ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.11.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 03.09.16
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
SEP-2016
DURATA: 8 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 8

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
97.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 11 MIN

Review hotel Ammon, Venus

TIPĂREȘTE

Anul ăsta, mama s-a hotărât să ne facă cadou mie și soțului un sejur la mare. Suntem născuți în aceeași zi, la sfârșitul lui August, în vară am avut alte excursii pe la munte, deci sejurul la mare l-am rezervat la începutul lui Septembrie. De pe 3 până pe 10 ne-am relaxat (cu adevărat relaxat) la hotel Ammon în Venus. 8 nopți, trei adulți și un copil. Un copil cu nevoi speciale, țin să precizez. Deci, în scaun cu rotile.

Destul de dificil să mergem cu cea mică în vacanță din cauza cerințelor speciale de cazare, am avut grijă să precizăm de la început: camerele să fie la parter, obligatoriu. Mama o cameră, noi trei o altă cameră. Ce m-a speriat când am ajuns acolo, accesul la camere. Am fost încântată să văd rampa de acces pentru fotoliu rulant la intrarea în hotel, și am fost sigură că sunt dotați cu rampe și în rest. Ei, nu. Am urcat trepte ca să ajungem în curtea interioară a hotelului, am fost cazați chiar la camerele 1 și 5, lângă piscină. Am zis (deși dezamăgită) că ne vom descurca cu acele trepte, având în vedere că sunt și cu soțul și putem să ridicăm amândoi căruciorul cu fetiță cu tot.

În fine. Am ajuns în camere și încântarea a fost maximă. Suficient de spațioase să te miști lejer și să îmi permit să bag căruciorul copilului în cameră și chiar pe balcon (!!!). În alte recenzii am citit că lumea își lasă cărucioarele afară, neavând loc cu ele înauntru. Nimic mai fals. Intră în cameră, și intră chiar până pe balcon, lejer. Asta în condițiile în care scaunul fetiței este mai lat decât unul de copii clasic (având în vedere faptul că este un cărucior special). Pe balcoane m-a interesat mobilierul. Citisem că există o masă și un singur scaun. Nu. Am găsit doua scaune, în ambele balcoane (apoi am observat: în toate camerele balcoanele au două scaune).

Mobila destul de mișto, cam multe scaune, sincer. Două fotolii și un scaun în cameră... mi se pare cam mult, dar probabil că unora chiar le sunt utile. Mai este o masuță micuță, un dulăpior pe care noi l-am folosit să depozităm trollerele. Sertare mai multe decât am avut nevoie să folosim, minibar. Aș fi preferat un mini-frigider în cameră, mini-barurile nu fac decât să țină relativ reci băuturile, dar pentru o familie cu copil ar fi nevoie de ceva mai puternic, pentru o mâncare, un iaurt, etc. Lenjeria foarte curată, cu mirosul ăla care chiar te face să crezi că este spălată și dezinfectată bine. Cearceaful se schimba o dată la două zile. Pilotă, nu pături din acelea vechi care înțeapă și îți dau mâncărimi. Draperii la geam foarte grele și groase, suficiente nu numai să facă întuneric în cameră la somnul de după-amiază, dar cu ușa la balcon deschisă, să și păstreze o liniște necesară în cameră, izolând fonic destul de bine chiar dacă se întâmpla ca pe terasă afară să fie cineva la masă și să discute, spre exemplu. Un plus: plasă de țânțari la ușa de la balcon. Minunat!!! Aerul condiționat este în unele camere poziționat bine, dar în ale noastre, era poziționat în lateralul patului și bătea fix la cap, așa că noi nu l-am deschis niciodată (bine, la începutul lui Septembrie, noaptea ne-am învelit cu pilota și am dormit cu ușa deschisă la balcon).

