RUBRICA: Vacanța în Bușteni
SATISFACȚIE: 100.00%
Jul-2016Ceasul a sunat la 5 fix. Am plecat din Bucuresti la 5.35, cu 5 min intarziere si am ajuns in Poiana Tapului la 7.28, cu 2 min mai devreme decat era programat sa ajungem. Si totusi prietenii nostri se trezisera cu nopatea-n cap si se pregateau sa plece fara noi la telecabina. Am lasat masina in [...] + 9 poze citește

SBAnother Day in Paradise

SCRIS ÎN: 23.06.16 12:51
RUBRICA: Pensiunea Pasul Căprioarei
SATISFACȚIE: 97.00%
Jun-201622mai 2016. Ora 21. Eram in parc. Stateam pe banca. Soarele ne batea in cap. Cum inca mai aveam toate tiglele pe casa de la sarbatorile de Paste, hai sa organizam si noi o iesire de Rusalii. Sunat, vorbit, rezervat, stabilit detalii cazare, perioada, avans- la ora 21 am sunat la d-l M. J. de la [...] + 37 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBB2RUN- This is 40 (forty)

SCRIS ÎN: 07.06.16 15:50
SATISFACȚIE: 100.00%
40 este varsta la care barbatii o iau pe aratura. Ii apuca criza. Nu criza economica, ci criza de 40 ani. Pe mine la 40 m-a apucat alergarea- si tenisul. Dupa ce am jucat tenis (de weekend- sau de luna?) si am alergat sporadic cam la o saptamana- doua cu o mica intrerupere in lunile de iarna, [...] + 15 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBCredeam ca alergi dupa fericire si cand colo tu alergi dupa... muzica!

SCRIS ÎN: 02.06.16 14:20
SATISFACȚIE: 100.00%
Nu am mai alergat de cateva luni, tot gasind motive, ba ca e prea cald, ba ca e prea frig, ba ca ploua, ba ca e prea intuneric, ba ca mie-e somn, ba ca sunt obosit si uite asa lista ar putea continua... cu excetia la 2 curse la munte, 2 zile la rand aprox 2km dintre care unul la deal si unul la [...] + 6 poze citește

SBCastelul Corvinilor - frumos si scump in acelasi timp

SCRIS ÎN: 25.05.16 13:13
RUBRICA: Castelul Corvinilor
SATISFACȚIE: 100.00%
May-2016Acesta este ultimul obiectiv vizitat luna asta Am avut o vointa extraordinara sa ajung aici dupa ce aplicatia waze se bloca din cand in cand ca nu gaseste traseul. Mai tarziu am inteles de ce. Mai aveam 8km sa ajung in Deva si deodata traficul s-a gatuit complet. Se taiau niste arbori si se [...] + 22 poze citește

La 4 * (stele) la tara

SCRIS ÎN: 25.05.16 10:54
RUBRICA: Pensiunea Anette [Covaci]
SATISFACȚIE: 95.00%
May-2016Satul Covaci, La 15 km de Timisoara, Nici nu am auzit de el pana acum, dar sa mai fie si un hotel de 4 stele aici? De cum am parasit centura Timisoarei si am virat la dreapta unde imi arata ca este Covaci am patruns pe un drum de tara, relativ bunicel, fara petice... nu am mers mult si am dat [...] + 14 poze citește

SBAqualand Deva si atat

SCRIS ÎN: 25.05.16 09:27
RUBRICA: Aqualand Deva [Aquapark]
SATISFACȚIE: 83.33%
May-2016Si cum am coborat de la cetatea Deva, pana sa mai apuc eu sa pregatesc bagajul a inceput o torentiala de vara. Am mutat masina 200m mai incolo, in parcare la Aqualand, dar nu mai puteam sa cobor ca ma uda pana la piele. Din fericire, iata-ma in 15 minute in plin soare si cu rucsacul facut, gata sa [...] + 2 poze citește

SBCetatea Deva - cu capul in nori

SCRIS ÎN: 25.05.16 08:36
RUBRICA: Cetatea Deva
SATISFACȚIE: 100.00%
May-2016Dupa 400 de km de mers de la Bucuresti la Deva, aplicatia waze mi-a spus ca "Ati ajuns la destinatie!". Si cum coordonatele GPS erau fixate bine, chiar la baza dealului, am facut circa 10 secunde pana sa ajung la "funicular" sau "telecabina" sau cutie pe roti pusa pe sine intr-o rana, ce te duce [...] + 37 poze citește

