ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.02.2020
DE gipi
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Chitila [IF]
ÎNSCRIS: 21.08.18
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
FEB-2020
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 9

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
63.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Ca de Sf. Valentin- sambata seara la Hotel care spune ca detine SPA!!!

TIPĂREȘTE

Cand am cautat cazare am dorit doar sambata noapte (cu mic dejun bineinteles) pentru 2 adulti si un copil, copil care prefera piscinele sa inoate putin asa ca l-am ales pentru ca avea si SPA si in poze si in declaratii... preturile ok, am primit cred ca cel mai grandios apartament din hotel cu livind si camera, totul spatios!

SPA-ul s-a umplut seara dupa ora 19 cu toata clientela din hotel fiind in februarie, si un sezon de gripa, nu aveai loc sa arunci un bat in apa, groaznic, doar un jacuzzi mic cu 2 persoane si un bebelus iar saunele erau incuiate cu cheia la un alt nivel in alta aripa, cand am vorbit la receptie pentru sauna au spus ca trebuie sa anunte si sa asteptam 30 minute ca sa se incalzeasca (era foarte sictirita receptionera ca-i dau de lucru desi i-am amintit ca e sambata seara!), dupa 30 minute am revenit si si-a cerut scuze ca nu functioneaza ca au ceva defectiuni la sauna!! Am renuntat la orice SPA!

Micul dejun de duminica dimineata a fost revoltator: nu exista tip bufet ca sa mearga repede sa-si ia fiecare ce poate manca sau ce are in dieta... poate unii oameni se grabesc sa plece din hotel! Asa ceva nu am intalnit in ultimii 20 ani, cred ca rad strainii de noi in ultimul hal: te asezi la masa si-ti da un meniu (care contine absolut tot ce se poate comanda de dimineata pana noaptea!) si o chelnerita iti ia comanda dar nu se duce sa le comande la bucatarie ci mai ia 20 minute si alte comenzi la alte mese... dupa care aduce cafeaua si pauza (dupa 25 minute am rabufnit sa-mi aduca laptele cu cereale pt. copil... ca deja nu mai putea de foame!)... si tot chelnerita era jignita ca au multe comenzi si nu pot sa ne serveasca rapid chiar daca noi ne grabim! Lasand posibilitatea fiecarui om sa comande din meniu, multe persoane au comandat la micul dejun cartofi prajiti cu mamaliga, pizza si farfurii pline cu mici! Foarte ciudat... parca ma aflam pe alta planeta cu extraterestrii, in schimb nici un strop de fruct sau prajiturele pentru cafea!

La final ne-a dat nota de plata si achitam cu un teanc de bonuri valorice de masa primite la cazare (am lasat toate cartoanele acolo chiar daca suma bonurilor era mai mare decat nota de plata). De rasul curcilor este putin spus... chiar nu exista standarde bine puse la punct referitor la micul dejun, chiar nu vom intra in randul lumii sa se impuna, macar hotelurilor sa fie normale?


[fb]
---
Trimis de gipi in 17.02.20 14:31:22
Validat / Publicat: 17.02.20 15:10:00
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD. A mai fost în/la: La Venus- Hotel Afrodita, Azzuro- excelente!! La Mamaia- Caraiman

VIZUALIZĂRI: 897 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gipi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7200 PMA (din 10 voturi)

ECOURI la acest review

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂGrand Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051410913467407 sec
    ecranul dvs: 1 x 1