ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.08.2011
DE uana
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 08.12.10
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2011
DURATA: 4 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
67.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Prima si ultima oara

TIPĂREȘTE

Am decis vara aceasta sa incercerm Costinestiul, pentru ca nu am fost niciodata acolo si la Mamaia se anuntau, oricum, alge. Am cautat o vila/hotel pe internet si am gasit Casa Ancora. Am sunat proprietarul si am facut rezervarea pe 4 nopti si am luat si biletele de tren.

Toate bune si frumoase pana am ajuns la destinatie. Am coborat din tren intr-o mizerie si intr-o aglomeratie de nedescris. Gara nici macar nu era gara... in fine. Dupa ce ne-am facut loc prin multimea de oameni in costume de baie si cu burtile pe afara prin oras, am gasit vila. Este aproape de gara. Acolo ne-a intampinat o femeie, care ne-a aratat etajul si camera. Ne-am bucurat ca aveam 2 scaune si o masa pe balcon. In schimb, camera ne-a deceptionat: era extrem extrem de mica. Cred ca avea 2 metri. In camera era un pat de doua persoane, un tv mic atarnat de perete, o masa mica si un frigider si mai mic. Apoi se facea un culoar mic si ajungeai la baie, care era la fel de mica. Cand stateai pe Wc, iti tineai picioarele in dus. Care nu avea draperie, nu avea nimic. Doar o stropitoare. Prima oara am crezut ca au uitat mopul in dus, pentru ca era un mop in dus, pe urma ne-am dat seama ca aveam nevoie de el ca sa dam apa ce se strangea pe jos spre canalizare. Un lucru bun a fost ca am avut mai tot timpul apa fierbinte.

Am decis sa lasam majoritatea hainelor in valiza, pentru ca nu aveam unde sa le punem, si am pornit-o sa vedem si noi statiunea. Vila este siutata pe cea mai aglormerata si mai galagioasa strada posibila. Ne-am facut cu greu loc printre oamenii care erau goi si in costume de baie 24 din 24. Nu pot sa descriu atmosfera, ce sa mai, voiam sa luam primul tren spre casa. Te imbranceau, te injurau, erau numai shaormerii si bodegi, nicio terasa decenta... Dar plaja era intr-adevar aproape...

Seara, cand ieseam pe afara, aveam grija mereu sa ne intoarcem pe la o ora decenta, pentru ca mereu auzeam scandaluri si "TINE-L, BA! DA-I UNA! DA-I CU STICLA POC TROSC" (in primele doua seri). Noptile au fost toate nedormite pentru ca geamurile nu erau termopan si se auzea MEGA DISCOTECA TINERETULUI de parca ar fi fost in baie concertul. Si chiar daca incercam sa inchidem gemuletul, ramaneam fara aer, pentru ca v-am spus cat de mica era camera. Asta dura pana la 5 dimineata. Pe urma era liniste.

Curta vilei era destul de mare, nu am explorat-o prea mult, ce-i drept. Dar avea loc de joaca pentru copii, bancute, un mic spatiu verde ca sa zic asa. Ah da, balcoanele/terasele nu erau delimitate. Asa ca pana sa inceapa SUPER DISCOTECA, se jucau copii la geamul si usa noastra de v-ati ascunselea...

Pe scurt, noua nu ne-a placut. Daca nu aveti pretentii si daca va place Costinestiul e ok vila.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de uana in 24.08.11 18:26:31
Validat / Publicat: 24.08.11 19:28:23
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4033 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

16 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (uana); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS -3 PMA (din 3 voturi)

ECOURI la acest review

16 ecouri scrise, până acum

nemo_bimos* CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[26.08.11 21:42:03]
»

sa intelegem faptul ca titlul se refera la statiunea Costinesti, nu neaparat la spatiul de cazare, de precizat pentru ca este important.

uanaAUTOR REVIEW
[27.08.11 08:19:46]
»

Titlul se refera la vila normal...

nemo_bimos* CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[31.08.11 02:31:33]
»

mi s-a parut ca nici de statiune nu ai fost foarte incantata, de aceea am intrebat. fiecare cu gusturile lui, nu comentez.

pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[03.09.11 18:25:03]
»

Intamplator cunosc destul de bine aceasta vila si am ramas surprins, chiar contrariat citind aceste comentarii.

