EXCELENT
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Un bun hotel de business, dar și de explorat capitala slovenă
Și despre cazarea din Ljubljana merită să vă zic câteva vorbe; un excelent hotel de business, dar nu numai, situat în inima orașului, la scurtă distanță de atracțiile turistice, de magazine și de restaurante: Eurostars uHotel (4*). Vă reamintesc că am ajuns aici cu un grup de colegi, printr-o conjunctură... profesională. La vremea respectivă (final de martie) o dublă cu mic dejun era în jur de 80 de euro, acum prețul e ceva mai mare.
Adresa este Miklošičeva cesta 3; practic, descoperim aici o clădire în formă de L, cu 9 etaje, având în față un mic parc centrat de o fântână. Arhitectura nu-ți spune mare lucru, fiind cât se poate de comună, chiar un pic sumbră. La corpul de deasupra recepției, camerele au ferestre mari și câte un balconaș îngust (care nu se vede prea bine de afară), la cel lateral doar o parte din camerele de la etajele superioare au balcoane. Dacă înaintezi un pic pe strada principală în direcția centrului, constați că hotelul nostru face corp comun cu cel alăturat, Grand Hotel Union Eurostars. Aveam să aflăm că acesta „locuiește” într-o clădire istorică reabilitată, în care se păstrează încă niște superbe vitralii (pe care, desigur, le-am „vizitat” și admirat și noi). Ulterior, de pe site-ul www.eurostarsuhotel.com am aflat că există într-adevăr o înrudire între cele 2, datând din 1979, când „fostul Grand Hotel Union a cumpărat o clădire suplimentară, care este actualul Eurostars uHotel” .
Microbuzul ne-a debarcat deci în micul scuar din fața intrării, ocazie cu care am remarcat, pe de o parte, că în dreapta se coboară în parcarea subterană (pe 3 niveluri, după cum aveam să constatăm după butoanele din lift), iar în stânga este organizată o zonă pentru fumăcioși. Vicioșii grupului au și năvălit într-acolo; noi, cuminții, am intrat în holul recepției, spațios și luminos, decorat minimalist, dar de efect. Procesul de check-in a decurs rapid, cred că a trebuit să prezentăm un card bancar drept garanție, dar nu mai știu sigur. Ni s-au repartizat camerele, ni s-au dat câteva informații despre micul dejun și zona de spa și am fost îndrumați spre lifturi.
Există 2 rânduri de lifturi, câte unul pentru fiecare corp al clădirii. Cele mai la-ndemână sunt, desigur, cele din holul principal, dar nu știu de ce noi am fost direcționați către celelalte, la care am ajuns străbătând zona de lobby și ocolind restaurantul, pentru ca la etajul al 4-lea (unde aveam să „locuim” ) să facem cumva drumul înapoi, de data asta pe coridoarele palierului. Drum de 5-6 minute, în condițiile în care de la ușa camerei mele până la lifturile principale nu erau decât maxim 10 metri! :) Ne-am amuzat teribil și am concluzionat că tânăra recepționeră o fi fost în prima ei zi de muncă acolo...
Am avut camera 430, aflată într-un fel de rond central, greu să vă explic cum vine asta, o să vedeți în poze, practic era un spațiu gol pe mijloc ce ținea de la etajul 1 sau 2 până la ultimul. Ușa se deschide cu cartelă magnetică, pe care apoi o fixezi în locul special pentru a activa alimentarea cu curent electric. Structură clasică: hol, baie în dreapta, dormitor în față. Spațios, curat, calitativ.
Camera propriu-zisă este dotată cu un pat dublu încadrat de noptiere; saltea excelentă, lenjerie albă, imaculată, 4 perne (2 mari și 2 mici), pilotă. Câte o veioză cu braț mobil fixată deasupra noptierelor și, evident, prize în dreptul acestora. Pe partea opusă, un corp de mobilier cu mai multe componente: un dulap în 2 uși (ăsta era pe hol, de fapt), suportul de bagaje, „biroul” ce ascundea răcitorul și pe care se afla tembelizorul și o masă simplă, cu un scaun cu spătar. Pe masă – o tavă cu kit-ul de preparat ceai/cafea, 2 pahare și 2 pet-uri cu apă „ca cadou” . A, și o veioză, și ceva listuțe cu prețurile din minibar și mai știu eu ce-or mai fi conținut, că n-am „săpat” foarte temeinic.