SBRelaxare la bazin hotel Parc 2

SCRIS ÎN: 24.05.16 13:03
RUBRICA: Descoperă Buziașul
SATISFACȚIE: 100.00%
May-2016Buna ziua, - Doriti si sauna? - Da - Doriti si muzica la piscina? - Va rog! Si am primit cheia de la vestiar. Si permisunea de a ma delecta in piscina de 15 pe 50 m + jacuzzi cu diverse programe de bolboroace. In jacuzzi nu intra decat 4 persoane, dar cum eram singur a trebuit sa suplinesc [...] + 11 poze citește

SBSpectaculos, minunat si extraordinar

SCRIS ÎN: 24.05.16 10:52
RUBRICA: Cascada Bigăr [Cheile Nerei]
SATISFACȚIE: 100.00%
May-2016Pentru cei care au drum prin judetul Caras-Severin (Parcul national Cheile Nerei situat in zona de SV a Romaniei) exista un obiectiv turistic spectaculos si anume Cascada Bigar. In anul 2013 a fost desemnata cea mai frumoasa cadere de apa din lume de The World Geography. Pentru cei ce se [...] + 17 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBSarbatori fericite alaturi de prieteni

SCRIS ÎN: 23.05.16 16:04
RUBRICA: Pensiunea Floare de Colț
SATISFACȚIE: 96.25%
Apr-2016Nu stiu cum altii sunt, dar eu, cand ma gandesc la sarbatorile de Paste, parca imi salta si acum inima de bucurie! A fost incununarea perfecta a misiunii de a caza, hrani si distra un grup format din 22 de persoane. Sa incepem cu inceputul: Ne hotararam noi sa facem sarbatorile de Paste [...] + 23 poze citește

SBTherme Bucuresti - ELYSIUM

SCRIS ÎN: 04.03.16 15:39
SATISFACȚIE: 92.50%
Feb-2016Am decis sa-mi iau o seara libera si sa-mi plimb pustoaica de nevasta in varsta de 30 si... de ani la nou deschisul parc acvatic Therme. Fiul meu ne-a dat "liber" si am plecat in permisie :). Am ajuns in 30 minute, erau deschise pentru intrare 3 case. 3 grupuri nehotarate de cate 5-6 persoane [...] + 7 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBUn martisor cat o mie de cuvinte

SCRIS ÎN: 01.03.16 14:04
RUBRICA: Filozofări de suflet (mai puţin turistice)
SATISFACȚIE: [fara note]
Era o zi frumoasa de primavara (1 martie) si m-am dus un magazin sa cumpar martisoare. Am gasit niste felicitari superbe cu flori de primavara. Era primul an in care am ales sa dau fetelor felicitari in plic. Cand am ajuns la casa, domisoara mi-a spus cu o usoara invidie in glas: Oooo, da aveti [...] + 1 poze citește

SBTherme Bucuresti - partea a treia

SCRIS ÎN: 30.01.16 19:37
SATISFACȚIE: [fara note]
Jan-2016Pentru cei care se asteapta sa povestesc ceva de la Therme Elysium, dezamagirea va fi la fel de mare ca si a mea ca nu am putut sa ajung acolo. Sedinta de la scoala s-a prelungit si planurile mele s-au decalat. Am plecat cu o intarziere de o juma de ora si am ajuns la 20.40 si am bifat ceasurile. [...] + 14 poze citește

ZBTherme Bucuresti (partea a doua) - The Palm

SCRIS ÎN: 17.01.16 15:06
SATISFACȚIE: [fara note]
Jan-2016Ce naiba sa faci in casa daca se anunta ca vine cod galben de viscol in Bucuresti si nu ai bifat la Therme-Bucuresti zona The Palm? Probabil ca majoritatea oamenilor normali ar da o fuga la supermarket sa faca niste proviziii de carnati si sunca, cozonaci, paine si bautura + 2-3 bucati de lopeti [...] + 5 poze citește
  • ZB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi ZUPERBONUS

NOTĂ: Afișate cele mai recente 20 din total 53 revs încărcate de mugur007 -» vezi toate impresiile sale aici:

