ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.10.2024
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Gura Humorului [SV]
ÎNSCRIS: 03.09.12
STATUS: PRETOR
DATE SEJUR
SEP-2024
DURATA: 7 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
PREȚ SEJUR 1500
cu AVIONUL (toate taxele incluse)
CAZARE ÎN DblStd
REGIM MASĂ PC
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
83.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 100 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 8 MIN

Sejur cu bune și cu rele la Gran Bali, cel mai înalt hotel din Spania și poate și din Europa

TIPĂREȘTE

Mi-am dorit de mai mulți ani să văd orașul stațiune Benidorm și să stau la Gran Bali pentru vederea spectaculoasă pe care o oferă, de la etajele sale superioare.

Intenția mea s-a concretizat anul acesta în ultima săptămână din septembrie. 

Am plecat cu avionul din Otopeni la ora 17.45 și am aterizat, fără întârziere, în jurul orei 20.30 în Alicante, diferența de fus orar fiind de minus o oră.

 De-acolo am fost preluați de ghida româncă a tour operatorului, care ne-a făcut îmbarcarea intr-un autocar, care s-a ocupat complet cu turiști care mergeau toți la Bali!

Pe traseu ghidei i-a turuit gura și ne-a bătut la cap cu excursiile opționale ce se puteau face din Benidorm (și care nu s-au mai făcut pentru că nu au fost suficienți doritori).

La sfârșitul sejurului, ghida a fost complet ineficientă și pe 'mute ' (nu ne-a dat nici o informație de nici o natură, iar la coborarea din autocar nu ne-a urat nici măcar drum bun).

Așa sunt unii, când nu le iese cașcavalul... sau poate am eu prea multe pretenții, dar nu cred. 

DESPRE HOTEL 

Nu am să insist cu informații care s-au scris deja pe AFA.

Hotelul are două corpuri, unul mai înalt de 43 de etaje, cu 5 lifturi principale și 2 exterioare panoramice, acesta având o terasă de belvedere la et. 45 (liftul urcă până la et. 43, unde cobori și te așteaptă o tanti, căreia trebuie să-i achiti suma de 3 euro de adult, după care mai urci pe scari 2 etaje până la terasă.

Noi am urcat și ne-a plăcut întreaga panoramă care se vede.

Deși mulți foloseau liftul exterior pentru panoramă, nu e cea mai bună opțiune, deoarece se vede doar un segment din Benidorm, in vreme ce de pe terasă ai o vedere de 360 de grade.

În prețul de 3 euro am avut inclus și un pahar de bere la Island Cafe Bar, situat față în față cu una din piscinele exterioare ale hotelului.

 Al doilea corp este mai mic, doar 19 etaje, care are la ultimul nivel și zona de spa cu piscină interioară, contra cost.

În apropiere de hotel se află o stație de autobuz, multe magazine și restaurante.

 La recepție tot timpul a fost aglomerat, foarte mulți turiști, în special vârsta a treia.

Am primit o cameră dublă la et. 22, cu vedere spre blocul rezidențial Il Tempo și plaja Levante. 

CAMERA 

Aspecte pozitive: 

Vedere frumoasă din balcon, seara se auzea și se putea urmări spectacolele de la piscină.

 Mi-au plăcut saltelele de la pat, confortabile, prosoapele, oglinzile mari din camera de dormit și din baie, lumina roșie de veghe din baie. 

Aspecte negative:

Nu mi-a plăcut compartimentarea camerei: la baie, spațiul îngust dintre chiuvetă și intrândul de la cadă și wc.

De asemenea, aspectul general învechit al camerei, ce-mi amintea de un hotel din anii '60, balconul îngust cu ziduri gri, fisurate.

Pe paturi mi-aș fi dorit o pilotă de vară cu care să mă învelesc, dar nu era decât o chestie subțire ca un cerceaf, pe care eu am aprecit-o ca fiind decorativă, intr-ucat avea un aspect aspru nu moale, astfel că mi-a fost frig, iar a doua zi i-am spus cameristei că vreau o pilotă, iar ea mi-a răspuns că aceea e pilotă, iar dacă vreau ceva mai gros, sunt pături pe raftul de sus din dulap.

