ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.07.2021
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 31.07.21
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2021
DURATA: 5 nopți
Familie
2 AD. + 2 COPII -- v: 13 si 16
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
36.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 3 MIN

Vacanță ratată la HVD Viva Club

TIPĂREȘTE

Hotel selectat dupa comentariile clienților și recomandat de [... ].

Drumul e usor de parcurs prin vama Giurgiu.


despre SERVICII

personal indiferent.

La cazare ne-au trimis sa stam afara pana curata camerele


despre CAMERE & COND. CAZARE

Am avut sejur la acest hotel HVD Club Viva in perioada 25-30 iulie 2021.

Am ales acest hotel avand in vedere reputația lanțului hotelier HVD, dar m-am înșelat, cu pret pe masura.

Hotelul nu este de 4* ci de 3* avand in vedere conditiile de cazare.

Plaja privată este la distanță mare de hotel si se parcurge in 10 min. cu autobuzul pus la dispoziție de hotel, care e foarte aglomerat si in care efectiv mori de cald. Un plus e ca se asigura sezlong si umbrela in limita disponibilității.

La plajă se asigura un bar dar produsele sunt prezentate într-o formă care îți taie pofta de mâncare, prezentarea fiind la nivel de cantină socială.

Restaurantul hotelului este partial satisfăcător, cu puține produse, mai exact 3-4 feluri de mancare din care cu greu poti alege. Supe si ciorbe banale făcute din resturile de carne, salate intr-o combinație nefericită, prajiturile sunt ciudate, necomestibile. Farfurii si pahare murdare, iar mesele nu sunt suficient de bine curățate.

Băuturile, absolut toate, sunt de slabă calitate. Sucurile si cafeaua sunt apa de ploaie, ce sa mai vorbesc de alcoolice. Doar apa plata e ok care e Devin.

Noroc cu paharele de unică folosință ca altfel nu mai beam nimic. Desi au aparate pentru dezinfecția mâinilor, mănuși si masti, sunt putini cei care le utilizau, iar personalul nu face observații cu privire la respectarea regulilor. Impresia lăsată este ca sunt dezorganizati, cu personal cu o stare de indiferență, in restaurant fiind un adevarat vacarm in timpul servirii mesei. Restaurantul e foarte aglomerat si se creeaza sistemul "împinge tava".

Programarea la o cină la restaurantul italian sau grill e posibilă doar dacă sunt 7 nopti de cazare.

Camerele sunt mici, cu mobilier mai vechi si cu un miros greoi, cu baie foarte mica, cu balcon cu vedere la park (camerele pe care le-am avut). Bine ca au aer conditionat. Au si minibar in care sunt 2 beri, nu prea bune, si 2 juice de portocale.

Piscina hotelului e ok, dar sezlongurile nu sunt suficiente si se procedează tipic românește, adica cine se trezeste de dimineata prinde loc si il ocupa pentru toata ziua. Am vazut situatii in care puneau prosoape de la ora 1 dimineata ca sa ocupe sezlong.

Majoritatea turiștilor sunt romani.

Desi face parte din lantul hotelier HVD, serviciile sunt la jumătatea celor oferite de HVD Club Bor.

Nu inteleg cum de are un scor asa de mare, pe care nu îl merită, având în vedere conditiile oferite.

Nu recomand hotelul.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Veselă murdară, mese și onoare, mancare de slabă calitate


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

plaja la 10 min. de mers cu autobuzul hotelului. Apa adâncă de la 2m.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Animatorii banali. SPA, saună etc contracost.


[fb]
---
Trimis de vioreland in 31.07.21 09:27:43
Validat / Publicat: 31.07.21 10:01:28
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: HVD CLUB BOR

VIZUALIZĂRI: 2396 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (vioreland); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    12 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [31.07.21 09:51:48]
    »

    @vioreland: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... =104288&hid=881.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.

    webmasterX
    [31.07.21 10:01:18]
    »

    ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [31.07.21 19:59:11]
    »

    @vioreland:

    Hotelul nu este de 4* ci de 3* avand in vedere conditiile de cazare.

