ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.07.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Pitesti
ÎNSCRIS: 30.07.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 9 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
81.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 11 MIN

A fost frumos ...

TIPĂREȘTE

Buna ziua,

pentru inceput trebuie sa va spun ca noi am avut biletele achizitionate prin agentie pentru hotelul Grifid Vistamar, un sejur de 9 nopti, in regim de ultra all inclusive. Problema s-a ivit chiar cu 2 zile inainte de a pleca in vacanta, cand am fost sunati de catre agentie si ni s-a propus relocarea de la Vistamar, la Metropol. Nu am inteles cu exactitate de ce s-a facut chestia asta (in treacat am inteles ca ar fi vorba de overbooking). Ni s-a propus ca daca acceptam relocarea in hotelul Metropol (care apartine tot lantului Grifid si care a fost renovat in 2013) ni se vor acorda niste facilitati suplimentare, cum ar fi: parcare gratis (pentru ca la Vistamar aveam parcare cu plata), cazare in junior suite (nu in camera dubla, cum aveam initial), o sauna gratis si cate un masaj gratis pentru fiecare, si bratari de la ambele hoteluri (pentru a avea acces si a beneficia de facilitati in ambele: restaurante, baruri, piscine, animatie, etc). Sincer sa va spun am fost cam reticenti in a fi de acord cu relocarea la Metropol (desi, din pozele de pe net hotelul arata foarte bine). Motivul pentru care am avut niste retineri a fost mancarea; despre care, citind review-urile de pe net, iti cam pui niste intrebari. Am observat pe net ca toata lumea se plangea ca portiile de mancare sunt foarte mici (si, deci, nu te saturi), ca se asteapta destul de mult pana cand esti servit, ca sistemul de masa este a la carte, etc...

In fine, am acceptat in cele din urma relocarea cu singura conditie sa fim siguri cand ajungem acolo ca ni se dau bratari pentru ambele hoteluri, pentru a putea sa benefciem de facilitati in ambele...

Povestea de la fata locului este urmatoarea:

Hotelul Metropol arata foarte bine, atat la exterior, cat si inauntru, exact asa cum se vede si din foto de pe net, chiar de pe site-ul oficial al hotelului. Se vede ca este renovat de curand.

Nu va pot spune nimic despre ora check-in-ului pentru ca noi am ajuns acolo pe la 14.30-15, asa incat nu au mai avut cum sa ne spuna ca trebuie sa mai asteptam... Am plecat de acasa special mai tarziu ca sa nu ajungem si sa trebuiasca sa stam acolo si sa asteptam sa fim cazati (stiind de la alti prieteni ca anul asta au cam fost probleme la cazare prin toate hotelurile de la ei).

La receptie, am povestit drei. ca noi avem cazare pe Vistamar, dar, am fost relocati la ei, si beneficiem de anumite facilitati. Ne asteptam sa intampinam ceva probleme, insa nu au fost. Ni s-a spus ca se stie, ni s-a dat un talonas ca sa-l punem pe bordul masinii (pe care o parcasem deja pe trotuarul din fata intrarii in hotel), ni s-au dat niste tichete pentru sauna si masajele gratuite, ni s-a pus o singura bratara care se pare ca este recunoscuta in ambele hoteluri (probabil, exact pentru cazuri din acestea).

Apoi, a aparut o mica problema (dar, care se pare ca nu a fost rea vointa din partea lor, ci se stia si la agentie, dar, noua nu ni s-a comunicat):

