ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 23.07.2012

Mai degrabă mulțumit

AUTORUL NU ar recomanda

Nu repet experienta!

Am ales un sejur de 7 nopti pentru 2 adulti si doi copii (3, respectiv 6 ani) care a inclus cazarea si cele trei mese:

1. Conditii de cazare - camera relativ curata, mobilier vechi, balcon de dimensiuni obisnuite cu fotolii. Desi aveam sejur 2 adulti+2 copii a trebuit sa cer eu sa-mi aduca lenjerie pentru patul de copil, prosoape EXECRABILE (uzate, iar uzate inseamna ca le curgeau atele din ele si ca erau cenusii la culoare. Drept urmare am sesizat situatia la receptie si mi s-au adus prosoape curate, noi sau relativ noi. Cu alte cuvinte daca esti naluc si inghiti, sa-ti fie de bine. Prosoape schimbate la 2 zile, curatenie zilnic, lenjeria (destul de ok) schimbata o data pe sejur.

2. Mancarea - bunicica, insa servirea IN TOTALA BATJOCURA. Ca sa dau un exemplu, la ora diminetii 7.30 cand trebuia sa inceapa servirea micului dejun abia apareau ospatarii sa faca curat, iar daca m-am uitat lung la el din acest motiv m-a mai si luat peste picior ("Nu va impacientati, totul este sub control! "). Preluarea comenzii poate dura si de la o ora in sus, servirea comenzii asemenea. Singura solutie la care ne-am gasit scaparea: am gasit un ospatar cu o doza normala de bun simt (marea lor majoritate sunt de o indolenta de nedescris), alegeam doar una dintre mesele la care servea el si il "omeneam" zilnic cu "bacsisul salvator". Daca nu era nici una dintre mesele lui libere... ghinion! In plus se practica "rezervatul mesei", drept pentru care s-a intamplat sa fim ridicati de la masa, chiar daca uneori nu era utilizata inscriptia "Rezervat". Plus ca rezervarea era pentru toata seara si nu incepand cu ora la care se prezenta persoana care a facut rezervarea. Nu am reusit sa facem si noi o rezervare decat dupa ce am facut iures si ne-am certat cu seful de sala. Explicatia pentru faptul ca se facea rezervarea era faptul ca consumatorii care urmau sa soseasca cine stie cand (Atentie!!!) ACHITAU CU NUMERAR. Care va sa zica eu care i-am platit in februarie cand ii tipa maseaua in gura eram o nataroaica. Ar mai trebui adaugat faptul ca aveau in meniu pizza la pranz si seara, preparata de un singur bucatar, absolut insuficient, motiv pentru care dura destul de mult, dar si faptul ca resturantul italian nu era inclus ca varianta in meniul preplatit pentru tot sejurul. Ca sa fiu mai explicita, sejurul nostru a inclus cazare si 3 mese petru 2 adulti, iar meniul pentru cei doi copii de 3 si 6 ani era gratuit. Insa meniul copiilor prestabilit de ei. Acesta includea 4 feluri de ciorbe, 4 feluri 2, desert doar la pranz care insemna inghetata, clatite sau prajitura casei, fara sucuri sau pizza. Pentru meniul nostru, al adultilor, aveam bonuri valorice pe care insa nu le puteam folosi si la restaurantul italian.

3. Enterteinment - trupa care canta seara in restaurant "Gasca de acasa" - f. f. f. buni, un magician care i-a fascinat pe copii si care trebuia sa apara in fiecare seara, insa n-a avut reprezentatii decat in 2 sau 3 seri, desi anuntasera ca va avea reprezentatie si in seara urmatoare, drept pt care m-am umplut de nervi ca am tinut copilul dupa promisiunile lor desarte. Spectacolele pentru copii relativ ok: piese de teatru in fiecare seara in una din salile de conferinta, insa la Baby Land fara nici un fel de supraveghere din partea personalului, acces necontrolat drept pentru care era un haos total care intr-o ora te epuiza pur si simplu, tobogane gonflabile in stare relativ buna (sparte in unele locuri). Deci nu mi-as fi lasat copilul nesupraveghet, nefiind securizate in cea mai mare parte (ca sa dau exemplu, erau niste castele gonflabile in varful carora copiii mai marisori, adica de peste 5-6 ani, se puteau catara si de unde daca se prabuseau -2 sau 2.5 metri inaltime ar fi cazut in gol, pe pietris. Evaluati voi deci riscurile sau consecintele). Trupa de dans sportiv din Sibiu f. ok, dans tiganesc la fel, foarte ok, recital Gheorghe Gheorghiu in fiecare seara de aprox. 20-30 min.

4. Plaja - cea din dreptul hotelului plina de pietre, intr-un golfulet in care nu puteai face baie. Aici un loc de joaca pentru copii de tot rasul. Din cate am inteles aveau activitati pt copii in cursul zilei si aici, insa n-am incercat pentru ca plaja era de 2 lei. Cealalta bucata a lor de plaja la 10 min de mers lejer, destul de departe as zice, mai ales cu 2 copii de 3 si 6 ani si toate accesoriile necesare, cu sezlonguri care platite pe plaja erau 15 lei, iar achitate la receptie pe toata perioada 7.5 lei/zi

5. Piscina - 2 variante, la 2 hoteluri ale grupului aflate in vecinatate si la care cu greu gaseai locuri, iar piscina din punctul meu de vedere prea adanca: 1.60 adancimea cea mai mica. Eu personal, la inaltimea mea de 1.58 nu ma puteam relaxa in piscina nestiind sa inot, nu puteam sta decat pe varfuri, ceea ce nue f relaxant. La celalat hotel, California, piscina mai putin adanca, insa tot asa cu prea putine locuri.

Am mai fost aici si in 2007, am revenit doar de dragul anturajului, sperand ca s-a schimbat ceva, dar NU! In concluzie, nu pot spune ca recomand sau nu, dar noi sigur NU MAI REVENIM NICIODATA!

Trimis de moniqueuaic in 23.07.12 14:38:28
Validat / Publicat: 23.07.12 15:45:54
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în JUPITER / AURORA. A mai fost în/la: JUPITER, NEPTUN, MAMAIA, EFORIE, PRAID, POIANA BRASOV, CHEILE GRADISTEI ETC.

VIZUALIZĂRI: 1827 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (moniqueuaic); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".

• Niciun abonat la acest review, încă...