Da, erau, doar că și acelea aveau un aspect ponosit, una chiar avea o gaură ce părea de la un muc de țigară aprins și adică, neavând un plic de cerceaf, trebuia să pun pătură direct peste mine, așa că am refuzat. 

Am crezut că în cameră vom avea măcar două sticle gratuite de apă pe zi, dar când am ajuns seara la ora 22.00, am constatat neplăcut surprinsă că nu avem apă, iar toate magazinele din împrejurimi erau închise, fiind duminica, iar ghida nu s-a ostenit să ne informeze, excursiile ei fiind mai importante... culmea că și pe AFA, în articolele publicate anterior, s-a omis să se scrie in mod expres că nu se oferă apă în cameră (mi se părea de bun simț să se ofere, având în vedere că în alte țări, chiar dacă nu ai inclus nici un fel de masă, ai măcar două sticlă de apă, iar noi aici aveam pensiune completă!).

Telecomanda de la TV nu avea un menu care putea fi utilizat și de pe care să poți face selecții, oricum nu am avut timp de televizor. 

DESPRE MÂNCARE

Hotelul are două restaurante, unul la același nivel cu recepția și vedere la o statie de autobuz, cu mobilier și aspect învechit, Xaloc, unde am mâncat o singură dată și nu mi-a plăcut și al doilea restaurant, Gregal, la demisol, unde poți ajunge coborând pe scări sau cu liftul de la nivelul recepției.

 Acesta din urmă a fost o surpriză plăcută într-ucăt a fost complet renovat și modernizat în februarie 2024. 

Aspecte pozitive:

La prânz și cină ți se oferea o sticlă de jumatate de apă plată și o sticlă de 750 ml de vin, bunicel.

Mâncarea a fost în general bună, nu foarte diversificată, dar găseai ce să mănânci. 

M-am bucurat că am găsit mai multe feluri de pește, foarte gustos și salate mixte de crudități. Inghețatele, de arome diferite, ambalate în recipiente de 250 ml, ca și iaurturile, au fost bune la gust. 

Aspecte negative:

Cina se servea târziu, (după aprecierea mea) la Xaloc la 19.30 și la Gregal 20.00, aș fi dorit la ora 18.00 sau 18.30. Indiferent de restaurant, fiind foarte mulți turiști a fost foarte aglomerat.

Nu mi-a plăcut că trebuia de fiecare dată să stai la coadă și la intrare și la ieșire, să ți se verifice pe calculator cardul să vadă ce tip de masă ai și dacă consumai băuturi. Era mult mai simplă varianta cu brățară la mâna...

Toate iaurturile erau dulci, am fost nevoită sa-mi cumpăr de la magazin chefir sau iaurt simplu.

Dimineața nu mai serveau la liber șampanie.

Desertul nu a fost pe placul meu, sărăcăcios și fără gust.

M-am așteptat să găsesc fructe de mare, în special creveți, dar nu au servit decât de trei ori paella, din care o dată cu niște creveți minusculi și rari, că trebuia să-i cauți cu lumânarea și de două ori cu carne de pasăre.

De fiecare dată, paella a fost prea prăjită, trebuia să razi orezul de deasupra, deoarece dedesubt era prins de tavă. 

DESPRE PISCINE 

Hotelul are trei piscine exterioare mari, pentru adulți, una pentru copii și o piscină interioară, în zona spa, contracost.

 Noi am folosit doar piscina exterioară mai mare și prosoapele noastre (nu am văzut pe nimeni cu prosoapele oferite de hotel contracost).

Șezlongurile au fost ok și am stat intr-o zonă unde aveam umbră de la clădirile învecinate și nu am avut nevoie de umbrelă de soare, care ca și șezlongurile erau gratuite.

Mi-a plăcut la piscina mare, că se adâncea treptat până la 1,70 m și aveam unde să înot, iar alături se află un jacuzzi cu cei mai puternici bulbuci pe care i-am găsit până acum în vreun sejur!

Copiii aveau un spațiu de joacă amenajat frumos, dar contracost, deasupra băilor de la piscină. 

