GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am achizitionat un sejur de 3 nopti cu fisa cont si masa festiva de revelion. Am fost cazati in vila 2 - mai nou construita.
Nu insist asupra unor mici detalii jenante despre cazare (de care se pare ca turismul romanesc nu se poate dezbara), dar am sa le mentionez: in prima zi caloriferul era doar caldut, de asa natura incat era mai cald pe palier decat in camera - s-a rezolvat cu 2 interventii la instalator care a venit cu paharul si l-a aerisit; usa de la balcon statea inchisa doar incuiata si asta doar prin atente, ferme si sincronizate miscari de zgaltait concomitent de clanta si de cheie; robinetul cu temporizator din baie nu revenea, trebuia tras de el cu putere ca apa sa se opreasca - nu l-a reparat nimeni.
Ca sa servesti masa te depasai de la vila 2 la vila 1 care avea si restaurantul la parter. Acelasi lucru daca te incumetai sa apelezi la sauna (bineinteles daca aveai curajul ca dupa ce te fragezeai in abur sa o iei pe poteca prin ger la locul de cazare...)
Dar astea sunt problemele minore. Problema cea mai mare este servirea mesei.
Restaurantul are regim de un fel de "la carciuma de la drum" - unde sunt bine primiti si imbiati chiar printr-un meniu postat in strada, toti doritorii de a servi masa. Nimic rau in asta, dar avand in vedere dimensiunile foarte mici ale locatiei si traficul de turisti din zona, servirea dejunului si cinei reprezinta o adevarata aventura, care, insumate iti consuma mai mult timp decat schiatul, saniusul sau plimbarile pe care ti le-ai fi propus in vacanta la un loc! In ceea ce ne priveste, nu ar fi fost nicio problema daca am fi platit doar cazarea, am fi plecat in alta parte, sau ne-am fi luat mancare de acasa, dar n-am avut incotro, statutul de turist cazat la ei ne obliga sa asteptam sa se elibereze mesele ca sa putem consuma banii din fisa cont.
Si uite asa se ajungea ca in restaurant un grup de turisti sa patruleze printre mesele ocupate la maximum si sa traga discret (sau indiscret) cu ochiul la cei care mancau, ca sa se orienteze ce masa are sanse mai mari sa se elibereze, pentru a o ocupa. Situatie jenanta si pentru cei care asteptau si pentru cei care mancau (probabil cu noduri), dar familiara pentru personalul restaurantului care mai avea putin si dadea bonuri de ordine. Si asta datorita lacomiei patronilor care cu minimum de investitie (in spatii si in personal) cauta sa obtina profit, lasand pe ultimul loc confortul clientilor. Ca foamea de cash proaspat primeaza in detrimentul celor care au platit cu luni bune inainte si cazarea si masa nu mai vorbesc, asta e iar o boala tipica a turismului romanesc.
Nu pledez pentru caracterul inchis al restaurantului, dar pentru turistii cazati, macar puteau sa se ofere sa ne ia numarul de telefon si sa ne anunte ulterior când se elibereaza un colt de masa, nu sa stam popandai printre mese sau in fata receptiei asteptand ca acestea sa se elibereze!
Nu stiu cum se prezinta locatia in alte perioade, judecand dupa notele favorabile acordate de unii useri cu ocazia unor vizite in alte perioade decat de Craciun sau de Anul Nou, poate ca situatia nu este chiar atat de rea, dar in perioadele de varf credeti-ma, mai bine luati-va gândul de la servirea mesei in conditii civilizate. Si asta din cauza unui ingredient scris cu cerneala simpatica pe meniul din strada: "Rabdari prajite" - specialitatea Casei Magice.
Trimis de Pacionica in 03.01.17 11:40:06
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Pacionica); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.41869600 N, 25.53527300 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Pacionica: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 22&ridAnt=75581
@webmasterX @Pacionica :
Așa cum bine se spune, turistul mulțumit nu scrie niciodată, dar revine, iar cel nemulțumit scrie comentarii. Eventual ca dumneavoastră, își face cont pe 2 ianuarie și scrie primul review pe 3. Ați omis Revelionul, v-ați distrat de milioane, împreună cu familia, dans, mâncare, băutură la discreție, dar asta ar fi însemnat să apară aici și ceva pozitiv. Nu ați intenționat asta, articolul este negativ în totalitate.