    Ce tip de cameră ai avut?

    La configuraţia familiei tale nu cred că te încadrai nici la family, iar apartamentele sunt puţine şi scumpe.

    Plaja privată este la distanță mare de hotel si se parcurge in 10 min. cu autobuzul pus la dispoziție de hotel, care e foarte aglomerat si in care efectiv mori de cald. Un plus e ca se asigura sezlong si umbrela in limita disponibilității.

    Dacă despre mâncare şi băutură nu aveai informaţii, măcar plaja ştiai că este departe, pentru că hotelul este mai aproape de drumul care leagă Nisipurile de Albena decât de mare.

    Oferirea transportului gratuit la şi de la plajă mie mi se pare un avantaj. Acum că autobuzul nu o fi cel mai nou şi mai confortabil, este altă poveste. Puteai să cobori pe scări direct spre mare şi să accesezi plaja publică, ceva mai apropiată, dar aici plăteai şezlongurile, umbrelele, orice băutură, iar intrarea în mare ar fi fost probabil la fel de abruptă. La întoarcere era mai greu

    Ai uitat să menţionezi şi avantajul parcării gratuite de la Viva, cum rar găseşti într-o staţiune aglomerată cum este Nisipurile de Aur

    viorelandPHONEAUTOR REVIEW
    [31.07.21 20:52:23]
    »

    @nicole33: De ce sa merg la alta plaja cand am platit all inclusive.

    Cu o săptămână înainte am fost la HVD BOR unde sunt condiții de 4* desi nu au plaja privată, dar e super hotel.

    Eu am spus ce am constatat eu.

    Nu trebuie sa ma credeti.

    Mergeti acolo intr-un sejur si poate o sa va placa.

    viorelandPHONEAUTOR REVIEW
    [31.07.21 21:04:04]
    »

    @vioreland: Am avut 2 camere twin cu vedere la park, mai exact in dreptul terenului de sport, care chiar erau de 3*.

    Parcarea a fost gratuită dar prost organizată. E normal ca atunci cand aleg o destinație verific sa fie parcare gratuită.

    Presupun ca faceti la fel.

    A trebuit să plec de la plaja ca sa scot masina sa poata pleca alta. Asta se intampla zilnic penteu ca parcarea nu este suficientă raportată la nr. de camere.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [31.07.21 21:50:50]
    »

    @vioreland:

    De ce sa merg la alta plaja cand am platit all inclusive.

    Cu o săptămână înainte am fost la HVD BOR unde sunt condiții de 4* desi nu au plaja privată, dar e super hotel.

    Păi şi la HVD Bor nu ai plătit tot all inclusive?

    Mi-ar plăcea să-ţi citesc şi impresiile de la BOR unde gradul de satisfacţie a fost maxim, din ce înţeleg.

    Ţi-am sugerat altă plajă deoarece ai fost nemulţumit de durata transferului gratuit până la plaja privată a hotelului VIVA, de condiţiile din autobuz şi de mâncarea de la beach bar.

    Nu trebuie sa ma credeti.

    Mergeti acolo intr-un sejur si poate o sa va placa.

    Mulţumesc pentru invitaţie, dar deja amfostacolo şi mie mi-a plăcut. Este adevărat că am fost în urmă cu vreo zece ani şi multe se pot schimba în acest timp, dar hotelul este la fel de departe de mare şi în pantă accentuată, eu am coborât şi urcat doar pe jos , parcarea este la fel de gratuită şi de mică, însă nimeni nu a rămas cu maşina pe dinafară. Eu am avut o cameră superioară cu o superbă vedere la mare, destul de mică pentru gustul meu, dar... am supravieţuit.

    E normal ca atunci cand aleg o destinație verific sa fie parcare gratuită.

    Presupun ca faceti la fel.

    Este de dorit ca parcarea să fie gratuită, pentru a nu creşte şi mai mult costul vacanţei, însă acest lucru nu este întotdeauna posibil. Nu voi rata cazarea la un hotel bun doar pentru a evita plata parcării .