Din păcate nu am putut îintra și în piscina cu cascadă, deoarece era în renovare. 

DESPRE PLAJĂ 

Cea mai apropiată plajă de hotel este plaja Poniente, care se află la circa 350 m distanță. 

Drumul până la plajă ne-a încântat și nici nu ne dădeam seama cand ajungeam, fiind atenți la hotelurile și clădirile rezidențiale din împrejurimi.

Mi-a plăcut foarte mult plaja nisipoasă, cu intrare lină și nisip fin în mare...

Apa a fost caldă, circa 24 de grade și am avut noroc să prindem doar zile însorite. 

Erau și zone cu șezlonguri de inchiriat, ar fi costat 18 euro, două șezlonguri și o umbrelă pe zi.

Noi până la prânz ne plimbam prin stațiune, după prânz până pe la 16 00 stăteam la piscină, iar în jur de ora 17.00 plecam la mare unde rămâneam până la ora 19.00.

ASPECTE AMUZANTE: 

Primul ar fi că l-am avut companion în acest sejur la Gran Bali pe ' TATAIE'.

Cine e Tataie?

Un băiețel de 4 sau 5 ani, care a stat în spatele meu în avion pe segmentul Otopeni - Alicante și care, în afara faptului că nu a stat o clipă locului, lovind în mod repetat cu picioarele spătarul de la scaunul meu, îl întreba din cinci în cinci secunde pe bunicul lui ba de una ba de alta, vorbind tare, așa cum o fac copii mici: Tataie, de ce mergem pe deasupra apei? Tataie, cât mai avem de mers? Tataie, unde e orașul? Etc.

Și ce credeți, când ne-am urcat în autocarul de transfer, 'TATAIE' după noi, la Gran Bali și acolo, după noi la restaurant, chiar masa invecinată, și nu numai, chiar la același etaj cu noi, 22.

Noroc că nu ne-am întors pe aceeași dată, că sigur îl aveam pe 'TATAIE ' din nou în spatele meu în avion și-mi făcea capul calendar! (am avut același locuri la întoarcere).

Al doilea aspect amuzant a fost intr-o zi, că ne-am urcat în lift, am apăsat la 22, dar nu s-a afișat etajul in urma comenzii, în schimb, a început să ne anunțe aleatoriu et. 12, et. 17, et. 25, et. 36, fără să oprească, ceea ce ne-a cam speriat, pentru că tot continua să urce și ne-a anunțat din nou vocal, ca și cum s-ar fi scuzat, ceva de genul 'că nu e nimeni de servici și că e în afara programului '???!!!

Noroc că s-a oprit la ultimul etaj, 43, unde s-au deschis ușile și am ieșit repede.

Nu am mai folosit același lift până la terminarea sejurului. 

 

IN CONCLUZIE: 

Hotelul Gran Bali nu a fost printe cele mai bune opțiuni de cazare pe care le-am avut, dar nici printre cele mai rele... Dacă ar fi să revin în Benidorm, ceea ce îmi doresc, aș alege o altă variantă de cazare.

Ce impresionează la acest hotel este holul mare de la recepție și lobby și vederea pe care o oferă de la etajele superioare spre stațiune.

 În rest, aspectul exterior al hotelului seamănă, ca să-l citez pe soțul meu, ' cu o structură extraterestră, dar nu în sensul bun'.

Vă doresc în continuare să aveți parte de zile frumoase, sănătate și bucurie!

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de elenaadina in 08.10.24 10:13:29
Validat / Publicat: 08.10.24 12:54:20
INFO ADIȚIONALE
  • Alte destinații turistice prin care a fost: Europa, Asia, Africa, America de Sud, Oceanul Indian

VIZUALIZĂRI: 721 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
selectat ca MiniGhid AmFostAcolo
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (elenaadina); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P12 Gran Hotel Bali, vedere de pe terasa panoramica
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 40300 PMA (din 30 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 100.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    webmasterPHONE
    [08.10.24 13:09:54]
    »

    Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ

    — (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent (2024) sau anul trecut (2023) ;
    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    ===

    Articolul a fost selectat ca MiniGhid AmFostAcolo pentru această destinaţie.

    elenaadinaPHONEAUTOR REVIEW
    [08.10.24 14:36:11]
    »

    @webmaster:

    Mulțumesc!

    nicole33
    [10.10.24 00:00:30]
    »

    @elenaadina:

    Mi-am dorit de mai mulți ani să văd orașul stațiune Benidorm și să stau la Gran Bali pentru vederea spectaculoasă pe care o oferă,  de la etajele sale superioare.

