GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Primul impact cu hotelul a fost... parcarea. Ca sa va faceti o idee, cladirea hotelului este lipita, stricto senso, de doua cladiri alaturate. Drept urmare, in fata cladirii ar fi fost disponibile cam 4 locuri de parcare. Cind am ajuns noi si am parcat, a iesit repede receptionerul sa ne spuna sa nu parcam acolo pt. ca este rezervata parcarea pentru un autocar cu sportivi care are prioritate deoarece au rezervat camere inaintea noastra. N-a contat faptul ca eram cu un copil de 2 ani si un portbagaj plin de bagaje. Ni s-a indicat "trotuarul de vis-a-vis" unde putem parca "fara probleme". Am cerut sa ne ajute cineva cu o lisa pt. bagaje (am constatat ca hotelierii din Constanta nu cunosc semnificatia termenului), a trebuit sa explicam ce inseamna, abia-abia a venit cineva sa ne ajute. Am golit masina intr-un sfirsit, am parcat-o conform indicatiilor si ne-am cazat. Apartament. Decent spre mic ca dimensiuni pt. clasificarea de 4 stele. Am impresia ca la Constanta clasificarile se fac dupa alte standarde... La intrarea in camera am avut senzatia ca intram in sauna... o caldura inabusitoare. Sotul a descoperit caloriferul din baie setat la maximum. Probabil ca intr-o zi de iarna geroasa am fi apreciat caldura aia, dar in seara respectiva a fost un cosmar. Am incercat sa pornim aerul conditionat... am constatat ca telecomanda nu avea baterii, am inlocuit cu bateriile de la una din telecomenzile LCD TV, in sfirsit l-am pornit. Ah, A/C exista doar in living! Geamurile apartamentului dau in bulevard, si sint orientate spre Vest, deci vara dupa-amiezile sint foarte calduroase. Ma intreb cum face fata doar o unitate de A/C. Dupa ce am rezolvat problema cu A/C am incercat sa pornim TV-ul... care nu functiona, avea sunet, nu avea imagine. Cel din dormitor, in schimb, functiona. Am sunat la receptie sa comunicam lipsa bateriilor de la telecomanda A/C si faptul ca tv-ul din living nu functioneaza. Ni s-a comunicat ca vor verifica si vor remedia problemele. A trebuit sa iesim in oras si la plecare am comunicat la receptie ca dorim sa functioneze A/C-ul pe timpul cit nu sintem in camera deoarece e cumplit de cald. S-a aratat mirata persoana de la receptie, dar "vom rezolva".
La intoarcere am constatat: bateriile de la telecomanda A/C nu erau schimbate, TV. ul nu functiona, temperatura in camera incepea sa fie suportabila...
Cit despre confort... nu stiu cum sint camerele obisnuite, dar apartamentul in care am locuit nu l-as recomanda nimanui, poate unor fachiri obisnuiti sa doarma pe scinduri. Salteaua patului avea "moliciunea" unei scinduri... A fost cumplit, abia am putut dormi.
Alt aspect pe care l-am observat si la alte hoteluri, minibar-ul se gaseste in... dormitor!! , la fel si telefonul... cind in mod normal ar trebui sa se gaseasca in living!
Covorul arata ingrijit, doar arata... copilul a stat in ciorapi albi care foarte repede s-au inegrit... cind am ajuns acasa i-am aruncat pt. ca nu am reusit sa-i aduc la starea initiala... Deci covorul parea doar curat...
Canapele de piele in living, si un lucru care mi-a placut, de altfel cerut de standardul de 4 stele, draperiile. O sa ziceti, "ce mare smecherie"... ei, este o smecherie... cind esti cu un copil dupa tine care trebuie sa doarma dupa-amiaza... niste draperii care blocheaza total lumina sint mai mult decat de dorit! Deci nota 10 pt. draperii. Ar fi fost un 10 si pt. LCD TV, dar din pacate... explicatia pe care am primit-o la intoarcere a fost... va las pe voi s-o catalogati... "am vorbit cu persoana care se ocupa de tv-uri si abia miine dupa ora 9 vine si va rezolva" Aceasta discutie se purta vineri dupa-amiaza... Adica cind pregatesti o camera pt. clientul care stii cind va veni... nu verifici sa fie toate functionale?? Intreb si eu... ca doar n-am batut la usa in miez de noapte si am cerut adapost... am rezervat cu zile inainte...
Baia... gresie care imita marmura, cada cu hidromasaj, care functiona! Ce folos... dupa ce am facut baie a trebuit sa string apa de pe jos... se inundase toata baia...
Halatele: existente, doua, curate si moi. Papuci: existenta o pereche... probabil trebuia sa stabilesc cu sotul un program de folosire... :)
Cam atit despre apartament.
Serviciile celelalte... Restaurantul: intim, frumos aranjat. Mincare buna. Atita doar ca nu trebuia sa ne intersectam cu echipa de sportivi. Am incercat sa mincam intr-o dupa. masa si a trebuit sa renuntam pt. ca nu erau locuri disponibile. Nu-i nimic, de aia s-a inventat room-service-ul...
Comandam, dna. care prelua comanda si care ne vazuse la mic dejun s-a oferit sa ne pregateasca un piure de cartofi pt copil. Super, am zis.
Asteptatm, intr-un sfirsit vine comanda... mai putin pure-ul copilului... dupa inca citeva zeci de minute apare si mult asteptatul pure... Cel care ne-a adus comanda parea foarte plictisit si oarecum deranjat... i-a mai trecut un pic din plictiseala cind si-a primit bacsisul...
Doamnele de la restaurant foarte amabile, serviabile. La mic dejun am ajuns mai spre sfirsit, nu prea mai era mare lucru pe masa, dar am fost intrebati ce dorim si am fost serviti prompt.
La plecare, la receptie am avut o surpriza neplacuta... Rezervarea facuta pe net avea pretul in euro... hehehe, cursul de schimb la receptie era 4, 2 desi la bnr era 4, 13... Nu era nici o avertizare pe confirmarea rezervarii asupra acestui aspect!
In fine... una peste alta, daca aflu ca-si schimba saltele POATE mai calc pe acolo:) daca sint nevoita. Alta observatie... pentru familiile cu copii... toate apartamentele hotelului dau spre bulevard care este destul de aglomerat si zgomotos...
Cam astea ar fi impresiile de la acest hotel, sper sa va foloseasca.
Trimis de dandana in 12.05.10 22:40:16
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dandana); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.20186380 N, 28.64595180 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
nu m-am prins cum sa editez postul, asa ca scriu aici.
Am uitat sa mentionez ca a trebuit sa sun sa cer un menu de room-service, in mod normal acesta ar trebui sa fie in camera. In prima seara cand am ajuns au avut grija sa-l ia cind au debarasat A doua zi a trebuit sa sun din nou sa cer un menu care a fost prompt ridicat o data ce am terminat masa
Probabil avea o valoare sentimentala, stiu si eu...
Buna dimineata @dandana, imi poti spune cat ai platit pentru acel apartament sau mai corect daca ai platit exact tariful de pe site-ul hotelului: Hotel GmG
@pepsi70ro: tariful afisat la receptie era in eur (100), am platit 120 eur, daca imi aduc bine aminte. Am facut rezervarea prin booking.com si asta a fost pretul lor pt 2 nopti. Problema a fost cursul de schimb pe care fiecare, nu-i asa, si-l poate alege dupa cum vrea...
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2015 Dezamagitor — scris în 24.08.15 de mihai.eu din GALAţI - nu recomandă