În baie toate necesare, inclusiv pliculețele cu căști de duș, șampon, gel de duș. Care au fost înlocuite imediat cum le-am folosit (în a treia zi am folosit șamponul, iar la prânz când am venit de la plajă erau acolo pliculețe noi.). Cădița de duș este suficient de "înaltă" încât să îi pot face băiță și fetiței, cu care de obicei este destul de dificil la duș, ea fiind nedeplasabilă (nu stă deloc în picioare). Dar aici nu am avut probleme. Furtunul acela de la para de duș suficient de lung încât să ajung până jos să spăl copilul, singurul minus a fost că nu exista la duș și robinet, este doar pară de duș și atât. Ca să o las jos din mână cât șamponam copilul trebuia să închid apa, apoi să o deschid... nu pare o mare problemă, dar de fapt este destul de dificil să te ridici să închizi, să te apleci, să te ridici să deschizi, și tot așa. Anyway. În rest, totul super bine. Presiunea la apă (FOARTE IMPORTANT da? Am probleme cu presiunea apei la duș) perfectă. Atât de perfectă, încât întorși acasă mi-am rugat soțul să umble la dușul nostru, să îmi facă presiunea la apă la fel ca la Ammon. Tot la baie, hârtia igienică. Jalnică, un strat sau poate nici ăla?? Foarte subțire, de foarte proastă calitate... ar trebui să găsească o altă alternativă, există hârtii igienice ieftine de mai bună calitate pe piață. Prosoape din plin, care erau schimbate ÎN FIECARE ZI fără să cer asta, fără să le las pe jos, pur și simplu prosoapele se schimbau zilnic. Ei au și spălătorie, și călcătorie. Când am fost noi nu erau disponibile totuși... și mă îndoiesc că sunt vreodată...

Și să nu uit: există în baie un uscător de păr foarte bun, iar sub chiuvetă, suficient spațiu de depozitare. Sub aceeași chiuvetă există și scurgere, deci chiar dacă se face "lăcăraie" când faci duș (la noi așa a fost pentru că ușile nu izolează foarte bine), în două ore se scurge și se usucă pardoseala.

Bun.

Lumina în cameră foarte bună, în baie la fel. Există și pe balcon un bec, dar noi nu l-am folosit.

Pe balcon este foarte ușor să agăți o sârmă pentru uscat rufe (nu numai prosoape și costume de baie, că cine merge cu copil știe că ai destule de spălat dacă stai o săptămână), dar noi nu am facut-o. Hăinuțele/prosoapele/costumele de baie puse pe balustradă și prinse în lateral cu cârlige, și a fost perfect.

Pentru ușa la cameră este obligatoriu să ai cheia ca să o poți deschide din afară. NU!!! VĂ!!! UITAȚI!!! CHEIA!!! ÎN CAMERĂ!!! Nu este scris nicăieri, nu vă spune nimeni, și am văzut că s-au mai plâns turiști de acest fapt. Mama a rămas pe afară la 5 minute după ce ajunsesem. Dar asta vă spun pentru că vroiam să ajung la personal. Chiar dacă în general până acum părerile nu au părut prea bune, eu am fost foarte mulțumită. Personalul este de nota 10. Sau cel puțin a fost cu noi. Când a rămas mama pe afară, am fost la cameriste să cer dublura, și mai mult decât drăguță a venit doamna Cristina cu mănunchiul de chei, i-a deschis mamei mele ușa, și mai mult decât atât, a stat câteva minute cu ea să îi explice cum e cu ușa, cum e cu luminile, ce întrerupator este de unde, etc, etc. Tur tehnic complet al camerei deși nu a rugat-o nimeni să facă asta, și mi s-a parut extraordinar.

Tot atunci am aflat că nu trebuie să îmi fac griji cu urcatul și coborâtul scărilor: prin spate este ieșire direct în fața restaurantului, iar acolo sunt doar două trepte destul de joase, pe care le puteam coborî și urca foarte ușor cu căruțul.