Sa o luam metodic:

... pentru ca nu am fost niciodata acolo si la Mamaia se anuntau, oricum, alge

De obicei algele apar cand se schimba curentii si la modificari mari de temperatura, ele nu apar intr-o anumita statiune, sunt vizibile pe toata faleza, mai mult sau mai putin, in functie de conturul coastei.

Am coborat din tren intr-o mizerie si intr-o aglomeratie de nedescris. Gara nici macar nu era gara... in fine

Ce legatura are acest lucru cu vila?

Dupa ce ne-am facut loc prin multimea de oameni in costume de baie si cu burtile pe afara prin oras, am gasit vila

Pai iertati-ma, doar ati venit pe litoral, nu la o Receptie de binefacere, cum ar fi trebuit sa fie echipati turistii? Si inca o data, ce legatura are cu vila?

In schimb, camera ne-a deceptionat: era extrem extrem de mica. Cred ca avea 2 metri.

Stiti ce inseamna 2 (doi) metri??

un tv mic atarnat de perete

De fapt este un tv pus pe un suport in perete, se poarta prin multe locuri, sa inteleg ca era atarnat de... cablul de antena???

Cand stateai pe Wc, iti tineai picioarele in dus.

Iertati-ma, nu va cunosc, insa mi-ar fi placut sa puneti cateva fotografii cu baia, daca aveti statura lui Ghita Muresan, atunci aveti dreptate, baia este mica, in rest cred ca ea confera loc suficient pentru utilizare.

Doar o stropitoare.

Sa inteleg ca va referiti la chiuveta sau dus? In ambele cazuri, va pot garanta ca sunt lucruri de calitate care nu se gasesc la orice pensiune sau vila din tara.

Prima oara am crezut ca au uitat mopul in dus, pentru ca era un mop in dus, pe urma ne-am dat seama ca aveam nevoie de el ca sa dam apa ce se strangea pe jos spre canalizare.

Ati fi preferat sa nu existe acel mop si sa folositi prosoapele din baie pe post de covorase si carpe?

Un lucru bun a fost ca am avut mai tot timpul apa fierbinte.

Ei, uite ca ati descoperit si un lucru bun, total inexistent la majoritatea vilelor din Costinesti dupa miezul noptii.

Am decis sa lasam majoritatea hainelor in valiza, pentru ca nu aveam unde sa le punem,

Din cate cunosc exista un dulapior cu sertare, un cuier si umerase. Nu l-ati descoperit?

o masa mica si un frigider si mai mic

Majoritatea vilelor din Costinesti care functioneaza cu bucatarie comuna nu au acest fridgider in camera, insa pentru un confort sporit, proprietarii au decis sa monteze in fiecare camera, desigur, limitand spatiul alocat camerei. Dar cum era mai bine, cu el, asa mic sau fara el?

Noptile au fost toate nedormite pentru ca geamurile nu erau termopan si se auzea MEGA DISCOTECA TINERETULUI de parca ar fi fost in baie concertul

Ba va contrazic, toate geamurile din vila sunt termopan, unele camere au tamplarie din pvc, altele din lemn (cum cred ca fost cazul dvs), in schimb geamurile sunt termopan.

In ceea ce priveste muzica, intr-adevar anul acesta Costinestiul a luat-o mult inaintea celorlalte statiuni din sud, rivalizand cu Mamaia la capitolul distractie. Este rau pentru litoralul romanesc?

Vila este siutata pe cea mai aglormerata si mai galagioasa strada posibila

Unii ar aprecia acest lucru, fiind chiar in centru se pot bucura de toate posibilitatile pe care le ofera statiunea fara pic de efort.

Ne-am facut cu greu loc printre oamenii care erau goi si in costume de baie 24 din 24. Nu pot sa descriu atmosfera, ce sa mai, voiam sa luam primul tren spre casa. Te imbranceau, te injurau, erau numai shaormerii si bodegi, nicio terasa decenta... Dar plaja era intr-adevar aproape...

Din nou va intreb ca legatura are acest lucru cu vila?

