ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.05.2010
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Alexandria
ÎNSCRIS: 06.05.10
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
JUN-2009
DURATA: 6 nopți
team-building

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
0.00%
Sub orice critică
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
58.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 31 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 6 MIN

Bavaria Blue - sau cand situatia este cam albastra

Ilustrație video-muzicală

TIPĂREȘTE

Ideea de a relata despre sederea la Bavaria Blue Hotel mi-a venit citind interventia despre Dacia Sud Hotel, frate siamez cu BBH.

S-a intamplat in cursul anului 2009, in a doua jumatate a lunii iunie, cu ocazia unei sesiuni de instruire pentru o functie oarecare (irelevant), adica un fel de team-building.

Am ajuns seara, dupa ora 22. 00, dupa un parcurs al zilei de peste 600 km, obosita, intepenita de statul la volan si enervata de turele pe care deja le dadusem in jurul Aqua Magic, in cautarea hotelului.

* Deci semnalizarea BBH in zona si sugestiile rutiere de acces lasa de dorit *

Parcare mare, comuna cu Dacia Sud H, foarte aglomerata la acel moment, cu multe autoturisme parcate pe sistemul "Am pus-o! ". Un boy de la hotel in parcare se incumeta sa-mi semnaleze un loc liber, se straduieste sa ma convinga ca Skoda mea Superb se poate strecura in locul indicat de el si incep manevrele de andocare. Acum, eu am pretentia ca sunt un sofer bun, dar oboseala zilei, slaba iluminare a parcarii si indicatiile confuze ale boy-ului au avut ca rezultat, asteptat, atingerea unui BMW de pitzipoanca (o sa vedeti de ce spun asta). Scot masina din parcare, apostrofez boy-ul pentru neindemanarea lui cumulata cu a mea, gasesc exact 10m mai incolo un loc in firea lui si mai apostrofez cu repetitie individul, parchez si in sfarsit intru in hotel. Bagajul mi l-a luat impricinatul. La receptie dau prima reprezentatie cu receptionerul, mai ales ca adrenalina mi se revarsa voioasa cand aflu ca la ora 22. 30 nu mai pot sa mananc la restaurantul hotelului (si nu mancasem nimic toata ziua).

Hotelul are 4 etaje, sunt camere si la parter, zona de restaurant cu terasa aferenta in spate.

Receptia: primitoare, hol larg, generos, frumos decorat, primitor, accesul catre diferitele zone ale BBH bine indicate, informatii vizibile, Receptioneri amabili, dar mi s-au parut usor depasiti de situatie, erau destui turisti sositi in acel moment, s-a creat aglomeratie in zona de receptie, s-au incurcat cheile dela camere. Am anuntat la receptiee ca am atins o masina in parcare, mi-am lasat datele de contact.

Camera: foarte mare, probabil a rezultat in urma contopirii a doua camere vechi, in procesul de renovare a hotelului, cu mocheta albastra (blue), tapiteria fotoliilor, canapelei si patului pe albastru, mobilier frumos, o idee artnouveau (sau asta a fost intentia), doua zone - de dormit (o camera), - de relaxare, privit la tv si toaleta/bar (alta camera). Corpuri de iluminat potrivite cu restul mobilierului dar in minus de becuri. Draperii foarte utile la fereastra, am constatat, m-au ferit noaptea de lumina impertinenta a neoanelor din dosul hotelului. Deci camera era orientata spre parcare si spre zona de terasa bar.

BBH are camere cu vedere spre mare - zona de faleza- piscina, si celelalte spre intrarea principala, parcare, terasa bar. Aer conditionat functional si util, nu se poate aerisi direct decat cu riscuri.

Un usor iz de igrasie sau mai degraba umezeala plutea pe hol si in camera. Dupa un timp nervul olfactiv, cel mai vechi nerv cranian, oboseste si-ti trece impresia. Sau cum zice romanul: te obisnuiesti. Stand si gandindu-ma mai bine, era vorba si despre acel miros de mare imbibat cu aroma de alge intrate in putrefactie, specific litoralului romanesc. Miros depasit in intensitate doar de hamsiile prajite, obisnuite si ele pe litoral.

Frigider -bar cu de toate cele stiute, contra cost, desigur (de acolo am mancat alune si ciocolata si mi-a trecut foamea) Televizor model mai vechi. Telecomanda cu baterii obosite. Baie larga, cu cabina de dus, , curata, cu foen si toate accesoriile. Halat si papuci. Telefon in camera (nu-mi amintesc daca era si in baie). Curat, s-au schimbat prosoapele zilnic, lenjeria nu.

Restaurantul: are doua zone, interioara si exterioara, terasa gradina cu aproximativ 10 mese, alte 15-16 inauntru. Desi erau umbrele pe terasa, amplasarea lor si situarea intre ziduri creeau conditii de sauna incepand cu orele 12. 00. Meniu a la carte, la cazare am primit bonuri valorice sub forma unor cartele pe care un personaj contabiliza consumatiile.