Desi, trebuia sa fim cazati in junior suite (asa cum am avut oferta din cauza relocarii), am renuntat la aceasta in favoarea unei camere duble obisnuite. Ideea este ca ne-au cazat prima data intr-un junior suite la etajul 3 (apropo, hotelul are 11 etaje), numai ca junior suite-ul era cu vedere laterala la mare, ceea ce noi nu am acceptat. Deoarece am platit special vedere la mare, nu ne-a convenit sa nu o avem... De asemenea, fiind si la un etaj asa de jos, marea se vedea asa "mai dupa colt", vedeam in schimb foarte bine piscina de la hotelul alaturat si copacii de langa... Am mers si am spus problema la receptie, pentru moment am crezut ca au inteles despre ce e vorba si ne-au dat cartela pentru o alta camera, tot junior suite, la etajul 8. Am ajuns la usa, si am observat ca este pozitionata la fel ca cea de la etajul 3. Deci, din nou am refuzat-o. Am mers inapoi la receptie, am spus din nou problema si ni s-a spus ca ni se da camera la etajul 11 (dupa ce s-a vorbit chiar si cu managerul hotelului pentru asta). In principiu, nu ne-a convenit ca am fost "aruncati" tocmai la ultimul etaj, dar am acceptat sa mergem s-o vedem. Camera de la etajul 11 (in care am si ramas pana la urma), avea intr-adevar vedere la mare, numai ca era camera dubla. Am mers din nou la receptie, am fost intrebati daca ne place camera, am spus ca ne place, numai ca nu este junior suite (asa cum ni s-a promis initial). La care ni s-a spus ca "da, dar v-a placut... ". Am zis ca da, dar, vrem sa se inteleaga ca nu este ceea ce ni s-a promis. Ei au tinut-o pe a lor (ca doar acolo exista posibilitate de cazare si ca daca ne place...) In fine, am acceptat camera dubla de la etajul 11 (unde intre noi fie vorba, mai au un pic de lucru, pentru ca fiind ultimul etaj in cateva locuri tavanul era afectat de la infiltratiile cu apa de pe hotel). Fiind si ultimul etaj este si destul de cald, dar aceasta nu a fost deloc o problema, deoarece camerele au aer conditionat.

Ideea este din ceea ce am observat noi ulterior (sper sa ne fi dat seama corect), ca aceste junior suite nu exista decat pe lateralul hotelului, de aceea si vederea laterala la mare. Pe partea din fata a hotelului, unde exista vederea la mare, nu sunt decat camere duble. Insa noi nu am inteles de ce ei nu ne-au spus chestia asta de la inceput. Pentru ca atunci cand noi tot insistam ca vrem junior suite cu vedere la mare, ar fi putut sa ne spuna ca junior suite-ul nu are vedere decat lateral la mare... In fine...

Cu parcarea nu a fost problema, am lasat masina exact pe trotuarul din fata intrarii in hotel, asa cum am mai spus. Numai ca ei (ca si hotel) au de lucru si din punctul asta de vedere, pentru ca ei de fapt nu au parcare. La ei parcarea inseamna trotuarele de langa hotel, unde urci masina pe niste borduri. Chiar ne si gandeam ca nu stim unde sunt parcate toate celelalte masini ale celor din hotel...

Acum despre cazare:

In camera nu se face curat chiar in fiecare zi, ci cam la 2 zile (cel putin asa a fost la noi)... iar, in cateva zile a venit menajera sa faca curat exact pe pranz cand noi eram in camera si ne odihneam. Normal ca am fost nevoiti sa-i spunem sa revina a doua zi. Asa ca ne schimba doar prosoapele si gata. Asta nu mi s-a parut deloc ok. Mai ales, pentru ca in primele zile a facut curat mai de dimineata, cand noi eram la plaja, deci, nu am fost nevoiti sa mai dam nas in nas unii cu altii... Ca sa nu va mai spun, ca intr-una din zile am gasit-o in camera (abia se apucase de curatenie, tot la pranz), noi i-am zis k vrem sa ne schimbam sa plecam la masa, si daca se poate sa revina sa termine curatenia in 15 min. Ne-a spus ca nu se poate, ca trebuie sa asteptam, ca ea trebuie sa termine chiar atunci curatenia... Asa ca am fost nevoiti sa mergem sa ne mai plimbam, ca sa treaca cele 15 min si sa avem acces in camera.

