ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 16.08.2016

AUTORUL NU ar recomanda

încărcat de pe telefon!

Despre Mera

Am vrut neapărat sa scriu acest review din respect pentru comunitate, intrucat si eu la randul meu am consultat această pagina înainte de a lua o hotărâre unde anume sa îmi petrec concediu împreună cu familia; sotie si o fetiță în vârstă de un an și șapte luni.

Pentru că Turcia anul acesta nu era o opțiune pentru noi, Grecia/Croatia era peste buget (la ce am fi vrut) am ales varianta la îndemână și anume litoralul romanesc.

Am setat niste filtre si am ajuns la Venus, Mera "Sky".

Prea bine cunoscută fiind situația si controversata de altfel, cu probleme alimentare ce s-au semnalat, am făcut o analiză și ne-am asumat riscul de a încerca. Ne-am propus sa fim atenți la fiecare detaliu, gen igiena, produse alese, timp petrecut în soare, protecții solare, combinații de mâncare (gen iaurt, bere si pepene) si altele...

Am rezervat șase nopți, camera standard; Pret 3700+ direct prin intermediul receptie hotel.

Check-in stabilit la ora șaisprezece asa ca mi-am propus să ajung în jurul acestei ore. Am ajuns mai repede, în jur de paisprezece treizeci. Nu am solicitat camera cu vedere la mare pentru că am considerat că asa pot evita gălăgia. Camerele cu vedere spre mare sunt deasupra zonei unde are loc programul artistic în fiecare seară.

Lobby-ul hotelului plăcut, personal receptie regular, nimic deosebit, oamenii isi fac treaba, dar nu ne-au primit cum se întâmplă la hotelurile bune.

În vecinătatea recepției un bancomat BCR.

Lifturile, doua la număr moderne si rapide; noi am stat la etajul nouă.

Camera destul de mică. Am tot văzut că lumea consideră un plus faptul ca se face curățenie în camere si acestea sunt curate... Personal nu am fost impresionat, dar intradevar camera si Baia sunt curate si întreținute (personalul chiar impatura hainele care sunt rămase pe pat sau lasate pe jos - nu stiu daca îmi place sau nu, dar intenția a fost apreciată)

Smart TV Samsung cu pachet Dolce, frigider (nu îl numesc mini-bar pentru că este alimentat doar cu apa - inadmisibil pentru un hotel de patru stele), semnal wi-fi foarte slab, am preferat sa raman pe netul de pe telefon cu hot-spot ptr tablete (nu intleg de ce la mai toate hotelurile românești există problema asta cu wi-fi slab...), cutie ptr valori în dulap, aparat de aer condiționat care funcționa normal - aici însă o problemă de amplasament ptr ca sufla direct spre pat (funcția swing ne-eficienta) si nu am putut sa il folosim cat timp am stat in camera pentru a ferii copilul. Gălăgie dininteriorul hotelului nu a fost, decât câteva voci în așteptarea liftului. De afară în schimb, seara, am stat cu ușa de la balcon închisă pana la sfârșitul programului artistic la ora 23. Lipsesc slapii caracteristici din camera si set de cusut (ata si ace) se obțin la cerere la receptie.

Restaurantul ca si local dispune de locuri în interior si exterior cu locurile spre scenă si piscina. Mesele si scaunele din interior mi au plăcut, cele de afară mai puțin. Niciunde fete de masa, un minus pentru mine. Toate paharele din plastic nu din sticla, un mare minus pentru mine. Nu savurez o bere rece în concediu dintr-un pahar de plastic negru la fel cum o fac dintr-un pahar specific cu picior (transpirat). Sa nu mai zic de brandy sau orice altă băutură... Curios totuși ca la barul "cu plata" era diferit. Asa NU!