DAR, DAR, DAR... aici au inceput necazurile. Desi grupul era format din aprox 50 de persoane si s-a cautat o solutie sa grupam comenzile si chiar sa le lansam undeva la ora 11. 00 astfel incat in pauza de la pranz sa chiar mancam, in fiecare zi am asteptat intre 1h30-2h pana ni-s-au adus comenzile. Dimineata bufetul suedez bogat, diversificat nu a pus probleme, dar pranzul si cina, in contextul unui program foarte strans si imobil s-au transformat in surse de nervi, de frustrare, de nemultumire. S-au incurcat comenzile, supele, ciorbele, pulpele cu aripioarele, clatitele cu inghetata. Dezastru. Sefa de sala era chemata la raport la fiecare dejun, pana cand misterul s-a dezlegat: exact in ziua sosirii noastre, bucatarul si cativa ospatari, avand motive probabil, au parasit corabia BBH lasand restaurantul in mare impas. In plin sezon!!

Solutia a fost ca seara sa mancam, mai tarziu ce-i drept, in alta parte, de obicei in centru unde este plin de terase si pe banii nostri.

Preturile la restaurantul BBH acceptabile, un pic umflate fata de calitate si servire, barul separat dar tot pe bonul valoric. Contabilizarea consumurilor pe acele cartele ne-a pus si ea nervii la incercare, pentru ca personajul lua cartelele si uita ce-a facut cu ele. ca sa nu mai spun ca incurca comenzile si deci totalul. Barmanul, un tip sociabil si descurcaret, ne-a asigurat ca sumele neconsumate se pot transforma in produse imbuteliate din barul ce-l gestiona, desigur la pretul de bar. Asta da afacere!

Prezentarea preparatelor: neglijenta si neinspirata.

Piscina: destul de mare, chiar in fata hotelului, chiar sub ferestrele primului etaj, cu spatiu ptr plaja, sezlonguri, umbrele, bar, dusuri, prosoape. Apa curata, salvamar.

Dar seara am fost evacuati de la piscina (nu ca am fi facut plaja sau baie in cele 6 zile) ni s-a spus ca la ora 20. 00 se inchide si nu avem voie sa stationam pe sezlonguri chiar daca stam in hotel. Plaja este dincolo de faleza, teoretic e un spatiu al hotelului. Acelesi personaje tuciurii natural iti inchiriaza contra cost sezlongul, umbrela si soarele si promit sa stea cu ochii pe boarfele lasate la vedere. Dar n-ai curaj.

Personalul hotelului, piscinei, barului si restaurantului mi-a lasat impresia ca-mi face o favoare in timpul serviciului.

Am uitat sa povestesc ca a doua zi dupa incidentul din parcare s-a intamplat asa: mi-am cerut scuze boy-ului pentru iesirea nervoasa, chiar daca mi s-a parut ca am dreptate si am dat ochii cu mandra proprietara a BMW-ului atins in amorul propriu, in persoana unei fatuce blonde, de cca 21-22 ani, extrem de suple si de inalte, extrem de bronzata si de dezbracata, frumoasa si cu draci, care mi-a pus in vedere ca masina ei e scumpa!!! , ca sa-i dau o cifra cu mai multe zerouri in coada ca sa-si repare vopseaua stearsa, am mai aflat inca o data cat costa masina si de asemenea mi s-a pus in vedere agenda super inincarcata a duduiei. I-am propus sa mergem la politie, biroul accidente usoare, unde poti pierde lejer o zi, basca spectacolul cu militieni si s-a calmat brusc. Am sunat agentul de asigurari, am aflat cam cat costa o reparatie de genul celei de care avea nevoie si i-am inmanat suma (oricum eu gresisem). A vociferat putin, dar perspectiva vizitei la politie a linistit spiritele.

Impresiile lasate de BBH in iunie 2009 oscileaza intre satisfacator si usor nemultumit. Cazare a fost oK, mai ales ca n-am platit-o, masa un calvar, din motivele expuse (cald, timp de asteptare, comenzi incurcate, nota de plata cu executie laborioasa, personal depasit de sarcini, inert), nu cred ca m-as duce sa-mi fac un concediu acolo. Proximitatea inghesuita a unor alte hoteluri, restaurante, tarabe, dar mai ales parcari nu constituie idealul meu de spatiu inconjurator al unui hotel.

Poate intre timp lucrurile s-au schimbat, mai ales la restaurant, dar preturile nu justifica, si nici stelele, intentiile patronilor.


[fb]
---
Trimis de TORA INGRID in 07.05.10 15:12:52
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4679 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (TORA INGRID); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8300 PMA (din 17 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 31.50 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    13 ecouri scrise, până acum

    anca_l*
    [07.05.10 15:29:40]
    »

    La fel de bun si convingator review ca si cel precedent. Ma intreb daca vom mai ajunge vreodata pe litoralul romanesc si sa putem da note maxime. N-am mai fost de cativa ani la marea noastra, chiar sunt un pic nostalgica, dar dupa cite citesc nu cred ca mai merg!