Personalul de la restaurant tânăr ca peste tot pe litoral, și ca peste tot pe litoral, fără experiență. Mergând de aproape 10 ani anual la munte și la mare la noi, știu deja cum e cu copiii ăștia care muncesc prin hoteluri, și nici o clipă nu m-aș gândi să mă enervez pentru servicii, sau să mă scandalizez. Îi ajut acolo unde pot, fie că este cu un zâmbet, înțelegere, răbdare, sau orice altceva. Și sincer, nu s-a întâmplat să nu salute dimineața, să spună noapte bună când treceam pe acolo seara să ne ducem în cameră, sau să nu ne zâmbească când vorbeau cu noi. Mâncarea la prânz nu știu cum este, noi nu mâncam acolo ci la împinge tava, lângă plajă. Dar seara am încercat să mâncăm de două ori, pentru că am avut cina inclusă. După două seri am renunțat complet să mai luăm cina (deși plătită) la ei. Seară de seară rămâneau fără mâncare, pizza nu se mai face după 7 seara sau cam așa, și au doar câteva feluri. Cartofi wedges, prăjiți, orez sârbesc, pulpe dezosate și piept (DACĂ AI NOROC DE PIEPT) la grătar, și ceafă. Atât. Oh, și salate. Nah, mănânci o seară, două, dar ți se cam ia de carne uscată apoi. Cartofii wedges totuși sunt absolut DEMENȚIAL de buni!!! Muzica în restaurant este ÎNCĂ mult prea tare, dar cel puțin prestația este bună. Și știu ce zic. Gusturile nu se discută, dar măcar soliștii au și ureche muzicală și voce, deci nu îți agresează creierul, ci numai urechea, din cauza volumului. Din camere însă nu se aude prea tare, slavă Domnului. Cel puțin nu din ale noastre, că erau exact lângă recepție, deci relativ departe.

Micul dejun a fost DE VIS. Nici măcar nu știu cu ce să încep. Aveam așa: trei... să le zic dozatoare (???) de cereale. Unul cu honey rings, unul cu fulgi de ciocolată, unul cu mix de honey rings, fulgi de ciocolată și musli. În unele zile în mix se găseau și biluțe de ciocolată sau Cookie Crisps. Lapte și cald și rece. Nu cald, FIERBINTE. Se umpleau termosurile când ajungeau pe la jumătate. Lapte bătut de asemenea, extraordinar de gustos! Fructe zilnic, fursecuri (cu ciocolată și fără), prăjiturici, sărățele, niciodată nu se terminau din platouri. Numai fructele feliate (pepene roșu, portocale, grapefruit, ananas, au fost feliate vreo două zile) s-au terminat rapid și nu au mai pus, însă erau și întregi acolo deci nu a fost o problemă decât (poate) pentru oamenii comozi ca mine.

Apoi. Crenvurști, cârnați prăjiți (o tavă cu jumătați și o tavă cu bucățele), omleta făcută în două feluri (clasic și tăiată felii ca pizza, și scrambled) ambele nesărate (de apreciat). Brânză sărată, delicioasă de nu mă mai săturam, tăiată felii, și o tavă tăiată bețe. Cașcaval, roșii, măsline, salam, șuncă, unt, gem. Două esspresoare de cafea, un dozator de apă, trei recipiente cu suc (cred Timbark, după gust) fructe de pădure sau vișine alternat, portocale și ananas. Pliculețe de ceai. Niciodată nu s-a terminat nimic, și nu s-a stricat nici un aparat de cafea. Iar noi mergeam la masă chiar înspre finalul programului de mic dejun. TOATE tăvile erau la fel de pline ca la 7:30 (știu pentru că uneori mergeam și așa de dimineață).

Ah, mai erau acolo și prăjitoare de pâine, și aparate de făcut sandwich-uri. Două din fiecare dacă rețin bine. Telecomanda de la televizor la îndemâna noastră, se plimba de la o masă la alta iar lumea întreba înainte să schimbe "Sunt știrile nu știu pe ce program, se supără cineva dacă schimb? ".

