ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.12.2024
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Iaşi
ÎNSCRIS: 01.12.24
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
NOV-2024
DURATA: 2 nopți
Familie
5 AD. + 2 COPII -- v: 8,2
PREȚ SEJUR 1000 lei
FĂRĂ transport
CAZARE ÎN Apartament
REGIM MASĂ faraMasa
Raport PREȚ/CALITATE:
DEZASTRU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
23.12%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Un weekend de coșmar

TIPĂREȘTE

Recenzie detaliată pentru Hotel Cascada, Durău, România

Am fost recent cazat la Hotel Cascada din Durău împreună cu familia mea (soția, două fiice de 8 și 2 ani și bona noastră) și cu o altă familie de prieteni, care au un copil de 8 ani. Alegerea hotelului s-a bazat pe recomandarea unui prieten, fiind poziționat aproape de un traseu turistic pe care voiam să-l parcurgem împreună. Din păcate, experiența noastră a fost una extrem de neplăcută, iar ceea ce urmează este o relatare detaliată a evenimentelor.

Sosirea (29 noiembrie 2024, ora 21:00)

Am ajuns la hotel în jurul orei 21:00. La recepție ne-a întâmpinat un domn în vârstă, cu păr alb, care ulterior am aflat că se numește Miluca Z. și este managerul hotelului. Încă din primele momente, acesta a început să țipe la noi, acuzându-ne că facem zgomot și că trântim ușile, deși eram singurii oaspeți ai hotelului, lucru pe care l-am constatat mai târziu.

Prima noapte – Frig în camere și atitudinea managerului

În acea seară, după ce ne-am instalat, am petrecut puțin timp pe balcon, savurând un pahar de vin. Prietenul meu împrumutase un tirbușon de la recepție pentru a desface sticla. Spre miezul nopții, temperatura în camere a început să scadă considerabil, deoarece sistemul de încălzire a fost oprit. Clădirea este extrem de slab izolată, cu uși din lemn subțire și geamuri cu un singur strat de sticlă. Până la ora 2 dimineața, temperatura în cameră era de doar 18°C, iar copiii noștri mici au început să resimtă disconfortul.

A doua zi dimineață, am reclamat situația legată de frig, dar am fost complet ignorați.

A doua zi – Distracție afară, frig în hotel și un nou conflict

După ce am petrecut ziua vizitând Mănăstirea Durău, parcul de distracții și pârtia de săniuș, ne-am întors la hotel în jurul orei 17:00. Încă era foarte frig în interior, iar caloriferele au început să se încălzească abia după una-două ore.

Seara, domnul Z. a apărut din nou și a început să țipe la noi, acuzându-ne, din nou, că deranjăm alți oaspeți, deși hotelul era gol, cu excepția lui, a soției sale și a unui bătrân care părea să fie angajat ca paznic.

A doua noapte – O confruntare pe tema încălzirii

Când a devenit din nou frig în camere, prietenul meu a mers la parter să se plângă paznicului. Acesta i-a spus că nu are voie să pună mai mult lemn pe foc fără aprobarea domnului Z., pentru că eram singurii cazați în hotel. Prietenul meu a trebuit să-l confrunte pe manager pentru a obține încălzirea necesară.

Dimineața plecării (1 decembrie 2024)

La ora 8:30, prietenul meu a decis să plece, fiind extrem de nemulțumit de condiții și de atitudinea managerului. Am început și noi să ne împachetăm bagajele, întârziind plecarea cu aproximativ 30 de minute.

În timp ce duceam bagajele la mașină, domnul Z. m-a abordat și mi-a cerut tirbușonul. Am sunat prietenul meu și am aflat că acesta lăsase tirbușonul pe balconul camerei sale. Când i-am spus domnului Z. acest lucru, acesta a răspuns pe un ton extrem de nepoliticos: „Și vrei să mă duc eu după el? Du-te și ia-l tu!”

Am mers să iau tirbușonul, l-am găsit imediat și i l-am înmânat. În acel moment, a început să mă acuze că am vrut să fur tirbușonul, spunând că îl aveam în buzunar. Am încercat să-i explic calm că eu însumi l-am recuperat de unde fusese lăsat, dar el a continuat să țipe.