De asemenea, nu sunt prea atenti in ceea ce priveste schimbatul sapunului, al gelului de dus si samponului de la baie. Daca nu le atragi atentia sa ti le schimbe, ei nu ti le inlocuiesc. Noi nu am facut nici din asta o problema, pentru ca oricum aveam sampoanele si gelurile noastre de dus. O alta problema sa zicem ca a fost cea a minibarului, care din ce stiam noi trebuia sa fie umplut in fiecare zi. La noi, au avut vreo 2 scapari (adica, in 2 zile nu ne-a fost umplut minibarul), dupa care le-am atras atentia si s-a reglat totul...

In ceea ce priveste mancarea nu as putea sa va spun prea multe, pentru ca nu am frecventat deloc restaurantul lor (in mare masura si din cauza review-urilor negative de pe net ale celor care au fost acolo si se plangeau de mancarea lor). Asa ca nu am vrut sa riscam. Intr-o singura zi am mers la pranz la restaurantul italian al hotelului (care serveste tot a la carte ca si restaurantul hotelului), unde va spun garantat ca nu prea te saturi cu mancarea lor. Mancarea e gustoasa, arata bine in farfurie, dar, nu ai cu ce sa te saturi... nu suntem niste mari mancaciosi, insa de obicei nu ne saturam cu portii gen "master chef". Referitor la ceea ce se scrie pe net ca portiile inseamna o lingura de mancare, subscriu. Nu este nicio exagerare, chiar asa este.

Pe plaja exista o alta problema (noi nu ne-am confruntat cu ea, dar, v-o povestesc totusi, pentru ca am vazut ca anumite cupluri chiar se confruntau cu ea). E vorba despre sezlonguri si umbrela. Plaja lor (a hotelurilor Grifid), este destul de mare, dar, totusi prea mica pentru toti cei cazati in cele 4 hoteluri ale lor (am vazut ca plaja existau oameni cu bratari din toate hotelurile lor: Vistamar, Bolero, Arabella, Metropol), astfel incat, daca dimineata ajungi la plaja pe la 9.30 -10, risti sa ramai fara sezlong si umbrela. Ceea ce nu este corect, pentru ca toti am platit acolo bilet de ultra all inclusive (sau, aproape toti), in care ei iti spun ca iti includ fara costuri suplimentare sezlonguri si umbrela pe plaja. Eu va spun garantat ca daca ajungi pe plaja putin mai tarziu, poate cu chiu cu vai gasesti 2 sezlonguri, insa umbrela, sigur nu. Am inteles din alte comentarii de pe net ca cei cazati la Metropol platesc chiar umbrela si sezlonguri si ca nu ar avea acces gratuit la ele. Aici nu ma pronunt, pentru ca asa cum am spus, desi, am fost cazati la Metropol, noi aveam cazare la Vistamar. Asa ca nu ne-a intrebat nimeni niciodata de la ce hotel suntem, cu atat mai mult sa ne spuna ca avem ceva de platit suplimentar...

Barul de pe plaja este foarte ok, chiar daca este numai cu bauturi de-ale lor, nu si de import. Se deschide la ora 9 dimineata si se inchide la 17, timp in care este foarte aglomerat. E insa foarte ok, pentru ca poti oricand sa-ti iei ceva de baut, fara sa te deplasezi foarte mult. De asemenea, bauturile sunt destul de ok, mai ales ca ai ceva cu care sa te racoresti rapid. Pentru pretentiosi, sau pentru cei care nu consuma decat bauturi de import (de la Coca Cola, la nu stiu ce marca de whisky), barul de pe plaja nu va fi cine stie ce...

In rest, hotelul Metropol este destul de frumos, barul de la parter arata foarte bine, este destul de maricel, foarte bine aerisit si are in fiecare seara un alt program artistic, de muzica live (voce, pian, saxofon)... Intr-o seara am asistat chiar si la un mini spectacol de dans. A fost foarte foarte frumos. Cocktailurile, si in general, bauturile de acolo nu se compara cu cele de la barul de pe plaja (desi, uneori, ti se mai pune si acolo in loc de Martini vreun vermouth local).