Curta vilei era destul de mare, nu am explorat-o prea mult, ce-i drept. Dar avea loc de joaca pentru copii, bancute, un mic spatiu verde ca sa zic asa.

Pai cine v-a pus sa nu o explorati? Ati fi descoperit cateva bancute amplasate in foisoare pescaresti, un gratar, o gradina frumoasa si ingrijita si ceea ce este cel mai important, un loc de joaca pentru cei mici, cu o cabanuta, tobogan, leagan si alte semenea distractii. Este pacat sa afirmati lucruri pe care nu le cunoasteti suficient de bine.

Gata, cred ca v-am plictisit destul, n-as fi intervenit daca n-as fi cunoscut destul de bine vila, insa raman la parerea ca mai mult v-a deranjat statiunea in sine decat cazarea la aceasta vila.

Pe de alta parte ar fi fost mult mai bine, iar notele mai echilibrate daca ati fi delimitat impresiile despre cazare de cele referitoare la statiune.

N-ar fi rau sa postati cateva fotografii, sunt convins ca in cele 4 zile ati facut destule atat in statiune cat si in incinta vilei.

krondia*
[03.09.11 19:00:31]
»

@uana, eu am stat la Casa Ancora 5 nopţi anul trecut şi chiar m-am simţit bine. Am fost la sfârşitul lui iunie, o perioadă mai liniştită, tocmai ca să evit aglomeraţia specifică vârfului sezon şi care se pare că te-a deranjat şi pe tine.

Deşi vremea se răcise şi începuse să plouă când am ajuns noi, pensiunea era aproape în întregime ocupată (se poate vedea parcarea plină într-o poză de la reviewul meu). Majoritatea erau clienţi fideli care veneau chiar şi de două ori pe an, cu unii dintre ei am stăt de mai multe ori de vorbă. Erau şi tineri cu bebeluşi şi cu copii mai mărişori dar nu ne-au deranjat, cred că cel mai bine era să sesizezi acest aspect proprietarului, mie mi s-a părut foarte de treabă.

Camera era într-adevăr destul de mică (2m este totuşi exagerat) dar pentru noi nu a contat pentru că ajungeam de obicei doar seara şi nici nu am avut multe bagaje. Mai mult a contat atitudinea prietenoasă a gazdei, faptul că mereu ne întreba dacă ne simţim bine sau dacă avem nevoie de ceva.

Noi ne-am simţit foarte bine aici, chiar am avut parte de multă linişte şi sigur aş reveni la această pensiune. Aş mai adăuga totodată că în afară de camerele duble pensiunea dispune şi de 2 apartamente, mai spaţioase, dar acestea trebuie rezervate din timp.

uanaAUTOR REVIEW
[04.09.11 07:56:09]
»

Pepsi... chiar cred ca nu era nevoie sa imi iei fiecare propozitie si sa iti bati joc de ea. Ce am scris, am trait pe pielea mea si au fost parerile mele. Nu poti sa vii si sa zici "BA NU E ASA". Nu ai decat sa te uiti pe un site de turism, la casa ancora, la Camera 3 (in special la baie), camera principala era de la perete pana la frigider. Dar chiar nu mi se pare cinstit, fie tie ti-a placut, esti prieten cu proprietarul, n-ai decat. Dar nu iti mai bate joc de parerile mele. Chiar m-a deranjat. Dar inteleg ca de dragul citittorilor, sa nu vada si partile rele, a trebuit sa faci asta. Te scuz.

uanaAUTOR REVIEW
[04.09.11 08:04:59]
»

Ca sa nu mai zic de: "Ba va contrazic, toate geamurile din vila sunt termopan". Cat tupeu, nu imi vine sa cred. Ce e asta, domule? Chiar am crezut ca site-ul asta e diferit, dar vad ca e contrariul. Ma contrazice prietenul proprietarului, ca eu de fapt aveam termopane la geam . Cum poti sa fii atat de comunist? Oare nu ar trebui sa ia masuri vreun admin? ...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[04.09.11 08:32:29]
»

@uana, cunosti diferenta dintre tamplarie si geamuri? Am spus clar ca toate au geam termopan. Difera tamplaria care la unele camere este din pvc (maro) la altele din lemn. N-ai auzit de geam termopan in rama de lemn?

