GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am ajuns înainte de ora check-in-ului, respectiv la ora 14:00 în loc de ora 15:00. Camera (camerele) nu era pregătită astfel încât am așteptat finalizarea curățeniei în cameră. Nu a durat mai mult de 5-10 minute. Un disconfort suportabil aș zice.
Camera era de fapt un apartament, doar că, spre deosebire de alte hoteluri de 4* la care am avut apartament de data aceasta am primit două camere în care era un pat matrimonial și o canapea extensibilă. În alt hotel am avut două camere despărțite / delimitate și cu paturi confortabile, nu cu extensibile. În sfârșit, ideea este că la acest hotel cele două camere nu erau delimitate, nu este un minus neapărat.
Plusuri:
- camera principală dacă se poate numi așa avea un pat mare, confortabil, matrimonial, cu 4 perne și o plapumă generoasă.
- baia de lângă această cameră era mare generoasă, cu duș separat și vană separată. Practic, două persoane au acces concomitent.
- o baie secundară dotată cu vas toaletă și chiuvetă. N avea duș.
- am avut mic dejun inclus, clienți puțini, bufet suedez, preparate puține: genul aperitive, iaurturi în bol nu ambalate, sucuri sintetice, cafea la aparat.
- liniște multă, am avut vedere spre parcul Regina Maria, nu a deranjat traficul auto în nici un fel.
- parcare mare, generoasă, dotată cu supraveghere video
- liniște, mai ales dacă este camera spre parcul Regina Maria, altfel nu mă pronunț
Minusuri:
- camera secundară avea o canapea extensibilă, cam incomodă, o singură pernă și o plapumă scurtă și mică.
- baia principală deși avea dozator de gel de duș și săpun nu avea aceste consumabile disponibile. Practic dozatoarele erau decorative, aș zice.
- baia secundară mică, fără duș, mirosea a fum de țigară, practic inutilizabilă pentru noi. Nici nu am folosit-o.
- masa nu era aferentă unui hotel de 4*. Sortimente puține, omleta, ouă fierte – se serveau proaspete, dacă solicita clientul și dacă găsea pe cineva căruia să îi solicite. Am văzut o singură dată o persoană care a venit pentru scurt timp și pe care am întrebat-o aceste aspecte, întrucât cele 3 cutii de depozitare erau toate goale și nu înțelegeam ce rol au. A fost un client străin care era revoltat și chiar și-a exprimat dezamăgirea. Erau murături în schimb, dar nu am înțeles cu ce ar fi trebuit să fie folosite din moment ce numai la cerere se făcea ochi, omletă, etc. Cert este că pe fiecare masă era o notificare prin care erau informați clienții hotelului asupra acestui aspect. Important era să te așezi mai întâi la masă, să citești cu atenție și abia apoi să verifici oferta.
- camera nu are balcon, deci priveliștea se poate admira de pe geam, doar.
- acces în cameră cu cartelă magnetică, dacă o lași lângă telefon, se demagnetizează, deci nu mai este funcțională.
Pentru o zi, două - este în regulă, pentru o ședere prelungită rămâne la aprecierea fiecăruia.
Trimis de Ohrana* in 13.01.20 11:02:07
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TIMIȘOARA.
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Ohrana*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.75424860 N, 21.24224430 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut”
— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ necesar unei astfel de selecții.
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)
Felicitari pentru articol si astept cu interes si alte recomandari. Vacante si calatorii frumoase iti doresc.
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2023 NH Hotel Timișoara - un hotel bun, conform așteptărilor — scris în 07.07.23 de elenaadina din GURA HUMORULUI [SV] - RECOMANDĂ
- Mar.2014 Se poate un pic mai bine — scris în 14.04.14 de gvaly din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2012 Recomand — scris în 10.09.12 de vasi oros din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Feb.2012 NH Hotel - OK! — scris în 08.08.13 de nadiaandreea din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2009 Probably the best in Timisoara — scris în 19.11.09 de molko* din BUCURESTI - RECOMANDĂ