ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.01.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bruxelles
ÎNSCRIS: 29.07.12
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
DEC-2015
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CADRUL NATURAL:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
86.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 35 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 3 MIN

Impresiile mele despre Complex Hotelier Eden, 3*, Predeal

TIPĂREȘTE

Buna ziua, dragi turisti,

Am petrecut Craciunul aici, alaturi de câteva cupluri. Oferta continea si doua zile gratuite, 22-23 dec, noi am putut ajunge pe 23, am rezervat un apartament, deasupra restaurantului, la etajul 1. Scriu acest review pt ca, consider ca lumea trebuie informata. Cu ce sa încep?

Cazarea

Apartamentul 101, era spatios, cu salon, tv, canapea, fotolii, masuta, oglinda, sifonier, mocheta peste tot. Camera, cu doua paturi alaturate, mare si ea, curata, tv, veioze, oglinda, birou, lenjerie curata, minibar. Este o fereastra Velux, actionata prin telecomanda, care trebuie ceruta la receptie. La început, a urcat receptionerul în apart. ca sa o deschida, apoi a iesit cu ea, zicând sa o cerem oricând avem nevoie (!). A doua oara, am cerut-o, pe un ton ferm, si am lasat-o în camera pâna la sfarsit. Apartamentul, foarte calduros, era placut, dormeam cu geamul deschis, si tot era ok... Baia, ok, destul de mare, cu cabina de dus, corect echipata. Curatenia, superficiala, se faceau paturile si cam atât... prosoape schimbate dupa patru zile. Am avut si probleme, muzica din restaurant ce se aude f tare în camera, femeile de serviciu încep munca devreme, nu au nici o jena, vorbesc f tare, trântesc... Am vorbit cu o doamna responsabila, care s-a scuzat, si a zis ca o sa ia masuri. Nu au mai facut galagie, dar au continuat cei de la receptie cu cei cu spalatoria (cei care veneau sa aduca lenjeriile curate si le luau pe cele murdare...).

Masa

Mâncarea buna, destul de variata. Bauturile erau, majoritatea, de la dozatoare, mai putin berea si apa plata, alcoolul facut de casa. Ospatarii, foarte atenti, politicosi, purtau manusi albe. Munceau f mult, din greu, dar erau mereu atenti, pe faza. Singurul bemol, dar cel mai important, mâncarea era aproape tot timpul calduta, sau rece. Un mare minus. La un moment dat, am rugat un ospatar sa îmi încalzeasca mâncarea... Un altul, toate mesele erau fara fetze de masa (doar la masa festiva au fost), iar pe ele, pe toate marginile erau niste cartoane mari de publicitate, nu stiu ce premiu de excelenta de la Booking.com... Erau pe toate mesele, la interior, la exterior, erau obositoare si impuse, stresante. Era de ajuns una, pe un perete, la receptie, zic si eu, dar nu peste tot. Evident, se fuma în restaurant, cum altfel, de ce sa nu fumeze si cei care nu sunt fumatori, dar mai ales copiii.

Divertismentul

Ambianta a fost frumoasa. Muzica frumoasa, pt toate gusturile, muzica româneasca, populara, romante, din repertoriul international, colindatori, dansatoare, a fost superb, lautari... Nota 10!

Concluzii

Doamna responsabila, care are vreo 60 si ceva de ani, ar putea fi un pic zâmbitoare, era vesnic îmbufnata. Niste prieteni i-au dat "buna dimineata! ", dânsa le-a raspuns cu raceala, dupa care, "închideti usa în urma voastra! "Domnul de la receptie ar putea întâmpina turistul cu un mic zâmbet, ar conta mult, e primul angajat pe care îl întâlnesti în hotel, prima impresie e cea mai importanta. Nu se face îndeajuns pt pastrarea linistii turistilor, femeile de serviciu nu dau doi bani pe asta. Se continua permiterea fumatului în restaurant, la receptie, pe holuri. Doar în camere nu se fumeaza! E deja ceva!

Daca m-as mai întoarce? Da, pt amabilitatea ospatarilor, pt programele artistice, pt calitatea bucatelor.

Nu m-as mai întoarce, pt ca daca esti cazat în corpul principal, deasupra restaurantului (de fapt, sunt trei corpuri), îti este imposibil sa te odihnesti, din cauza galagiei din restaurant, a muzicii care dureaza pâna la ore târzii, indecente. Nu m-as mai întoarce, pt ca si în ziua de azi, asa zisa lume civilizata, înca mai esti nevoit sa iei masa lânga fumatori. Numai în restaurantul în care era servit md era un loc special destinat fumatorilor, trebuie sa remarc asta. Conducerea nu vrea sa stie de vorba aia româneasca, "Clientul nostru, stapânul nostru". Nu am avut pretentia sa fiu tratat ca un stapân, ci doar sa ma pot odihni si sa pot servi masa fara sa inhalez fumul celorlalti...