Pe de alta parte daca tot erai asa de bine informata despre destinatia unde doresti sa ajungi si daca tot ai luat contact cu fotografiile postate pe net, de ce ai mai acceptat acea camera, care inteleg a fost nominalizata cand ai facut rezervarea???

Nu mi-am batut joc de propozitiile tale, insa nu suport cand cineva ascunde sau omite sau trece superficial peste anumite lucruri care pe altii ii incanta, asa cum ai facut tu, (vezi mai sus exemplele).

Raman la parerea mea, sunt convins ca cititorul a inteles ca marea problema a constituit-o "burtile goale", "zgomotul de la discoteci", "gara, care nu era gara", "oamenii in costume de baie 24 din 24 de ore" si multe alte asemenea observatii care nu au legatura cu vila. De fapt nu v-a placut Costinestiul.

Si in final, nu cred ca pe mine ar trebui sa ma urecheze administratorul site-ului, n-am facut altceva decat sa prezint realitatea cat mai elegant cu putinta, ci pe tine care m-ai jignit facandu-ma "comunist". Nu crezi? N-avem aceeasi varsta si nu cred ca am mancat aceeasi soia in perioada la care faci referire.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Gia06
[18.09.11 11:30:50]
»

Si eu sunt la fel de surprinsa de cele scrise de Uana... am fost acolo vara asta si m-am simtit foarte bine, gazdele sunt extrem de dragute si primitoare, vila este finisata cu mult bun gust iar curtea din spate (pe care din pacate nu au avut curiozitatea sa o exploreze...) este pur si simplu superba!! Mai rar mi-a fost dat sa vad o gradina atat de frumoasa si totul amenajat astfel incat sa te relaxezi cu adevarat. Inclin sa cred ca impresia negativa pe care si-a creat-o Uana a fost data mai mult de faptul ca o fi nimerit in Costinesti in plin sezon (probabil lunile Iulie, August), cand toata lumea stie ca e super aglomerat, fiind o statiune de tineret. Dar daca esti mai in varsta, sau ai doar sufletul batran, nu te duci in Costinesti, asta e! Sau te duci in Iunie, Septembrie cand e pace si liniste (asa ma duc eu, ca am si un copil mic).

M-au amuzat comentariile legate de faptul ca toti umblau in costume de baie 24 din 24, cu burtile pe afara... si cum ma rog frumos ai vrea sa umble lumea la plaja?? in frac?? sau in costum cu cravata? / sa nu uitam ca vila se afla la 5 minute de plaja si aleea care duce de la plaja la vila e plina de oameni, dat fiind ca acolo se afla cele mai mult puncte de interes. Oamenii mai parasesc plaja sa-si cumpere o pizza, o shaorma, ceva cu care se intorc pe plaja si pentru 2 pasi probabil ca nu considera necesar sa se mai imbrace. Doar sunt la maree!!!

Iar faptul ca nu poti gasi nicio terasa decenta e iarasi neadevarat: chiar pe strada cu vila Ancora se afla o super terasa cu specific romanesc cu mancare foarte buna, iar la 5 minute, pe partea cu plaja, o alta terasa rustica foarte frumoasa, Poenita; le mentionez doar pe acestea fiindca sunt cele frecventate de mine, dar am vazut si altele;

Ca sa nu mai vorbim de faptul ca geamurile vilei chiar sunt termopan!! Nu inteleg cum poti sa afirmi ca nu sunt, eu una cand nu ma pricep la ceva si nu sunt sigura, nu ma bag...

Camere in vila sunt de mai multe marimi, in functie de buzunar, exista si 2 apartamente spatioase, ce sa facem daca voi probabil ati ales ce era mai ieftin? Si asta in cunostinta de cauza, ca doar ati vazut pozele pe site!

Toate astea, draga Uana, ma fac sa cred ca ai stat cu ochii inchisi toate cele 4 zile petrecute acolo si deci parerile tale sunt total subiective; si nu mai inteleg un lucru: daca nu v-a placut, de ce nu ati plecat din prima zi??? ati stat si ati clocit 4 zile idei negative pe care abia ati asteptat sa le revarsati pe site-ul asta... urat!

webmaster
[18.09.11 11:33:37]
»

@Gia06, asteptam impresiile tale de acolo scrise ca review nou. Procedand astfel, ai ocazia ca prin notele si evaluarile proprii sa contribui la o medie mai reprezentativa a acestei destinatii. Multumim.

