ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.08.2024
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 05.08.24
STATUS: JUNIOR
LUNA
AUG-2024
TIMP CITIRE: 2 MIN

Drept la replică

DREPTUL la REPLICĂ se referă la următorul articol (încărcat anterior pe sait):
TIPĂREȘTE

Sunt Administratorul de la Genius*** din Eforie Sud si imi rezerv dreptul de a da un drept la replica la postarea legata de locatie.

De fapt este o razbunare pentru binele pe care l-am facut. Calatorind cu trenul de la Bucuresti la Predeal sotia discuta in tren cu d-na AM din Ploiesti. Ii spune sotiei ca ar vrea sa mearga la mare dar preturile sunt mari. Sotia face un gest omenesc si ii spune ca are un hotel la mare si ii spune ca o sa ii faca un pret preferential. A spus ca vine singura, este multumita cu o camera fara balcon. Ii spune ca pentru ea pretul este de 150 lei/noapte, la jumatate din pretul de pe site.

Cand AM vine la mare eram in receptie. Imi spune ca a vorbit cu sotia, o sun si imi confirma. O sa stea 9 nopti din 14.07.2023 pana in 23.07.2023 la tariful de 150 lei/noapte. Nu vrea insa camera fara balcon ci cu balcon. Si eu marinimos ii gasesc una, la acelasi pret. Am factura de cazare de 1.350 lei. Totul parea bine.

Dupa putin timp de la receptie imi spun ca au urcat doi tineri cu bagaje, rapid fara sa se uite la receptie. Pe camerele de supraveghere am observat ca au urcat la etajul 2 la camera d-nei AM. Merg sa vad despre ce este vorba. Constat ca in camera au venit nora si ginerele SAU fiul si nora (nu mai tin minte exact). In orice caz un tanar si o tanara, tanara cu numele VAR. Le-am explicat ca ca nu se poate asa ceva, camera a fost inchiriata SGL pentru d-na AM. Au devenit agitati, violenti verbal. Le-am spus clar, intr-o camera cu doua paturi nu pot sa cazez 3 adulti. Si le-am explicat ca pretul pentru camera a fost preferential pentru d-na AM. Daca vor sa ramana trebuie sa plateasca diferenta pentru cele doua persoane in plus din camera. Am adus pat suplimentar, pat normal (nu pliant). Am explicat ca in conditiile in care au incercat sa ma 'prosteasca' nu accept decat sa plateasca diferenta. Tariful pentru camera tripla, tot preferential, le-am spus ca este de 250 lei/noapte (300 lei pe noapte era camera DBL pe site). Accepta dupa mari discutii.

A doua zi dimineata achita diferenta de 100 lei si isi iau bagajele si pleaca. Am factura pentru diferenta la cazare.

Dupa aceea posteaza aceasta impresie despre Hotel Genius. O razbunare...

Precizez ca am facturile si fisele de cazare pentru AM (A. Maria) si VAR (V. Andreea Rodica). Spunand adevarul nu am de ce sa nu le dau numele.

Nu pot spune ca la Genius totul este perfect. Incercam sa facem totul cat mai bine si marea majoritate a turistilor sunt multumiti. Avem turisti care vin la noi din 2006. Unii erau copii cand au venit prima data, acum au venit cu copii lor.

La fel cum unele locatii turistice trebuiesc evitate, la fel trebuiesc evitati si unii turisti. Si pusi pe o lista a minciunii...


[fb]
---
Trimis de Emil Cearnau in 05.08.24 15:57:14
Validat / Publicat: 05.08.24 16:23:06

VIZUALIZĂRI: 745 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Emil Cearnau); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7200 PMA (din 8 voturi)

ECOURI la acest review

6 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[05.08.24 16:19:48]
»

Salutăm dreptul la replică postat, este BINEVENIT.

În opinia mea, dacă toți proprietarii și-ar face timp pentru a-și prezenta propriul punct de vedere asupra celor relatate de turiști , cititorii ar fi mai câștigați, MULT mai corect / complet informați! De multe / destule ori vedem exagerări, câteodată crunte.

-

Numele în clar (ale turistei / turiștilor) nu pot fi însă acceptate spre publciate în clar — contravin reglementărilor legale / GDPR...

adrianaglogoPHONE
[09.08.24 11:05:49]
»

@Emil Cearnau: Eu una chiar va cred. Eram de fața la o pensiune, la o discuție din ce in ce mai aprinsă intre proprietar si turisti.

Exista o rezervare pt o camera tripla, dar voiau sa se cazeze 4 adulti si 3 copii!

Asa ca sigur si turistii sunt... de tot felul!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Micul G
[09.08.24 13:08:57]
»

@adrianaglogo: Va multumesc mult!

webmasterX
[09.08.24 13:41:13]
»

@Micul G: de unde se vede că „Micul G” și „Emil Cearnau” sunt conturi care aparțin aceluiași proprietar

-

Contul „Micul G” va fi închis -- se poate continua de pe primul cont

adrianaglogoPHONE
[09.08.24 18:56:06]
»

@webmasterX: Hopaaa! Și eu îi luam apărarea!

Emil CearnauAUTOR REVIEW
[10.08.24 14:32:54]
»

@webmasterX: Dl. Administrator de site, avand in vedere ca imi creati probleme cu postarea pe care nu doriti sa o stergeti am afisat in receptie la Genius*** un afis prin care i-am rugat pe turistii cazati ca isi spuna parerea despre Genius***. Normal sincera. Sa intre pe site "AmFostAcolo" si sa isi spuna parerea. Avand in vedere ca am un grup de adrese legate de hotel am trimis un email general prin care i-am rugat pe turistii din grupul meu sa isi spuna parerea despre locatie. Nu am facut o selectie a turistilor. Nu stiu daca vor fi bune parerile... Sunt convins de profesionalismul Dumneavoastra si ca veti afisa acest mesaj si toate mesajele primite. Avand in vedere ca am colaborat 15 ani cu turisti straini, pe relatia Belarus va pot trimite zeci de mesaje in limba rusa despre locatie. Am si traducerea lor in romana... Am organizar charter cu avionul pe relatia Minsk - Constanta cu compania Beavia... Ii voi cere si agentiei din Belarus sa isi spuna parerea, vorbesc romana. Gramatical mai corect decat multi romani.

Inca odata sunt convins de profesionalismul Dumneavoastra si ca veti afisa in intregime acest mesaj. Nu are nici o legatura cu protectia datelor cu caracter personal.


NB Emil Cearnau este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adrianaglogo
Alte articole din această RUBRICĂGenius Hotel:
INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051658868789673 sec
    ecranul dvs: 1 x 1