Tarom [Frankfurt - Bucuresti - Frankfurt] - cu bune si cu rele
Incurajat de un review recent citit despre o alta companie aeriana (vezi impresii), tot romaneasca, m-am hotarit sa astern citeva randuri in pivinta companie Tarom.
In ultimii ani, pot spune ca, cu doar citeva putine exceptii, am fost clienti fideli al acestei companii pe care am fost si suntem de parere ca trebuie sustinuta.
Cu toate acestea vreau sa spun ca in ultimul timp compania Tarom ne-o face nou ca clienti tot mai greu sa-i raminem fideli. De ce? Pretul creste iar calitatea scade - asta spus simplu si clar. Pe deasupra, au aparut alte companii, cu nume mai sunator, de ex. Lufthansa, care ofera mai mult la acelasi pret. De ex. checkin terminal 1 si as spune si siguranta.
Anul acesta avem deja cumparate mai multe bilete spre Romania cu compania Tarom, dar daca nu se va schimba nimic simtator spre bine, incepind cu anul viitor vom spune ,,arivederci"
Relatarea mea se referea doar la cursa Frankfurt - Bucuresti si inapoi. La fel si pozele postate.
Heideti sa va spun ce mi-a placut si ce nu.
Bune: Mancarea si bautura INCA este existenta pe acesta cursa. La Lufthansa se primeste doar o ciocolata. Pretul INCA umpic mai jos fata de concurenta. Cam astea ar fi... punctele pozitive.
Rele: Mutarea ghiseului de checkin din terminalul 1 la terminalul 2 - o degradare clara a service-ului. Anularea unor zboruri fara instiintarea clientului. Asa am patit pe data de 30 12.14.
Slabirea service-ului in general - vezi pozele in care am documentat felul profesionist a la ,,nea Dorel,, cum a inteles compania Tarom ca se repara sutineara scaunelor.
 
Asa cum am spus mai sus, avem deja cumparate mai multe bilete pe aceasta cursa pentru anul acesta. Sper sa mearga totul bine si chiar mi-as dori ca compania sa se redreseze si sa ramina pe piata.
Daca recomand zborul cu aceasta companie? Fifty-fifty - sa hotaresca fiecare cum crede...
Trimis de Michaell in 26.04.15 10:43:26
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
ECOURI la acest articol
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Mutat, la reorganizare, în rubrica "Filozofări... turistice" (deja existentă pe sait) - rubrică dintr-o secțiune OFFTOPIC sau DE INTERES TURISTIC RESTRÂNS!
@Michaell -
Interesant, și de pus pe gânduri.
Pentru anul în curs, am și eu un bilet la ei, dus - întors, pentru Londra. Ciudat a fost că, la data cumpărării, anunțau o ofertă de 99 euro, dar intrând pe site-ul lor, am găsit biletul la un preț peste 200 euro. Și mai ciudat, intrând pe site-ul unei agenții on-line, la care am mai apelat și în trecut, am găsit același bilet la circa 110 euro, plus comisionul lor de vreo 12 euro.
Oare ce demonstrează asta?
@msnd - Cred ca inteleg ce vrei sa spui dar ar fi poate bine sa tinem cont ca, in ziu de azi si cu mijloacele net-ului, preturile difera tare nu doar intre site-uri ba chiar pe acelasi site pretul, resp. oferta se poate schimba de la o ora la alta. Miscariile si rocadele care au loc in acest domeniu mi-au fost povestite odata de cineva care lucreaza intr-un domeniu asemanator.
Pe mine, sincer, mai putin preturile ma ingrijoreaza ci mai mult siguranta. Daca te uiti la primele doua poze intelegi la ce ma refer.
Multumesc ptr. vot.
@Michaell -
Da, și acesta este un aspect de luat în considerare.
Deși este puțin probabil ca un scaun defect să pună în discuție siguranța zborului, existența lui poate crea semne de întrebare. Cât de adâncă este criza în care se află compania? Dar la aceiași întrebare ajung și eu, punând în discuție prețul biletului. De ce promiți o ofertă, dacă nu poți s-o onorezi?