    Intenția mea s-a concretizat anul acesta în ultima săptămână din septembrie.  

    Şi eu mi-am dorit să ajung în Benidorm şi să mă cazez musai la Gran Bali încă din 2011, când am rezervat şi plătit acest hotel, dar rezervarea mi-a fost anulată după nici o oră, astfel că am reuşit să ajung acolo abia în 2019.

    Anul acesta am fost tentată să revin la Gran Bali, culmea coincidenţei! în exact aceeaşi perioadă în care ai fost şi cu aceeaşi cursă aeriană, însă m-am răzgândit şi am ales altceva, ratând şi ocazia de a ne întâlni.

    Am plecat cu avionul din Otopeni la ora 17.45 și am aterizat, fără întârziere, în jurul orei 20.30 în Alicante, diferența de fus orar fiind de minus o oră.

    În urmă cu cinci ani, noi am aterizat pe aeroportul din Valencia, avionul a avut şi vreo oră întârziere şi a urmat un transfer foarte lung până în Benidorm. Alicante este mai aproape.

    Şi preţul de 1500 euro/cuplu plătit de voi mi se pare avantajos. Eu găsisem la aproximativ 1850 euro cu 5-6 săptămâni înainte de plecare.

    =

    Aşteptam articolul tău fiind curioasă cum a fost, cum ţi-a plăcut, ce ai făcut pe acolo

    Felicitări pentru articol şi pentru vacanţă!

    nicole33
    [10.10.24 00:29:11]
    »

    @elenaadina:

    Am primit o cameră dublă la et. 22, cu vedere spre blocul rezidențial Il Tempo și plaja Levante.  

    Ai fost aproape la fel de norocoasă ca mine . Spun "aproape" pentru că eu am primit o cameră la etajul 30 şi am avut o vedere ceva mai bună în faţă spre plaja Poniente şi, la fel, în stânga spre plaja Levante.

    Mi-au plăcut saltelele de la pat, confortabile,  prosoapele, oglinzile mari din camera de dormit și din baie, lumina roșie de veghe din baie.  

    Mie saltelele mi s-au părut cam tari pentru gustul meu, dar... m-am obişnuit. În baie eu am avut lumină normală sau roz

    Am crezut că în cameră vom avea măcar două sticle gratuite de apă pe zi, dar când am ajuns seara la ora 22.00, am constatat neplăcut surprinsă că nu avem apă,  iar toate magazinele din împrejurimi erau închise, fiind duminica, iar ghida nu s-a ostenit să ne informeze, excursiile ei fiind mai importante... culmea că și pe AFA, în articolele publicate anterior, s-a omis să se scrie in mod expres că nu se oferă apă în cameră (mi se părea de bun simț să se ofere, având în vedere că în alte țări,  chiar dacă nu ai inclus nici un fel de masă,  ai măcar două sticlă de apă, iar noi aici aveam pensiune completă!).

    Pentru că am ajuns târziu la hotel în prima seară, ratând cina plătită, noi am primit hrană rece, în punga respectivă găsind şi suc şi o sticlă de apă plată.

    Nu ştiu alţii ce au scris sau nu au scris, însă eu sigur am precizat faptul că minibarul era absolut gol şi că l-am folosit pentru răcirea lichidelor proprii. Mi se pare suficient de clar.

    În Spania am mers de cinci ori cu pensiune completă şi o singură dată cu all inclusive, dar apă gratuit în cameră nu am primit niciodată. În alte ţări, da, primeam zilnic câte două sticle de apă de 0,5. Aici nu

    De asemenea,  aspectul general învechit al camerei, ce-mi amintea de un hotel din anii '60, balconul îngust cu ziduri gri, fisurate.