De obicei, toate problemele apărute se anunță la recepție și se rezolvă pe loc, nu pe internet, după ce ați plecat. Este adevărat că în această perioadă localul a fost foarte aglomerat. Dar a fost aglomerat tot Bușteniul, drumul, Peco, magazine… etc. În local mănâncă clienți ai celor două vile și foști clienți, care nu sunt cazați la noi.
Ceilalți turiști cazați, care au făcut, ca și dumneavoastră Revelionul la noi, au anunțat ospătarii că au card valoric, dumneavoastră nu ați anunțat. Nimeni nu a rămas nemâncat. Dar tot s-a așteptat, civilizat și cu răbdare, toată lumea a fost în aceeași situație. Dacă erați deranjat de acest aspect, recepția vă putea returna în orice moment banii de masă, cu condiția să fi discutat cu ei acest lucru. Doar câteva cuvinte ar fi rezolvat situația.
Regretăm faptul că nu v-a plăcut la noi, ne vom strădui mai mult pe viitor.
NB casa magica este (sau a fost) reprezentant al unității
@casa magica:
1) Mi-am facut contul pe 2.01 si am scris pe 3.01 special pentru a atrage atentia celor care isi imagineaza ca vor gasi relax total de sarbatori la dumneavoastra. O fac eu in locul dumneavoastra, pentru alti doritori de buluceala la achizitionat sejurul de revelion inca din august - septembrie, sa-i anunt (asa cum au facut si alti useri inaintea mea) in ce conditii se serveste masa in zilele de dinainte si de dupa.
2) Aveti dreptate - de revelion m-am simtit chiar bine - am uitat de cele patite inainte - va acord nota 9 - scuze ca am uitat, poate va mai repar din coeficientul de satisfactie pe care vi l-am stricat. Apropo - nu stiu cum puteti sa-l afisati ostentativ la receptie in fata celor care se incoloneaza pentru a astepta eliberarea meselor...
3) Daca am fi avut un regim privilegiat in privinta servirii mesei as vrea sa stiu si eu in ce ar fi constat rezolvarea "pe loc" a problemei: ridicati pe cineva de la masa ca sa ne faceti loc sau ce? Asa cum a avut grija sa ne explice in ce consta servirea mesei cu card valoric, poate ca baiatul de la receptie nu strica sa ne informeze si despre acest "atu", ca doar nu era de ieri - alataieri acolo si cunostea situatia din ceilalti ani. Dar stiti ce cred eu? Asta e abureala ca sa va spalati imaginea... am vazut personal cum ospatarii faceau ordine la intrare, indiferent cine venea la restaurant, cu sau fara card valoric... asa ca nu tine... Intr-adevar, "civilizat" si cu "rabdare" au fost cuvintele de ordine la servirea mesei, am spus-o si eu in postare, daca dumneavoastra considerati ca asa e firesc sa fie, atunci declarati-o ca atare si afisati-o la loc vizibil - la receptie langa "9".
4) Aveti dreptate, trebuia sa va cer banii pentru masa, dar ce era sa fac... trebuia sa fug in piata sa cumpar mancare... gateam ceva la bucataria de la vila 2... la asta nu m-am gandit... Oricum, e bine de stiut si pentru turistii viitori faptul ca se poate solicita restituirea banilor pentru masa. Postati-o si pe asta langa "9".
@Pacionica:
Pe noi nu ne interesează acea faimoasă notă „9”, pe care cu ostentație o tot pomeniți. Fiecare an și fiecare site are altă notă. Nu de ea era vorba aici, credeam că doriți să aflați de ce funcționează lucrurile mai greu. Peste tot s-a așteptat în Bușteniul plin de restaurante aglomerate. Încheiem aici comentariile noastre.
NB casa magica este (sau a fost) reprezentant al unității
Personal neinstruit, cazare la alta adresa
Pensiunea Casa Magica nu este in nici un fel ceea ce se doreste a fii. NU AVETI INCREDERE!!
In primul rand nu arata deloc ca in pozele de pe orice site unde isi face reclama, informatiile nu corespund cu realitatea, iar intampinarea lasa de dorit.
Pensiunea figureaza cu adresa in Busteni, pe str Valea Alba nr44, dar cand ajungi acolo afli ca de fapt esti cazat in alta parte.
Am avut nenorocul sa fac o rezervare pentru un sejur de 3 zile. La telefon toate mi s-au prezentat ca fiind bine si aranjate insa cand am ajuns acolo am fost intampinat cu o mirare asupra prezentei mele, fapt ce denota lipsa de profesionalism, o dezorganizare a personalului si o atitudine cel putin sfidatoare insotita de o nesimtire crunta.