Gia06
[18.09.11 11:38:48]
»

Ah, si de mine nu poti sa zici ca spun toate astea fiindca sunt prietena cu proprietarii, abia i-am cunoscut vara asta, dar mi-a placut mult de ei. Niste oameni cu adevarat draguti!!

bullterier
[18.01.12 12:10:42]
»

cam subiective par parerile celor doua persoane care au sarit ca sacalii pe cea care a postat acest review. dar ma rog.

cat despre lumea pestrita ce vina in costinesti are mare dreptate. aici vin in majoritate numai tineri (dupa cum stim in zilele noastre stau ori beti ori drogati). bunul simt le lipseste cu desavarsire.

am patit si eu la fel cand am ajuns la Costinesti. eram cu sotia si ne indreptat spre hotel, iar pe drum, un grup de 5-6 tineri beti manga s au legat de noi, asta la ora 6 dimineata.

vroiam sa ma duc si anul asta la Costinesti, avand in vedere ca mi am cunoscut sotia chiar la Costinesti acum 10 ani, dar tind sa schimb statiunea. Costinestiul a ajuns o statiune periculoasa.

multa bafta

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Gia06
[18.01.12 16:11:02]
»

@bullterier: una e sa ai ceva impotriva statiunii in sine (pe care oricum aproape toata lumea o stie cum e, cu bune si rele) si alta e sa spui lucruri neadevarate despre Casa Ancora. Eu chiar am fost acolo si e foarte ok, asa ca m-a deranjat review-ul, care mi s-a parut mie subiectiv, si care poate sa impiedice pe multi sa aleaga aceasta vila, lucru care eu consider ca n-ar fi in favoarea lor. Daca nu esti genul care sa suporti zgomotul, aglomeratia, nu alegi sub nicio forma statiunea Costinesti in lunile Iulie, August, DAR nu te apuci sa spui lucruri neadevarate despre o vila care e chiar ok. Asta e parerea mea si sunt doar o turista care a fost de zeci de ori in Costinesti si o singura data la Casa Ancora, dar am de gand sa ma cazez acolo de cate ori voi mai ajunge in Costinesti (in lunile Mai, Iunie, Septembrie, nicidecum in plin sezon...).

Sanatate!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
roxxie
[18.01.12 17:27:21]
»

Da, eu te cred ca ai fost acolo si sunt convinsa ca ti-a placut foarte mult vila si ca in urma srjurului tau ai ramas cu o impresie foarte buna. Dar poate uana nu a fost la fel de multumita nici de vila si poate nici de statiune. Ea doar si-a spus parerea si atat. Ca tie ti se pare exagerata, iarasi e opinia ta. Fiecare are dreptul sa se exprime, atata timp cat nu jigneste pe nimeni. Si poate ca geamurile or fi fost termopan dar zgomotul tot se auzea, din cate relateaza Uana, si atunci nu prea avea cum sa doarma cu termopan cu tot.

Poate ca te-a deranjat review-ul dar asta nu inseamna ca ea spune lucruri neadevarate. Sunt reale din punctul ei de vedere.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Gia06
[18.01.12 19:41:04]
»

@roxxie: , ai dreptate, dar a spus si lucruri neadevarate. De ex., camera nu avea 2 metri, geamurile erau termopan. Ce m-a deranjat pe mine a fost ca a scos in evidenta doar aspectele negative, fara sa le vada si pe cele pozitive, care sunt multee (la vila); sincer mi se pare genul de persoana care cauta nod in papura, probabil ca de regula ii e greu sa gaseasca ceva frumos in jurul ei...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[19.01.12 07:59:46]
»

@bultterier, îți atrag atenția ca aici se vorbește despre Casa Ancora, nu despre stațiune in general. Orice comentarii subiective sau nu făcute aici trebuie să se incadreze in prezentul topic.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
bullterier, Gia06, nemo_bimos*, roxxie, uana
Alte impresii din această RUBRICĂCasa Ancora:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.062864065170288 sec
    ecranul dvs: 1 x 1