    Mobilierul era vizibil învechit şi la data vizitei mele, iar cinci ani în plus contează, uzura fiind mai mare în regim hotelier.

    Mie balconul mi s-a părut mai degrabă netencuit sau nefinisat, dar pe mine vederea din balcon m-a interesat cel mai mult.

    Spaniolii au multe hoteluri vechi şi foarte vechi, eu o singură dată nimerind la unul nou construit, însă am apreciat de fiecare dată curăţenia fără reproş şi faptul că toate erau funcţionale şi bine întreţinute.

    nicole33
    [10.10.24 07:08:17]
    »

    @elenaadina:

    Nu mi-a plăcut că trebuia de fiecare dată să stai la coadă și la intrare și la ieșire, să ți se verifice pe calculator cardul să vadă ce tip de masă ai și dacă consumai băuturi. Era mult mai simplă varianta cu brățară la mâna...

    Nici mie nu mi-au plăcut cozile care se formau la intrarea, dar mai ales la ieşirea din restaurant, un "rău" necesar. Varianta cu brăţara ar fi fost poate utilă doar pentru a fluidiza intrarea în restaurant, dar la ieşire tot trebuia să aştepţi să plătească băuturile consumate cei din faţa ta, pentru că plăţile extra nu se făceau la masă, ci la ieşire.

    Toate iaurturile erau dulci, am fost nevoită sa-mi cumpăr de la magazin chefir sau iaurt simplu.

    Dacă insistai să cauţi, era posibil să găseşti şi pahare cu iaurt simplu, natural, de la Danone. Eu am găsit de fiecare dată, dar după ce "săpam" cu nădejde în maldărul de iaurturi dulci, cu bucăţi de fructe în ele.

    Dimineața nu mai serveau la liber șampanie.

    Asta e o veste proastă. Mereu am apreciat şampania oferită de spanioli la micul dejun. Şi în Madeira la Melia am avut aceeaşi surpriză cu şampania

    Însă nu am înţeles. Nu mai era şampanie dimineaţa sau nu mai era gratis?

    Desertul nu a fost pe placul meu, sărăcăcios și fără gust.

    Spaniolii nu mi s-a părut să exceleze la capitolul dulciuri, dar mie mi-a plăcut patiseria caldă de la micul dejun, preferatele mele fiind brioşele calde fără zahăr alături de care îmi beam prima cafea. Pe a doua o beam la piscină alături de o ţigară. La celelalte mese nouă ne plăcea nelipsita cremă de zahăr ars sau şarlotele cu diferite arome. Mai completam şi cu o îngheţată sau două şi ne era de ajuns. Desigur, era loc de mult mai bine la acest capitol.

    Noi am folosit doar piscina exterioară mai mare și prosoapele noastre (nu am văzut pe nimeni cu prosoapele oferite de hotel contracost).

    Şi eu am folosit tot prosoapele proprii, dar nu ştiu dacă a meritat să le car după mine pe avion, cât timp închirierea celor de la hotel costa 5 euro bucata şi tot atât fiecare schimbare solicitată a prosoapelor.

    Mi-a plăcut foarte mult plaja nisipoasă,  cu intrare lină și nisip fin în mare...

    Apa a fost caldă,  circa 24 de grade și am avut noroc să prindem doar zile însorite.  

    Plaja Poniente mi-a plăcut maxim şi mie, chiar dacă nu am avut posibilitatea să mă bucur de ea mai multe zile.

    Pentru vremea minunată pe care aţi prins-o chiar vă invidiez, eu prinzând câteva zile cu "alerta roja" de ploi , neaşteptat pentru prima jumătate a lunii septembrie, dar asta a fost.

    Hotelul Gran Bali nu a fost printe cele mai bune opțiuni de cazare pe care le-am avut, dar nici printre cele mai rele... Dacă ar fi să revin în Benidorm,  ceea ce îmi doresc, aș alege o altă variantă de cazare.

    Îmi pare rău că Gran Bali nu a fost tocmai pe gustul tău. Am simţit o notă de uşoară dezamăgire în tot textul articolului.