Ce a mai rămas de discutat... parcarea. Mică. MICĂ!!! Mică RĂU!!! Adică printre vreo 3 copaci pe o latură erau vreo 8 locuri decente, dar dacă se parca și pe latura cealaltă, lângă peretele hotelului, s-ar fi blocat șoferii între ei. Nu. Imposibil. Dar mai sunt locuri de parcare și în fața hotelului, afară, la poartă. Noi ne-am dus cu unchiul meu și el a plecat, deci nu am avut mașina parcată acolo decât pentru câteva ore, așa că nu pot spune prea multe.

Piscina arată super bine. Noi am decis să o încercăm doar în cazul în care este urât afară și nu putem merge la plajă (unde apropo am găsit oameni extraordinari, cel care era pe șezloange ne-a făcut cadou un șezlong zilnic, pe toată perioada cât am stat acolo, pentru fetiță, când a văzut-o că este cu handicap, și ne-a ținut și locul rezervat să îl găsim mereu liber, deși era în afara ariei de plajă cu plată), iar asta nu s-a întâmplat în nici una din zile. Știu că noaptea se bagă în apă nu știu ce soluție, pentru că eu și soțul am vrut să mergem noaptea la piscină și nu ne-au lăsat decât să stăm la o bere pe șezlong, nu am avut voie în apă din cauza acelei soluții.

Plaja este la 3 minute de hotel, acces cu scări, dar și fără, deci și noi am avut acces la plajă bun, cu căruciorul.

Nu am reușit din păcate să găsim terasa de pe plajă a hotelului care se menționează în alte review-uri. Ar fi fost foarte util ca hotelul să aibă acea terasă pe plajă, pentru băuturi.

Ca un ultim detaliu: în balcon nu există scrumieră, nu. Dar sunt convinsă că dacă cereți la recepție vi se va da. Noi preferăm să folosim pahare de plastic umplute cu apă, peste tot pe unde mergem. Riscul de a se aprinde ceva pe acolo este mult mai mic când stingi țigara în apă, iar noi ne-am obișnuit așa.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de adi_na in 19.11.16 15:03:31
Validat / Publicat: 19.11.16 19:08:23
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS. A mai fost în/la: Prin toata tara, mare, munte, mergem de 4-5 ori pe an in sejururi de cate 5-8 nopti, cu cazari la hoteluri, moteluri, cort, chirii apartamente.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2923 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

22 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (adi_na); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P05 Vedere din balcon.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 21800 PMA (din 23 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

22 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[19.11.16 19:06:35]
»

Detaliat, complet, excelent review de debut - merită remarcat

@adi_na: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

mishu
[19.11.16 19:22:37]
»

@adi_na: Felicitari pentru acest prim articol in care ai oferit multe informatii ceea ce arata ca ai fost atenta la ceea ce s-a aflat in jurul tau.

Felicitari, votat cu placere.

adi_naAUTOR REVIEW
[19.11.16 19:37:27]
»

@webmasterX: Multumesc pentru primire. Si pentru aprecieri.

adi_naAUTOR REVIEW
[19.11.16 20:17:36]
»

@mishu: Incerc, am descoperit chiar inainte de a merge in Venus cat de importante sunt detaliile (drumul catre hotel l-am nimerit datorita unui alt review) asa ca am incercat sa punctez orice mi-a sarit si mie in ochi.

Multumesc pentru vot!

Zoazore
[20.11.16 22:14:04]
»

@adi_na: Și-un SB de bun venit pentru un SA (super articol)!

Bun venit! Și la mai multe. Tot așa bune!

adi_naAUTOR REVIEW
[29.11.16 11:40:36]
»

@Zoazore: Nu ma asteptam la asa un feedback! Am cam ramas fara cuvinte (ma rog, poate le-am inghesuit pe toate in articol xDDD)

Multumesc mult!