In rest, comparativ cu Vistamar (pentru care noi optasem initial):

La Vistamar, se mananca foarte bine (numai gen bufet suedez), mancarea este foarte variata, la 2-3 zile au cate o seara tematica (bucatarie italiana, bucatarie asiatica, etc.), au o terasa foarte frumoasa unde se poate manca afara, asa incat sa vezi marea. De asemenea, tot aici pe aceasta terasa exista si un fast food micut (se numeste McGree), unde intre ora 12-17, iti poti face oricand un sandwich (sunt foarte bune si variate), sau poti bea un suc sau o bere. Au programe de animatie atat pentru copii, cat si pentru adulti in fiecare zi, atat in cursul zilei, cat si seara. Animatia se face si pe plaja (in fata barului), si la hotel (unde exista o scena, unde in fiecare seara copii au parte de cantece si dans, cam o jumatate de ora, apoi, sunt tot felul de spectacole pentru cei mari). Intr-o seara, am asistat la un spectacol de dans cu campionii lor nationali, in alta seara a fost folclor bulgaresc, in alta seara s-a prelungit spectacolul pentru copii cu o discoteca pentru ei... De asemenea, chiar langa scena, exista mereu o toneta de inghetata, care functioneaza cam de la ora 9-10 dimineata, pana dupa amiaza la 17-18. Inghetata nu este extraordinara, este o inghetata normala, dar, este un plus al hotelului pentru ca oricand te poti duce sa-ti iei 1-2-3 cupe de inghetata, dupa cum ai pofta (de vanilie, de cacao, de fistic, de banane). Astea au fost cele pe care le-am cam gasit noi cand am trecut pe acolo, de vreo 2-3 ori. Este foarte frumos, iar hotelul ni s-a parut foarte bine pus la punct din toate punctele de vedere. Mult peste Metropol.

In ceea ce priveste piscina de la Metropol: nu am stat acolo in nicio zi la plaja, am fost doar o data pentru o jumatate de ora ca sa vedem cum este (desi, o vedeam mereu de la balcon, care apropo, este din geam, deci daca aveti rau de inaltime incercati sa obtineti o camera la un etaj mai jos). In comparatie cu piscina de la Vistamar este foarte foarte mica ca si dimensiuni (si nici cea de la Vistamar nu e de dimensiuni "olimpice"), sezlongurile sunt foarte putine, iar apa foarte foarte rece. De asemenea, Vistamar beneficiaza si de piscina interioara (micuta, dar, cocheta), pe care noi chiar am folosit-o intr-o zi cu vreme urata. Metropol nu are asa ceva.

Un alt atuu al hotelului Metropol este partea de spa. Adica, noi am vizitat si sauna care este foarte draguta, la fel ca si incaperea cu dusuri sau cea in care te poti schimba. Pe aceeasi directie si Vistamar sta la fel de bine: incaperile in care se face masajul arata foarte bine si sunt foarte relaxante.

Oricum, una peste alta, pentru noi concluzia a fost urmatoarea: dupa ce am vazut la fata locului despre ce este vorba, am hotarat ca nu este chiar o buna afacere relocarea aceasta (chiar daca ti se ofera cate ceva in plus). Ideea este ca noua ne-ar fi convenit sa ramanem in continuare pe Vistamar, asa ca, suntem hotarati ca daca ni se mai intampla, sa nu mai acceptam relocarea...

Cam astea ar fi de spus in linii mari... nu a fost o vacanta ratata, din contra a fost chiar bine (noi nu suntem nici prea pretentiosi), dar, se putea mult mai bine (mai ales cand am vazut la fata locului, ce avea de oferit Vistamar si ce avea de oferit Metropol).

Sper ca v-am adus la cunostinta cam totul si sper sa va foloseasca cate ceva din ceea ce v-am povestit aici.

Concedii reusite celor care pleaca de acum incolo!!!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de toni & cristi in 30.07.13 12:07:31
Validat / Publicat: 30.07.13 13:56:00
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA

VIZUALIZĂRI: 1161 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (toni & cristi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Marea vazuta de la etajul 11 al hotelului Metropol
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5400 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂGrifid Metropol Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.059637069702148 sec
    ecranul dvs: 1 x 1