Desi facusem rezervarea la adresa mentionata si mi s-a confirmat acest lucru prin telefon, am fost trimisa la alta adresa si in loc sa fiu condusa mi s-a aratat o poza a vilei urmata de indrumarea"vila e pe stanga" si ca acolo trebuie sa ma prezint ca sunt asteptat.
Am trecut cu vederea faptul ca lipsa de comunicare m-a pus intr-o situatie cel putin penibila, dar nici nu am fost in vreun fel rugat sa-mi las bagajele la receptia actuala pentru ca personalul sa-mi usureze cazarea. Pur si simplu mi s-a spus ca sunt asteptat intr-un alt loc si ca acolo mi se vor oferi toate datele necesare pentru cazare.
Deci lipsa de amabilitate si profesionalism mi-a fost servita din start pentru ca Receptionera a dat de inteles ca nu este prima oara cand aceasta practica de deservire este oferita unor clienti, iar atitudinea a fost de expediare.
La o cautare pe internet a localizarii Vilei 2 apare adresa Valea Alba 44. La fata locului SURPRIZA! Nimeni nu era la receptie... Am asteptat si la un moment dat am inceput sa caut personal prin "vila2". Ora sosirii era ora 14:00, Casa Magica are precizat ca check in ul se face la 14.00, nu era nimeni sa primeasca clientii la ora aceasta. Programul de primire nu este respectat. Ma intreb oare cum functioneaza asemenea pensiune?
Dupa ce am urcat cateva trepte am fost intampinat de doua persoane ce m-au intrebat cu un accent cel putin dubios: "Da ce cauti haici? Ce vrei? "
Am explicat ca am fost trimis de la Pensiunea Casa Magica catre "vila2" si ca aici trebuie sa ma cazez.
Am fost intrebat "Da la ce camera? Ca nu stiu sa mai havem libere vreunele camere? "
Am explicat ca nu mi s-a precizat acest lucru si ca am fost indrumat ca de la "vila2" trebuie solicit camera, desi rezervarea mea fusese facuta pentru Pensiunea Casa Magica din adresa mentionata la inceput.
Deja se facea tarziu si oboseala dupa drum isi spusese cuvantul astfel ca ne-am pierdut rabdarea dupa ce am primit in plina figura aceste damfuri de la niste "cameriste", probabil, transpirate care m-au usuit inapoi la pensiunea de unde am venit nu pentru ca nu as fi nimerit unde trebuie ci pentru ca mai intai trebuia sa platesc ca sa mi se "ofere privilegiul" unei camere. Am explicat ca era vorba de o rezervare si am aflat ca receptionerul de la "vila2" este in pauza de masa si ca trebuie sa astept, nu am mai asteptat si am plecat sa ma cazez in alta parte.
Pe langa lipsa de comunicare intre personalul acestei locatii am sesizat si o lipsa de respect fata de clienti si chiar un tupeu nesimtit de parca scopul de a face multi bani este mai presus de educatie si respectul fata de om.
Pentru mine reclama este falsa si nu recomand acest loc in veci!
--
BY WEBM: Text trimis spre publicare ca review. Neîndeplinind condițiile impuse de Regulament pentru publicarea ca articol distinct, a fost mutat de echipa tehnică aici, ca ecou.
@Izabela2:
”nu am mai asteptat si am plecat sa ma cazez in alta parte.
Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- May.2024 Casa Magica 1 Busteni — scris în 26.05.24 de AlexandruA din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Dec.2022 La Casa Magica 1, dupa 3 ani si jumatate — scris în 11.12.22 de AlexandruA din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2018 Puţin dezamăgiţi — scris în 05.09.18 de Traşcă din CRAIOVA - nu recomandă
- Aug.2015 O vacanta reusita — scris în 13.09.15 de Eugenia_12 din BUCUREşTI
- Aug.2015 O saptamana racoroasa la Casa Magica — scris în 08.09.15 de dana_12 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jul.2015 „Magia'' de a cheltui banii acolo unde nu se merita — scris în 28.07.15 de meri1972 din BUCUREșTI - nu recomandă
- Jul.2015 La pomul lăudat... — scris în 20.07.15 de Mihne1 din RâMNICU VâLCEA - nu recomandă