Zoazore
[29.11.16 11:43:19]
»

@adi_na: Eiii, esti modesta! Pune de mai scrie, ca de stiut, stii cum se face. Si, da, ai vorbele la tine!

adi_naAUTOR REVIEW
[29.11.16 11:47:10]
»

@Zoazore: Timp sa fie, ca povesti... slava Domnului, la cat ma plimb. Sigur o sa mai scriu.

traian.leuca † CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[29.11.16 13:03:25]
»

@adi_na:

Sigur o sa mai scriu.

Abia aştept următoarele reviewuri! Până atunci felicitări pentru acesta de debut!

Zoazore
[29.11.16 13:14:01]
»

@adi_na: Abia acun poti ramane fara cuvinte! Daca i-a placut lui @traian. leuca, atunci chiar e frumos si bine scris! Si chiar trebuie sa continui!

adi_naAUTOR REVIEW
[09.12.16 18:46:58]
»

@Zoazore: Oh??? Nu am stiut... okay, no pressure! Haha!

Zoazore
[11.12.16 20:08:30]
»

@adi_na: Nu-i presură, e încurajare! Te așteptăm!

VACANȚE ÎNSORITE!

adi_naAUTOR REVIEW
[13.12.16 08:45:58]
»

@Zoazore: Multumesc! ^_^

Hotel Ammon
[22.01.17 18:10:50]
»

@adi_na: Stimata doamna, va multumim pentru cuvintele frumoase adresate hotelului Ammon. Suntem extrem de fericiti pentru feedback-ul pozitiv transmis. Facem tot posibilul ca in fiecare an sa ne reinventam si sa va facem sejurul, dumneavoastra, al oaspetilor nostri, cat mai placut.

Apreciem, de asemenea, si sfaturile referitor la detaliile care nu v-au incantat la fel de tare. Tinem cont de dumneavoastra si speram ca si anul acesta sa ne calcati pragul iar cele observate de dumneavoastra sa fie remediate.

Am dat drumul ofertelor pentru anul acesta si va asteptam sa profitati de ele. De asemenea, veti beneficia de un extra discount de 15% daca rezervati un sejur pentru anul 2017, cadou pentru fiica dumneavoastra, care, speram din tot sufletul ca s-a simtit bine la noi. Pentru a intra in posesia discountului va rog sa ne transmiteti un email pe adresa hotelului, referitor la aceasta oferta.

Va multumim!

Echipa Ammon


NB Hotel Ammon este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][3 voturi]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
nightwish
[23.02.17 17:10:10]
»

@adi_na: Stimata doamna, am vazut mai demult reviewul dumneavoastra, dar l-am citit superficial, abia astazi l-am recitit mai ales datorita raspunsului primit din partea reprezentantilor hotelului.

Poate gresesc, dar cred ca ati facut referire de cateva ori si la reviewul meu (postat anterior), de aceea tin sa lamuresc anumite aspecte, mai precis sa spun lucrurile asa cum le-am vazut eu. In sprijinul spuselor mele nu pot sa aduc decat buna mea credinta izvorata din dorinta de a fi obiectiv, astfel incat cei interesati sa-si faca o parere cat mai exacta si sa stie la ce sa se astepte atunci cand rezerva un sejur la acest hotel.

In timpul celor 5 zile (inceput de iulie), cat am fost noi cazati la Ammon, cele doua mici expresoare de cafea s-au stricat in fiecare zi, in fiecare zi existand cozi la cafea. De altfel mi se pare putin ciudat ca la un hotel cu 120 de camere, sa existe doar doua mici expresoare...

De asemenea, la inceput de iulie se pare ca fructele nu faceau parte din micul dejun, deoarece nu am vazut decat mere si portocale, din care nu manca nimeni, deoarece nu pareau de calitate.