Există trei zona de self-service, cu aparate pentru servirea sucurilor Santal (Porto, Vișina si Piersica), vin Murfatlar cred, alb, roșu ai roze, bere draft Timișoreana (cu siguranță lungită...) Si doua aparate de cafea (cafea buna). Un alt minus mare "barul" (de fapt nu e niciun bar e un geam unde stai la rand ca la bilete la stadion) din restaurant, unde poți servi suc din gama Coca Cola (la 2l), si băuturile alcoolice NO Name mai sus mentionate - groaznic!

Zona de self-service mâncare destul de prost gândită, lucru care duce la îngrămădeală si haos.

Mâncarea în sine m-a dezamăgit cel mai mult;

- bucatarie de cantină la propriu

- retete de împinge tava

- cu siguranță ingrediente cele mai ieftine din gama (de exemplu o "macaroana" Barilla bine gătită poate salva gustul unei mese)

- aceleasi feluri de mâncare zilnic - primele două zile a fost acceptabil, în ultimele două însă am consumat doar salate la prânz și fructe la cină)

- s-a întâmplat intr-o sambata sa nu gasim vesela si tacâmuri

- intr-o zi ploioasa restaurantul a fost neîncăpător - inacceptabil!

Piscina arată bine, temperatura buna, apa potrivita si in general nu era aglomerata

Parc pentru copii, dotat decent cu leagane, căsuțe, tobogane...

Accesul spre plajă se face prin parcarea unui hotel vecin.

Plaja destul de curata si îngrijită. Locurile la șezlonguri și accesul au fost scrise si alti colegi asa ca nu am să repet. Nu mi-a plăcut calitatea sistemului de sunet de le plaja (în general se auzea muzica din stațiunea vecina de la standul Europa FM). In schimb mi-a plăcut intrarea în mare, foarte lina si plăcută, fără pietre.

Al doilea lucru care m-a dezamăgit a fost lipsa unui bar pe plaja. Pana la urma venim la mare si vrem sa ne petrecem timpul pe plaja nu în restaurant. La orice alt hotel cu regim all inclusive am fost nu am întâlnit asa ceva.

În ultima seara fetiță a acuzat stări de vomă (menționez ca a fost prima data de când s-a născut) repetate, urmate de stări febrile a doua zi si nas înfundat. Am fost la un pediatru si e vorba de roșu în gat, deci nu am avut probleme cu toxiinfecție alimentara.

Una peste alta cred ca banii cheltuiți nu sunt justificați - pentru serviciile oferite consider că prețul corect era sub 3000 lei si nu am motive sa vreau sa ma întorc aici.

PS: stațiunea Venus este probabil cea mai slabă stațiune românească pe care avut ocazia să o vizitez.

Toate cele bune

Trimis de Viene in 16.08.16 19:57:20
Validat / Publicat: 16.08.16 20:28:22
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS.

VIZUALIZĂRI: 2404 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Viene); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

[16.08.16 20:04:19]

@Viene: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 46&ridAnt=72195

SandraStan
    [22.08.16 18:22:49]

@Viene: cu diagnostic de rosu in gat am plecat si noi de la spitalul din Mangalia dupa al doilea episod de toxiinfectie la Mera. Noi si inca trei familii care ne insoteau, plus (conform raportului DSP Constanta care oricum era ultra coafat si cosmetizat) aproape toti cei care au fost la camera de garda in acea noapte (oficial vreo 5, in realitate am numarat acolo cel putin 20 de copii, plus parintii, plus cei ce s-au tratat in camera). Diagnosticul pus "dupa ureche" la Mangalia a fost contrazis cu analize temeinice in doua clinici din Bucuresti, in a doua ramanand si spitalizati... Cu toxiinfectie alimentara...

VieneAUTOR REVIEW
    [22.08.16 18:49:15]

@SandraStan: tot ce e posibil. Atât eu cât și soția mea a doua zi când am ajuns acasă am început cu dureri abdominale si tranzit intestinal; fără vărsături. În cazul meu au persistat trei zile

Sa le fie de bine celor de la Mera, nouă nu ne-a fost

nightwish
    [26.08.16 11:13:38]

@Viene: Un review obiectiv... Votat!

3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):