2. Ecouri scrise // 171 total

10.10.16 19:27@Dana. S: Ai dreptate, deci e vorba de salina Unirea (Slanic Prahova). Cred ca nu am zis nimic de nune ca de cate ori am zis ceva de salina imi venea in cap numai salina Turda... am mai citit o data articolul de frica sa nu fi zis ceva aiurea... da, la Turda am ramas in lift... e corect. Salina [...]
LA REVIEW In vizita la salina - scris de mugur007 în rubrica Descoperă Slănic Prahova
10.10.16 15:41@Zoazore: ba da, in poza de grup, eu in dreapta si Mihaita in stanga. Cred ca suntem destul de mazgaliti!
LA REVIEW Stiu ce-ai 'alergat' asta vara... stai sa vezi :) - scris de mugur007 în rubrica Sugestii pentru timp liber în București și împrejurimi
10.08.16 20:45multumesc... mai cititii din ce am scris eu... viata e frumoasa... si merita... sa mai si radem... haz de necaz...
LA REVIEW Minighid de supravietuire la Therme - scris de mugur007 în rubrica Therme Bucureşti - aquapark & welness [Baloteşti]
10.08.16 14:44Buna tuturor, imi pare rau ca nu ati avut o experienta placuta la Therme dar, pretul suplimentar pe care l-ati platit a fost pentru consumatia dvs + diferenta pe care ati platit-o (la intrare ati achizitionat un pachet special 2adulti+2 copii- care implica o reducere - daca cititi in zona de [...]
LA REVIEW Sub asteptari - scris de Anca.Monica în rubrica Therme Bucureşti - aquapark & welness [Baloteşti]
10.08.16 13:58dureaza ceva pana le transfer dar le incarc la orice review... o fotografie face cat 1000 de cuvinte... vorba cantecului...
LA REVIEW Duni - cum a fost la vilute - scris de mugur007 în rubrica DRR Holiday Village Resort
10.08.16 13:54Multumesc, vin si pozele acum...
10.08.16 11:18@admin acum imi dau seama ca trebuia mutat la zona Holiday Village. Va rog sa il mutati dvs.
09.08.16 22:08Am urcat si pe Jepii mici... pe la 18 si pe la 22 ani... si asta era o varianta. Sa urcam din nou... dar trebuia sa ne trezim mai de dimineata (doar baietii). Oricum mai era o varianta... sa mergem cu masinile la cealalta telecabina care urca la Babele + traseu si tot nu stateam atata la coada. [...]
LA REVIEW La coada la telecabina mai ceva ca la Moaste - scris de mugur007 în rubrica Vacanța în Bușteni
23.06.16 13:06@webmaster26 - Da, coordonatele sunt corecte. multumesc si eu.
LA REVIEW Another Day in Paradise - scris de mugur007 în rubrica Pensiunea Pasul Căprioarei
09.06.16 14:31@Zoazore - Buna! Premiul a fost o cupa. Nu i-au spus "pentru cel mai slab alergator" au botezat-o altfel; cel mai inteligent alergator sau ceva de genu' nu mai stiu exact
LA REVIEW B2RUN- This is 40 (forty) - scris de mugur007 în rubrica Sugestii pentru timp liber în București și împrejurimi
08.06.16 20:38@Zoazore: nu am inteles intrebarea. Cred ca am vrut sa zic oameni cu scaune la cap....sau cel putin asa am vrut sa scriu...acus am vazut incurcareala...scuze
08.06.16 13:31multumesc tuturor! a existat si un premiu pentru ultimul clasat!
07.06.16 23:07@krisstinna: rosu sunt eu Mihaita albastru si suntem cu oameni scaune la cap -eu am si o noptiera pe care-mi las telefonul sa sune maine la 6. sa alerg ca ma duc la cursa veterun organizata de MAPN -gratis din fericire. Da am 40 si 1/2 ani si am vazut si filmul This is 40 recomand a fi vazut in jur [...]
05.06.16 11:55@mugur007: locul 210. :) Avand in vedere ca am stat sa fac si poze... am aruncat si sticla la cos... in timp ce alergatorii le aruncau pe jos... desi semnezi un regulament sa pastrezi curatenia... pana la urma e mai importanta cursa decat finalul
LA REVIEW Credeam ca alergi dupa fericire si cand colo tu alergi dupa... muzica! - scris de mugur007 în rubrica Sugestii pentru timp liber în București și împrejurimi
04.06.16 17:17@Zoazore - Cursa a durat in jur de 35 min, cred ca mi-am depasit limitele, Kamelia a cantat de mai putine ori decat m-as fi asteptat- astept confirmarea locului ocupat.
04.06.16 16:13Am reusit sa termin cursa. Despre emotii, aventura si provocare... in curand
03.06.16 17:40@webmasterX: multunesc, e perfect!
03.06.16 17:01@krisstinna: buna idee! sa se ataseze melodia va rog!
03.06.16 11:50@Zoazore: M-am documentat: la insulita a fost un debarcader si 2 vaporase pentru plimbari pe lac. Le-au furat paramele si au plutit pe lac ca niste fantome. in cele din urma au fost taiate... si facute fier vechi... ca toate... din tara asta... Lacul a acoperit o mahala cu tot cu cimitir si [...]
03.06.16 11:44@krisstinna: tot aia ascult... imi tine ritmul... dupa ce canta de 14 ori inseamna ca am ajuns la finish!
Afișate 20 ecouri / [171] total ecouri scrise de mugur007 pe AFA. -» vezi toate ecourile sale aici:

3. Solicitări CMR trimise

Nu a trimis (încă) nicio Solicitare CMR.

4. Răspunsuri scrise // 15 total

05.08.16 08:001. Duni. Hotel Marina Beach - vezi impresii 2. Duni. Holiday Village - mai ieftin dar ai cam 1 km de mers pana la mare, dar mai aproape de parc acvatic 3. Obzor - Club Hotel Miramar (vezi impresii) - parcarea a fost gratuita in primavara. Nu stiu daca se plateste vara, dar e foarte bine pazita.
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați BULGARIA
31.07.16 13:36@traian. leuca EddieNuta - traseul este foarte bun si liber. Atentie la pod la Ruse se lucreaza. Am stat 2 ore la dus si 50 min la venire... in rest traseul a fost foarte liber. Vacanta placuta!
06.06.16 14:28Buna ziua, sunt doua terenuri de tenis, cum intrati din soseaua principala pe partea dreapta. Despre costuri- nu stiu.
ÎN RUBRICA HVD Club Hotel Miramar
26.01.16 10:06@moro - scuze, daca s-a construit acum, nu stiam...
ÎN RUBRICA Mini-întâlniri zonale/ocazionale
26.01.16 10:02@moro - nu este nici un aqua park la Duni. Doar piscine si marea.
20.01.16 11:36@anghelada - am fost doar primavara... nu am intrat in apa are plaja proprie si sezlonguri gratis. e ultra all inclusive
ÎN RUBRICA HVD Club Hotel Miramar
20.01.16 10:00@SimonaMSM - daca nu poti alege decat din cele trei te pot ajuta doar dintre kaliakra si GH Varna alege kaliakra. mancarea este foarte buna. daca ai buget suficient alege Duni sau Miramar din Obzor.
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați BULGARIA
08.01.16 13:35@Prafuletz - Predeal, Azuga si schi-map.ro pentru starea partiilor actualizata
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
07.01.16 16:02@Virgil81 - nu verifica nimeni corespondenta sofer-masina. dar atata timp se intra doar cu voucher din cercul de suspecti care iti fura masina ar face parte oaspetii hotelului :)
ÎN RUBRICA DRR Marina Royal Palace Hotel
08.07.15 23:35Buna seara. Iti recomand Vila Jepi Busteni. Fosta casa Ana.
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
02.07.13 09:25Recomand Marina Grand Beach, dar nu e resort, e hotel in Nisipuri. Aveti piscina pt adulti de 1m - 1,40 m si pt copii de 50 cm, umbra...plaja aprope.
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați BULGARIA
16.05.12 14:59Acum 3 ani nu se platea nimic pt parcare. Poate s-a schimbat intre timp.
ÎN RUBRICA DRR Marina Royal Palace Hotel
07.02.12 12:41sI PAZITA, E CHIAR LANGA HOTEL
ÎN RUBRICA Grand Hotel Varna Hotel
07.02.12 12:41E GRATUITA
04.06.10 12:26Am fost de Paste, anul asta, camerele sunt curate, mancarea foarte buna, chiar si pt un copil pretentios, sigur gasesti ceva. Plaja era in renovare atunci, dar am gasit o zona f. frumoasa mergand un pic in stanga daca te uiti spre mare, cam la 500m e un golfulet splendid, sper ca nu e plaja [...]
Afișate 15 răspunsuri

3. Solicitări OFERTE personalizate

Nu a trimis (încă) nicio SOL.OFERTĂ.