    Şi eu îmi doresc să revin pe Costa Blanca, iar Gran Bali ar fi pentru mine prima alegere, pentru că prea mi-a plăcut vederea spectaculoasă de la etajul 30

    elenaadinaPHONEAUTOR REVIEW
    [10.10.24 09:44:42]
    »

    @nicole33:

    Mulțumesc frumos pentru vizită și ecou!

    Să o iau gradual:

    Față de 2019 s-au schimbat multe lucruri.

    Articolul scris de tine a fost de referință pentru alegerea mea în Benidorm.

    "Şi preţul de 1500 euro/cuplu plătit de voi mi se pare avantajos. Eu găsisem la aproximativ 1850 euro cu 5-6 săptămâni înainte de plecare. "

    Asta e o veste bună, noi am cumpărat sejurul în ultima săptămână din ianuarie, mă bucur că totuși am beneficiat de early booking!

    "Nu ştiu alţii ce au scris sau nu au scris, însă eu sigur am precizat faptul că minibarul era absolut gol şi că l-am folosit pentru răcirea lichidelor proprii. Mi se pare suficient de clar. "

    Uite că pentru mine nu a fost suficient de clar.

    Am crezut că e vorba doar de băuturile din minibar.

    Sunt hoteluri care oferă sticle cu apă în cameră pe care le pun pe mobilier și nu în minibar.

    "În Spania am mers de cinci ori cu pensiune completă şi o singură dată cu all inclusive, dar apă gratuit în cameră nu am primit niciodată. "

    Depinde de politica hotelului, noi după Gran Bali, am mai avut încă un sejur, la alt hotel, intr-o stațiune apropiată,   unde am primit câte două sticle de apă de jumătate în cameră, în fiecare zi.

    "Dacă insistai să cauţi, era posibil să găseşti şi pahare cu iaurt simplu, natural, de la Danone. Eu am găsit de fiecare dată, dar după ce "săpam" cu nădejde în maldărul de iaurturi dulci, cu bucăţi de fructe în ele. "

    Nu compara 2019 cu 2024, așa cum mai mai spus, lucrurile s-au schimbat.

    Având acea problemă digestivă,   pe primul loc a fost să găsesc o mâncare potrivită, iar iaurt simplu nu aveau, de aceea am fost nevoită să cumpăr.

    "Îmi pare rău că Gran Bali nu a fost tocmai pe gustul tău. Am simţit o notă de uşoară dezamăgire în tot textul articolului. "

    Dezamăgită  doar privind unele servicii, per ansamblu știam unde mă duc și ce voi găsi, dar alt hotel cu o vedere mai frumoasă din balcon,   nu am găsit în Benidorm.

    Și după ce am terminat cele două sejururi, trăgând linia și făcând o comparație între cele două hoteluri la care am stat, nu puteam scrie altfel despre Bali, e ca și cum aș fi plecat din garaj, la etajul unei vile luxoase (garajul fiind Bali).

    O zi frumoasă!

    nicole33
    [10.10.24 14:42:51]
    »

    @elenaadina:

    Nu compara 2019 cu 2024, așa cum mai mai spus, lucrurile s-au schimbat.

    Eu nu pot compara decât cu experienţa proprie acolo în septembrie 2019. Schimbările erau cumva previzibile, inclusiv uzura mai accentuată a hotelului, a mobilierului din camere etc. Încă din 2019 se cam impunea o renovare serioasă, darămite acum.

    Din cele povestite de tine eu regret doar lipsa şampaniei de la micul dejun

    Depinde de politica hotelului, noi după Gran Bali, am mai avut încă un sejur, la alt hotel, intr-o stațiune apropiată,   unde am primit câte două sticle de apă de jumătate în cameră, în fiecare zi.

    Foarte bine că v-aţi prelungit periplul spaniol şi că al doilea hotel a fost superior ca servicii hotelului Gran Bali. Aştept impresiile tale şi de acolo, însă cred că eu tot pe ăsta l-aş alege la o revenire în Benidorm, unde am câteva restanţe de recuperat

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂGran Hotel Bali:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.075856924057007 sec
    ecranul dvs: 1 x 1