@Michaell -
” In ultimii ani, pot spune ca, cu doar citeva putine exceptii, am fost clienti fideli al acestei companii pe care am fost si suntem de parere ca trebuie sustinuta.
Îmi este destul de greu să cred că fidelitatea ta față de Tarom s-ar datora unei dorințe sincere de susținere a acestei companii, cât mai degrabă faptului că prețurile practicate au fost mai mici decât ale concurenței, dar poate mă înșel eu.
”
Pe deasupra, au aparut alte companii, cu nume mai sunator, de ex. Lufthansa, care ofera mai mult la acelasi pret. De ex. checkin terminal 1 si as spune si siguranta.
Dă-mi voie să te contrazic atât în ceea ce privește
” siguranța
, cât mai ales seriozitatea (adăugirea îmi aparține) acestei companii, cu riscul de a fi parțial off topic, dar, având în vedere secțiunea la care ai postat, cred că acest lucru poate fi permis.
Am zburat în septembrie anul trecut spre Madrid cu Lufthansa cu escală la Frankfurt. Nu am ales zborul direct cu Tarom, deoarece orarul de zbor nu era avantajos pentru mine, Madridul nefiind destinația finală a călătoriei, și pentru că doream să reduc timpii de așteptare în aeroport. A fost prima dată când am folosit serviciile Lufthansa despre care îmi imaginam numai lucruri pozitive, cu gândul la seriozitatea și precizia germane. Se pare că m-am înșelat. Cursa București Frankfurt a decolat de pe Otopeni cu întârziere de aproape o oră, până la Frankfurt nereușind să recupereze mai mult de 8 minute, chiar dacă vremea era perfectă și avionul era prezent pe pistă cu mult timp înainte. Am alergat ca nebunii pe Frankfurt disperați că pierdem legătura spre Madrid cu aceeași companie. Am ajuns la poarta de îmbarcare exact în momentul în care îmbarcarea trebuia să se fi încheiat, surprinși să constatăm că aceasta nici măcar nu începuse. Evident, și cursa Frankfurt-Madrid a decolat cu o întârziere de 45 de minute, deși și aici condițiile meteo erau perfecte pentru zbor. Vorbeai de siguranța zborului postând un scaun rupt și cârpit sau cel puțin asta am înțeles eu din poze. Eu ce aș putea comenta despre siguranța zborului când am zburat cu cel mai „ruginit” avion întâlnit vreodată care scârțâia din toate încheieturile atât la decolare, cât, mai ales, la aterizare și care la Madrid nu a sculat din somn doar tot Madridul, ci poate o jumătate de Spanie. Bineînțeles, la întoarcere, am beneficiat de același avion pe ruta Madrid-Frankfurt, ale cărui scârțâieturi inconfundabile le-am recunoscut imediat. Serviciile la bord oferite de Lufthansa au fost mulțumitoare, mai puțin „acreala” însoțitoarelor de bord față de călătorii care nu vorbeau limba germană, ci doar engleza.
Scopul celor povestite mai sus a fost acela de a sublinia că nici nemții nu sunt perfecți.
Mutat în rubrica "Despre transportul aerian, DE LA LUME ADUNATE" (nou-creată, între timp, pe sait)
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- May.2019 Cele mai bune / cele mai proaste aeroporturi din 2019 — scris în 15.05.19 de Nicu din TIMISOARA
- May.2017 Tarif call center Wizz Air 0,62 Euro sau 0,012 Euro/minut? — scris în 18.05.17 de dalumian din BUCURESTI
- Sep.2016 Liniile aeriene Turkish Airlines, calitate si incredere — scris în 04.11.16 de MirelaV din CODLEA
- Jul.2016 Drepturile pasagerilor din transportul aerian — scris în 02.08.16 de Gratian* din ORADEA
- Jul.2016 Călătoria cu avionul. Așa nu! — scris în 09.07.16 de robert din BUCURESTI
- Apr.2015 Experienţa Blue Air - Bucuresti - Larnaca şi retur — scris în 24.04.15 de GabrielaG din BRASOV
- Apr.2014 Blue Air sau „alba-neagra” — scris în 26.04.14 de makuy* din BUCURESTI