Amenințări și intervenția poliției

Când am ieșit din cameră cu restul bagajelor, domnul Z. era pe hol și a reluat insultele, numindu-mă „hoț” și spunând că am încercat să fur tirbușonul. Enervat de aceste acuzații nefondate, i-am spus că hotelul nu merită cele trei stele și că refuzul său de a oferi condiții decente este inacceptabil. Am menționat că atitudinea sa reflectă un comportament comunist și lipsit de educație.

Acest lucru l-a enervat și mai tare. M-a împins, iar când i-am spus că nu tolerez violența, a scos o bâtă de baseball din lemn și m-a amenințat că mă va lovi. Am rămas calm, dar i-am spus că voi chema poliția.

Am sunat la 112, iar trei ofițeri au sosit în aproximativ 30 de minute. Domnul Z. a continuat să fie nepoliticos, refuzând să se legitimeze, insultându-ne și spunând lucruri oribile despre copiii noștri. La un moment dat, a blocat poarta hotelului, iar poliția a fost nevoită să-l cheme afară.

În final, poliția l-a amendat cu 2.000 de lei pentru comportamentul său inacceptabil.

Concluzie

Hotel Cascada este de evitat sub orice formă. Comportamentul agresiv al managerului, condițiile precare și lipsa încălzirii adecvate au transformat o escapadă de weekend într-o experiență traumatizantă. Din spusele poliției, astfel de incidente au mai avut loc.

Sper ca această recenzie să îi ajute pe alții să evite o experiență similară.


[fb]
---
Trimis de LucianMaftei in 01.12.24 20:57:55
Validat / Publicat: 02.12.24 07:23:31
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în DURĂU

VIZUALIZĂRI: 161 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (LucianMaftei); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5400 PMA (din 7 voturi)

ECOURI la acest review

7 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[02.12.24 07:22:50]
»

@LucianMaftei: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

webmasterX
[02.12.24 07:25:18]
»

Prețul indicat (1000 lei) este probabil pentru cele 2 nopți cazare ale *familiei tale* (3 ad + 2 copii) -- este corect? (și NU pentru toți cei 5 ad + 2 copii)

Prețul din rubrica tehnică *trebuie* să fie corelat cu nr de personae, nr de camere, durata

webmasterX
[02.12.24 08:15:36]
»

Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor de tip date personale (nume, numere de telefon, adrese de mail etc) — sunt interzise, de ceva timp, și de lege. Aceste info se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.

Pentru a transmite un mesaj personal: click pe linkul "mesaj pers" afişat la fiecare ecou, lângă username (click pe „pliculeț”).

Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă bifată opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI. Opțiunea se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

LucianMafteiAUTOR REVIEW
[02.12.24 08:16:58]
»

@webmasterX: Da... 1 apartament 2 nopti de cazare.

LucianMafteiAUTOR REVIEW
[02.12.24 08:19:46]
»

@webmasterX: Imi pare rau, dar insa sunt socat de actiunile acestui director de hotel. Scopul meu este ca povestea mea sa ajunga la cat mai multe persoane pentru ca acestia sa evite momente precum celel prin care am trecut eu.

CATAAS
[02.12.24 10:19:58]
»

Buna! Muntele Durău și traseele sale sunt excepționale. Am fost cazați in diverse locații la baza muntelui de-a lungul anilor, dar din păcate cazările lasă muuuult de dorit. Din păcate și atitudinea oamenilor...

Mitica49
[02.12.24 16:00:43]
»

Cred că este prima postare de acest gen, critica condițiilor de cazare, scrisă așa pe larg, nu în genul:” Am fost cazat la pensiunea X, și nu mi-a convenit că, bla, bla, bla... Ocoliți acel loc.” , așa cum am văzut nenumărate articole publicate pe acest site.

Detalierea nemulțumirilor izvorâte dintr-o astfel de experiență este deosebit de utilă nouă, posibil turiști în locul respectiv.

Bravo, ai procedat foarte bine informându-ne, dar în primul rând că nu te-ai lăsat impresionat de amenințările patronului.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Mitica49
Alte impresii din această RUBRICĂCascada Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048565149307251 sec
    ecranul dvs: 1 x 1