    Felicitari si un vot mare!!!

    webmaster77
    [07.05.10 15:29:40]
    »

    mutat la sectiunea hotelului deja existenta pe site. sters noua sectiune creata.

    TORA INGRIDAUTOR REVIEW
    [07.05.10 15:50:36]
    »

    Cel mai mult ma intristeaza comparatia subconstienta pe care o fac cu "la mare" al copilariei mele, cand aceleasi hoteluri erau noi, curate, cu spatii verzi bine intretinute, cu aceleasi piscine, cu dejunuri standard servite ca la cantina, dar bune, era curat pe strazi.

    Azi, sunt aceleasi hoteluri vechi, blocate in timp, printre care "intreprinzatorii" au in ghesuit altele noi, in sticla, otel si culori tari, cu stele stralucitoare pe frontispiciu, cu preturi exagerate si cu personal needucat si neinstruit.

    Am afirmat in intalnirile cu prietenii ca atitudinea e totul, ca omul sfinteste locul, ca de multe ori banii mai putini, dar interesul si preocuparea confera stele si atractivitate.

    Pacat, pacat... vreau sa calatoresc, dar mi-e drag in tara mea si as vrea ca vacantele din Romania sa fie la aceeasi inaltime cu cele din afara ptr ca avem locuri atat de frumoase.

    danaches2003
    [07.05.10 16:33:57]
    »

    De mult nu am mai oferit un SB cu atat de mare placere. Ma uimiti cat de frumos puteti scrie. Nu ezitati sa scrieti si despre alte vacante, chiar daca sunt din anii precedenti... Excelent!

    pepsi70ro
    [07.05.10 16:47:38]
    »

    Ai povestit frumos despre hotel drept pentru care ai votul meu. Insa n-am reusit sa inteleg nota minima oferita pentru "plaja si mare", care sa fie cauza?

    TORA INGRIDAUTOR REVIEW
    [07.05.10 18:02:44]
    »

    Plaja murdara, alge in putrefactie la margine si in apa, aglomeratie, tuciurii plimbareti cu ceva de vanzare sau cu ochii pe ceva, mobilierul de plaja de inchiriat, bar pe plaja in zona nu, doar la faleza, n-am inteles recomandarea din hotel sa mergem pe plaja "noastra ", nimic nu o departaja sau diferentia de restul

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster13
    [07.05.10 22:14:39]
    »

    TORA INGRID am atasat aceasta melodie impresiilor tale ...putem schimba!

    cosminp
    [07.05.10 22:21:10]
    »

    felicitari si un vot in plus nu strica .

    vreau sa-ti spun ca daca i-ai dat pitipoancei toata suma pentru reparatii, ai gresit. trebuia sa-i dai mai putin, chiar daca era vina ta, pentru ca trebuia sa-i taxezi comoditatea de a merge la politie. daca nu-i convenea, trebuia sa fi mers la politie.

    TORA INGRIDAUTOR REVIEW
    [07.05.10 22:26:47]
    »

    webmaster13 , multumesc de atasamentul melodic, inspirat si placut

    georgiana
    [09.05.10 16:51:22]
    »

    Foarte frumos descris!

    Nici eu nu suport sa astept mult la restaurant pana imi aduce comanda! Chiar imi strica confortul psihic... si evident- pofta de mancare! Un vot si din partea mea, chiar daca nu am reusit sa citesc imediat cum ai scris, dar... am retinut!

    E cel de-al 13 lea,sa fie cu noroc!

    david
    [09.05.10 23:53:22]
    »

    Prezentare completa si interesanta a unui hotel care arata bine dar are in dotare un personal slab pregatit profesional.Poate Borcea va pune accent si pe resursa umana in viitorul apropiat.

    Un vot din partea mea.

    reddogsv
    [28.01.16 14:51:16]
    »

    Buna ziua. As dori sa va rog sa-mi recomandati un hotel bun in Mamaia in afara de Best Western Savoy la care am fost de 2 ori in ultimii 3 ani chiar daca conditiile au fost f bune (vezi impresii). Dorim sa mai schimbam putin aerul.

    Am primit o recomandare la Mercur Minerva dar dupa comentarii... pauza. Noi am ochit Bavaria Blu, (singurul comentariu e din 2009 si nu il pot lua in considerare), Splendid sau Golden Tulip.

    Am vrea tot ceva in tara avand in vedere atentatele de anul trecut din Europa... iar cu un copil de 4 ani dupa noi nu ne incumetam...

    Multumesc anticipat!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    tm67bru
    [28.01.16 15:05:36]
    »

    @reddogsv - în opinia mea, singurul hotel similar cu Savoy de pe Litoral e Phoenicia Holiday

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    8 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    anca_l*, chelie_d, cosminp, danaches2003, david, georgiana, reddogsv, TORA INGRID
    Alte impresii din această RUBRICĂBavaria Blu Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044814109802246 sec
    ecranul dvs: 1 x 1