In ce priveste atitudinea tinerilor ospatari, faptul ca erau obositi, probabil nemotivati financiar, eu as incadra-o tot ca un minus al hotelului

Dupa cum observ din pozele postate, dumneavoastra ati fost cazati in corpul in forma de potcoava, cu fata chiar spre parcare, de aceea poate conditiile nu au fost asemanatoare. In corpul liniar unde am fost noi cazati, presiunea apei a lasat de dorit, ca si faptul ca seara nu era apa calda. Si pot sa va jur cu mana pe inima, ca in balconul nostru nu era nici un fel de mobilier

Cu stima...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
adi_naAUTOR REVIEW
[23.02.17 19:34:58]
»

@nightwish: Am citit mai multe review-uri/păreri înainte sa plecam, deci... nimic personal. În plus este normal ca fiecare sa își spună părerea obiectiv.

Este posibil ca lucrurile sa se fI și schimbat puțin din iulie pana în septembrie, nu? Dar da, în potcoava fuseram ???? chiar în primele 5 camere.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
nightwish
[24.02.17 11:09:40]
»

@adi_na: Va dati seama ca nici in cazul meu nu este nimic personal. Am ezitat inainte sa va scriu, avand in vedere perioadele diferite ale vacantelor noastre. Marea majoritate a "divergentelor" sunt chestiuni de interpretare personala, dar cel mai mult am fost deranjat de urmatoarea fraza

" Pe balcoane m-a interesat mobilierul. Citisem că există o masă și un singur scaun. Nu. Am găsit doua scaune, în ambele balcoane (apoi am observat: în toate camerele balcoanele au două scaune) "

Pot sa va asigur ca nu toate balcoanele camerelor au mobilier , fapt confirmat de altfel si de alti useri....

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
adi_naAUTOR REVIEW
[24.02.17 11:11:16]
»

@nightwish: ah, am înțeles. Nu am vrut să deranjez sau să supăr pe nimeni, îmi pare rău.

nightwish
[24.02.17 11:13:56]
»

@adi_na: Nu este nici o problema... discutam liber, nu are de ce sa va para rau

De altfel am si votat articolul dumneavoastra

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
adi_naAUTOR REVIEW
[24.02.17 11:51:05]
»

@nightwish: Mulțumesc.

Hotel Ammon
[16.09.17 02:04:17]
»

@nightwish: Va multumim pentru feedback-ul oferit.

Intr-adevar, hotelul inca mai are cateva minusuri, pe care incercam sa le rectificam, treptat insa.

Referitor la masa si la scaunele de pe balcon, au fost achizitionate, din pacate, dupa ce dumneavoastra v-ati incheiat sejurul, nefiind posibil sa le achizitionam inainte.

Cu privire la personal si la motivatia financiara, fara a intra in detalii, ati fi mirat de cat de bine sunt platiti, insa, "cheful de munca" si responsabilitatea angajatului din Romania lasa de dorit din ce in ce mai mult; probabil cunoasteti si dumneavoastra.

In alta ordine de idei, speram sa ne revedem cu bine si sa ne mai dati o sansa in viitorul apropiat.

Va asteptam cu drag.

Cu stima,

Conducerea hotelului Ammon


NB Hotel Ammon este (sau a fost) reprezentant al unității
nightwish
[16.09.17 11:40:23]
»

@Hotel Ammon: Va multumesc pentru invitatie. E posibil sa ne vedem sezonul urmator

Ne-am simtit destul de bine la dumneavoastra, cu mici minusuri care sper sa se fi remediat intre timp. De altfel am si bifat optiunea ca ”as recomanda hotelul unui prieten”.

Apreciez raspunsul dumneavoastra, care desi a venit tarziu, totusi a venit... si va sfatuiesc sa mentineti in continuare feedbackul cu turistii.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adi_na, Hotel Ammon, mishu, nightwish, Zoazore
Alte impresii din această RUBRICĂDana Holiday Club (ex Ammon, ex Zamfira) :

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.061201095581055 sec
    ecranul dvs: 1 x 1