30-40 ani

SCRIS ÎN: 13.07.23 16:55
RUBRICA: Bellevue Hotel
SATISFACȚIE: 65.00%
Jul-2023Buna ziua tuturor, La inceputul lunii iulie, pe utima suta de metri, am ales sa mergem la acest hotel pentru un sejur de 4 nopti, l-am ales dintr-o oferta de mai multe hoteluri, fara sa mai verificam pareri, etc. Drumul a fost usor, la vama Giurgiu nu a fost aglomerat, nu stiu daca datorita [...] citește

Nu, dacă te respecți

SCRIS ÎN: 28.08.22 19:28
RUBRICA: Nobel Hotel
SATISFACȚIE: 74.00%
Aug-2022Am ales acest hotel ca o soluție de compromis, prețurile la hotelurile din Bulgaria au explodat anul acesta. Am vrut să mergem totuși câteva zile la mare, să ne relaxăm cu un buget mic, renunțând la anumite pretenții. Am ales acest hotel având în vedere prețul și faptul că pe unele [...] citește

PACu plusuri si minusuri

SCRIS ÎN: 08.09.21 09:32
RUBRICA: Claudiu Hotel
SATISFACȚIE: 81.50%
Sep-2021Am hotarat sa facem o excursie de 3 zile prin Romania si, dupa mai multe cautari, am ales zona Sighisoarei. Hotelul l-am ales cautand impresiile turistilor pe net, chiar daca impresiile de pe acest site sunt mai vechi, mi-am spus ca totusi merita sa incerc. Un plus a fost si pretul oferit de hotel, [...] citește
  • PA - Punctaj Adițional Actualizare Rubrică

Hotel supraevaluat

SCRIS ÎN: 01.08.21 21:04
RUBRICA: Sunrise All Suites Resort
SATISFACȚIE: 76.00%
Jul-2021Am ales aceasta locatie in ultimul moment, intrucat la hotelurile unde as fi vrut sa merg nu mai erau locuri sau aveau preturi foarte mari, pe care nu eram dispusa sa le platesc pentru un sejur in Bulgaria. A fost primul sejur in statiunea Obzor, am ales aceasta statiune intrucat nu mai fusesem [...] citește

Depinde de gusturi

SCRIS ÎN: 29.08.20 12:52
RUBRICA: HVD Viva Club Hotel
SATISFACȚIE: 80.00%
Aug-2020Buna ziua, Am fost la hotelul HVD Viva Club pentru 4 nopti in luna August, alegand o statiune din nordul Bulgariei datorita situatiei actuale, iar hotelul datorita reviewurilor bune, pe care din pacate nu le merita. Poate o fi de vina pandemia, care i-a facut pe bulgari sa scada nivelul [...] citește

Dezamagitor

SCRIS ÎN: 21.09.16 18:10
RUBRICA: Astera Hotel & Spa Hotel
SATISFACȚIE: 82.00%
Sep-2016Buna ziua, Am fost la Hotel Astera in luna septembrie 2016 si m-am gandit sa impartasesc opinia mea cu cei care vor sa isi petreaca un sejur la acest hotel acum, in toamna sau anul viitor. Din punctul meu de vedere hotelul si serviciile oferite nu merita cele patru stele pe care le au. Nu [...] citește

Vacanta OK

SCRIS ÎN: 02.09.12 08:15
RUBRICA: Smartline Madara Hotel
SATISFACȚIE: 89.00%
Aug-2012Buna dimineata, Am ales un sejur la acest hotel pe ultima suta de metri, fiind o oferta speciala (probabil mai aveau camere neocupate), la recomandarea agentiei de turism. As fi vrut la alt hotel, dar nu mai aveau locuri libere in perioada in care am dorit noi. Bineinteles ca am fost putin [...] citește

Mie mi-a placut!