[fb]
---
Trimis de ALI-Lilas in 03.01.16 22:41:06
Validat / Publicat: 03.01.16 23:42:27
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4618 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ALI-Lilas); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 14600 PMA (din 16 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 35.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    webmaster98
    [03.01.16 23:41:29]
    »

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar ilustra perfect textul, fiind mai mult decât binevenite. Sunt întotdeauna căutate şi apreciate de cititorii interesaţi în această destinaţie...
    Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=1836

    ***

    Mutat în rubrica "Eden Hotel, PREDEAL" (deja existentă pe site)

    ***

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    Dabator
    [04.01.16 00:22:17]
    »

    @ALI-Lilas - Un articol foarte reușit și bine argumentat.

    Am stat și eu la acest hotel și am fost foarte mulțumit. Drept e că nu am stat în corpul principal și am fost feriți de zgomot și nici nu am fost în plin sezon (nu mai spun Revelion ). La recepție am "prins" două doamne, una extrem de drăguță și primitoare. Cea de a doua cred că e cea descrisă de tine și, din păcate, sentimentul meu a fost același .

    Per ansamblu eu am fost foarte mulțumit însă am avut doar micul dejun la hotel. În consecință experiențele au fost un pic diferite...

    Aș vrea să mai citesc impresii scrise de tine, așa că sper să nu te oprești aici.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    ALI-LilasAUTOR REVIEW
    [04.01.16 12:44:35]
    »

    @Dabator: Buna ziua! Ma bucur ca esti in asentimentul meu, pt ca astfel, ceilalti turisti vor intelege ca nu inventez nimic, ci ca spun adevarul, asa cum este el.

    Sper pt acest complex hotelier, ca aceste lucruri negative sa dispara, pt ca doar asa, isi va creea o reputatie solida, daca isi doresc asa ceva.

    Chiar sunt curios daca ma va contacta cineva din partea hotelului, pt o discutie constructiva si pertinenta, daca cineva e totusi interesat de bunul mers al unitatii.

    Vacante placute iti doresc, oricine ai fi!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Nasvasile*
    [09.09.16 21:38:30]
    »

    @ALI-Lilas: Ce poti sa spui de facilitati (ex: locul de joaca etc.), distractie (ex: fun park, mos craciun, sanie etc.) si obiceiurile traditionale (ex: colinde, taiatul porcului etc.)?

    Multumesc

    ALI-LilasAUTOR REVIEW
    [10.09.16 15:14:11]
    »

    @Nasvasile: au un teren de baschet, care e si pe post de minifotbal, nu știu daca e gratis. despre sanie nu știu, nu era prea multă zăpada. pot spune despre colinde, vin colindători in ajun, in ziua de Crăciun, in restaurant, e foarte frumos, sunt colindători Adulți, sunt copii care cânta in cor cu solista formației angajate... Cât despre pomana porcului, ei taie porc acolo, se arde paie, e mișto rău. Se mănâncă acolo in niște foișoare, numai bunătăți, ciorbe, țuica fiarta, pt ambianta este o formație de trei patru lăutari care cânta romanțe, populară, e frumos. Te servești cu sorici direct "de la sursa", e decupat in mici pătrățele si fiecare se servește si apoi pune in sare... daca mai ai întrebări, nu ezita.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Nasvasile*
    [11.09.16 19:33:11]
    »

    @ALI-Lilas: Multumesc pentru informatii.

    ALI-LilasAUTOR REVIEW
    [13.09.16 09:43:42]
    »

    @Nasvasile: Nu ai dc. Nu stiu daca ai citit review-il meu, despre complexul Eden. Complexul nu e rau, daca ar îndrepta anumite lucruri, ar fi extraordinar, dar e greu pt așa ceva în România. Trebuie sa interzică fumatul în hotel, clar! Trebuie ca angajații sa înceteze sa facă gălăgie in hotel la ore matinale (le merge gura femeilor de serviciu, dimineața pe holuri, de nu se poate... pun aspiratorul devreme)... Mâncarea este, cum am mai spus, călduță, nu se poate așa ceva... Pai o firma care se respecta, nu face așa ceva, e ceva normal ca mâncarea sa fie caldă în permanență, nu numai atunci cand este gătită (pt ca se face economie la curent, recipientele in care păstrează mâncarea, in restaurant, nu sunt date la maxim...) În concluzie, eu în condițiile astea, nu m-as mai întoarce acolo. Muncesc un an de zile, si o vacantă plăcuta este binemeritată. Atunci de ce sa o stric în asemenea condiții? Cred ca merităm cu toții, mult mai bine. Nu credeți?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ALI-Lilas, Nasvasile*
    Alte impresii din această RUBRICĂEden Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.038291931152344 sec
    ecranul dvs: 1 x 1