Și în dulap am găsit chestii interesante, mai mult sau mai puțin utile: halate de baie, papuci, umerașe, seif, trusă de cusut, pungi pentru rufe murdare.
Baia este echipată cu tot ce trebuie: cadă, chiuvetă inclusă într-un blat generos, vas de toaletă și bideu. Am avut prosoape de mai multe dimensiuni, cum se obișnuiește, albe și parfumate, inclusiv prosop pentru picioare, care se schimba zilnic. Recipiente cu de toate: săpun lichid, gel de duș, șampon, balsam, ba chiar și cremă pentru mâini! Chiar și seturi de spălat dinții, căști de baie, hârtie igienică suficientă. Lângă chiuvetă, uscător de păr și oglijoară-lupă. A, și încă o oglindă mare pe hol, în prelungirea dulapului, uitai s-o pomenesc (noroc cu pozele!).
Mochetă pufoasă pe podea (mai puțin în baie, unde era gresie, desigur), perdele și draperii la ferestre. În balconaș n-am ieșit, n-aveam de ce, era gen franțuzesc, îngust și nefuncțional din punctul meu de vedere, poate doar fumătorii să-i aprecieze prezența. Am pozat prin fereastră, camera mea dădea spre mica piațetă din fața hotelului și spre clădirile de peste drum.
Hotelul deține o zonă spa ce ocupă ultimul nivel, am urcat, dar n-am intrat, căci eram încălțată „de stradă” și nici n-am revenit, preferând ca puținul timp liber să-l petrec descoperind orașul. Am înțeles că există o piscină și servicii de masaj thai; o colegă care le-a testat s-a dovedit foarte încântată.
Micul dejun se servește în restaurantul de la parter; nu mai știu sigur intervalul orar, pentru că noi am avut activități programate cu noaptea-n cap și în 2 din cele 3 dimineți restaurantul s-a deschis mai devreme special pentru noi. Oferta este cea obișnuită – mezeluri, brânzeturi, ouă preparate în diferite moduri, legume, fructe, lactate, cereale, prăjiturele etc. Rețin în mod deosebit vreo 3-4 variante de smoothie (preparate din combinații de legume și fructe) foarte bune și sățioase. Cafeaua – ok.
Am mâncat acolo și prima cină. Încă nu ni se făcuse foame după prânzul întârziat și prelungit de la Rakar, dar ne-am prezentat la ora anunțată, ce să facem?! Am avut o masă lunguță pregătită pentru grupul nostru, în curând ni s-au mai alăturat vreo 2 grupuri din alte țări (fiecare cu masa lui). Servirea a fost profesionistă și mâncarea excelentă; atât de bună, încât am mâncat, chiar dacă nu ne era foame. Ceva aperitiv cu felii de somon afumat și rucola, friptură de pui cu legume și salată și un tiramisu excelent. S-au băut bere locală (foarte faină), vin și apă.
Per total, un hotel foarte bun, în care m-am simțit bine și despre care păstrez amintiri frumoase. Precum aminteam, poziția este perfectă pentru vizitat orașul, n-am folosit în acest scop decât propriile picioare. Despre oraș – numai de bine; poate reușesc să încropesc ceva, deși timpul mă cam înghesuie din toate părțile... Dar zău că ar merita. Și am niște poze!...
LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI
Fix în centrul orașului!
Trimis de crismis in 24.06.23 11:18:03
- A fost prima sa vizită/vacanță în SLOVENIA
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (crismis); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 46.05331564 N, 14.50626508 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Mutat în rubrica "Eurostars uHotel, LJUBLJANA" (nou-creată pe sait)
===
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)
Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ”
— (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent sau anul trecut ;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)
@crismis: Extraordinar ce cunoscute imi sunt pozele dvs!
Am scris candva, acum doi ani si mai bine, despre Eurostar Zaragoza Delicias, unde am fost cazat prin 2016. Hotelul arata fix la fel!
Stau acum la VH Eurostar Tirana Hotel Congres & Spa. Totul este mai ponosit, bineinteles, ca Albania nu e nici Spania, nici macar Slovenia. Dar... intentia este aceeasi.
@adso: Cu siguranță conceptul lanțului hotelier este cam același, indiferent de locație. E normal să semene între ele... Cel mai important e ca serviciile să fie bune și să păstrăm amintiri frumoase din aceste sejururi.
Vacanță minunată să aveți! Abia aștept să povestiți; Albania e una din țările care mi-au depășit așteptările!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)