SCRIS ÎN: 08.08.11 14:02
RUBRICA: DAS Club Hotel [ex. Club Calimera = Complex Flora Park + Rodopi + Tzvete]
SATISFACȚIE: 90.00%
Jul-2011Buna ziua tuturor! Am fost in aceasta locatie, respectiv la hotelul Zvete, in ultima saptamana a lunii iulie 2011 si mie mi-a placut. Intreg complexul a fost ocupat in proportie de 80 % de turisti germani si drept urmare totul se desfasoara in complex nemteste! Cazarea a fost facuta imediat, [...] citește

total 8 articole încărcate de acest utilizator

2. Ecouri scrise // 9 total

11.03.13 07:09@maria55: multumesc mult pentru informatii, foarte utile!
LA REVIEW Vacanta, excursii... Kusadasi - scris de maria55 în rubrica Excursii / activități opționale în Kusadasi
10.03.13 11:18Buna ziua, maria55, Puteti sa imi spuenti, va rog, programul de functionare la Ada Seray Hamam? Vrem sa incercam si noi hammamul, insa vom fi cazati in Ozdere si vreau sa stiu daca avem timp sa mergem in prima zi. Am inteles ca, dupa ce te expui la soare, te cam ustura o zi la hammam :). [...]
01.08.12 08:10Buna, Te rog sa imi spui daca cazarea s-a facut la ora 14,00 sau mai devreme, vrem sa stim la ce ora sa ajungem acolo, sa nu asteptam degeaba la receptie. De asemenea te rog sa imi spui ce tip de camera ati avut double superior sau double park view. Noi avem park view si am inteles ca sunt ceva [...]
LA REVIEW Un sejur perfect! - scris de crys_dn în rubrica Smartline Madara Hotel
24.07.12 07:45@tonymaestrul: multumesc mult pentru sfat.
LA REVIEW Minunat - scris de tonymaestrul* în rubrica Hera Hotel
23.07.12 09:53@tonymaestrul: buna, poti sa imi transmiti si mie, pe privat, o adresa de mail a proprietarilor hotelului? Imi place hotelul si cred ca il voi alege in vara aceasta pentrus ejurul in thassos. Multumesc.
08.07.12 17:06@adiverdes: Multumesc mult pentru raspuns. O dupa amiaza frumoasa.
LA REVIEW Decent - scris de adiverdes în rubrica Topola Skies Resort & Aquapark [Topola]
08.07.12 10:53Buna, Mi-a placut review-ul tau. Si eu planuiesc sa merg la acest hotel in luna august. Poti sa imi spui daca inauntrul complexului sau in imprejurimi exista vreo posibilitate de distractie sau de petrecere a timpului liber? Ma refer la locatii apropiate, care pot fi vizitate pe jos, in rest stiu [...]
09.08.11 13:24Multumesc pentru apreciere. M-am gandit ca, dupa trei ani in care am ales hotelul in care imi voi petrece vacanta de vara studiind parerile celor care posteaza aici, e cazul sa devin si eu membru activ!
LA REVIEW Mie mi-a placut! - scris de biapia în rubrica DAS Club Hotel [ex. Club Calimera = Complex Flora Park + Rodopi + Tzvete]
04.08.11 12:53buna, poti sa imi spui pe privat numele agentiei care ti-a facut o oferta cu o reducere asa de mare? Din ce am cautat eu, reducerea cea mai mare pentru paloma club sultan oferita de agentii e de 12%. Ati beneficiat de o reducere mai mare fiind un grup mai mare de persoane? Multumesc.
LA REVIEW Vacanta reusita - scris de manuta_1969 în rubrica Club Marvy by Paloma (ex Paloma Club Sultan)
Afișate 9 ecouri

3. Solicitări CMR trimise // 1 total

TURCIA Benzinarii in Bulgaria aproape de granita cu Turcia

24.02.13 10:14Buna ziua, Anul acesta voi merge pentru prima oara in Turcia, informatii despre traseul de urmat am gasit suficiente si complete, as avea insa o intrebare. Am observat ca unul din punctele care trebuie luate in calcul este alimentarea masinii in Bulgaria, aproape de granita cu Turcia, din [...] // 6 răspunsuri // citește
Afișate 1 solicitări

4. Răspunsuri scrise // 1 total

25.02.13 07:12Multumesc foarte mult pentru raspunsuile detaliate. In concluzie am sa alimentez de la Lukoilul de langa vama Hamzabeyli si de la Shel in Turcia.
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați TURCIA
Afișate 1 răspunsuri

3. Solicitări OFERTE personalizate

Nu a trimis (încă) nicio SOL.OFERTĂ.