    Foarte recent, chiar anul acesta, şi tot în Nisipuri am ales un hotel situat pe plajă, traversam doar promenada staţiunii, evident cu plajă proprie, dar am plătit 20 leva (10 euro) pe zi pentru parcarea maşinii în siguranţă în parcarea proprie a hotelului, tot mică şi insuficientă, dar şi scumpă pe deasupra.

    A trebuit să plec de la plaja ca sa scot masina sa poata pleca alta. Asta se intampla zilnic pentru ca parcarea nu este suficientă raportată la nr. de camere.

    Destul de neplăcută situaţia, dar astea sunt regulile jocului.

    Niciun hotel din nicio ţară nu va oferi un număr de locuri de parcare egal cu numărul camerelor, ci doar un anumit procent, adesea destul de mic.

    webmaster45
    [31.07.21 21:55:11]
    »

    @vioreland:

    Cu o săptămână înainte am fost la HVD BOR unde sunt condiții de 4* desi nu au plaja privată, dar e super hotel.

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    viorelandPHONEAUTOR REVIEW
    [31.07.21 22:10:23]
    »

    @nicole33: Ati fost cu 10 ani in urma.

    Asta e problema cu hotelul ca a ramas la nivelul de atunci.

    Probabil ca cei care au avut camere superioare au avut condiții pe masura.

    Si alti turiști se plângeau de condiții in timpul debutului, altii erau mulțumiți.

    Acum depinde de percepția fiecăruia.

    Eu am făcut comparatia cu HVD BOR unde e altceva.

    Eu unul nu am fost multumit.

    Am platit acelasi pret ca la HVD BOR si am primit altceva.

    Am ales VIVA avans in vedere conditiile de la BOR.

    Am gandit ca fiind acelasi lant vor respecta numele.

    Asta e, învățăm din experiențe.

    Toate cele bune!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nrs †
    [01.08.21 08:07:23]
    »

    @vioreland:

    in BG, la mare, parcarile sunt subdimesionate pt ca hotelurile au fost gandite pt turistii vestici care vin cu avionul nu cu masina, de aceea acum cand sunt multi romani a aparut aceasta problema

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [01.08.21 10:55:08]
    »

    @nrs:

    in BG, la mare, parcarile sunt subdimesionate pt ca hotelurile au fost gandite pt turistii vestici care vin cu avionul nu cu masina, de aceea acum cand sunt multi romani a aparut aceasta problema

    Nu doar în Bulgaria este această problemă. Tu crezi că la Paşa Beach, tot la patru stele, parcarea ar fi fost suficientă dacă hotelul ar fi fost plin la capacitate şi jumătate din turişti ar fi venit cu maşinile personale? Eu sunt convinsă că nu.

    Singurul resort bulgăresc, destinat iniţial turiştilor germani, la care am văzut că au extins parcarea în momentul în care au realizat că numărul locurilor de parcare este insuficient în perioadele în care românii sunt majoritari (peste 90%) este Marina Royal Palace din Duni, care şi dublat parcarea în 2010, după nebunia din 2009 cu maşini parcate inclusiv pe aleile din resort. Dar pentru extinderea parcării trebuie să mai dispui şi de terenul necesar.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    viorelandPHONEAUTOR REVIEW
    [01.08.21 11:22:18]
    »

    @nicole33: Eu am fost in 2019 la Grand Yazici Club Turban, in Marmaris si parcarea era imensă avand in subteran si pe un teren aferent. Nu a existat problema parcarii pentru turisti, dar probabil cea mai mare parte ajung cu avionul.

    Acest hotel dupa parerea mea are cea mai bună locație din Marmaris.

    webmasterX
    [01.08.21 11:31:18]
    »

    @vioreland:

    Eu am fost in 2019 la Grand Yazici Club Turban, in Marmaris

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă).

    NB: linkul poate fi găsit şi în pagina 1 a saitului - „SCRIE REVIEW”

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    vioreland
    Alte impresii din această RUBRICĂHVD Viva Club Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048375844955444 sec
    ecranul dvs: 1 x 1